کد تخفیف 30 هزارتومان ویژه دهه اول محرم
M4042 کپی
خرید بلیط
تخفیف 200 هزار تومانی ویژه هتل های 100% آنلاین
tabestoon کپی
رزرو هتل

اقامتی رویایی در هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم

یکی از گزینه ها برای  رزرو از بین هتل های مشهد نزدیک حرم برای زائرین، می تواند انتخاب هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم باشد. برای رزرو هتل های نزدیک حرم در مشهد باید به فاصله هتل تا حرم و مراکز مهم سطح شهر و امکانات هتل توجه کرد که باعث تفاوت در قیمت ها می شود. در بین هتل های لوکس مشهد امکانات و خدمات ویژه همچون استخر، رستوران، کافی شاپ، خدمات تور به چشم می خورد. در ادامه به معرفی برخی از هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم پرداخته شده است.

هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا در لیست هتل های ۵ ستاره مشهد مشهد قرار دارد که از جمله بهترین هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)نیز محسوب می شود و افتتاح آن به سال ۱۳۹۲ بازمی‌گردد. این هتل دارای هجده طبقه بوده و سیصد اتاق در آن موجود است. در این هتل، امکان رزرو اتاق‌های یک تخته و دو تخته، اتاق‌های لوکس و سوئیت‌های سه‌نفره وجود دارد. از دیگر امکاناتی که این هتل به مسافران ارائه می دهد پارکینگ رایگان، رستوران با ظرفیت ۴۰۰ نفر، استخر، اینترنت رایگان، روم سرویس، سرویس فرنگی، تلویزیون، سیستم اطفاء حریق می باشد. هتل مدینه الرضا مشهد در لیست هتل های خیابان شیرازی مشهد قرار دارد.

  • آدرس هتل مدینه الرضا مشهد : خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی
  • فاصله هتل مدینه الرضا تا حرم: ۸۶ متر، ۳ دقیقه پیاده روی

هتل ضیافت الزهرا مشهد

در سال ۱۴۰۰ شاهد تاسیس هتل ضیافت الزهرا مشهد بودیم که به‌عنوان یک هتل پنج ستاره مشهد نزدیک حرم شناخته می‌شود. این هتل، دارای دوازده طبقه بوده ‌و تعداد اتاق‌های موجود در آن به ۱۴۵ عدد می‌رسد. افرادی که مایل‌ اند بیش از یک دفعه در روز به زیارت حرم امام رضا (ع) بروند، می‌توانند با اقامت یافتن در هتل ضیافت الزهرا، رفت‌وآمد را برای خود راحت کنند. امکان رزرو اتاق‌های یک تخته، دو تخته لوکس و سوئیت رویال، تک‌خوابه و دوخوابه به‌همراه امکانات رفاهی ویژه وجود دارد.شما برای صرف ناهار نیز می‌توانید به رستوران هتل ضیافت الزهرا مراجعه کنید و از دیگر امکانات نیز همچون پارکینگ، اینترنت رایگان و استخر نیز بهره‌مند شوید.

  • آدرس هتل ضیافت الزهرا مشهد: خیابان نواب صفوی، شوشتری ۷، انتهای کوچه
  • فاصله هتل ضیافت الزهرا تا حرم: 500 متر، 6 دقیقه پیاده روی

هتل بین المللی قصر مشهد

از جمله هتل های مشهد با غذا می‌‌توان به هتل بین المللی قصر مشهد اشاره کرد. افتتاح این هتل به سال ۱۳۵۶ بازمی‌گردد که در سال 1396 نیز این هتل بازسازی شده است. هتل بین‌المللی قصر مشهد در سال ۱۳۹۴ تحت عنوان واحد نمونه شناخته شده و امکانات رفاهی این هتل بر حسب استانداردهای جهانی در نظر گرفته شده است. این هتل در دوازده طبقه ساخته شده و ۲۲۰ اتاق در آن موجود است. مسافرین امکان رزرو هتل بین المللی قصر مشهد  را در مدل‌های مختلف اتاق‌ها، سوئیت‌های یک تخته، دو تخته، پرنسس روم دارند. امکانات ویژه این هتل شامل پارکینگ رایگان با گنجایش صد خودرو، رستوران با ظرفیت ۴۵۰ نفر، استخر، اینترنت رایگان، مبلمان، روم سرویس، چندین رستوران با منوهای فرنگی و ایرانی می باشد.

  • آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶
  • فاصله هتل بین المللی قصر تا حرم: 800 متر، کمتر از 15 دقیقه پیاده روی
هتل بین المللی قصر مشهد

هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس 2 مشهد از هتل های 5 ستاره مشهد که جز بهترین هتل های خیابان امام رضا مشهد  است و فاصله اندکی با حرم دارد. افتتاحیه این هتل به سال ۱۳۹۵ برمی‌گردد و در ۲۵ طبقه ساخته شده است. هتل الماس ۲ مشهد به صورت رایگان ترانسفر رفت به حرم را به مسافران ارائه می‌دهد. این هتل دارای ۲۱۸ اتاق بوده و سبک معماری‌های مختلفی همچون ایرانی، روسی، ترکی، رومی، عربی، صفوی الهام‌بخش ساخت هتل الماس دو بوده‌اند.

در این هتل لوکس، امکان رزرو مدل‌های مختلف اتاق‌های یک تخته و دوتخته یاقوت، یک‌تخته و دوتخته الماس یا اتاق‌هایی با سبک‌های هندی، تایلندی، ترکی، ایران باستان وجود دارد. از جمله امکانات منحصربه‌فرد هتل الماس دو می‌توان به مجموعه آبی و اسپا، سالن کنفرانس و مهمانی، بازارچه ویژه، رستوران با گنجایش دویست نفر، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، روم سرویس، مبلمان، سرویس فرنگی، IPTV اشاره کرد.

  • آدرس هتل الماس 2 مشهد : خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰
  • فاصله هتل الماس ۲ تا حرم : 2.5 کیلومتر، 35 دقیقه پیاده روی

هتل درویشی مشهد

در بین هتل های لوکس خیابان امام رضا مشهد، هتل درویشی مشهد دیده می‌شود که از ۲۳ طبقه و 223 اتاق ساخته شده است. اتاق‌های این هتل لوکس در مشهد نزدیک حرم، منظره خوبی از حرم مطهر امام رضا (ع) داشته و این مورد، یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های آن به‌حساب می‌آید. هتل درویشی مشهد با داشتن ۲۳ طبقه، به‌عنوان مرتفع‌ترین هتل و از هتل های آتریوم شرق ایران شناخته می‌شود. امکان رزرو اتاق‌های تک‌نفره و دونفره، سوئیت امپریال، پنت هاوس روم، دوبلکس با سبک معماری هندی، عربی، ایران باستان، روم برای مسافران وجود دارد. دیگر امکانات هتل درویشی مشهد شامل روف گاردن، مجموعه ورزشی، رستوران، پارکینگ، روم سرویس و غیره می‌شود.

  • آدرس هتل درویشی مشهد: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶
  • فاصله هتل درویشی تا حرم : 2.7 کیلومتر، 37 دقیقه پیاده روی

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد با توجه به امکانات و لوکس بودن آن از قیمت های مناسب تری نسبت به دیگر هتل های لوکس مشهد برخوردار می باشد. امکانات موجود در این هتل لوکس، از سطح استانداردهای بین‌المللی پیروی می‌کنند و تعداد اتاق‌های موجود در هتل پارسیس مشهد به ۱۱۲ عدد می‌رسد. هتل پارسیس به‌حدی مجهز بوده که در راستای برگزاری مراسم‌ها، رویدادها و جشن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در هتل پارسیس، نکات بهداشتی به‌خوبی رعایت شده و امکانات ویژه‌ای همچون آرایشگاه مردانه، زنانه، خشکشویی و حمام ترکی در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

  • آدرس هتل پارسیس مشهد: بلوار وحدت، وحدت ۷، بلوار امیرالمومنین
  • فاصله هتل پارسیس تا حرم: 1.7 کیلومتر، 25 دقیقه پیاده روی
هتل پارسیس مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

در بین هتل های لوکس خیابان امام رضا در مشهد، هتل قصر طلایی مشهد دیده می شود. این هتل، دارای ۲۲۰ اتاق باشکوه بوده که در بعضی از آن‌ها، چشم‌اندازی زیبا از شهر و بارگاه امام هشتم به‌چشم می‌خورد. رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استانداردهای بین‌المللی، از جمله مزایای این هتل به‌حساب می‌آید. از جمله خدمات منحصربه‌فرد این هتل خدمات پزشکی، مجموعه‌های آبی، آتلیه عکاسی، فروشگاه، خدمات مراقبت از کودک و سالن‌های بازی می باشد. همچنین هتل قصر طلایی مشهد، خدمات ترانسفر رایگان فرودگاهی را نیز به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

  • آدرس هتل قصر طلایی مشهد : خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶
  • فاصله هتل قصر طلایی تا حرم: 1.5 کیلومتر، 20 دقیقه پیاده روی

هتل قصر الضیافه قدس مشهد

هتل 5 ستاره قصرالضیافه قدس مشهد در سال 1401 تاسیس شده است و از هتل های لوکس اطراف حرم با منظره رو به حرم  محسوب می شود. این هتل در 11 طبقه و 225 اتاق و سوئیت ساخته شده است. اتاق های این هتل از نظر نمای بیرونی به حرم شامل سه نوع دید کامل به حرم، دید محدود به حرم و بدون دید به حرم طبقه بندی شده اند که دارای قیمت متفاوتی نیز می باشند. امکانات این هتل خدمات CIP (تشریفات ویژه)، چایخانه سنتی، سالن بدنسازی، فروشگاه و غرفه، سالن کنفرانس، پارکینگ رایگان می باشد. هتل قصر الضيافة امکان رزرو فولبرد و هافبرد را نیز برای مسافرین فراهم میکند.

  • آدرس هتل قصر الضیافه قدس مشهد : ابتدای خیابان شیرازی، روبروی دارالشفا امام رضا
  • فاصله هتل قصر الضیافه قدس تا حرم : 61 متر، 1 دقیقه پیاده روی

هتل خورشید هشتم کوثر

از هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم، هتل خورشید هشتم کوثر است که زیر مجموعه هتل های کوثر قرار دارد. هتل خورشید هشتم کوثر در مساحتی حدود ۷ هزار متر مربع ساخته شده که زیربنایی بالغ بر ۴۰ هزار متر مربع دارد. بنای این هتل در ۱۱ طبقه ساخته شده است که شامل ۶ طبقه اقامتی و تجاری و ۵ طبقه آن شامل پارکینگ و خدمات می باشد. این هتل 9 مدل اتاق با امکانات متفاوت را برای رزرو در اختیار مسافرین قرار می دهد.  هتل خورشید هشتم دارای دو رستوران با زیربنای ۲۴۰۰ متر مربع نیز می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان سالن همایش و مجالس، استخر، سونا، مجموعه آب‌درمانی و امکانات ورزشی را نام برد.

  • آدرس هتل مدینه الرضا مشهد : بلوار شهید شوشتری، انتهای شهید شوشتری 7
  • فاصله هتل مدینه الرضا تا حرم: 70 متر، 3 دقیقه پیاده روی

هتل بین المللی ارغوان مشهد

هتل بین المللی 5 ستاره ارغوان مشهد در سال 1401 تاسیس شده است. از امکانات این هتل اقامت، آمفی تئاتر، اتاق جلسات، رستوران و کافی شاپ را می توان نام برد. هتل ارغوان مشهد با امکاناتی که در اختیار مسافرین قرارداده است توانسته رتبه 61 را از بین 295 هتل در مشهد کسب نماید.هتل ارغوان در 13 طبقه بنا شده است و دارای 107 اتاق دارد می باشد. یکی از مزایای این هتل به فاصله نزدیک آن به حرم مطهر میتوان اشاره کرد.

  • آدرس هتل بین المللی ارغوان مشهد : خیابان وحدت، بلوار امیرالمومنین، هتل بین المللی ارغوان
  • فاصله هتل بین المللی ارغوان تا حرم: 1.3 کیلومتر، 19 دقیقه پیاده روی

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور از هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم می باشد که در 1393 شروع به فعالیت کرده است. این هتل 5 ستاره دارای 286 اتاق در 22 طبقه می باشد و امکانات خوبی را در اختیار زائرین قرار می دهد. یکی از مزایای ویژه این هتل مجاورت با مراکز خرید و دسترسی آسان به آنها می باشد. دیگر امکانات هتل سی نور مشهد نظیر اتاق ویژه معلولان، سرویس گشت غیر رایگان، سالن کنفرانس، خدمات تهیه بلیط، روم سرویس ۲۴ ساعته، ماساژ غیر رایگان می باشد.

  • آدرس هتل سی نور مشهد : خیابان هفده شهریور، بین هفده شهریور ۲ و ۲/۲ (نبش دانش شرقی)
  • فاصله هتل سی نور تا حرم: 1.5 کیلومتر، 22 دقیقه پیاده روی

هتل انتخاب مشهد

هتل انتخاب مشهد در سال 1403 در زیر بنایی به وسعت 10000 متر تاسیس شده است. هتل انتخاب مشهد در 7 طبقه ساخته شده که معماری شیک و مدرن داخل آن فضای ویژه ای را برای هتل به ارمغان آورده است. این هتل دارای امکانات لوکس و رفاهی ویژه ای نظیر استخر سرپوشیده سونا و جکوزی، حمام ترکی، سالن ورزشی مجهز، سالن چند منظوره جلسات و کنفرانس ها، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی می باشد. همچنین تعدادی از اتاق های هتل انتخاب، نمایی زیبا از شهر مشهد در اختیار مسافرین قرار می دهد. 

  • آدرس هتل انتخاب مشهد : خیابان مدرس، مدرس ۶، پلاک ۸
  • فاصله هتل انتخاب تا حرم : 1.8 کیلومتر، 26 دقیقه پیاده روی

هتل جواد مشهد

اگر به دنبال هتل مشهد نزدیک حرم ارزان هستید، هتل چهار ستاره جواد که در محدوده حرم امام رضا قرار گرفته و تاسیس آن به سال ۱۳۹۱ بازمی‌گردد، گزینه مناسبی است. این هتل لوکس، هشت طبقه داشته و ۱۰۵ اتاق دارد. در صورت تمایل، می‌‌توانید هزینه بیشتری بپردازید و در اتاق‌هایی با سبک معماری ایتالیایی، مراکشی، فرانسوی، انگلیسی اقامت یابید. همچنین امکان رزرو اتاق ماه عسل برای زوجین وجود دارد. از جمله امکانات هتل جواد مشهد می‌توان به رستوران با گنجایش ۲۵۰ نفر، پارکینگ و اینترنت رایگان، روم سرویس، تلویزیون و غیره اشاره کرد.

  • آدرس هتل جواد مشهد: خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۳
  • فاصله هتل جواد تا حرم: 350 متر، 5 دقیقه پیاده روی

هتل جوار الملک مشهد

در میان هتل های مشهد نزدیک حرم با امتیاز چهار ستاره، هتل جوار الملک مشهد یک گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود. در سال ۱۴۰۱ شاهد افتتاح هتل جوارالملک در ۹ طبقه در خیابان اندرزگو بودیم. شما پس از اقامت در این هتل چهار ستاره می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) بروید‌. امکانات ویژه هتل جوارالملک شامل کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان، استخر، روم سرویس، IPTV و غیره می‌شود.

  • آدرس هتل جوار الملک مشهد: خیابان اندرزگو ۱۸ یا آخوند خراسانی ۸
  • فاصله هتل جوار الملک تا حرم: 350 متر، 5 دقیقه پیاده روی
هتل جوار الملک مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد از جمله هتل های مشهد بوده که در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل، در سال ۱۳۸۸ در ده طبقه به‌همراه ۹۸ اتاق تاسیس گردید. هتل فردوس از جمله بهترین هتل های چهار ستاره مشهد بوده که فاصله اندکی با حرم دارد. با اقامت یافتن در هتل فردوس، شما به‌سادگی می‌توانید به حرم و بازار هفده شهریور دسترسی پیدا کنید و تنها با هشت دقیقه پیاده‌روی، خودتان را به حرم امام رضا (ع) برسانید.

در هتل فردوس مشهد امکان رزرو انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های یک نفره تا چهار نفره وجود دارد. امکانات ویژه هتل فردوس شامل رستوران، کافی‌شاپ، اتاق بازی کودکان، سالن ورزشی، پارکینگ به‌همراه اینترنت رایگان، تلویزیون، روم سرویس، سیستم تهویه عالی و غیره می‌شود.

  • آدرس هتل فردوس مشهد : خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۸
  • فاصله هتل فردوس تا حرم : 700 متر، 10 دقیقه پیاده روی

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد جز هتل های چهار ستاره اطراف حرم محسوب می شود. این هتل در سال 1357 تاسیس شده است و دارای 13 طبقه می باشد که تا به امروز چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته است. از امکانات هتل اترک مشهد می توان به سرویس رایگان رفت‌وبرگشت فرودگاه، روم سرویس ۲۴ ساعته، سرویس بهداشتی مخصوص معلولین، صندوق امانات، کافی‌شاپ فضای باز، رستوران فرنگی و ایرانی، اتاق میهمانی و جلسات کاری، سالن بدنسازی رایگان، سالن کنفرانس، فست‌فود، اینترنت رایگان و نامحدود اشاره کرد.

  • آدرس هتل اترک مشهد : فلکه آب، اول بازار رضا
  • فاصله هتل اترک تا حرم : 600 متر، 9 دقیقه پیاده روی

هتل مجلل ایران زمین مشهد

هتل مجلل ایران زمین از هتل های لوکس خیابان امام رضا مشهد محسوب می شود که امکان رزرو به صورت هافبرد در این هتل برای مسافرین فراهم می باشد.هتل ایران زمین مشهد در سال 1393 در 6 طبقه و 90 واحد تاسیس شده است. این هتل سه ستاره دارای امکاناتی همچون صندوق امانات، گیم نت،اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، خدمات باربری، خدمات خشکشویی مجموعه آبی(سونا و استخر) می باشد.

  • آدرس هتل ایران زمین مشهد : خیابان امام رضا , امام رضا 2 , كوچه شهيد حسني
  • فاصله هتل ایران زمین تا حرم : 600 متر، 6 دقیقه پیاده روی

هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی مشهد با توجه به اینکه سه ستاره می باشد ولی در لیست هتل های لوکس مشهد خیابان امام رضا قرار دارد، در سال 1399 در 22 طبقه و 107 سوئیت و اتاق تاسیس شده است. همچنین این هتل از مجموعه هتل درویشی مشهد می باشد. ویژگی های مهم هتل رز درویشی برای مسافران، داشتن کادری متعهد و حرفه ای دسترسی راحت به حرم مطهر، مراکز خرید و بازار رضا است. از دیگر امکانات هتل رز درویشی مشهد کافی شاپ فضای باز, لاندری, سیستم سرمایش و گرمایش, اینترنت وایرلس رایگان در اتاق و لابی، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، سالن بدن‌سازی و مینی بار می باشد.

  • آدرس هتل رز درویشی مشهد: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳
  • فاصله هتل رز درویشی تا حرم : 270 متر، کمتر از 1 دقیقه پیاده روی

رزرو هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم از های هتل

جهت رزرو هریک از هتل های مشهد از لوکس ترین هتل ها تا هتل های ارزان مشهد، می توانید از طریق رزرواسیون های هتل اقدام نمایید. این وب سایت نه تنها تخفیفات ویژه در مناسبت های خاص را در اختیار مهمانان و کاربران خود قرار می دهد، بلکه پشتیبانی 24 ساعته با کارشناسان را هم نیز ارائه داده است.

سوالات متداول

لوکس ترین هتل نزدیک به حرم کدام است؟

هتل مدینه الرضا مشهد، هتل درویشی مشهد، هتل قصر بین المللی مشهد، هتل قصر طلایی مشهد و….

ارازن ترین هتل های مشهد نزدیک حرم کدام است؟

هتل آرین مشهد، هتل آلتون مشهد، هتل آپارتمان ملل مشهد و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امکانات هتل گلدن پالاس (قصر طلایی) مشهد

سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403
اگر به دنبال یک هتل مجلل و لاکچری در شهر مشهد هستید، بهتر است بدانید هتل گلدن پالاس یکی از […]
هتل لوکس گلدن پالاس مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس