معرفی اتاق ‌های هتل بین ‌المللی کیش

هتل بین‌المللی از معروف‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌ های کیش به حساب می‌آید. این هتل دارای ۴۶۰ اتاق و سوئیت است که امکانات شیک و راحتی را برای مسافران فراهم می‌کند. موقعیت ‌ایده‌آل این هتل نزدیک به فرودگاه و جاذبه‌های کیش باعث شده تا مسافران زیادی از مزایای اتاق های بین المللی کیش بهره‌مند شوند..

علاوه بر این، این هتل 5 ستاره کیش دارای یک رستوران نیز می‌باشد که با ارائه منویی بسیار متنوع و خدمات بین‌المللی به مسافران امکان می‌دهد غذا‌های مختلف را تجربه کنند. از دیگر امکانات این هتل کیش می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، اتاق کنفرانس، سالن باله و دیگر موارد اشاره کرد.

در این میان، اتاق ‌های هتل بین ‌المللی کیش شهرت زیادی را کسب کرده‌اند و بسیاری از گردشگران به دلیل وجود اتاق‌ها، این هتل را در اولویت قرار می‌دهند. در این مقاله، قصد داریم به معرفی اتاق‌های هتل بین‌المللی در کیش بپردازیم.

اتاق ‌های هتل بین ‌المللی کیش

معرفی انواع اتاق ‌های هتل بین ‌المللی کیش

هتل بین‌المللی کیش در زیباترین نقطه جزیره واقع شده است. از ویژگی‌های این هتل می‌توان به اتاق‌های رو به دریا اشاره کرد که منظره‌ای زیبا از خلیج فارس را ارائه می‌دهند.

هتل بین‌المللی کیش در نزدیکی اسکله تفریحی، بازار مریم و ونوس و بولینگ مریم واقع شده است. این هتل با مهمان نوازی ایرانی و خدمات جهانی، گزینه مناسبی برای اقامت شما در کیش است. در این قسمت قصد داریم که انواع اتاق ‌های هتل بین ‌المللی کیش را به شما معرفی کنیم.

اتاق‌های دوتخته توئین مشرف به جزیره

یکی از اتاق ‌های هتل بین ‌المللی کیش، یک اتاق دو تخته رو به جزیره است. اتاقی با دکوراسیون مدرن و شیک که به دو تخت یک نفره یا یک تخت دونفره مجهز شده است. این اتاق با پنجره‌های بزرگ با چشم‌اندازی زیبا از جزیره کیش محل اقامتی مناسب برای سفر به کیش می‌باشد. این اتاق امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، سرویس اینترنت و حمام اختصاصی، آسایش و راحتی را برای مسافران فراهم می‌کند.

اتاق‌های دوتخته توئین مشرف به جزیره

اتاق دوتخته توئین مشرف به دریا

در اتاق دوتخته توئین مشرف به دریا، دو تخت یک نفره یا یک تخت دونفره قرار داده شده‌اند که با چیدمانی خاص و شیک مطابق با سلیقه مسافران خارجی و ایرانی خواهد بود. این اتاق با منظره دریا، اقامتگاهی مناسب برای سفر به کیش است. این اتاق با امکاناتی مانند اینترنت داخل اتاق، سشوار، حمام اختصاصی، مبلمان، تلویزیون، گاوصندوق داخل اتاق، مینی بار و کمد دیواری پذیرای گردشگران عزیزی است که این هتل را برای اقامت برمی‌گزینند.

اتاق سه تخته مشرف به جزیره

یکی دیگر از اتاق ‌های هتل بین ‌المللی کیش ، اتاقی سه تخته مشرف به جزیره است. این اتاق با طراحی خاص خاص به یک تخت دبل و یک تخت سینگل و یا سه تخت سینگل مجهز شده است. این اتاق با ارائه نمایی منحصر به فرد از جزیره کیش، قطعاً گزینه اقامتی مناسبی برای سفر شما به کیش است. اتاق سه تخته مشرف به جزیره دارای امکاناتی مانند گاوصندوق داخل اتاق، مینی بار، دستشویی فرنگی و غیره است.

اتاق سه تخته مشرف به جزیره هتل بین المللی کیش

اتاق دو تخته دبل مشرف به دریا در هتل بین المللی کیش

اتاق دو تخته دبل مشرف به دریا در هتل بین‌المللی یکی از پرطرفدارترین اتاق‌ها به حساب می‌آید. این اتاق با طراحی خاص به یک تخت دبل مجهز شده است. این اتاق دارای پنجره‌های زیادی با چشم‌اندازی زیبا از جزیره کیش است. اتاق دو تخته دبل مشرف به دریا برای مسافران اینترنت داخل اتاق، سشوار، حمام، مبلمان، تلویزیون و سایر امکانات فراهم می‌کند.

اتاق دو تخته دبل مشرف به جزیره

از دیگر اتاق ‌های هتل بین ‌المللی کیش، اتاق دو تخته دبل مشرف به جزیره است. این اتاق با چیدمان کامل که حسی شبیه به خانه را به مسافران القا می‌کند به یک تخت دبل مجهز شده است این اتاق کاملاً مبله است و از محل اقامت شما منظره زیبایی از جزیره کیش را به نمایش می‌گذارد. از امکانات اتاق دو تخته دبل مشرف به جزیره، می‌توان به تلویزیون با کانال‌های محلی، یخچال، سرویس اینترنت و حمام اختصاصی اشاره کرد.

اتاق یک تخته فاقد پنجره در هتل بین المللی

اتاق یک تخته فاقد پنجره از دیگر اتاق‌های پرطرفدار هتل بین‌المللی کیش به حساب می‌آید که به یک تخت مجهز شده است. همانطور که از نام آن پیداست، این اتاق پنجره ندارد. این اتاق به تمام امکانات و امکانات رفاهی مورد نیاز مسافران از تلویزیون و یخچال گرفته تا دسترسی به اینترنت و حمام اختصاصی کاملاً مجهز است.

اتاق پنج تخته هتل بین المللی کیش

یکی از متفاوت‌ترین اتاق ‌های هتل بین ‌المللی کیش، اتاق پنج تخته است. این اتاق با طراحی مدرن و شیک به دو تخت دبل و یک تخت سینگل مجهز شده است. این اتاق با پنجره‌های بزرگ با چشم‌اندازی منحصربه‌فرد از جزیره کیش، گزینه‌ای ‌ایده‌آل برای اقامت مهمانان پرجمعیت در هتل است که دوست دارند رزرو هتل بین المللی کیش را تجربه کنند. اتاق پنج تخته با امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، سرویس اینترنت و حمام اختصاصی پذیرای مسافران است.

سوئیت یک خوابه چهار تخته مشرف به جزیره

سوئیت یک خوابه چهار تخته رو به جزیره در هتل بین‌المللی کیش، اتاقی با دکوراسیون مدرن و شیک  است که دارای یک تخت دبل و دو تخت سینگل می‌باشد. این اتاق با داشتن پایه‌ترین امکانات، محل اقامتی مناسب در سفر به کیش است که حس در خانه بودن را به مسافر القا می‌کند.

سوئیت یک خوابه چهار تخته مشرف به جزیره به امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، سرویس اینترنت و حمام شخصی مجهز شده و بدین ترتیب تضمین کننده راحتی و رفاهی مسافران و گردشگرانی است که این هتل را برای اقامت برگزیده‌اند.

سوئیت یک خوابه چهار تخته مشرف به جزیره

اتاق سه تخته مشرف به دریا

اتاق سه تخته مشرف به دریا در هتل بین‌المللی کیش، اتاقی مدرن و شیک با چشم انداز زیبای دریا از میان پنجره‌های بزرگ است. اتاق‌ها دارای یک تخت دبل و یک تخت سینگل یا سه تخت سینگل با تخت‌های تاشو اضافی هستند. با رزرو هتل بین المللی کیش، به تمامی امکانات رفاهی لازم و موردنیازتان دست خواهید یافت. اتاق سه تخته رو به دریا، دارای پنجره‌های بزرگ و چشم انداز زیبای دریا است که مطمئناً اقامتگاه مناسبی برای سفر به کیش است.

اتاق سه تخته (سه تخت سینگل) مشرف به دریا

اتاق سه تخته با سه تخت سینگل مشرف به دریا، یک اتاق کامل با دکوراسیونی مدرن و شیک است. این اتاق دارای پنجره‌های بزرگ مشرف به اقیانوس است که چشم انداز‌های زیبایی از آب‌های نیلگون خلیج فارس را ارائه می‌دهد.

اتاق سه تخته (سه تخت سینگل) مشرف به دریا مجهز به امکاناتی از قبیل تلویزیون (با کانال‌های محلی در دسترس)، یخچال، سرویس اینترنت، فراهم‌کننده راحتی و آسایش مسافران هستند.

اتاق سه تخته (سه تخت سینگل) مشرف به جزیره

اتاق سه تخته که به سه تخت سینگل مجهز شده و مشرف به جزیره است، از اتاق‌ های هتل بین ‌المللی کیش به حساب می‌آید. این اتاق با طراحی زیبا و خاص بهترین و کامل‌ترین امکانات را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد تا بتوانند سفری به یادماندنی را تجربه کنند.

جمع‌بندی

کیش به عنوان جزیره ای زیبا و بسیار دیدنی در بیشتر فصول سال پر می‌شود از گردشگران خارجی و داخلی. این جزیره علاوه بر جاذبه‌های گردشگری فراوان دارای بازار و مراکز خرید و رستوران‌های متنوعی است. این ویژگی‌ها باعث شده تا این جزیره به گزینه‌ای مناسب و ایده‌آل برای سفر تبدیل شود.

وجود فرودگاه بین‌المللی در این جزیره دسترسی را برای گردشگران خارجی و ایرانی فراهم کرده است. هنگام رزرو هتل، یکی از دغدغه مسافران هتل و اتاقی است که می‌خواهند برای اقامت خود انتخاب کنند. تنوع و امکانات خاص و منحصربه‌فرد در اتاق های هتل بین المللی کیش باعث شده تا مسافران هنگام مراجعه به سایت های هتل برای انتخاب اقامتگاه موردنظر خود دچار تردید نشده و بدین ترتیب اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنند.

سوالات متداول

آیا هتل بین المللی کیش مشرف به دریا هستند؟

بله. اتاق های دو تخته و سه تخته مشرف به دریا قابل رزرو است.

از کجا می‌توان اتاق های هتل بین المللی کیش رزرو کرد؟

شما می‌توانید اتاق های این هتل را از های هتل رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل های نزدیک بازار ستاره قشم

چهارشنبه 28 شهریور 1403
قشم بزرگترین جزیره ایران است که در آن مراکز خرید بسیار متنوعی فعالیت می‌کنند. بازار ستاره قشم یکی از مراکز […]
هتل های نزدیک بازار ستاره قشم

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس