هتل های نزدیک پارک زیتون قشم

در قلب جنوب ایران، جزیره زیبای قشم به عنوان یک مقصد توریستی پرطرفدار شناخته می‌شود. در این جزیره پارحک های ساحلی مختلفی مثل پارک ساحلی سوزا قشم، مجتمع تفریحی و گردشگری هامون قشم و پارک زیتون قشم قرار دارد. پارک زیتون قشم، با تنوع طبیعی و آب های کریستالی خود، مکانی است که برای طبیعت‌گردی و استراحت از شهرآشوب و ترافیک شهری بسیار مورد علاقه است. حالا، تصور کنید که پس از یک روز پرماجرا در طبیعت پارک زیتون، به دنبال یک مکان راحت و لوکس برای اقامت هستید.

هتل های نزدیک پارک زیتون قشم، به عنوان انتخابی ایده‌آل برای اقامت در این منطقه فوق‌العاده مناسب هستند. از اقامت در این هتل ‌های قشم، که نزدیک پارک زیتون هستند، شما علاوه بر دسترسی آسان به طبیعت زیبای آن، از امکانات مدرن و خدمات رفاهی لذت خواهید برد.

معرفی هتل های نزدیک پارک زیتون قشم

هتل های نزدیک به پارک زیتون قشمآدرس هتلمسافت هتل تا پارک زیتون قشم
هتل بوتیک فولتون قشممیدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس 2 کیلومتر (4 دقیقه با خودرو)
هتل خلیج فارس قشم میدان علم وصنعت1 کیلومتر (3 دقیقه با خودرو)
هتل آزادی قشمخیابان شهید رجایی، کوچه ایثار 4/5 کیلومتر (6 دقیقه با خودرو)
هتل ارم قشمبلوار آزادگان، روبروی شیلات5 کیلومتر (6 دقیقه با خودرو)
هتل آسانا قشمخیابان امام خمینی.جنب بازار قدیم قشم1 کیلومتر (1 دقیقه با خودرو)
هتل الوند 1 قشم بلوار آزادگان، میدان سعیدی5 کیلومتر (6 دقیقه با خودرو)
هتل نخل هنگام قشممیدان جهاد، جنب ایستگاه درگهان، جنب بازار قدیم5 کیلومتر (6 دقیقه با خودرو)

هتل بوتیک فولتون قشم

یکی از هتل های نزدیک پارک زیتون قشم هتل بوتیک فولتون قشم است. هتل بوتیک فولتون قشم در منطقه‌ای استراتژیک و نزدیک به مراکز تفریحی و تاریخی جزیره واقع شده است و این موقعیت مکانی به مهمانان اجازه می‌دهد که به آسانی به مکان‌های دلخواه‌شان دسترسی پیدا کنند. این هتل 3 ستاره دارای امکاناتی نظیر استخر، رستوران، سالن ورزشی و اینترنت بی‌سیم رایگان است که به مهمانان اقامتی راحت و لذت‌بخش را ارائه می‌دهد و فاصله این هتل تا پارک زیتون حدودا 2 کیلومتر است.

انواع اتاق های این هتل عبارتند از:

  • اتاق دوتخته توئین
  • سوئیت یکخوابه چهارنفره
  • اتاق دو تخته

هتل خلیج فارس قشم

هتل خلیج فارس قشم یکی از هتل های 3 ستاره قشم برجسته و محبوبی است که در لیست هتل های نزدیک پارک زیتون قشم قرار گرفته است. این هتل با معماری زیبا و منظره‌های خیره‌کننده‌ای از خلیج فارس، گزینه‌ی ایده‌آلی برای اقامت و استراحت در این جزیره زیبا فراهم می‌کند.

این هتل در نزدیکی ساحل قشم و با دسترسی آسان به ساحل و سایر جاهای دیدنی قشم واقع شده است. این هتل دارای امکاناتی نظیر استخر، رستوران با منوی متنوع، اینترنت بی‌سیم رایگان و خدمات اتاق می‌باشد و فاصله آن تا پارک زیتون حدودا 1 کیلومتر است.

انواع اتاق های آن عبارتند از:

  • اتاق سه تخته
  • سوئیت یکخوابه سه نفره
  • اتاق دو تخته

هتل آزادی قشم

از هتل های نزدیک پارک زیتون قشم می‌توان به هتل آزادی قشم اشاره کرد. این هتل با موقعیت مرکزی در شهر قشم و امکانات رفاهی مناسب، گزینه‌ی ایده‌آلی برای اقامت و تعطیلات در این جزیره زیبا فراهم می‌کند. هتل آزادی قشم در دل شهر قشم و نزدیک به مراکز خرید، رستوران‌ها و اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری قرار دارد. هتل دارای امکاناتی نظیر رستوران با منوی متنوع، سالن اجتماعات، اینترنت بی‌سیم رایگان و خدمات اتاق می‌باشد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل با ویوی دریا و جزیره هستند و انواع ان عبارتند از:

  • اتاق چهار تخته
  • اتاق شش تخته
  • اتاق سه تخته
  • اتاق دو تخته
  • اتاق یک تخته

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم، یکی از هتلهای 4 ستاره قشم و در فاصله 5 دقیقه ای از پارک زیتون قشم قرار گرفته است. این هتل در سال ۱۳۹۵ ساخته شده و با زیربنای بیش از ۸ هزار مترمربع و زمینی به وسعت ۱۰۰۰۰ مترمربع، از جمله بهترین و هتل‌ های قشم است. هتل ارم قشم دارای ۷۶ اتاق و سوئیت بسیار لوکس در ۵ طبقه است. معماری این هتل بسیار جذاب و مدرن است و نورپردازی آن به شکل حرفه‌ای انجام شده است. ستون‌های بلند هتل به شما احساسی از معماری ایرانی اصیل را القا می‌کنند.

مناظر اطراف هتل شامل آلاچیق‌ها، فواره‌ها و آب‌نماهای زیباست که تمام محوطه را تزئین کرده‌اند. لازم به ذکر است که ویوی اتاق های این هتل رو به دریا هستند. اتاق های هتل ارم شامل:

  • سه تخته کلاسB
  • دو تخته کلاسB
  • اتاق سه تخته رو به دریا
  • دو تخته کلاسA
  • سوئیت چهارتختهA
  • دو تخته رو به دریا

هتل آسانا قشم

هتل آسانا قشم، یکی از هتل های نزدیک پارک زیتون قشم است. این هتل چهار طبقه دارای ۴۰ واحد اقامتی است و به لطف محیط دلپذیر و امکانات عالی، تجربه‌ای به یاد ماندنی از اقامت را برای مسافران فراهم می‌کند.

همچنین، موقعیت عالی هتل در منطقه‌ای آرام و با چشم‌انداز فوق‌العاده از ساحل خلیج‌فارس، اقامتی لذت‌بخش برای مسافران را تضمین می‌کند. از این هتل می‌توان به راحتی به جاهای دیدنی از قبیل پارک زیتون با فاصله 1 کیلومتر جزیره ناز قشم، جزیره لارک، جنگل حرا قشم و دره ستارگان قشم دسترسی داشت.

هتل الوند 1 قشم

یکی دیگر از هتل های نزدیک پارک زیتون قشم هتل الوند1 قشم است که در جزیره عجایب هفت‌گانه قشم با موقعیت بسیار عالی و نزدیکی به مراکز تاریخی، سیاحتی و تجاری واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسیده و تا به امروز میزبان مسافران مختلفی بوده است. هتل الوند ۱ قشم شامل ۴ طبقه است و دارای ۲۷ واحد اقامتی از جمله اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته و اتاق‌های کانکت می‌باشد. این هتل دارای بامی است که از آنجا می‌توان چشم‌انداز زیبایی از میدان سعدی و دریا و شهر را مشاهده کرد.

موقعیت واقعیت مکانی هتل الوند ۱ قشم در مرکز شهر باعث شده تا مهمانان به راحتی به دریا، مراکز خرید قشم مانند سیتی سنتر قشم و بازار قدیم قشم، زیارت سید مظفر، و اسکله مسافربری، پارک زیتون و همینطور رستوران های قشم مثل رستوران شب های جزیره قشم دسترسی داشته باشند. این هتل نزدیک به مراکز خرید و دیدنی‌های شهر قرار گرفته و دسترسی آسان به فرودگاه بین‌المللی قشم را فراهم می‌کند.

هتل الوند ۱ قشم دارای یک رستوران ممتاز با ظرفیت ۱۱۰ نفر می‌باشد. این رستوران با موزیک زنده و سیستم صوتی مرکزی به مهمانان خود خدمات ارائه می‌دهد. اینجا مکانی ایده‌آل برای تشریفات نامزدی، جشن عروسی، کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی است. همچنین منوی غذایی گوناگون از جمله غذاهای ایرانی، عربی، محلی و فرنگی را ارائه می‌دهد.

هتل نخل هنگام جزیره قشم

هتل نخل هنگام قشم، به عنوان یکی از هتل های نزدیک پارک زیتون قشم این منطقه محسوب می‌شود. این هتل در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۵ با ایجاد بهبودهای زیبایی در خدمات خود به مسافران خوش آمد گفت. با داشتن ۵ طبقه و ۲۱ اتاق مدرن و شیک، هتل نخل میزبانی حدود ۶۴ مهمان را فراهم می‌کند. این هتل به عنوان یک مقصد اقتصادی و مقرون به صرفه در قشم شناخته می‌شود.

این هتل نیز علاوه بر نزدیکی به پارک زیتون قشم، در لیست هتل های قشم نزدیک اسکله شهید ذاکری قرار دارد.

هتل های نزدیک پارک زیتون قشم

هتل های نزدیک پارک زیتون قشم، یک تجربه خاص از اقامت در بهشتی طبیعی و آرام را فراهم می‌کنند. این هتل‌ها با موقعیتی استثنایی در نزدیکی یکی از زیباترین پارک‌های قشم قرار دارند. با چشم‌اندازهایی دلفریب از جنگل، دریا و طبیعت زیبای جزیره، این هتل‌ها محلی عالی برای آرامش و استراحت هستند.

یک دیدگاه برای “هتل های نزدیک پارک زیتون قشم

  1. درود.
    متاسفانه فاصله ها در مورد اول و دوم کمتر نوشته شده یقیناً فاصله بیشتری بالای ۷ تا ۹ کیلومتر دارن و هتل های دیگری هستن که نزدیک تر به پارک زیتون قرار دارن.
    گاهی اطلاعاتی که به گردشگران داده میشه سفارشی بوده و دور از واقعیت است ،ضمنا جهت اطلاع یک شهروند عادی قشم هستم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی بهترین لوکیشن عکاسی مشهد

دوشنبه 3 مهر 1402
حتما دوست دارید، از خودتان عکس اسپرت گرفته و در شبکه های مجازی بارگزاری نمایید اما نمی دانید بهترین لوکیشن […]
چالیدره مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس