اقامتی رویایی در هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم

بدون شک اقامت در هتلی لوکس که در نزدیکی حرم نیز باشد، بهترین سفر را برای شما رقم خواهد زد. رزرو هتل های مشهد نزدیک حرم با داشتن امکانات ویژه همچون استخر، رستوران، کافی شاپ، خدمات تور و… خاطر شما را آسوده می‌کنند و در کنار زیارت، تجربه گشت‌وگذار را نیز برای‌تان فراهم می‌آورند. اغلب این هتل‌ها 5 ستاره هستند و از نظر قیمتی رتبه بالاتری نسبت به سایر هتل‌ها دارند. پیشنهاد می‌شود پیش از رزرو هتل مشهد، درباره ویژگی‌های هر هتل مانند امکانات و فاصله آن تا حرم تحقیق کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا از هتل های 5 ستاره مشهد، که از جمله بهترین هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) بوده و افتتاح آن، به سال ۱۳۹۲ بازمی‌گردد. این هتل دارای هجده طبقه بوده و سیصد اتاق در آن موجود است. در این هتل، امکان رزرو اتاق‌های یک تخته و دو تخته، اتاق‌های لوکس و سوئیت‌های سه‌نفره وجود دارد. فاصله میان هتل مدینه الرضا مشهد با حرم، چهارصد متر تخمین زده شده است و شما در طول اقامتتان در این هتل، می‌‌توانید از امکاناتی همچون پارکینگ رایگان، رستوران با ظرفیت ۴۰۰ نفر، استخر، اینترنت رایگان، روم سرویس، سرویس فرنگی، تلویزیون، سیستم اطفاء حریق و… بهره‌مند شوید. همچنین لازم به ذکر است که از لحاظ موقعیت مکانی جز دسته هتل های خیابان شیرازی مشهد می باشد، که دسترسی راحت، به اکثر نقاط مشهد را نیز فراهم می کند.

  • آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی
  • فاصله هتل مدینه الرضا مشهد تا حرم: 86 متر، ۳ دقیقه پیاده روی

هتل ضیافت الزهرا مشهد

در سال ۱۴۰۰ شاهد تاسیس هتل ضیافت الزهرا مشهد بودیم که به‌عنوان یک هتل پنج ستاره مشهد نزدیک حرم شناخته می‌شود. این هتل، دارای دوازده طبقه بوده ‌و تعداد اتاق‌های موجود در آن به ۱۴۵ عدد می‌رسد. افرادی که مایل‌ اند بیش از یک دفعه در روز به زیارت حرم امام رضا (ع) بروند، می‌توانند با اقامت یافتن در هتل ضیافت الزهرا، رفت‌وآمد را برای خود راحت کنند. امکان رزرو اتاق‌های یک تخته، دو تخته لوکس و سوئیت رویال، تک‌خوابه و دوخوابه به‌همراه امکانات رفاهی ویژه وجود دارد.

شما برای صرف ناهار نیز می‌توانید به رستوران هتل با ظرفیت دویست نفر مراجعه کنید و از دیگر امکانات نیز همچون پارکینگ، اینترنت رایگان و استخر نیز بهره‌مند شوید.

  • آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، شوشتری ۷، انتهای کوچه
  • فاصله هتل ضیافت الزهرا مشهد تا حرم: 500 متر، 6 دقیقه پیاده روی

هتل بین المللی قصر مشهد

از جمله هتل های مشهد با غذا می‌‌توان به هتل بین المللی قصر مشهد اشاره کرد. افتتاح این هتل به سال ۱۳۵۶ بازمی‌گردد و در سال ۱۳۹۶، شاهد بازسازی مجدد آن بودیم. هتل بین‌المللی قصر مشهد در سال ۱۳۹۴ تحت عنوان واحد نمونه شناخته شد و امکانات رفاهی این هتل، برحسب استانداردهای جهانی در نظر گرفته شده است. این هتل در دوازده طبقه ساخته شده و ۲۲۰ اتاق در آن موجود است.

شما می‌توانید با رزرو هتل بین المللی قصر مشهد، در مدل‌های مختلف اتاق‌ها، سوئیت‌های یک تخته، دو تخته، پرنسس روم و… سکونت یابید. امکانات ویژه این هتل شامل پارکینگ رایگان با گنجایش صد خودرو، رستوران با ظرفیت ۴۵۰ نفر، استخر، اینترنت رایگان، مبلمان، روم سرویس، تلویزیون و… می‌شود.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶
  • فاصله هتل بین المللی قصر مشهد تا حرم: 800 متر، کمتر از 15 دقیقه پیاده روی
هتل بین المللی قصر مشهد

هتل الماس ۲ مشهد

حتماً تاکنون نام هتل الماس ۲ را به‌عنوان یکی از بهترین هتل های خیابان امام رضا مشهد با امتیاز پنج ستاره که فاصله اندکی با حرم دارد، شنیده‌اید. افتتاحیه این هتل به سال ۱۳۹۵ برمی‌گردد و در ۲۵ طبقه ساخته شده است. هتل الماس ۲ مشهد به صورت رایگان ترانسفر رفت به حرم را به مسافران ارائه می‌دهد. این هتل، دارای ۲۱۸ اتاق بوده و سبک معماری‌های مختلفی همچون ایرانی، روسی، ترکی، رومی، عربی، صفوی و… الهام‌بخش ساخت هتل الماس دو بوده‌اند.

در این هتل لوکس، امکان رزرو مدل‌های مختلف اتاق‌های یک تخته و دوتخته یاقوت، یک‌تخته و دوتخته الماس یا اتاق‌هایی با سبک‌های هندی، تایلندی، ترکی، ایران باستان و… وجود دارد. از جمله امکانات منحصربه‌فرد هتل الماس دو، می‌توان به مجموعه آبی و اسپا، سالن کنفرانس و مهمانی، بازارچه ویژه، رستوران با گنجایش دویست نفر، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، روم سرویس، مبلمان، سرویس فرنگی، IPTV و… اشاره کرد.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰
  • فاصله هتل الماس ۲ مشهد تا حرم: 2.5 کیلومتر، 35 دقیقه پیاده روی

هتل درویشی مشهد

در خیابان امام رضا، هتلی پنج ستاره به نام هتل درویشی مشهد دیده می‌شود که ۲۳ طبقه دارد و شما می‌توانید در هر یک از ۲۲۳ اتاق این هتل اقامت یابید. اتاق‌های این هتل لوکس در مشهد نزدیک حرم، منظره خوبی از حرم مطهر امام رضا (ع) داشته و این مورد، یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های آن به‌حساب می‌آید. هتل درویشی مشهد با داشتن ۲۳ طبقه، به‌عنوان مرتفع‌ترین هتل و تنها هتل آتریوم شرق ایران شناخته می‌شود. امکان رزرو اتاق‌های تک‌نفره و دونفره، سوئیت امپریال، پنت هاوس روم، دوبلکس با سبک معماری هندی، عربی، ایران باستان، روم و‌‌… برای مسافران وجود دارد. دیگر امکانات هتل درویشی مشهد شامل روف گاردن، مجموعه ورزشی، رستوران، پارکینگ، روم سرویس و… می‌شود.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶
  • فاصله هتل درویشی مشهد تا حرم: 2.7 کیلومتر، 37 دقیقه پیاده روی

هتل پارسیس مشهد

اگر در طول اقامت خود در مشهد به دنبال بهترین قیمت در هتل مشهد نزدیک حرم هستید، می‌توانید در هتل پنج ستاره پارسیس مشهد سکونت یابید. امکانات موجود در این هتل لوکس، از سطح استانداردهای بین‌المللی پیروی می‌کنند و تعداد اتاق‌های موجود در هتل پارسیس مشهد به ۱۱۲ عدد می‌رسد. هتل پارسیس به‌حدی مجهز بوده که در راستای برگزاری مراسم‌ها، رویدادها و جشن‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. در هتل پارسیس، نکات بهداشتی به‌خوبی رعایت شده و امکانات ویژه‌ای همچون آرایشگاه مردانه، زنانه، خشکشویی و حمام ترکی در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

  • آدرس: مشهد، بلوار وحدت، وحدت ۷، بلوار امیرالمومنین
  • فاصله هتل پارسیس مشهد تا حرم: 1.7 کیلومتر، 25 دقیقه پیاده روی
هتل پارسیس مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

اگر در خیابان امام رضا قدم بزنید، با هتل لوکس مشهد، تحت عنوان هتل قصر طلایی مشهد مواجه خواهید شد. این هتل، دارای ۲۲۰ اتاق باشکوه بوده که در بعضی از آن‌ها، چشم‌اندازی زیبا از شهر و بارگاه امام هشتم به‌چشم می‌خورد. رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استانداردهای بین‌المللی، از جمله مزایای این هتل به‌حساب می‌آید. شما در این هتل، می‌توانید از امکانات منحصربه‌فردی همچون خدمات پزشکی، مجموعه‌های آبی، آتلیه عکاسی، فروشگاه، خدمات مراقبت از کودک و سالن‌های بازی بهره‌مند گردید. همچنین هتل قصر طلایی مشهد، خدمات ترانسفر رایگان فرودگاهی را نیز به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶
  • فاصله هتل قصر طلایی مشهد تا حرم: 1.5 کیلومتر، 20 دقیقه پیاده روی

هتل جواد مشهد

اگر به دنبال هتل مشهد نزدیک حرم ارزان هستید، هتل چهار ستاره جواد که در محدوده حرم امام رضا قرار گرفته و تاسیس آن به سال ۱۳۹۱ بازمی‌گردد، گزینه مناسبی است. این هتل لوکس، هشت طبقه داشته و ۱۰۵ اتاق دارد. در صورت تمایل، می‌‌توانید هزینه بیشتری بپردازید و در اتاق‌هایی با سبک معماری ایتالیایی، مراکشی، فرانسوی، انگلیسی اقامت یابید. همچنین امکان رزرو اتاق ماه عسل برای زوجین وجود دارد. از جمله امکانات هتل جواد مشهد می‌توان به رستوران با گنجایش ۲۵۰ نفر، پارکینگ و اینترنت رایگان، روم سرویس، تلویزیون و… اشاره کرد.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۳
  • فاصله هتل جواد مشهد تا حرم: 350 متر، 5 دقیقه پیاده روی

هتل جوار الملک مشهد

در میان هتل های مشهد نزدیک حرم با امتیاز چهار ستاره، هتل جوار الملک مشهد یک گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود. در سال ۱۴۰۱ شاهد افتتاح هتل جوارالملک در ۹ طبقه در خیابان اندرزگو بودیم. شما پس از اقامت در این هتل چهار ستاره می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) بروید‌. امکانات ویژه هتل جوارالملک شامل کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان، استخر، روم سرویس، IPTV و… می‌شود.

  • آدرس: مشهد، خیابان اندرزگو ۱۸ یا آخوند خراسانی ۸
  • فاصله هتل جوار الملک مشهد تا حرم: 350 متر، 5 دقیقه پیاده روی
هتل جوار الملک مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد از جمله هتل های مشهد بوده که در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل، در سال ۱۳۸۸ در ده طبقه به‌همراه ۹۸ اتاق تاسیس گردید. هتل فردوس از جمله بهترین هتل های چهار ستاره مشهد بوده که فاصله اندکی با حرم دارد. با اقامت یافتن در هتل فردوس، شما به‌سادگی می‌توانید به حرم و بازار هفده شهریور دسترسی پیدا کنید و تنها با هشت دقیقه پیاده‌روی، خودتان را به حرم امام رضا (ع) برسانید.

در هتل فردوس مشهد، امکان رزرو انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های یک نفره تا چهار نفره وجود دارد. امکانات ویژه هتل فردوس شامل رستوران، کافی‌شاپ، اتاق بازی کودکان، سالن ورزشی، پارکینگ به‌همراه اینترنت رایگان، تلویزیون، روم سرویس، سیستم تهویه عالی و… می‌شود.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۸
  • فاصله هتل فردوس مشهد تا حرم: 700 متر، 10 دقیقه پیاده روی

رزرو هتل های لوکس مهشد نزدیک حرم از های هتل

جهت رزرو هریک از هتل های مشهد از لوکس ترین هتل ها تا هتل های ارزان مشهد، می توانید از طریق رزرواسیون های هتل اقدام نمایید. این وب سایت نه تنها تخفیفات ویژه در مناسبت های خاص را در اختیار مهمانان و کاربران خود قرار می دهد، بلکه پشتیبانی 24 ساعته با کارشناسان را هم نیز ارائه داده است.

سوالات متداول

لوکس ترین هتل نزدیک به حرم کدام است؟

هتل مدینه الرضا مشهد، هتل درویشی مشهد، هتل قصر بین المللی مشهد، هتل قصر طلایی مشهد و….

ارازن ترین هتل های مشهد نزدیک حرم کدام است؟

هتل آرین مشهد، هتل آلتون مشهد، هتل آپارتمان ملل مشهد و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم را می شناسید؟

سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403
بدون شک مشهد مقدس با داشتن هتل‌هایی با بهترین امکانات، می‌تواند اوقات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر […]
معرفی بهترین هتل های نزدیک حرم مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس