معرفی بهترین هتل‌های ییلاقی مشهد

بیشتر هتل های ییلاقی مشهد، در منطقه شاندیز و طرقبه قرار دارند که از مهم ترین ویژگی های آن ها نزدیکی به رستوران های معروف مشهد در این مناطق است. همچنین نزدیکی به چالیدره و باغ ها و ییلاقات مشهد از دیگر امکانات این هتل هاست که برای سفر در تابستان و پاییز گزینه ایده آلی می باشد. لیست بهترین هتل های مشهد در طرقبه و شاندیز به همراه آدرس در جدول زیر لیست شده است:

نام هتلآدرس
هتل پارک حیات مشهدانتهای بلوار وکیل آباد، کیلومتر ۵ طرقبه، امام خمینی ۱
هتل ثامن مشهدانتهای بلوار وکیل آباد، ابتدای جاده طرقبه، امام رضا ۲، بعد از ویلاشهر
هتل سحاب مشهدجاده طرقبه، کوچه امام زادگان یاسر و ناسر
هتل پارس مشهدبلوار وکیل آباد، تقاطع شهید صیاد شیرازی
هتل‌های ییلاقی مشهد

لیست هتل‌های ییلاقی مشهد

طرقبه و شاندیز مشهد از مناطق خوش آب و هوا ییلاقی شهر می‌باشند. طرقبه در 16 کیلومتری جنوب غربی و شاندیز در شمال غربی مهد واقع شده است. در ییلاقات مشهد، درختان سر به فلک کشیده، هوای عالی و پاک، رودخانه‌های فراوان، کوه‌ها و دامنه‌های زیبا، روستاهای بکر و… وجود دارد. علاوه بر این جاذبه‌های دیدنی بسیار و رستوران‌های تکی در ییلاق وجود دارد. این است که مسافران زیادی خواهان رزرو هتل‌هایی در آن سمت شهر می‌باشند.

هتل‌های ییلاقی مشهد عبارتند از:

  • هتل حیات مشهد
  • هتل ثامن مشهد
  • هتل سحاب مشهد
  • هتل پارس مشهد
طرقبه و شاندیز مشهد

معرفی هتل پارک حیات مشهد

هتل پارک حیات مشهد را به مسافرانی پیشنهاد می‌دهیم که به دنبال رزرو هتل 5 ستاره در مشهد هستند. این هتل یکی از زیباترین و خوش منظره‌ترین هتل‌های مشهد است. هتل بزرگ طرقبه در سال 1385 در ابتدای طرقبه واقع شده است. این هتل 4 طبقه و 320 واحد اقامتی بسیار لوکس رو به ییلاقات طرقبه دارد. اتاق‌های هتل حیات دارای تمامی امکانات رفاهی و آسایشی هستند. خود مجموعه شامل بخش‌هایی چون محوطه زیبا، پارکینگ، 3 رستوران شیک، تالار شکیل می‌شود. از سری ویژگی‌های این هتل می‌توان نزدیکی به بند گلستان، سواری کاری ارشاد، چالیدره، جاغرق و زشک اشاره کرد.

هتل‌های ییلاقی مشهد

معرفی هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد با سه ستاره طلایی یکی از هتل‌های ییلاقی مشهد است. این هتل از دو بلوک یا ساختمان قدیم و جدید ساخته شد. ساختمان قدیمی آن در سال 1374 و بلوک 2 آن در سال 1388 ساخته شد. البته در سال 1396 عملیات نوسازی کاملی انجام شد.هتل حیات اول جاده طرقبه است و موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد. زیرا به سوارکاری، بند گلستان، کوهستان پارک، شاندیز و باغ وحش بسیار نزدیک است. هتل ثامن 2 طبقه و 42 واحد اقامتی دارد. پارکینک، اینترنت در لابی، رستوران با ظرفیت 500 نفر، فضاسازی زیبا، اتاق‌های راحت و تمیز از ویژگی‌های رزرو هتل 3 ستاره مشهد است.

هتل ثامن مشهد

معرفی هتل سحاب مشهد

هتل سحاب نیز یکی دیگر از هتل‌های 3 ستاره مشهد است. این هتل یکی از هتل‌های ییلاقی ارزان مشهد است. اما با توجه به قیمت مناسی که دارد امکانات خوبی را به مسافر ارائه می‌دهد. هتل 3 ستاره ییلاقی در سال 1380 افتتاح شده است و در سال 1396 به دلیل رفاه مسافران مورد بازسازی قرار گرفت. اتاق‌های راحت این هتل رو به فضاسازی محیط مجموعه است. هوای پاک، طبیعت بکر اطراف، رستوران هتل با منوی غذاهای متنوع ایران و با کیفیت پذیرای مسافران خواهد بود. صندوق امانات، کافی شاپ، اتاق چمدان، لابی شیک، پارکینگ، تالار پذیرایی، پارک بازی و… از امکانات این هتل می‌باشند.

هتل سحاب مشهد

معرفی هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد در طرقبه واقع نشده است اما از آن جهت این هتل زیبا و شیک را در ردیف هتل‌های ییلاقی مشهد آوردیم که هتل پارس در وکیل آباد قرار دارد. وکیل آباد بلوار بزرگی است که به طرقبه ختم می‌شود. به عبارت دیگر هتل پارس مشهد هتل نزدیک طرقبه و شاندیز است. این هتل از لاکچری‌ترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود. هتل پارس در سال 1383 تاسیس و در سال 1390 بازسازی شده است. مجموعه پارس یک هتل 5 ستاره است که با حرم مطهر حدود 15 کیلومتر فاصله دارد. رستوران با نمای مجلل و کیفیت غذایی بالا، کافی شاپ مدرن و سنتی، سالن همایش و آمفی تئاتر، قایق سواری، ماهی گیری، استخر و زمین تنیس تنها بخشی از خدمات و امکانات این هتل لاکچری و اصیل مشهد است.

هتل‌های ییلاقی مشهد

کلام آخر

مسافران مقصد مشهد می‌توانند جهت رزرو هتل‌های ییلاقی مشهد و یا رزرو هتل نزدیک حرم با هر نوع بودجه‌ای از طریق رزرواسیون “های هتل” اقدام کنند. یکی از بهترین تصمیمات قبل از رزرو هتل مشهد، رزرو تور مشهد است. با رزرو تور مشهد شما می‌توانید از تمامی جاذبه‌های گردشگری شهر مقدس مشهد دیدن کنید. همچنین از تخفیفات ویژه آژانس گردشگری “های تور” بهره‌مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راهنمای جامع سفر به مشهد

دوشنبه 29 آبان 1402
شهر مشهد به دلیل حضور پر برکت حرم مطهر امام رضا(ع) سالانه گردشگران و مسلمانان زیادی را از داخل و […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس