معرفی پنت هاوس های هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یکی از هتل های معتبر و معروف شهر مشهد است که به دلیل به کاربردن بهترین و نوین ترین روش های هتلداری در لیست بهترین هتل های ایران نیز جای دارد. هتل درویشی که در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسیده اولین هتل آتریوم شرق کشور می باشد. این هتل در حاشیه خیابان امام رضا (ع) قرار دارد که به ایستگاه مترو و خطوط حمل و نقل نزدیک می باشد. در این مقاله از وبلاگ گردشگری “های هتل” قصد داریم تا به معرفی پنت هاوس های هتل درویشی مشهد بپردازیم.

هتل درویشی مشهد-های هتل

هتل درویشی از بهترین هتل های مشهد از معماری و بنای قابل توجهی برخوردار است به همین دلیل توانسته انواع امکانات و واحد های اقامتی از جمله سوئیت ها و پنت هاوس های بی نظیری را در خود جای دهد. این بنا که از بیست و پنج طبقه ساختمانی بهره مند است با نمایی زیبا و شیشه ای همواره تعداد زیادی مسافران از جمله مهمانان داخلی و خارجی زیادی را به خود جلب می کند.

در شناخت پنت هاوس ها و سوئیت های هتل درویشی باید بیان کرد که این هتل دارای تنوع بسیاری از انواع واحد های اقامتی می باشد که پاسخگوی هر نوع سبک و سلیقه ای است. از طبقه ۱۲ به بعد این هتل، اتاق ها، سوئیت ها و پنت هوس های هتل قرار گرفته اند که هر کدام با طراحی خاص و منحصر به فرد خود، پذیرای اقامت مسافران است.

پنت هاوس اسپا هتل درویشی مشهد

پنت هاوس اسپا یکی از مجلل ترین و بی نظیر ترین واحد های اقامتی در هتل درویشی می باشد که همواره افراد زیادی درخواست اقامت در این پنت هاوس از مدت ها را دارند و از قبل اقدام به رزرو این واحد اقامتی می کنند. یکی از دلایلی که افراد خواهان طی کردن دوره اقامت خود در این هتل می باشند خدمات فوق العاده و خاص اسپا می باشد که طرفداران زیادی دارد. در این پنت هاوس خدمات اسپا ارائه می شود که موجب می شود با بهره گیری از این خدمات آرامش و انرژی مثبت خاصی را به خود هدیه داد.

پنت هاوس اسپا هتل درویشی مشهد

منظره پنت هاوس اسپا هتل درویشی

این واحد اقامتی مزایای بسیاری دارد که یکی از این مزایا محل قرار گیری آن می باشد زیرا پنت هاوس اسپا منظره‌ای رو به حرم دارد بنابراین با رزرو و اقامت در این پنت هاوس می توان از چشم انداز زیبای حرم مطهر رضوی لذت برد. به طور خلاصه این واحد اقامتی همواره به افرادی پیشنهاد می شود که به خدمات اسپا و ریلکسیشن آن علاقه زیادی دارند زیرا پنت هاوس اسپا با سونا، جکوزی و وانی بزرگ پذیرای مهمانان خود می باشد.

پنت هاوس اسپا هتل درویشی مشهد

پنت هاوس رم هتل درویشی مشهد

در هتل درویشی می توان لذت تجربه اقامت در هر نوع دوران تاریخی یا فضای خاصی را تجربه کرد زیرا این هتل با در نظر گرفتن آداب و رسوم و هم چنین سلایق مختلف توانسته واحد اقامتی مانند پنت هاوس روم را به عمل بیاورد. در پنت هاوس رم به وضوح می توان در فضا و فرهنگ رم باستان سفر کرد.

پنت هاوس رم هتل درویشی مشهد

در این واحد اقامتی نقش و نگارها، چیدمان، طراحی و معماری رم باستان را به گونه ای به کار برده اند که در نوع خود بی نظیر و یکتا است که می توان در سفر به شهر مشهد و اقامت در این پنت هاوس سفری به روم باستان را نیز تجربه کرد و دوره‌ای اقامتی مانند سزار را سپری کرد.

قوانین رزرو هتل درویشی مشهد

تمامی هتل ها در شهر های متفاوت برای برقراری نظم و ارتباط و همچنین جلوگیری از ایجاد هرج و مرج در تمام حوزه های هتل تابع قوانینی می باشند که توسط صنف هتلداری تصویب شده اند. هتل درویشی مشهد نیز از وضع کردن و اجرای این قوانین مستثنی نبوده و قوانین خاصی را تحت نظر صنف، محور اجرای کارهای خود قرار داده است. برای رزرو هتل درویشی مشهد می توان به صورت آنلاین و غیر حضوری از سامانه رزرواسیون‌ “های هتل” اقدام کرد یا اینکه به صورت حضوری اقدام به رزرو این هتل خاص نمود.

پنت هاوس رم هتل درویشی مشهد

قوانین کنسلی هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد قوانینی را در نظر گرفته است در قالب قوانین کنسلی رزرو هتل درویشی مشهد که در صورت کنسل کردن رزرو خود به هر دلیلی باید به این قوانین توجه کافی را داشته باشید. قوانین کنسلی هتل‌ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو متفاوت است، به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد و مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد شد.

سخن پایانی

هتل درویشی مشهد یکی از لوکس ترین و زیباترین گزینه های رزرو برای مسافران مشهد می باشد. پنت هاوس های این مجموعه نسبت به سایر واحد های اقامتی، دربرگیرنده هزینه بالاتری می باشند، اما تجربه ای که در ذهن مسافران به جای می گذارند یکی از منحصر به فرد ترین و لذت بخش ترین خاطرات می باشد. شما می توانید برای رزرو هتل مشهد مورد نظرتان به سایت رزرواسیون “های هتل” مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی بوفه ناهار هتل الماس مشهد

چهارشنبه 9 آذر 1401
هتل الماس مشهد یکی از هتل های نزدیک به حرم است که در خیابان امام رضا قرار گرفته است. هتل […]
بوفه ناهار هتل الماس مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس