جاهای دیدنی کیش در شب، خیره کننده‌ ترین مقاصد تفریحی در تاریکی

سفر کیش و قدم زدن در سواحل کیش و اسکله تفریحی در شب و رفتن به کافه رستوران ها از بهترین و خاطره انگیز ترین خاطرات مسافران کیش به شمار می آید. با ما در ادامه همراه باشید تا جاهای دیدنی کیش در شب را به شما نشان دهیم تا سفری بهتر و خاطره انگیزتری را داشته باشید.

پارک دلفین های کیش (دلفیناروم)

در پارک دلفین کیش، دلفین، پنگوئن و پستاندارانی همچون شیر دریایی، گراز دریایی و گربه دریایی نگه داری می شوند که توسط مربیان ماهر تربیت و آموزش داده می شوند. در این مجموعه شرایطی محیا شده است که هر کدام از این جانوران بتوانند زاد و ولد نیز کنند.

از امکانات دیگر این پارک می توانیم به باغ پرندگان، آمفی تئاتر و تونل آکواریوم آب شور اشاره کنیم. برنامه های شاد و مفرحی در این مجموعه برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. در ادامه با بخش های آن شامل دلفین شو، باغ پرندگان و کلاسیک شو آشنا خواهیم شد.

دلفین شو کیش

دلفین شو کیش از دیدنی ترین بخش های پارک دلفین های کیش است. در محوطه استخر مانندی به حجم 18000 متر مکعب پستانداران دریایی مثل دلفین و شیر دریایی و گراز وجود دارند که نمایشی دیدنی و هیجان انگیز را به رخ می کشند. شما می توانید به این حیوانات دریایی غذا هم بدهید و حتی آنها را از نزدیک لمس کنید. در این مجموعه امکان عکس گرفتن نیز وجود دارد.

باغ پرندگان

باغ پرندگان کیش

دراین باغ پرطرفدار نزدیک به 50 گونه مختلف پرنده نگهداری می شود از جمله:

  • طوطی ماکائو و توکان
  • لک لک و قو
  • تنجه و درنا
  • قرقاول و پلیکان
  • توراکو و شتر مرغ

این تنوع از پرندگان از سراسر دنیا مثل آمریکای جنوبی، استرالیا، شرق آسیا و آفریقا در این مجموعه گرد هم آمده اند. باغ پرندگان از دو بخش تشکیل شده است. پرندگان محبوس در قفس و بخش دیگر آن پرندگانی که آزادانه در محدوده تعیین شده پرواز می کنند.

پرندگان محبوس، شکاری و وحشی هستند. از دیگر حیواناتی که در این مجموعه قرار دارند، می توان به میمون، کروکودیل، لاک پشت و آهو و مار بوآ هم اشاه کرد. باغ پرندگان از جاهای دیدنی کیش در شب نیست و اگر قصد دیدن از این باغ را دارید پیشنهاد می کنیم تایم روز مراجعه کنید.

کلاسیک شو

این آیتم از برنامه ای شاد و مفرح تشکیل شده است. در این بخش که نورپردازی بسیار زیبایی هم همراهش است. استندآپ کمدین ها و شعبده بازها نمایش های دیدنی از خود به نمایش می گذارند.

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند در قسمت جنوبی جزیره کیش واقع شده است و از پر طرفدارترین جاهای دیدنی کیش در شب است.

این پارک در کنار مراکز خرید مروارید و سارینا قرار دارد. شعبه اول مرکز خرید سارینا در جنوب شرقی هایلند و شعبه دوم آن، در فاصله نزدیک تر به آن واقع شده است. مرکز خرید زیتون در شمال شرقی و مرکز خرید پردیس در فاصله کمی دورتر از آن قرار دارد.

از امکانات شهربازی هایلند کیش می توانیم به فضای سبز و کافه و رستوران هم اشاره کنیم. وسایل بازی که در هایلند قرار دارند به شرح زیر است:

  • چرخ وفلک
  • سفینه
  • آبشار
  • قطار لاستیکی
  • رنجر
  • سورتمه
  • سفینه
  • سیمیلاتور
  • رودخانه وحشی
  • رولر کاستر هوایی
  • رولر کاستر آبی
  • ماشین ضربتی آبی
  • اتاق فرار
  • تالار ارواح
  • سینما هفت بعدی
  • شبیه‌ساز تیراندازی
  • پلی استیشن
  • سینما گیم
  • ترامپولین برای تمام سنین
  • اتاقک لیزر
  • خلبانی درهواپیمای جنگنده شبیه‌ ساز

ساعت کاری این مجموعه همه روزه از ساعت 17:30 تا 24:00 است.

باغ راه ایرانی

باغ راه ایرانی

باغ راه ایرانی یک باغ بزرگ به مساحت 3 هکتار است. هدف این باغ به نمایش گذاشتن معماری و هنر اصیل ایرانی به بازدیدکنندگان خود است. در این باغ از هر شهر یک نماد گذاشته شده است و نشان همبستگی ایران در جزیره زیبای کیش به شمار می آید. دیدن از این باغ در شب پیشنهاد می شود. البته در روز هم زیبایی خاص خودش را دارد.

در این باغ جاذبه هایی مثل رودخانه، جوی آب و آب نماها، 8 باغ ایرانی و 9 نقاشی دیواری ایرانی وجود دارد. آثار تاریخی این دوره عبارت است از: دروازه قرآن شیراز، پلدختر، دروازه سی وسه پل اصفهان، دروازه هارونیه مشهد. نماد باغ راه ایرانی توسط هنرمندی به نام مجید پازوکی ساخته شده است. و حدود 90 سانت ارتفاع و 35 متر عرض دارد.

بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم در شرق جزیره کیش و در خیابان سنایی واقع شده است که با تاکسی‌های خطی زرد رنگ و ون‌های عمومی فعال در سطح جزیره می‌توانید خود را به آن برسانید. علاوه بر بولینگ سالن هایی مثل بیلیارد، بدنسازی، سونا و جکوزی، سرزمین بازی و رستوران و کافی شاپ را شامل می شود که همه بخش ها در کنار هم مورد استقبال مشتریان است. بولینگ از سری جاهای دیدنی کیش در شب است که باید حتما به آنجا رفته و در فضای مفرح و دوستانه آن لذت ببرید.

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی در سال 1345 در مسیر برگشت دچار طوفان و از مسیر خود خارج شد و در نزدیکی ساحل کیش به گل نشست. این کشتی از قسمت های میانی در حال فروپاشی و در حال نابود شدن است و این احتمال می رود که تا سال های آینده به کلی نابود شود. منظره غروب دریا و بازدید کشتی از خاص ترین جاهای دیدنی کیش در شب است و مخاطبان را مجذوب خود می کند.

خانه بومیان کیش، از ارزانترین جاهای دیدنی کیش در شب

خانه بومیان کیش

خانه بومیان کیش در منطقه قدیمی سفین قرار دارد و از بخش های مختلفی مثل مصیف و بیت العود تشکیل شده است.

پیشینه این خانه به 200 سال پیش برمی گردد. این بنا از 15 اتاق، انبار، چاه آب، یک حیاط خصوصی مخصوص مهمانان به ویژه مردهای نامحرم تشکیل شده است. در انتها با قهوه مخصوص و شیرینی های مخصوص از شما پذیرایی می شود و همه روزه پذیرای شما هستند. از این خانه پیشنهاد می کنیم حتما در شب دیدن فرمائید، زیرا از سری جاهای دیدنی کیش در شب است که حال و هوای گذشته این خانه را بیشتر به نمایش می گذارد.

کشتی نوید کیش

کشتی نوید کیش

در کل کشتی های تفریحی کیش از معروف ترین دیدنی های این جزیره زیبا هستند. یکی از این کشتی ها، کشتی نوید است. این کشتی تفریحی همه روزه در سانس های مختلف همراه با موزیک های شاد و هنرمندان و استندآپ کمدین های حرفه ای و پذیرایی شام آماده خدمت رسانی به مخاطبان است. بازدید و تفریح با کشتی نوید کیش را در برنامه شبانه خود بگنجانید.

کنسرت های شبانه کیش

کنسرت های شبانه کیش

کنسرت های شبانه خواننده های مطرح کشورمان که معمولا هر شب از ساعت 22 تا 24 طول می کشد.این کنسرت ها در تمام فصول و زمان ها در تئاتر اصلی شهر برگزار می شود و در سایت های رسمی و یا از طریق هتل خود می توانید برای خرید بلیط این کنسرت ها اقدام کنید. بلیط های کنسرت ها با همه جور قیمتی در اختیار مشتریان قرار دارد و جزء تفریح های گران قیمت کیش محسوب می شود.

بهترین سواحل کیش در شب

سواحل کیش

سواحل کیش از جذاب ترین و پر مخاطب ترین جاهای دیدنی کیش در شب است، اما تعدد ساحل ها و پارک های کنار دریاها باعث شده که انتخاب برای گردشگران سخت باشد. در این قسمت به معرفی ساحل ها می پردازیم:

پارک ساحلی مرد ماهیگیر، از محبوب ترین جاهای دیدنی کیش در شب

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش

مهم ترین ویژگی این پارک، مجسمه 12 متری مرد ماهیگیر است که رکورد بزرگ ترین مجسمه فیگوراتیو کشور را از آن خود کرده است. جنس این مجسمه از فایبر گلاس است و نماد سخت کوشی بومیان جزیره است. در این پارک انواع تفریحات غیر آبی نیز مثل دوچرخه سواری و ساحل شنی در نظر گرفته شده است. پوشش گیاهی این پارک ساحلی نیز از نقاطی است که مسافران را مجذوب خود کرده است.

ساحل مرجان کیش، از معروف ترین جاهای دیدنی کیش در شب

ساحل مرجان کیش

در این ساحل بکر و زیبا امکاناتی مثل دوچرخه سواری و تفریحات آبی کیش بسیار پر رونق است. علاوه بر آن می توانید در طول روز برای غواصی به اعماق دریا بروید. در صورتی که هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش را رزرو کنید، می توانید در کم ترین زمان از این ساحل زیبا دیدن نمایید.

پارک ساحلی میرمهنا کیش، از خلوت ترین جاهای دیدنی کیش در شب

پارک ساحلی میرمهنا کیش

پارک ساحلی میرمهنا بزرگ ترین پارک ساحلی جزیره کیش است و یکی از تمیزترین و خلوت ترین ساحل­‌ها در شب به حساب می­‌آید. شما با رفتن به پارک ساحلی میرمهنا می­‌توانید علاوه بر تفریحات مدرن به بافت سنتی جزیره هم سری بزنید و با آداب و رسوم بومیان آشنا شوید. غروب­‌های دلنشین و لاک پشت­‌های آزاد در ساحل از جمله جذابیت­‌های پارک ساحلی میرمهنا هستند. به جز لاک پشت­‌ها، گونه­‌های جانوری متعددی مثل مرغ‌­های ماهی خوار و لک لک­‌ها در ساحل میرمهنا سکونت دارند. هم چنین در این ساحل می­‌توانید انواع مرجان­‌ها، صدف­‌ها، حلزون­‌ها و سنگ‌­های زیبای دریایی را ببینید.

سخن آخر

سفر کیش از خاطره انگیز ترین سفرهای زندگی هرکس می تواند باشد. کیش به شب گردی و تفریح های شبانه اش بسیار بین مردم جای گرفته است. ما معروف ترین و جذاب ترین جاهای دیدنی کیش در شب را اینجا به شما نشان دادیم.

بهترین جنگ شبانه کیش از نظر مسافران کدام است؟

جنگ شبانه پازل شو کیش بهترین جنگ شادی در بین مخاطبان این برنامه است.

آیا به جز کشتی تفریحی نوید کیش، کشتی تفریحی دیگری هم در کیش وجود دارد؟

بله، کشتی تفریحی کاریناکیش، کشتی تفریحی تاپ تورز کیش، کشتی تفریحی آرتمیس پلاس کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل های نزدیک میدان سعدی کیش-اقامتی راحت

سه‌شنبه 21 آذر 1402
هتل های نزدیک میدان سعدی کیش از جمله هتل های خوب جزیره کیش هستند که شامل هتل های آفتاب شرق […]
هتل آفتاب شرق کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس