هتل آپارتمان های لوکس در مشهد

بیشتر مسافران و زائرانی که به پایتخت مذهبی ایران سفر می‌کنند، ترجیح می دهند که هتل آپارتمان های لوکس مشهد را انتخاب کنند. هتل‌ آپارتمان‌ های مشهد تنوع بسیار زیادی دارد و مسافران و زائران باید به ویژگی‌ها و امکانات هر هتل توجه کنند. بهترین هتل آپارتمان های لوکس مشهد، شامل هتل آپارتمان حیات شرق، هتل آپارتمان بشری، هتل آپارتمان امید، هتل آپارتمان مهستان مشهد و … می باشد.

رزرو هتل مشهد

بهتر است بدانید که هتل آپارتمان های لوکس در مشهد، بیشتر در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارند و برخی از آن ها سرویس های رایگان برای حمل و نقل مهمانان به حرم، فرودگاه و قطار را ارائه می کنند. از جمله امکانات دیگری که جزو خدمات هتل های لوکس مشهد محسوب می شوند؛ عبارتند از: همچون استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، وعده های غذا و… . به همین دلیل است که قیمت هتل آپارتمان لوکس مشهد نسبت به هتل آپارتمان های متوسط، بالاتر است.

هتل آپارتمان بشری مشهد

هتل آپارتمان بشری مشهد ، با ده طبقه و 300 اتاق و سوئیت، از امکانات رفاهی ویژه‌ای بهره‌مند است که آن را از سایر هتل‌ آپارتمان‌ های لوکس در مشهد متمایز می‌کند. به علاوه، این هتل نزدیک حرم مطهر قرار دارد و موقعیت بسیار نزدیک این هتل آپارتمان به بازار سرشور و بازار رضا (دو بازار معروف و قدیمی در مشهد) از دیگر مزایای این هتل محسوب می‌شود. هتل آپارتمان بشری مشهد توسط پرسنل مجرب و آموزش‌دیده‌ ای اداره می‌شود که با افتخار به پذیرایی از مهمانان عزیز و زائران محترم حضرت رضا (علیه السلام) می‌پردازند.

رزرو بلیط هواپیما مشهد
امکانات هتل آپارتمان بشری مشهدرستوران، پارکینگ، ترنسفر فرودگاهی، لابی، کافی شاپ
آدرسخیابان خسروی نو – شهید اندرزگو 8 – مقابل باب الجواد – بین سرشور 3 و 5 
فاصله از حرم حدود 10 دقیقه پیاده

هتل آپارتمان امید مشهد

هتل آپارتمان امید مشهد یکی از هتل آپارتمان های لوکس در مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر ساخته شده است. این هتل آپارتمان فعالیت خود را در سال 1395 اغاز کرده است و یک هتل آپارتمان نوساز و شیک محسوب می شود. تمامی اتاق ها از لوازم و امکانات به روزی برخوردارند. ویو اتاق های این هتل آپارتمان لوکس به سمت حرم می باشد و منظره ای زیبا و آرامش بخش را به نمایش می گذارد.

این مجموعه اتاق های لوکس و زیبایی دارند که در میان آن ها میتوانیم به سوئیت vip دو نفره، آپارتمان دوخوابه چهارنفره رویال و آپارتمان یکخوابه دونفره رو به حرم اشاره کنیم. رستوران هتل آپارتمان امید مشهد، دارای سالن های عمومی و vip است و غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را سرو می کند. هتل امید جزو دسته هتل آپارتمان مشهد با صبحانه ناهار شام قرار دارد و شما عزیزان می توانید اتاق خود را به صورت فولبرد رزرو نمائید. هتل آپارتمان امید از مجموعه آبی سرپوشیده ای نیز برخوردار است که میهمانان میتوانند از آن استفاده کنند.

امکانات هتل آپارتمان امید مشهداستخر، سونا، جکوزی، مینی بار، صندوق امانات، سالن بدنسازی، تاکسی، پارکینگ، کافی شاپ و رستوران، اینترنت
آدرسخیابان شیرازی، شیرازی ۳
فاصله از حرم حدود 3 دقیقه پیاده
هتل آپارتمان امید مشهد

هتل آپارتمان مهستان مشهد

هتل مهستان یکی از هتل آپارتمان های لوکس در مشهد است که با خدمات و سوریس دهی مناسبش توانسته رضایت زیادی از مسافران کسب کند و اقامتی خوش را برایشان فراهم کند. هتل آپارتمان مهستان مشهد در خیابان امام رضا قرار دارد و فاصله آن تا بارگاه امام رضا (ع) 5 دقیقه پیاده روی است.

ساختمان هتل آپارتمان مهستان مشهد از 10 طبقه‌ و 92 واحد اقامتی فاخر تشکیل شده است و هر واحد از این هتل آپارتمان‌ها با دکوراسیونی به روز و شکیل، فضای داخلی زیبا و امکاناتی کامل تشکیل شده است. این هتل آپارتمان واحدهای متنوعی ارائه می‌دهد که شامل واحدهای دو تخته، آپارتمان‌های یک خوابه با دو تخته، آپارتمان‌های یک خوابه با سه تخته و آپارتمان‌های دو خوابه یا چهار تخته می‌باشد.

امکانات هتل آپارتمان مهستان مشهد اینترنت، خدمات خشکشویی، لابی، کافی شاپ، تاکسی، پارکینگ، خدمات معلولین، سالن بدنسازی، سیستم سرمایش و گرمایش
آدرسخیابان امام رضا – امام رضا 8 – تقاطع اول سمت چپ – نبش کوچه دوم
فاصله از حرم حدود 5 دقیقه پیاده
هتل آپارتمان مهستان مشهد

هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد

یکی دیگر از هتل آپارتمان های لوکس در مشهد، که تقریبا دو دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد، هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد است. این هتل آپارتمان درجه یک مشهد به خیلی از مراکز تجاری شهر مشهد نزدیک است و شما به راحتی می‌توانید از آنها دیدن و خرید بکنید. این هتل آپارتمان مشهد، 36 واحد اقامتی لوکس با سرویس دهی 24 ساعته و واحد های اقامتی 1 خوابه و 2 خوابه دارد. همچنین رستوران این مجموعه غذاهای ایرانی و فرنگی مختلفی را به شکل سلف سرویس سرو می‌کند.

امکانات هتل آپارتمان نجف اشرف مشهدرستوران، اینترنت، نمازخانه، لابی، کافی شاپ
آدرسامام رضا 5 – چهنو 3 – کوچه سوم دست راست
فاصله از حرم حدود 5 دقیقه پیاده
هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد

دیگر هتل آپارتمان های لوکس مشهد

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد تا لوکس ترین هتل آپارتمان های مشهد را خدمت شما معرفی کنیم تا بتوانید اقامتی با کیفیت را در هتل های مشهد داشته باشید. قیمت این هتل ها نسبت به سایر هتل آپارتمان ها کمی بالا می باشد، چنانچه در جستجوی هتل ارزان مشهد با 3 وعده غذا هستید، می توانید هتل های اقتصادی تری را از این سایت رزرو نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل های فولبرد در مشهد را بشناسیم!

شنبه 4 آذر 1402
مشهد مقدس شهری است که سالیانه مسافران زیادی را خود جذب می کند، این شهر با دارا بودن هتل های […]
هتل های فولبرد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس