بررسی امکانات رفاهی هتل بزرگ شیراز + آدرس

هتل بزرگ‌ شیراز از بهترین هتل های پنج ستاره شیراز به‌حساب می‌آید که در سال 1392 بنا شد. این هتل به دلیل ارائه امکانات رفاهی مناسب توانسته امتیاز پنج‌ ستاره را کسب نماید. هتل بزرگ شیراز 158 باب اتاق‌ مختلف را در خود جای داده و بنای هتل در 13 طبقه ایجاد شده است. امکانات رفاهی هتل بزرگ شیراز باعث می‌شود تا اقامتی بدون‌نقص و بسیار راحت را تجربه نمایید. از خدمات خوب هتل بزرگ شیراز برای مسافران‌ می‌توان به خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، خدمات باربری، خدمات بیدارباش، تاکسی‌سرویس و خدمات خانه‌داری اشاره کرد.

هتل بزرگ شیراز کجاست؟

امکانات هتل بزرگ شیراز

امکانات رفاهی هتل بزرگ شیراز برای بانوان

هتل بزرگ از بهترین هتل های شیراز، دارای مجموعه ورزشی و آبی مختص خانم‌ها می باشد. مجموعه آبی بانوان با چشم‌اندازی فوق‌العاده دارای امکاناتی چون استخر، سونای خشک، سونای بخار و جکوزی است. بانوان می‌توانند در اتاق ماساژ از امکاناتی چون ماساژ لاغری، ماساژ ورزشی، ماساژ رویال، ماساژ سنگ داغ و ماساژ پا استفاده کنند.

  • ساعت فعالیت مجموعه ورزشی بانوان: تمامی ‌روزهای هفته از ساعات 8:00 صبح الی 14:00 ظهر و ساعات 15:00 ظهر الی 22:00 شب

سالن زیبایی برای خانم ها در هتل بزرگ شیراز

در هتل بزرگ شیراز چند سالن زیبایی برای خانم‌ها وجود دارند که بانوان می‌توانند از خدمات زیبایی این سالن‌ها استفاده کنند. یکی از تخصصی‌ترین سالن‌های زیبایی بانوان در طبقه سوم هتل قرار گرفته است که از خدمات این سالن زیبایی می‌توان به خدمات ناخن، خدمات مو، زیبایی ابرو، خدمات پوست و خدمات مربوط به شینیون و آرایش عروس اشاره کرد.

  • ساعت فعالیت سالن زیبایی بانوان: تمامی روزهای هفته از ساعت 10:00 صبح الی 18:00 عصر، در روز پنجشنبه از ساعت 10:00 صبح الی 14:00 ظهر

امکانات رفاهی هتل بزرگ شیراز برای آقایان

از امکانات هتل‌ بزرگ شیراز برای آقایان می‌توان به مجموعه آبی شامل صخره‌نوردی و باشگاه بدنسازی، شامل استخر، سونای خشک و بخار، حوضچه آب سرد و جکوزی، اتاق ماساژ شامل ماساژ ورزشی، ماساژ لاغری، ماساژ پا و ماساژ سنگ داغ اشاره کرد.

  • ساعت فعالیت مجموعه ورزشی آقایان: تمامی روزهای هفته از ساعات 8:00 صبح الی 14:00 ظهر و ساعات 15:00 ظهر الی 22:00 شب

آرایشگاه مردانه هتل بزرگ شیراز

علاوه بر سالن‌های زیبایی بانوان، آرایشگاهی برای آقایان نیز در این هتل قرار دارد تا بتوانند از خدمات زیبایی در هتل بهره‌مند شوند. از خدمات آرایشگاه مردانه هتل بزرگ شیراز می‌توان به اصلاح سر، اصلاح صورت، گریم ویژه داماد، پاک‌سازی پوست، سشوار و… اشاره کرد.

سالن ورزشی هتل بزرگ شیراز

زیربنای مجموعه ورزشی هتل بزرگ شیراز حدود 5000 مترمربع است که مهمانان هتل می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. مجموعه ورزشی هتل بزرگ شیراز در دو بخش مجزا برای آقایان و خانم‌ها ساخته شده است تا بانوان نیز بتوانند از خدمات تفریحی هتل بهره‌مند شوند. باشگاه بدنسازی این هتل از تمامی تجهیزات ورزشی برخوردار است و فضای بسیار تمیز و بزرگی برای ورزش دارد. در سالن ورزشی هتل بوفه‌ای قرار دارد که می‌توانید از آن انواع نوشیدنی‌های لذیذ را خریداری کنید.

رستوران های هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز دارای سه رستوران است که دو رستوران‌ آن ایرانی بوده و در یکی از رستوران‌های آن غذاهای ایتالیایی طبخ می‌شود. ویژگی‌های رستوران های هتل بزرگ شیراز به شرح زیر هستند:

رستوران ایرانی هتل بزرگ شیراز

رستوران‌ ایرانی هتل بزرگ در طبقه چهارم آن قرار دارد که شما در آن می‌توانید انواع غذاهای گرم و سرد چون انواع کباب و پلو، انواع خورشت ایرانی، انواع سوپ، انواع سالاد و دسر را میل نمایید. رستوران ایرانی‌ هتل بزرگ شیراز حدود 300 الی 450 نفر ظرفیت دارد که در تمامی روزهای هفته موسیقی زنده در آن اجرا می‌شود.

رستوران ایتالیایی هتل بزرگ شیراز

رستوران ایتالیایی هتل بزرگ شیراز در طبقه چهارم و روبه‌روی رستوران‌ ایرانی آن قرار گرفته‌ و حدود 170 نفر ظرفیت دارد. تجهیزات و امکانات رستوران ایتالیایی مشابه رستوران ایرانی هتل بزرگ شیراز است. از تنوع منوی غذایی رستوران ایتالیایی هتل می‌توان به انواع پاستا و پیتزا، کوکتل و لازانیا، انواع پیش‌غذا و سوپ، رول‌استیک‌ها و انواع دسرها اشاره کرد.

رستوران گردان هتل بزرگ شیراز

این رستوران بالغ‌بر 150 نفر ظرفیت داراد و مساحتی حدود 700 مترمربع را شامل می‌شود. رستوران گردان در طبقه پنجم هتل بزرگ شیراز قرار گرفته که دارای فضای بسته و فضای باز در تراس با چشم‌اندازی روبه شهر است.

صبحانه هتل بزرگ شیراز

مسافرین هنگام اقامت در هتل بزرگ شیراز می‌توانند برای صرف صبحانه به سالن‌ صبحانه‌خوری هتل مراجعه‌ کنند. این سالن در طبقه چهارم هتل قرار دارد که مسافران از ساعت 7:00 صبح الی 10 شب می‌توانند به آن مراجعه کنند. منوی غذایی صبحانه شامل موارد زیر است:

  • خشک‌بار
  • انواع میوه چون‌ گوجه‌فرنگی و خیار
  • زیتون و خیارشور
  • انواع غذاهای گرم چون املت میکس و املت ساده،‌ حلیم و عدسی، آش شیرازی و خوراک لوبیا، نیمرو و پنکیک ساده، سیب‌زمینی سرخ‌ شده،‌ املت سبزیجات، فرنی و اسنک‌ مخلوط
  • قارچ و کرم‌ بوروکلی
  • انواع کمپوت سیب، گیلاس و گلابی
  • پوره سیب‌زمینی و تخم‌مرغ آب‌پز
  • انواع نوشیدنی سرد و گرم چون آب آلبالو، شیر سرد، آب‌میوه، آب پرتقال و آب آشامیدنی، چای و نسکافه، شیر گرم و شیرکاکائو، قهوه فرانسه
  • سوسیس بندری
  • انواع نان‌ چون نان باگت، نان شیرین، نان جو، سنگک، نان فانتزی و تافتون
صبحانه هتل بزرگ شیراز

پارکینگ هتل بزرگ شیراز

در هتل بزرگ شیراز یک پارکینگ قرار دارد که در 4 طبقه بنا شده است. این پارکینگ از تمامی تجهیزات و سیستم‌های مربوط به مدیریت پارکینگ برخوردار است. ناگفته نماند که پارکینگ هتل بزرگ شیراز حدود 14000 مترمربع مساحت دارد و به دلیل طبقاتی بودن آن، ظرفیت بالایی از خودروها را می‌تواند نگهداری کند.

  • ساعت فعالیت آرایشگاه مردانه: همه‌روزه از ساعت 9:00 صبح الی 21:00 شب

سالن های همایش هتل بزرگ شیراز

در هتل بزرگ شیراز 5 سالن همایش وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها برای برگزاری مراسم‌های مختلف استفاده کنید. هرکدام از سالن‌ها دکوراسیون متفاوتی دارند و نحوه چیدمان صندلی‌های آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. همچنین ظرفیت این سالن‌ها یکسان نیست.

  1. سالن فرصت شیرازی: این سالن حدود 100 نفر ظرفیت دارد و برای برگزاری سمینار، کلاس‌های آموزشی یا کارگاهی بسیار مناسب است. البته می‌توانید در صورت کم بودن ظرفیت میهمانان خود مراسم عروسی را در این سالن برگزار کنید.
  2. سالن شوریده شیرازی: این سالن حدود 25 نفر ظرفیت دارد و برای برگزاری جلسات مدیران و سمینارها مناسب است. ناگفته نماند که این سالن مجهز به پروژکتور است.
  3. سالن وصال شیرازی: این سالن حدود 600 نفر ظرفیت دارد و برای برگزاری مهمانی‌های شخصی، سمینار، مراسم نامزدی و عروسی و همچنین کلاس‌های آموزشی مناسب است.
  4. سالن همای شیرازی: این سالن حداکثر 100 نفر ظرفیت دارد و برای برگزاری مراسماتی چون مراسم عروسی، ختم و عقد، کلاس‌های آموزشی و کارگاهی مناسب است.

امکانات رفاهی هتل بزرگ شیراز

از امکانات رفاهی هتل بزرگ شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارکینگفضای بازی برای کودکان
آسانسورسالن زیبایی بانوان
سالن اجتماعاتفروشگاه سوغات و صنایع دستی
دو رستوران ایرانی و یک رستوران ایتالیاییسالن‌های همایش
آرایشگاه مردانهباشگاه‌های ورزشی شامل باشگاه بدنسازی و بوفه
تاکسی‌سرویسمجموعه آبی شامل اسپا و ماساژ
سالن بیلیاردعابربانک
سالن بدنسازیاتاق چمدان
روم‌سرویسوای‌فای

آدرس هتل بزرگ شیراز کجاست؟

شیراز، دروازه قرآن

هتل بزرگ شیراز چه امکانات رفاهی نیز ارائه می دهد؟

استخر، سالن ورزشی، پارک کودک، اتاق بازی، گیم نت، اینترنت، عابربانک و….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چک چک اردکان یزد + آدرس و فاصله تا یزد

یکشنبه 20 اسفند 1402
یکی از مهم‌ترین زیارتگاه‌های زرتشیان، زیارتگاه چک چک اردکان یزد یا چکچکو به‌شمار می‌آید که نمادی از اتحاد جامعه زرتشت […]
چک ‌چک اردکان یزد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس