همه چیز درباره هتل ارزان در مشهد نزدیک حرم

اگر مقصد سفرتان مشهد است و می‌خواهید زمان زیادی را در حرم امام رضا (ع) بگذرانید، بهتر است به دنبال هتل ارزان در مشهد نزدیک حرم باشید. هتل‌های زیادی با فاصله کم در اطراف حرم وجود دارند. اکثر آن‌ها امکانات پیشرفته‌ای برای راحتی مهمانان فراهم کرده‌اند و به دلیل نزدیکی به حرم و برخی از مکان‌های گردشگری، بین زائرین محبوبیت خاصی دارند. با رزرو هتل های مشهد نزدیک حرم امام رضا با قیمت مناسب می‌توانید در اتاق‌هایی با امکانات نسبتاً مناسب اقامت کنید.

هتل ارزان در مشهد نزدیک حرم

هتل آپارتمان آرین مشهد

هتل آپارتمان آرین یکی از هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا است. این هتل سه ستاره مشهد در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده و یکی از  اقامتگاه‌های باکیفیت و مقرون‌‌به‌صرفه محسوب می‌شود. هتل آرین مشهد با ۳۰ واحد اقامتی آماده پذیرایی از مسافران و زائران است. علاوه‌بر حرم مکان‌های دیدنی زیادی از جمله آرامگاه فردوسی به این اقامتگاه نزدیک هستند. امکان دسترسی مناسب هتل آپارتمان آرین مشهد به ایستگاه راه‌آهن، فرودگاه و پایانه مسافربری یکی دیگر از امتیازات آن است. رستوران، مینی بار، صبحانه رایگان، تاکسی سرویس و کافی‌شاپ از دیگر امکانات این هتل سه ستاره است.

  • آدرس هتل آپارتمان آرین مشهد: خیابان امام رضا، ابتدای امام رضا ۳
  • مکان‌های دیدنی اطراف هتل آپارتمان آرین مشهد: مسجد گوهرشاد، موزه استان قدس، بازار رضا، خانه تاریخی داروغه
  • فاصله هتل آپارتمان آرین مشهد تا حرم: 450 متر، 5 دقیقه پیاده‌ روی

هتل آپارتمان آلتون مشهد

در لیست بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم، هتل آپارتمان آلتون نیز وجود دارد. این هتل از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد که دارای ۱۰ طبقه ۳۰ واحد اقامتی است و امکانات مناسبی به مسافران ارائه می‌دهند. اتاق دو تخته، آپارتمان یک خوابه پنج نفره و آپارتمان یک خوابه چهار نفره تعدادی از واحدهای اقامتی این مجموعه هستند. از امکانات هتل آپارتمان آلتون مشهد می‌توان به مینی بار، اینترنت در اتاق، تلویزیون در اتاق، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس و یخچال اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است که این هتل آپارتمان نه تنها امکانات و خدمات مناسبی را دراختیار مهمانان خود قرار می دهد بلکه در دسته بهترین هتل ارزان مشهد با سه وعده غذا نیز قرار گرفته است، که مسافرن دیگر نیاز به پرداخت مبلغ بابت هزینه وعده های غذایی خود ندارند و به صورت رایگان می توانند از این امکانات بهره مند شوند.

  • آدرس آپارتمان آلتون مشهد: مشهد، خیابان شیرازی، شیرازی ۲۱
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل آپارتمان آلتون مشهد: آرامگاه نادرشاه افشار، بازار مرکزی، گنبد سبز.
  • فاصله هتل آپارتمان آلتون مشهد تا حرم: 1.2 کیلومتر، 10 دقیقه پیاده روی

هتل آپارتمان ملل مشهد

هتل آپارتمان ملل مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم به شمار می‌آید. این هتل 3 ستاره در سال ۱۳۸۲ راه‌اندازی شده و در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل موفق به دریافت لوح تقدیر از نمایشگاه‌های گردشگری داخلی و خارجی در زمینه حفظ رضایت مشتریان و ارائه خدمات مناسب شده است. هتل آپارتمان ملل مشهد امکاناتی چون یخچال، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون و صبحانه رایگان را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

  • آدرس هتل آپارتمان ملل مشهد: مشهد، میدان بیت المقدس (فلکه آب)، امام رضا ۱
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل آپارتمان ملل مشهد: بازار رضا، پارک میرزا کوچک خان، موزه استان قدس رضوی، موزه ظروف، موزه مردم شناسی.
  • فاصله هتل آپارتمان ملل مشهد تا حرم: ۳۰۰ متر، کمتر از 5 دقیقه پیاده روی
اتاق دو تخته هتل ملل مشهد

هتل ایساتیس مشهد

اگر به دنبال هتل های خوب نزدیک به حرم در مشهد هستید، بهتر است سری به این هتل دو ستاره مشهد بزنید. هتل ایساتیس مشهد از سال ۱۳۹۲ راه‌اندازی شده است. این هتل دارای ۶ طبقه و ۷۸ واحد اقامتی است. اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهارتخته بر اساس نیاز مسافران در این هتل وجود دارد که می‌توانند به صورت آنلاین هم رزرو کنند.

برای اقامت در هتل ایساتیس مشهد نیازی به پرداخت هزینه‌ بالایی نخواهید داشت؛ اما خدمات مناسبی را دریافت می‌کنید. از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به وجود لوازم بهداشتی، دمپایی، آباژور وکمد لباس اشاره کرد. هتل ایساتیس دارای یک کافی‌شاپ با طرفیت ۲۰ نفر در لابی و یک با طرفیت ۱۵۰ نفر در طبقه منفی یک است.

  • آدرس هتل ایساتیس مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۳۴، فرجامی ۴
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل ایساتیس مشهد: پارک میرزا کوچک‌خان، مرکز خرید آسمان، برج تجاری آکسون، مرکز خرید اطلسیه، باغ خونی.
  • فاصله هتل ایساتیس مشهد تا حرم: 2 کیلومتر، 10 دقیقه با خودرو

هتل قدس مشهد

هتل قدس مشهد، هتلی دو ستاره و در دسته هتل ارزان در مشهد نزدیک حرم جای دارد. هتل قدس مشهد ۴ طبقه و دارای ۶۵ واحد اقامتی است که دکوراسیونی راحت و گرم برای آسایش مهمانان دارند.  این هتل دارای کادری مجرب و حرفه‌ای است که همواره آماده راهنمایی مسافران هستند. اتاق‌های هتل قدس را که شامل اتاق‌های دو تخته و سه تخته است را می‌توان از طریق سایت های هتل به صورت آنلاین رزرو کرد.

علاوه‌بر حرم می‌توانید به مجتمع‌های تجاری که در نزدیکی هتل قدس مشهد هستند هم سری بزنید. لاندری، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، اتاق چمدان، خدمات برای معلولین و پذیرش ۲۴ ساعته تعدادی از امکانات این هتل هستند. همچنین در طبقه منفی یک هم رستورانی با ظرفیت ۲۰۰ نفر وجود دارد.

  • آدرس هتل قدس مشهد: مشهد، فلکه آب، خیابان اندرزگو، روبروی درب باب الجواد
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل قدس مشهد: بازار رضا، مجتمع تجاری زیست خاور، مجتمع تجاری الماس شرق
  • فاصله هتل قدس مشهد تا حرم: ۳۰۰ متر، کمتر از 5 دقیقه پیاده روی

هتل کوثر مشهد

هتل کوثر مشهد یکی از هتل‌های دو ستاره و مقرون‌به‌صرفه است که از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت کرد و در کنار هتل های 5 ستاره مشهد نزدیک به حرم قرار دارد. این هتل علاوه‌بر حرم، به بازار رضا و بازار هفده شهریور به قدری نزدیک است که می‌توان آن فاصله را پیاده طی کرد‌. هتل کوثر مشهد دارای ۵۹ واحد اقامتی است که در ۳ طبقه واقع شده‌اند. یخچال، چای‌ساز، آباژور و تلفن از امکانات موجود در اتاق‌ها هستند. رفتار گرم و محترمانه پرسنل مجرب نیز در کسب رضایت مشتریان تاثیر مثبتی دارد. اگر قصد اقامت در این هتل را دارید می‌توانید به صورت اینترنتی نیز رزرو خود را انجام دهید.

  • آدرس هتل کوثر مشهد: مشهد، میدان بیت المقدس (فلکه آب)، ضلع شمالی بازار رضا
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل کوثر مشهد: گنبد خشتی، آرامگاه شیخ نخودکی، کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، مسجد گوهرشاد، موزه ظروف
  • فاصله هتل آپارتمان کوثر مشهد تا حرم: 500 متر، 5 دقیقه پیاده‌ روی

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد که در سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت کرد، فاصله کمی تا حرم مطهری دارد. این هتل برای بهبود کیفیت خدمات خود در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است. هتل پارمیدا با ۵ طبقه و ۹۰ واحد اقامتی سوئیت‌ها و اتاق‌هایی تمیز و مناسب برای مهمانان آماده کرده است. همچنین پرسنل مجرب و ماهر این هتل ارتباط خوبی با مهمانان برقرار کرده و آن‌ها را راهنمایی می‌کنند. مینی بار، شبکه پخش فیلم، صبحانه و سیستم تهویه مطبوع در اتاق از امکانات هتل پارمیدا مشهد هستند. اتاق سه تخته، چهارتخته، سوئیت چهار تخته، پنج تخته و اتاق دوتخته دابل تعدادی از واحدهای اقامتی این هتل هستند.

  • آدرس هتل پارمیدا مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۴
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل پارمیدا مشهد: بازار رضا، بازار هفده شهریور، مرکز خرید آسمان، برج تجاری آکسون، کلیسای مسروپ قدس
  • فاصله هتل پارمیدا مشهد تا حرم: 1.2 کیلومتر، ۲ دقیقه با خودرو
نمایی از اتاق هتل پارمیدا مشهد

هتل الوند مشهد

هتل الوند مشهد، هتلی سه ستاره است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ شروع کرد. این هتل در سال ۱۴۰۱ بازسازی شده و خدمات آن بهبود یافته است. نزدیکی هتل الوند مشهد از نظر موقعیت مکانی عالی به مراکز خرید و حرم توجه مسافران زیادی را جلب می‌کند. این هتل ۸ طبقه دارای ۵۵ واحد اقامتی است و در هر اتاق امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، رخت‌آویز، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، آباژور و کمد لباس وجود دارد.

  • آدرس هتل الوند مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، امام ر ۲۷، چهارراه اول سمت راست
  • مکان‌های دیدنی نزدیک هتل الوند مشهد: بازار هفده شهریور، پارک میرزا کوچک خان، کلیسای مسروپ قدس، خانه ملک، بازار رضا
  • فاصله هتل الوند مشهد تا حرم: 2 کیلومتر، 10 دقیقه با خودرو

رزرو هتل ارزان نزدیک به حرم در های هتل

اکثر مسافران شهر مشهد تمایل دارند در هتل ارزان در مشهد نزدیک حرم مطهر امام رضا (ع) اقامت داشته باشند. اطراف حرم امام رضا (ع) هتل‌های قیمت مناسب زیادی با امتیازهای 1 تا 3 ستاره وجود دارد که تمام اتاق‌ها به بهترین امکانات برای آسایش مسافران مجهز شده‌اند. با مطالعه در مورد هر هتل و امکانات و فاصله آن تا حرم می‌توانید قبل از شروع سفر به صورت آنلاین اقامتگاه موردنظر خود را رزرو کنید.

سوالات متداول

ارزان‌ترین هتل‌های نزدیک حرم مشهد کدام هستند؟

هتل آپارتمان آلتون مشهد، هتل آرین مشهد، هتل کوثر مشهد، هتل قدس مشهد، هتل بین الملل مشهد، هتل پارمیدا مشهد، هتل الوند مشهد و هتل ایساتیس مشهد از هتل‌های ارزان نزدیک به حرم در مشهد هستند.

هتل‌های دو ستاره نزدیک حرم در مشهد چه امکاناتی دارند؟

کمد لباس، یخچال، آباژور و تلویزیون (در برخی) از امکانات مشترک هتل‌های دو ستاره نزدیک حرم در مشهد هستند.

آیا هتل آپارتمان‌های ارزان نزدیک حرم، رستوران و کافی شاپ دارند؟

هتل آپارتمان آرین مشهد و هتل ایساتیس مشهد دارای رستوران و کافی‌شاپ است.

هتل های ارزان مشهد با سه وعده غذا کدام اند؟

هتل آپارتمان آرین مشهد،هتل داوود مشهد، هتل آپارتمان مارین مشهد، هتل آبشار مشهد و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهترین زمان سفر به کاشان

یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
شهر کاشان در بین دشت زیبای کویر و دامنه کوه کرکس قرار گرفته، و در بیشتر باغات پوشیده شده از […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس