بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم را می شناسید؟

بدون شک مشهد مقدس با داشتن هتل‌هایی با بهترین امکانات، می‌تواند اوقات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر قصد شما از سفر به مشهد زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) است، بهتر است بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم انتخاب شما باشند. این هتل‌ها به دلیل داشتن فاصله کم و امکانات پیشرفته، طرفداران بسیاری دارند و برای رزرو آنلاین هتل مشهد نزدیک حرم باید از چند روز قبل اقدام کنید. هتل‌های نزدیک حرم به دلیل امکانات متفاوت، قیمت‌های مختلفی دارند، که در صرفه جویی هزینه ها در سفر به مشهد بسیار موثر است.

بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم مشهد

هتل قصر الضیافه مشهد

از هتل های ۵ ستاره مشهد نزدیک به حرم، هتل قصر الضیافه را می‌توان نام برد. چشم‌انداز معنوی و زیبای حرم امام رضا (ع) که از پنجره‌های هتل قصر الضیافه مشهد دیده می‌شود، لذتی وصف نشدنی دارد. از امکانات رفاهی هتل جهت آسایش مهمانان می‌توان کافی‌شاپ، فضای سبز، ۲ رستوران و فروشگاه را نام برد. یکی از رستوران‌ها واقع در هتل و دیگری رستوران تابستانی که در فضای باز قرار دارد. این رستوران‌ها با منوی متنوع و غذاهای خوشمزه آماده پذیرایی از مهمانان هستند.

  • آدرس هتل قصر الضیافه مشهد: حرم مطهر امام رضا (ع)، صحن هدایت
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل قصر الضیافه مشهد: آرامگاه پیر پالاندوز، مدرسه عباسقلی خان، مدرسه میرزا جعفر، خانه داروغه مشهد، موزه‌های آستان قدس رضوی، آرامگاه شیخ بهایی، خانه توکلی مشهد.
  • فاصله هتل قصر الضیافه مشهد تا حرم: 5 دقیقه پیاده روی تا حرم

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا از بهترین هتل های خیابان امام رضا مشهد است که خدمات لوکسی به مسافران ارائه می‌دهد. این هتل از سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت کرده و پرسنلی مجرب دارد. کافی‌شاپ، خدمات ماساژ، استخر، سونا خشک، حمام ترکی، لمکده و فضای بازی کودکان تعدادی از امکانات این هتل ۴ ستاره مشهد است. سالن کنفرانس نیز برای برگزاری حلسات کنفرانس آماده است. مینی‌بار، اینترنت و تلفن در هر اتاق وجود دارد که راحتی بیشتری برای مهمانان فراهم می‌کند. این هتل ۶ طبقه بوده و ۱۱۰ واحد اقامتی با تنوع فراوان دارد.

  • آدرس هتل کیانا مشهد: خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل کیانا مشهد: بازار رضا، مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادرشاه افشار
  • فاصله هتل کیانا مشهد تا حرم: فاصله تا حرم ۵۰۰ متر بوده و می‌توانید با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به حرم برسید.

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر ۴ ستاره بوده و یکی از بهترین هتل‌ های چهار راه شهدا مشهد و نزدیک به حرم است. این هتل از سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت کرده و در سال ۱۳۹۴ آن را بازسازی کرده‌اند. این هتل باکیفیت دارای ۷ طبقه و ۲۸۹ واحد اقامتی است. امکانات هتل الغدیر مشهد با استانداردهای روز هتلداری خدمات سطح بالایی به مسافران ارائه می‌دهد. اتاق‌های این تمامی امکانات یک سوئیت را دارا هستند و صبحانه آن رایگان است. جکوزی، خدمات باربری، کافی‌شاپ، مرکز خرید، رستوران بام، چایخانه سنتی و صندوق امانات از امکانات تفریحی و رفاهی هتل الغدیر مشهد هستند.

  • آدرس هتل الغدیر مشهد: مشهد، چهارراه شهدا، بهجت ۱
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل الغدیر مشهد: باغ نادری، عمارت خورشید، بازار بزرگ مرکزی مشهد.
  • فاصله هتل الغدیر مشهد تا حرم: فاصله این هتل با حرم 5 دقیقه با خودرو و 20 دقیقه پیاده روی است.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا نیز از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم است. این هتل ۵ ستاره دارای امکانات رفاهی مختلفی مانند رستوران گردان مشهد، اتاق بازی برای کودکان، مجموعه آبی و کتابخانه است. هتل مدینه الرضا مشهد واحدهایی مانند اتاق‌های لوکس و ویژه، اتاق کانکت، سوئیت و آپارتمان دارد. معماری ایرانی اسلامی باشکوه این هتل توجه هر مسافری را در اولین نگاه جلب می‌کند. این هتل لاکچری دارای ۴ رستوران و ۱ چایخانه سنتی برای پذیرایی از مسافران است. همچنین از جلمه اتاق های این هتل عبارت اند از: اتاق‌های یک تخته تا دابل و اکونومی.

  • آدرس هتل مدینه الرضا مشهد: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی، بین شیرازی ۲ و ۴
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل مدینه الرضا مشهد: مسجد هفتادو دو تن، آرامگاه نادرشاه فشار، مسجد گوهرشاد، گنبد خشتی، جنت مشهد
  • فاصله هتل مدینه الرضا مشهدتا حرم: فاصله حرم کم‌تر از ۴۰۰ متر و 3 دقیقه پیاده روی است
مجموعه آبی هتل مدینه الرضا

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد، هتلی ۴ ستاره و نزدیک به حرم است که از سال ۱۳۸۹ راه‌اندازی شد. این هتل دارای ۴ طبقه و ۹۸ واحد اقامتی است. کادر مجرب و حرفه‌ای و امکانات و خدمات مناسب آن از ویژگی‌های برجسته این هتل محسوب می‌شوند. معماری این هتل به‌گونه‌ای است که اکثر بخش‌های آن نور طبیعی دریافت می‌کنند. بعضی‌ از اتاق‌ها هم پنجره‌هایی رو به حرم مطهر دارند. مهمانان می‌توانند در کافی‌شاپ، رستوران ایرانی و فست فود هتل فردوس مشهد یک وعده غذای دلچسب یا نوشیدنی میل کنند. این هتل با برخی مکان‌های گردشگری هم فاصله کمی دارد.

  • آدرس هتل فردوس مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا 8
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل فردوس مشهد: بازار رضا، آرامگاه نادرشاه افشار، بازار جنت، مجتمع زیست خاور، آرامگاه خواجه ربیع، مجتمع الماس شرق
  • فاصله هتل فردوس مشهد تا حرم: فاصله این هتل با درب باب الرضا حرم تنها ۱۰ دقیقه است

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در خیابان امام رضا که به حرم منتهی می‌شود، واقع شده است. از این بنای ۲۵ طبقه‌ای مهمانان چشم‌اندازی زیبا از حرم مطهر خواهند داشت. رستوران‌های باکیفیت، روف گاردن با باغی سرسبز و مجموعه ورزشی از امکانات پیشرفته هتل درویشی مشهد هستند. بد نیست بدانید در این هتل بازارچه‌ای جهت خرید سوغاتی هم برپا شده است.

رستوران آتریوم نیز در طبقه ۱۷ هتل مجلل درویشی قرار دارد. از اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق‌های اکونومی، سه تخته امپریال، پنت هاوس دو تخته دابل و سه تخته اسپا اشاره کرد. کیفیت این هتل به قدری است که اغلب افراد آن را به بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم ترجیح می‌دهند.

  • آدرس هتل مجلل درویشی مشهد: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل مجلل درویشی مشهد: آرامگاه فردوسی، موزه نجوم و ساعت، موزه مردم شناسی، خانه ملک، پارک کوهسنگی، مجتمع آرمان، بازار رضا
  • فاصله هتل درویشی تا حرم: حدودا 5 دقیقه پیاده روی است

هتل الماس 1 مشهد

هتل 4 ستاره الماس 1 مشهد، از دست بهترین هتل های نزدیک بازار رضا مشهد است که در سال ۱۳۹۲ راه‌اندازی شده و در سال ۱۳۹۴ بازسازی شده است. اینترنت بی‌سیم، لاندری، پارکینگ، سالن ماساژ، سرزمین کودکان، روم سرویس ۲۴ ساعته و تورهای آبی از امکانات هتل الماس 1 مشهد هستند. این هتل با معماری لوکس و امکانات و اتاق‌های جدید و مدرن همواره آماده پذیرایی از مهمانان و زائران است. رستوران الماس، رستوران چشم‌انداز و کافی‌شاپ ارکیده در این هتل وجود دارند که آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.

  • آدرس هتل الماس مشهد: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۴ و ۶
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل الماس مشهد: بازار رضا، هفده شهریور
  • فاصله هتل الماس 1 تا حرم: این هتل تنها ۴۳۳ متر و حدود 6 دقیقه پیاده روی با حرم فاصله دارد.

هتل الماس ۲ مشهد

اگر دنبال رزرو هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا هستید، مراجعه به هتل الماس ۲ مشهد را توصیه می‌کنیم. این هتل فاصله کمی تا حرم داشته و دارای رستوران‌های بی‌نظیری است که مهمانان مختلف را با هر سلیقه‌ای راضی نگه می‌دارد؛ البته هزینه رستوران جداگانه محاسبه می‌شود. از امکانات هتل الماس ۲ مشهد می‌توان به سوئیت‌هایی با دکوراسیون لوکس، تالارهای پذیرایی، سالن همایش و کنفرانس، مجموعه آبی و اسپا اشاره کرد. اگر به خرید علاقه دارید می‌توانید از بازارچه خرید اختصاصی هتل هم دیدن کنید. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل الماس ۲ مشهد دکوراسیون‌هایی با سبک‌های تایلند، ترکیه، آفریقا، ایتالیا، روسیه، عرب، صفویه، هند و ایرلن باستان دارند.

  • آدرس هتل الماس ۲ مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل الماس 2 مشهد: باغ خونی مشهد، بازار رضا، کلیسای مسروپ قدس، نبد سبز مشهد، خانه ملک، بازار عباس قلی‌خان، حمام شاه، مسجد گوهرشاد
  • فاصله هتل الماس 2 مشهد تا حرم: فاصله تا حرم حدودا 8 دقیقه
دکوراسیون لوکس هتل الماس 2 مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد یکی از هتل های خوب نزدیک به حرم در مشهد است. این هتل ۵ ستاره که در سال ۱۳۵۶ شروع به کار کرد و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد، فاصله کمی با حرم دارد. هتل بین المللی قصر مشهد دارای ۱۲ طبقه و ۲۲۰ واحد اقامتی است. تمام سوئیت‌ها و اتاق‌های این مکان دارای بهترین و مدرن‌ترین امکانات است. همچنین کادر مجرب  این هتل جهت خدمات رسانی به مهمانان و زائران آموزش دیده‌اند.

از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ، سونا،  آتلیه، آرایشگاه، پارک کودک، سالن ورزشی، بیلیارد، خدمات باربری و چایخانه سنتی اشاره کرد.

  • آدرس هتل بین المللی قصر مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل بین المللی قصر مشهد: آرامگاه نادرشاه افشار، موزه آستان قدس رضوی، خانه تاریخی داروغه، پارک ملت، کاروانسرای بابا قدرت، بازار رضا، مرکز خرید آسمان
  • فاصله هتل بین المللی قصر مشهد: کم‌تر از ۸۰۰ متر و حدود 10 دقیقه پیاده روی است

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد، در سال ۱۳۹۱ راه‌اندازی شده و پرسنلی آموزش دیده برای خدمت‌رسانی به مهمانان و مسافران داخلی و خارجی دارد. اتاق یک تخته کینگ، یک تخته رویال، اتاق ملل سبک فرانسوی، اتاق ملل سبک مراکشی، اتاق ملل سبک ایتالیایی و انگلیسی و اتاق ماه عسل تعدادی از اتاق‌های این هتل ۴ ستاره هستند. رستوران هتل جواد مشهد با منوی متنوع و غذاهای خوش‌طعمش توانسته محبوبیت خاصی بین مسافران کسب کند‌. از امکانات رفاهی آن می‌توان به سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، روم سرویس و اسپا اشاره کرد.

  • آدرس هتل جواد مشهد: خیابان امام رضا، نبش امام رضا سوم
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل جواد مشهد: بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی و خانه داروغه
  • فاصله هتل جواد مشهد: فاصله هتل جواد مشهد تا حرم مطهر حدود ۵ دقیقه پیاده روی است.

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد، هتل 4 ستاره فلکه آب مشهد که در سال ۱۳۵۷ شروع به فعالیت کرد. این هتل در سال ۱۴۰۱ بازسازی شده و بنایی لوکس و مدرن دارد. هتل اترک مشهد ۱۱ طبقه با 175 واحد اقامتی، کادری مجرب در زمینه خدمت‌رسانی به مسافران دارد. دو رستوران لاکچری این هتل که سبک سنتی دارند، توجه مسافران زیادی را جلب می‌کنند. همچنین می‌توانید از نوشیدنی‌هایی که کافی‌شاپ این هتل به صورت ۲۴ ساعته سرو می‌کند نیز استفاده کنید. مجموعه ورزشی مانند سونا، سالن بدنسازی، جکوزی و دستگاه‌های ورزشی تعدادی از امکانات رفاهی این هتل هستند.

از سالن‌های کنفرانس هتل می‌توان برای برگزاری جلسات کاری و سخنرانی‌ها استفاده کرد. خدمات پزشکی، خشکشویی، اینترنت وایراس، مینی بار و پارکینگ از سایر امکانات هتل اترک مشهد هستند.

  • آدرس هتل اترک مشهد: مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل اترک مشهد: بازار رضا، بازار هفده شهریور، مسجد گوهرشاد
  • فاصله هتل اترک مشهد تا حرم: فاصله 800 متری و کمتر از 10 دقیقه پیاده روی
نمایی از هتل اترک مشهد

هتل آپارتمان آرین مشهد

هتل آپارتمان آرین مشهد، از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم است که در سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی شده و با حرم امام رضا (ع) فاصله کمی دارد. این هتل ۴ طبقه دارای ۱۵ واحد اقامتی مجهز به امکانات لوکس لست. تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، کولر گازی و… تعدادی از امکانات پیشرفته اتاق‌های این هتل هستند. همچنین در اتاق‌ها لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و چای‌ساز هم وجود دارد. در منو رستوران هتل آپارتمان آرین مشهد نیز می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را مشاهده کنید. در طبقه همکف نیز یک کافی‌شاپ با ظرفیت ۱۵ نفر وجود دارد.

  • آدرس هتل آپارتمان آرین مشهد: خیابان امام رضا، امام رضا ۳
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل آپارتمان آرین مشهد: آرامگاه فردوسی، نمایشگاه بین المللی مشهد، پارک ملت مشهد، مسجد گوهرشاد، خانه تاریخی داروغه
  • فاصله هتل آپارتمان آرین مشهد تا حرم: 450 متر، 5 دقیقه پیاده روی

هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی مشهد، از هتل های۳ ستاره مشهد است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ شروع کرده است. این هتل دارای ۱۰۷ واحد اقامتی است که در ۲ طبقه قرار دارند. این هتل واقع در خیابان امام رضا بوده و فاصله کمی تا حرم مطهر دارد. همچنین نزدیکی هتل رز درویشی مشهد به بازار رضا و مراکز خرید هفده شهریور باعث راحتی بیشتر مسافران شده است. کارکنان خوش‌برخورد این هتل مهمانان را راهنمایی کرده و آسایش آن‌ها را فراهم می‌کنند. اتاق دو تخته دبل استاندارد، سه تخته استاندارد، سوئیت چهار نفره اکونومی و اتاق سه تخته کینگ تعدادی از واحدهای اقامتی هستند. از امکانات داخل اتاق‌هم می‌توان به چای‌ساز، آباژور، رخت‌آویز، یخچال، دراور، مبلمان و میز تحریر اشاره کرد. روم سرویس هم در هتل رز درویشی ارائه می‌شود.

  • آدرس هتل رز درویشی مشهد: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل رز درویشی مشهد: پارک میرزا کوچک خان، باغ خونی، بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی، موزه ظروف، موزه هنرهای تجسمی، موزه مدال، موزه فرش
  • فاصله هتل رز درویشی مشهد تا حرم: ۱ کیلومتر و ۴۹۸ متر، ۳ دقیقه با خودرو

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد از سال ۱۳۹۳ راه‌اندازی شده است و یکی از بهترین هتل های نزدیک حرم مشهد است. این هتل ۶ طبقه داروی ۹۰ واحد اقامتی است و امکانات مناسبی برای پذیرایی از مشتریان ارائه می‌دهد. علاوه‌بر حرم، نزدیکی هتل به بازار رضا و بازار هفده شهریور هم از دیگر مزایای آن محسوب می‌‌شود. هتل ایران زمین مشهد مطابق با استانداردهای صنعت هتلداری مدیریت می‌شود و از پرسنلی حرفه‌ای و آموزش‌دیده تشکیل شده است. اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته، سوئیت یک خوابه پنج نفره رویال تعدادی از انواع این اتاق‌ها هستند. تاکسی سرویس، اتاق چمدان، آسانسور، کافی‌شاپ، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه از امکانات این هتل هستند. هتل ایران زمین مشهد دارای پارکینگ برای حفظ امنیت خودروهای مسافران است.

  • آدرس هتل ایران زمین مشهد: مشهد، خیابان امام رضا۸، کوچه شهید حسنی
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل ایران زمین مشهد: پارک میرزا کوچک خان، موزه آستان قدس رضوی، موزه ظروف، موزه هنرهای تجسمی، موزه تمبر، اسکناس و سکه، موزه فرش، موزه نجوم و ساعت
  • فاصله هتل ایران زمین مشهد تا حرم: 900 متر، 10 دقیقه پیاده روی

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

هتل آپارتمان حیات شرق از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم است که از سال ۱۳۹۴ شروع به فعالیت کرده است. این هتل ۳ ستاره دارای ۸ طبقه و ۳۳۲ واحد اقامتی است. سوئیت‌های هتل آپارتمان حیات شرق مشهد دارای بهترین امکانات برای آسایش مهمانان هستند.  این هتل به مراکز خرید و تجاری و حرم امام رضا (ع) نزدیک است و مهمانان می‌توانند به راحتی به این مراکز تفریحی بروند. دسترسی آسان این هتل به مصلی تاریخی مشهد، مجتمع تجاری آرمان و بوستان وحدت از دیگر مزایای هتل حیات شرق هستند. صبحانه رایگان در این هتل سرو می‌شود.

  • آدرس هتل آپارتمان حیات شرق مشهد: خیابان نواب صفوی، نواب صفوی ۱۰، شوشتری ۱۰
  • مکان‌های دیدنی هتل آپارتمان حیات شرق مشهد: مجتمع تجاری آرمان، مقبره پیر پالان دوز، ازامگاه شیخ نخودکی، کتابخانه مرکزی استان قدس رضوی، گنبد خشتی‌
  • فاصله هتل آپارتمان حیات شرق مشهد تا حرم: 527 متر، 7 دقیقه پیاده روی

هتل آپارتمان آرمان مشهد

هتل آپارتمان آرمان مشهد ۳ ستاره بوده و در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است. این هتل تازه تاسیس دارای ۹ طبقه و ۲۹۱ واحد اقامتی مجهز است. امکانات تعبیه شده در اتاق‌ها سطحی مناسب داشته و نیازهای مهمانان را برطرف می‌کنند. از طرفی پرسنل مجرب هتل آپارتمان آرمان مشهد هم در تلاش هستند تا تجربه‌ای به یادماندنی برای مهمانان ایجاد کنند. این هتل با مراکز خرید مختلفی مانند مرکز تجاری آرمان فاصله کمی دارد. سیستم تهویه مطبوع در اتاق، شبکه پخش فیلم، چای‌ساز، یخچال، مینی باز با هزینه و روم سرویس تعدادی از امکانات رفاهی این هتل هستند.

هتل آپارتمان آرمان مشهد برای راحتی بیشتر مسافران کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، جکوزی، مرکز خرید، تاکسی سرویس، اتاق تلفن و اتاق چمدان هم دارد. همچنین می‌توانید در رستوران بام هتل آپارتمان آرمان هم یک وعده غذایی دلچسب و خوش‌طعم میل کنید.

  • آدرس هتل آپارتمان آرمان مشهد: خیابان نواب صفوی، نبش نواب صفوی ۱۲
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل آپارتمان آرمان مشهد: مجتمع تجاری آرما، مدرسه علمیه عباسقلی خان، مقبره پیر پالان دوز، مصلی تاریخی مشهد، بازار رضا، مسجد گوهرشاد، مرکز خرید آسمان
  • فاصله هتل آپارتمان آرمان مشهد تا حرم: 500 متر، 5 دقیقه پیاده روی

پرسش های متداول

آیا هتل‌های خوب نزدیک به حرم در مشهد رستوران دارند؟

بله هتل‌های باکیفیت نزدیک به حرم در مشهد دارای رستوران و برخی مواقع کافی‌شاپ هم هستند.

هتل‌های نزدیک به حرم دارای چه امکاناتی هستند؟

امکانات مشترک بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم عبارتند از: مجموعه آبی، مجموعه ورزشی، رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ.

بهترین هتل های نزدیک به حرم امام رضا کدام اند؟

هتل قصر الضیافه مشهد، هتل مدینه الرضا مشهد، هتل درویشی مشهد، هتل الماس 2 مشهد و…

ارزان ترین هتل های نزدیک حرم امام رضا کدام اند؟

هتل آپارتمان آرین مشهد، هتل آپارتمان آلتون مشهد، هتل رز درویشی مشهد، هتل کوثر مشهد و….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امکانات هتل گلدن پالاس (قصر طلایی) مشهد

سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403
اگر به دنبال یک هتل مجلل و لاکچری در شهر مشهد هستید، بهتر است بدانید هتل گلدن پالاس یکی از […]
هتل لوکس گلدن پالاس مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس