هتل آپارتمان مشهد با صبحانه ناهار شام: قیمت و مزایا

هتل آپارتمان مشهد با صبحانه ناهار شام که با نام فولبرد شناخته می‌شود، برای مسافران مزایای بسیار زیادی دارد و از نظر امکانات و قیمت، گزینه بسیار ایده آلی است. قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم با غذا ، از شبی 1 میلیون تومان شروع شده و وابسته به تعداد افراد، افزایش می‌یابد. اقامت در هتل مشهد با وعده های غذایی اقتصادی‌ تر از سایر هتل‌ها می باشد و همین ویژگی باعث میشود که مسافران بتوانند مدیریت بهتری را بر روی هزینه های خود داشته باشند.

وجود وعده‌های صبحانه، ناهار و شام در هتل آپارتمان مشهد به مسافران این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به جستجوی رستوران‌ یا صرف وقت خود برای آشپزی، از غذاهای با کیفیت ارائه شده در رستوران هتل لذت ببرند. سرو غذا در هتل آپارتمان‌هایی که خدمات فولبرد را ارائه می دهند، به صورت منظم انجام می شود و این امر به مسافران این اطمینان را می‌دهد که می‌توانند غذاهایی سالم و با کیفیت مصرف کنند.

مزایای رزرو هتل آپارتمان مشهد با صبحانه ناهار شام

اقامت در هتل آپارتمان با وعده‌های غذایی، علاوه بر این که می‌تواند به مسافران کمک کند تا هزینه های خود را مدیریت کنند، باعث راحتی خیال مسافرین خواهد شد. یعنی مسافرین می توانند به راحتی و بدون اینکه دغدغه ای برای غذای خود داشته باشند، به زیارت بپردازند یا از جاهای دیدنی مشهد بازدید کنند. این هتل آپارتمان ها علاوه بر ارائه خدمات صبحانه، نهار و شام، آشپزخانه و لوازم جهت آشپزی نیز دارند و این مسئله برای افرادی که ذائقه ای خاص دارند و نیاز به آشپزی داخل سوئیت خود دارند مناسب است.

هتل آپارتمان مشهد با صبحانه ناهار شام - هتل آرمان مشهد

بهترین هتل آپارتمانهای مشهد نزدیک حرم فولبرد

رزرو هتل آپارتمان مشهد با صبحانه ناهار شام، بهترین و اقتصادی ترین گزینه برای اقامت شما می‌باشد؛ اما لازم است که قبل از رزرو، اطلاعات کاملی در مورد لیست هتل ها و انواع وعده‌های غذایی و خدمات ارائه شده در هر هتل آپارتمان داشته باشید تا از انتخاب بهتری برای نیازهای خود برخوردار شوید. در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین هتل آپارتمان های فولبرد مشهد که شما می توانید با بهترین قیمت و کیفیت رزرو نمائید، خواهیم پرداخت.

  • هتل آپارتمان امید مشهد
  • هتل آپارتمان آرین مشهد
  • هتل آپارتمان خلیج فارس مشهد
  • هتل آپارتمان آلتون مشهد
  • هتل آپارتمان افسون مشهد
  • هتل آپارتمان حیات شرق مشهد
  • هتل آپارتمان نیکا مشهد
  • هتل آپارتمان مهر مشهد
  • هتل آپارتمان بشری مشهد

هتل آپارتمان آرین مشهد

اگر به دنبال اقامتی بی نظیر در یکی از هتل آپارتمان های مشهد با صبحانه، ناهار و شام هستید؛ هتل آپارتمان آرین مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. هتل آرین مشهد یک ساختمان شیک 4 طبقه است که 15 واحد اقامتی لوکس و دلباز دارد. بالکن واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آرین، چشم اندازی زیبا از مشهد و حرم مطهر را ارائه می دهد و حسی آرامش بخش را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. این هتل در مرکز شهر مشهد واقع شده و با سال‌ها تجربه درخشان خود، بهترین امکانات رفاهی را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

هتل آپارتمان آرین مشهد فولبرد

هتل آرین مشهد، خدمات و امکاناتی نظیر: صبحانه سلف سرویس، کافی‌شاپ، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، مینی بار، کافی‌نت، نمازخانه، خدمات تاکسی، اتاق چمدان و … را ارائه می دهد. این هتل آپارتمان مشهد با صبحانه ناهار شام یا به صورت فولبرد، قابل رزرو است.

رستوران این مجموعه، فضایی آرام و دل نشین دارد و با منویی متنوع از غذاهای ایرانی با کیفیت و سرآشپزان ماهر، آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. این هتل مشهد نزدیک حرم از منوی غذایی جذابی برخوردار است و به جرات می توان گفت، با انتخاب این هتل آپارتمان مشهد، شما تجربه ای فراموش نشدنی از اقامت در این شهر مقدس خواهید داشت.

  • آدرس هتل آپارتمان آرین مشهد: خیابان امام رضا (ع)، امام رضا 3
  • فاصله هتل آرین تا حرم مطهر: حدوداً 4 دقیقه به صورت پیاده
قیمت اتاق فولبرد دو تخته2,100,000
قیمت سه تخته فولبرد2,600,000
آپارتمان یک خوابه 4تخته فولبرد3,300,000
آپارتمان دوخوابه شش نفره فولبرد 4,700,000
قیمت هتل آپارتمان آرین مشهد با صبحانه ناهار شام در آبان 1402

هتل آپارتمان آلتون مشهد

هتل آپارتمان آلتون مشهد، با موقعیت مکانی بسیار نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) به زائران محترمی که به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) می‌آیند، فرصتی خاص برای تجربه یک زیارت منحصر به فرد را ارائه می‌دهد. این هتل ارزان مشهد با پنج طبقه و ٣٠ واحد اقامتی، امکانات رفاهی مناسبی را برای مهمانان عزیز فراهم کرده و در حال خدمت‌ رسانی به مسافران محترم می‌باشد.

هتل آپارتمان آلتون مشهد

رزرو اتاق فولبرد در هتل آلتون مشهد، خیال شما را از نظر هزینه سفر و کیفیت غذایی که در طول سفر میل می‌کنید، راحت می کند. رستوران با کیفیت هتل آپارتمان آلتون ارائه‌ دهنده وعده‌های صبحانه، ناهار و شام می‌باشد.

قیمت اتاق فولبرد دو تخته1,100,000
قیمت سه تخته فولبرد2,600,000
سوئیت سه نفره فولبرد1,500,000
قیمت هتل آپارتمان آلتون مشهد با صبحانه ناهار شام در آبان 1402
  • آدرس هتل آپارتمان آلتون مشهد: خیابان شیرازی – شیرازی 21
  • فاصله هتل آلتون تا حرم مطهر: حدوداً 10 دقیقه به صورت پیاده

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد، یکی از مجلل‌ ترین هتل‌ آپارتمان های مشهد است که در سال 1394 افتتاح شده و از آن زمان خدمات با کیفیت ارائه می‌دهد. این هتل موقعیتی بسیار نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) دارد و دسترسی آن به وسایل حمل و نقل عمومی، از جمله تاکسی، اتوبوس و مترو، بسیار آسان است.

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

هتل آپارتمان حیات شرق دارای 332 اتاق با چشم اندازی فوق‌العاده از حرم مطهر مشهد می‌باشد. امکانات و خدمات این هتل شامل: پرسنل حرفه‌ای، پارکینگ با ظرفیت بالا و رستورانی زیبا با منوی ایرانی می‌باشد. همه اتاق‌های هتل آپارتمان حیات شرق دارای امکانات کاملی از جمله: آشپزخانه، تلویزیون، اینترنت، حمام و سایر موارد معمول می‌باشد. رزرو اتاق فولبرد در هتل آپارتمان حیات شرق مشهد، برای خانواده‌ها، زوج‌ها و سفرهای کاری مناسب است و بسیار توصیه می شود.

سوئیت دو نفره فولبرد3,400,000
آپارتمان دو خوابه 4 نفره فولبرد6,300,000
آپارتمان یک خواب دونفره رو به حرم3,400,000
قیمت هتل آپارتمان حیات شرق مشهد با صبحانه ناهار شام در آبان 1402
  • آدرس هتل آپارتمان حیات شرق مشهد: خیابان نواب صفوی 12
  • فاصله هتل آلتون تا حرم مطهر: حدوداً 5 دقیقه به صورت پیاده

هتل آپارتمان مهر مشهد

هتل آپارتمان مهر مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد است که به صورت فولبرد قابل رزرو می باشد. این هتل آپارتمان در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد و دسترسی خوبی به بهترین بازارهای مشهد در اطراف حرم مطهر نیز دارد. خدمات و امکانات خوبی نظیر: کافی شاپ، ترانسفر رایگان، پارکینگ، اینترنت رایگان، صندوق امانات و رستوران با کیفیت در این هتل آپارتمان موجود است.

هتل آپارتمان مهر مشهد

رستوران هتل آپارتمان مهر در طبقه همکف این مجموعه واقع شده است و ظرفیتی حدود 90 نفر را دارا است. این رستوران، از ساعت 8 الی 22 آماده سرویس دهی به مهمانانی است که هتل آپارتمان مشهد با صبحانه ناهار شام را رزرو کرده اند.

آپارتمان یکخوابه دو نفره فولبرد3,100,000
آپارتمان یکخوابه سه نفره فولبرد4,400,000
آپارتمان دو خوابه شش نفره فولبرد8,300,000
قیمت هتل آپارتمان مهر مشهد با صبحانه ناهار شام در آبان 1402
  • آدرس هتل آپارتمان مهر مشهد: خیابان امام رضا، خیابان امام رضا ۲، کوچه کربلا
  • فاصله هتل آلتون تا حرم مطهر: حدوداً 8 دقیقه پیاده

هتل آپارتمان بشری مشهد

هتل آپارتمان بشری، یک هتل آپارتمان سه ستاره و با کیفیت است که در 10 طبقه و 300 اتاق زیبا آماده پذیرایی از مسافرین گرامی می باشد. موقعیت جغرافیایی هتل آپارتمان بشری در نزدیکی حرم و جلوی درب باب الجواد واقع شده است و از به جاذبه های گردشگری نظیر: موزه و باغ نادری، بازار رضا و خانه های تاریخی مشهد دسترسی خوبی دارد.

هتل آپارتمان بشری مشهد

هتل آپارتمان بشری مشهد، همه امکانات و خدماتی خوبی که سایر هتل آپارتمان های درجه یک ارائه می کنند را دارا است و یکی از ویژگی های خوب این هتل مشهد این است که، شما می توانید آن را به صورت فولبرد رزرو کنید و از رستوران خوب و آرامش بخش این هتل استفاده کنید.

آپارتمان یکخوابه چهار نفره کلاسیک8,000,000
آپارتمان دو تخته کلاسیک فولبرد4,500,000
سوئیت دو نفره رویال فولبرد5,100,000
قیمت هتل آپارتمان بشری مشهد با صبحانه ناهار شام در آبان 1402
  • آدرس هتل آپارتمان بشری مشهد: میدان بیت المقدس – شهید اندرزگو 8 – بین سرشور 3 و 5 – مقابل باب الجواد
  • فاصله هتل آلتون تا حرم مطهر: حدوداً 5 دقیقه پیاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کامل‌ترین راهنمای سفر به چابهار

جمعه 19 آبان 1402
سفر به چابهار یکی از زیباترین مقاصد سفر ارزان برای هر ایرانی است. برای سفر به این شهر به عنوان […]
راهنمای سفر به چابهار

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس