مراکز خرید تهران

اگر به خرید علاقه‌ مند هستید و به دنبال محصولات اورجینال و با کیفیت هستید، سفر به تهران می‌تواند گزینه‌ ای عالی برای شما باشد. از بازار بزرگ تهران تا ایران مال و مرکز خرید پالادیوم، تمام این مراکز خرید، فرصت‌ مناسبی برای تهیه هر چیزی که می‌ خواهید را برای شما فراهم می‌کنند. این مراکز خرید معتبر در سطح کشور می توانند نیاز هر گردشگری را برطرف سازند.

گشت زدن در غرفه‌ها و پس از آن برای بالا رفتن آدرنالین کودکان سر زدن به شهربازی و رستوران می‌تواند یک روز پر از خاطره‌ای را رقم بزند. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که در سفرهای خود، می‌خواهید لذت این تجربه ناب را بچشید، با ما همراه باشید تا بهترین مراکز خرید تهران را برای شما معرفی کنیم.

مراکز خرید تهران

بهترین مراکز خرید تهران از نظر مردم

امروزه مراکز خرید مختلفی در مناطق مختلف شهر تهران برای رفاه حال شهروندان ایجاد شده است. در این میان برخی از این مجموعه‌های تجاری با خدمات رفاهی و اجناس متنوع در کنار دسترسی آسان باعث جلب رضایت شهروندان شده‌اند.  بهترین مراکز خرید تهران از نظر مردم شامل موارد زیر است:

مرکز خرید مگامال تهران

این مجتمع تجاری در میدان شهید صارمی واقع شده که در کنار فراهم نمودن اجناس و مایحتاج لازم افراد، امکانات تفریحی و سرگرمی را نیز در خودش ایجاد نموده است. این مرکز خرید در زمین به مساحت تقریبی ۲۰ هکتار، در ۹ طبقه ساخته شده که دارای ۲۰۶ واحد تجاری با فعالیت‌های مختلف است.

در این مجموعه امکان خرید طلا و جواهرات، کامپیوتر و تجهیزات مرتبط، صنایع دستی، فرش و موکت، مبلمان خانگی، پوشاک و … وجود دارد. از جمله امکانات و خدمات رفاهی این مرکز می‌توان به فوت کورت، سالن ورزشی و پردیس سینمایی و… اشاره کرد.

از برندهای معروفی که می‌توانید محصولات آن را در این مرکز خرید پیدا کنید، می‌توان زارا، شاپ استایل، ال سی من، مارتین جونز، رز فیلس، نیکو تک پوش، ال تی بی، بادی اسپینر، آر سی جی و جین وست را نام برد. از نظر مردم اجناسی که در مگامال عرضه می‌شود، گران هستند.

از ساعت 10 صبح تا 23 شب می‌توانید از مگامال تهران دیدن کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مرکز خرید، ایستگاه ارم سبز است که با سوار شدن به خط 4 مترو می‌توانید در آن پیاده شوید.

آدرس مرکز خرید مگامال تهران

تهران، بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز ۲، میدان شهید صارمی

هتل‌ها و جاذبه‌های تفریحی نزدیک به این مرکز

  • هتل چهارستاره آساره با حدود ۸.۳۹ کیلومتر فاصله
  • هتل‌آپارتمان سه ستاره کیمیا (پارسی) با ۹.۰۹ کیلومتر فاصله
  • دریاچه چیتگر با ۱۶.۳ کیلومتر فاصله
  • پارک ارم با ۴.۷ کیلومتر فاصله
مرکز خرید مگامال تهران

مرکز خرید میلاد نور تهران

مجتمع تجاری میلاد نور که بین بلوار ایوانک و خیابان حسین سیف واقع شده، به‌عنوان یکی دیگر از مراکز خرید تهران از نظر مردم در زمینی به مساحت زیربنای ۱۲۰ هزار متر ساخته شده است. این مرکز که دارای ۱۱ طبقه است، ۳۵۷ واحد تجاری را در خود جای‌داده است.

از جمله امکانات این مرکز خرید می‌توان به پارکینگ چند طبقه، کافی نت، فوت کورت، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد. فروشگاه‌های کیف و کفش، جواهرات، پوشاک  زنانه، مردانه، مجلسی، فروش وسایل دکوری و… از جمله مشاغل حاضر در این مجموعه تجاری هستند.

کسانی که به دنبال مراکز خرید پوشاک تهران هستند، می‌توانند این مجتمع را یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید پوشاک بدانند. محصولات برندهای مشهوری همچون خانه و کاشانه، آدیداس، پیرگاردین، پوما، دسینی، ورساچه، مادرکر، فورجینال، تی تی، نایک، لیوایز، سها و بامبو در این مرکز عرضه می‌شود. به نظر بسیاری از افراد، قیمت کالاها در مرکز خرید میلاد نور گران است اما کیفیت بالایی دارند.

از شنبه تا پنجشنبه می‌توانید از ساعت 10 تا 22 از امکانات این مجتمع بهره‌مند شوید و این امکان در روزهای جمعه از ساعت 14 تا 24 فراهم است. اگر قصد دارید با مترو به این مرکز خرید بروید باید سوار خط 7 شوید و در ایستگاه میدان صنعت پیاده شوید.

آدرس مجتمع تجاری نور تهران

تهران، شهرک غرب، خیابان فرحزادی، بین بلوار ایوانک و خیابان حسین سیف

هتل‌ها و جاذبه‌های تفریحی نزدیک به مجتمع میلاد نور

  • هتل‌آپارتمان سه ستاره تاج‌محل با ۴.۶۷ کیلومتر فاصله
  • هتل ۵ ستاره هما با ۶.۹۲ کیلومتر فاصله
  • پیست اسکی پارک ایران‌زمین با حدود ۲ کیلومتر فاصله
  • برج میلاد با۶.۶ کیلومتر فاصله
مرکز خرید میلاد نور تهران

مرکز خرید ایران مال تهران

از دیگر مراکز خرید تهران که نظر کاربران بسیاری را جلب کرده، می‌توان به ایران مال تهران اشاره کرد که در خروجی دریاچه چیتگر واقع شده است. این مجتمع به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در کشور و مجتمع تجاری چندمنظوره در خاورمیانه دارای مساحتی بالغ بر ۱۶۶۹۵۰۴ مترمربع است. جالب است که تنها ۳۰ درصد از واحدهای این مجتمع تجاری  و ۷۰ درصد بقیه فضا شامل رستوران، هتل و مراکز ورزشی تفریحی است.

قسمت تجاری این مرکز شامل فروشگاه‌های هایپراستار، دکوراسیون منزل، لوازم‌خانگی، محصولات چرمی، جواهرات، زیورآلات و… است. امکانات و خدمات رفاهی این مجموعه به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید پایتخت شامل هتل ایران مال، مسجد جامع، پردیس سینمایی، مجموعه ورزشی، شهربازی، باغ ماهان، باغ دیدار، ایوان اشراق، بازار سنتی، تالار آیینه، شربت خانه، باغ‌رستوران ملل، کتابخانه جندی‌شاپور و… است.

با توجه به مساحتی که ایران مال دارد، مشخص است که از شیر مرغ تا جان آدمی‌زاد در آن پیدا می‌شود. هر برندی که از ذهن شما می‌گذرد، از ال سی من گرفته تا جین وست یا هر برند دیگری قطعا در آن پیدا می‌شود. از نظر گردشگران رنج قیمتی محصولات در این مرکز متوسط بوده و گزینه خوبی برای خرید است.

برای بازدید از این مجموعه می‌توانید در ایام هفته از ساعت 10 تا 22 و جمعه‌ها از ساعت 12 تا 24 خودتان را به این مرکز خرید برسانید. ایستگاه ایران خودرو نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به ایران مال است که شما را از شر ترافیک‌های تهران دور کند.

آدرس مرکز خرید ایران مال تهران

تهران، انتهای اتوبان شهید همت غرب، اتوبان شهید خرازی غرب به شرق، نرسیده به خروجی دریاچه چیتگر

هتل‌ها و جاذبه‌های تفریحی نزدیک به ایران مال تهران

  • هتل سه ستاره پژوهش با ۴.۶۰ کیلومتر فاصله
  • هتل سه ستاره بستان با ۸.۹۸ کیلومتر فاصله
  • دریاچه چیتگر با ۵.۹ کیلومتر فاصله
  • پارک جنگلی چیتگر با ۱۶.۵ کیلومتر فاصله
مرکز خرید ایران مال تهران

لوکس‌ ترین مراکز خرید تهران

اگر در میان مراکز خرید تهران به دنبال گزینه‌ای هستید که بتوانید محصولات برندهای مشهور دنیا را به‌راحتی تهیه کنید، گزینه‌های زیر را بررسی کنید.

مجتمع تجاری سام‌ سنتر تهران

این مرکز خرید که در روبروی خیابان کوهیاری واقع شده، در زمینی به مساحت ۱۷۵۰ مترمربع در ۹ طبقه و ۲۶ واحد تجاری با متراژ‌های ۳۵ تا ۲۰۰ متر ساخته شده است. برندهای معروفی مثل بولگاری، شوپارد، چروتی، مون‌بلان و…در این مجتمع فعالیت دارند. عینک‌آفتابی،  جواهرات، محصولات چرمی، لوازم بهداشتی و آرایشی به‌خصوص عطر و ادکلن، لوازمی است که در این مجتمع تجاری ارائه می‌شود.

تمامی فروشگاه‌های این مجموعه در دوطبقه اول و دوم این مجتمع واقع شده و از طبقه سوم تا هفتم این مجتمع نیز به پارکینگ اختصاص دارد. طبقه نهم مرکز تجاری سام‌سنتر نیز به مجموعه‌ای از رستوران‌های لوکس اختصاص دارد که غذاهای ایرانی و فرنگی در آن سرو می‌شود.

همه روزه می‌توانید از ساعت 8 صبح تا 24 به این مرکز بروید و اجناس مورد نیاز خود را تهیه کنید. اگر می‌خواهید از وسایل نقلیه عمومی برای رفتن به این مجتمع استفاده کنید، بی آر تی بهترین گزینه است. نزدیکترین ایستگاه‌های اتوبوس به سام سنتر، ایستگاه محمودیه و ایستگاه خیابان اخگر است.

آدرس مجتمع تجاری سام‌ سنتر تهران

تهران، منطقه الهیه، خیابان فرشته، روبروی خیابان کوهیاری

هتلها و جاذبههای تفریحی نزدیک به مرکز خرید

  • هتل پنج‌ستاره ویستریا با ۹.۳ کیلومتر فاصله
  • هتل پنج‌ستاره پارسیان استقلال با ۴.۵ کیلومتر فاصله
  • موزه موسیقی با ۱.۷ کیلومتر فاصله
  • باغ فردوس با ۲.۲ کیلومتر فاصله
مجتمع تجاری سام‌سنتر تهران

مرکز خرید پالادیوم تهران

یکی دیگر از لوکس‌ترین مراکز خرید تهران مربوط به مرکز خرید پالادیوم است که در میدان الفی و جنب کوچه عروضی قرار دارد. این مجموعه در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در ۱۳ طبقه و ۱۵۰ واحد تجاری بنا شده است. برندهای معروفی همچون آدیداس، نایک، منگو، اسکجرز، پوما و… محصولات خود را در این مراکز تجاری ارائه می‌کنند.

از جمله اجناسی که در این مجتمع عرضه می‌شود می‌توان به جواهرات، کیف و کفش، لوازم آرایشی، عطر، شال و روسری، مانتو، لوازم دکوراسیون، دست سازه‌های هنری و … اشاره کرد. از امکانات خدماتی این مجتمع می‌توان سالن بدنسازی، استخر و سونا، ماساژ و اسپا، آرایشگاه، خانه کودک، کتابخانه، فوت کورت، رستوران و … را نام برد.

از ساعت 10 صبح تا 10 شب می‌توانید خودتان را به این مجتمع برسانید و محصولات دلخواه خود را تهیه کنید. با سوار شدن به بی آر تی خط 218 می‌توانید در ایستگاه میدان الف پیاده شوید و با 3 دقیقه پیاده روی به این مجتمع برسید.

آدرس مجتمع تجاری

تهران، خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی

هتل‌ها و جاذبه‌های تفریحی نزدیک به پالادیوم تهران

  • هتل سه ستاره پارک‌وی با ۲۴۰ متر فاصله
  • هتل سه ستاره دیاموند با ۲.۲۰ کیلومتر فاصله
  • پیست توچال با ۵.۳ کیلومتر فاصله
  • کاخ سعدآباد با ۲/۲ کیلومتر فاصله
مرکز خرید پالادیوم تهران

مرکز خرید زعفرانیه پلازا تهران

یکی از مجتمع‌های تجاری به‌عنوان لوکس‌ترین مراکز خرید تهران، مرکز زعفرانیه پلازا است که در تقاطع زعفرانیه و اعجازی قرار دارد. این مجتمع در زمین به مساحت ۱۲۰۰ متر با ۹ طبقه و ۱۴ واحد تجاری ۲۷ تا ۱۲۰ متری بنا شده است. برندهای معتبر داخلی و خارجی در فروشگاه‌های پوشاک مردانه و زنانه، عطر و ادکلن، عینک و اکسسوری، ساعت، کیف و کفش، موبایل و تجهیزات کامپیوتری و… محصولات خود را در این مجتمع تجاری ارائه می‌کنند.

این مجتمع با داشتن شهربازی سرپوشیده با انواع بازی‌های کامپیوتری، دو رستوران شیک با دو تراس مجزا مشرف به کوه‌های البرز و درختان کاخ سعدآباد، کافه ویونا و اپل‌استور می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند که کمتر در مراکز خرید تهران می‌توانید پیدا کنید.

ساعات بازدید از این مرکز، ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب است. نزدیکترین ایستگاه مترو به زعفرانیه پلازا، ایستگاه میدان تجریش بوده که می‌توانید به کمک آن ترافیک‌های سنگین را تجربه نکنید.

آدرس مرکز خرید زعفرانیه پلازا تهران

تهران، تقاطع زعفرانیه و اعجازی (آصف)، پلاک ۱۶ ، مرکز خرید زعفرانیه

هتلها و جاذبههای تفریحی نزدیک به مرکز خرید

  • هتل‌آپارتمان چهارستاره سپهر تهران با ۱.۲ کیلومتر فاصله
  • هتل ۵ ستاره ویستریا با ۱.۶ کیلومتر فاصله
  • موزه زمان تهران با ۲۲۹ متر فاصله
  • باغ فردوس تهران با ۵۸۷ متر فاصله

گرانترین مراکز خرید تهران

گاهی اوقات انتخاب یک محصول سخت می‌شود و باید ایده‌آل‌ترین گزینه را از جاهای خاصی پیدا کرد. در این مجال می‌خواهیم گران‌ترین مراکز خرید تهران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید محصولات دست نیافتنی را از این مجتمع‌ها پیدا کنید.

مرکز خرید گالریا تهران

مرکز خرید گالریا در منطقه لوکس و لاکچری ولنجک واقع شده است و امروزه به عنوان زیباترین و شیک ترین مرکز خرید تهران شناخته می‌شود. اگر به دنبال خرید پوشاک، کیف و کفش، جواهرات، ساعت، لوازم تزئینی و همچنین برخی برندهای لوکس همچون اسکچرز، برتونیکس، آرمانی، پیر کاردین و دلسی  هستید، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم حتما به  مرکز گالریا سر بزنید.

این مجموعه را از بهترین مراکز خرید زنانه در تهران است و می‌توانید محصولات بهترین برندها را به‌راحتی تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید در این مرکز تجربه جدیدی از فود کورت، کافی‌ شاپ، رستوران‌های ایتالیایی و… داشته باشید.

شنبه الی پنجشنبه ساعت ۱۰:۳۰ الی ۲۲:۰۰ و جمعه ها و روزهای تعطیل ۱۱:۰۰ الی ۲۲:۰۰ می‌توانید از امکانات این مجموعه بهره‌مند شوید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مرکز ایستگاه میدان تجریش خط یک مترو است. اگر تصمیم دارید با اتوبوس به این مرکز خرید بروید، می‌توانید از خط 4 BRT تهران (پایانه جنوب – افشار) استفاده کنید و در ایستگاه پمپ بنزین پیاده شوید.

آدرس

آدرس: تهران- ولنجک- انتهای خیابان سیزدهم شرقی -مرکز خرید گالریا

هتل‌ها و جاذبه‌های تفریحی نزدیک به این مرکز

  • هتل بلوط تهران با فاصله ۲.۹ کیلومتر
  • هتل آپارتمان سپهر تهران با فاصله ۴.۲ کیلومتر
  • بام تهران با فاصله ۳.۷ کیلومتر
  • بوستان ساسان با فاصله ۱.۳ کیلومتر

مرکز خرید روشا تهران

یکی دیگر از فروشگاه‌های تازه تاسیس پایتخت، مرکز خرید پنج طبقه روشا واقع در تقاطع خیابان عمار و فرمانیه است. این مجتمع در سال ۱۳۹۴ بدون هیچ دیوار و مرزی ساخته شد. انواع پالتو، مانتو، کیف و کفش، جواهرات، لوازم آرایشی، لوازم ورزشی و… در فروشگاه‌های این مجموعه وجود دارد و شما می‌توانید کیفیت محصولات این فروشگاه را با سایر رقبا مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

ساعات کاری این مجتمع از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰ است. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مرکز خرید ایستگاه تجریش است که باید پس از آن با تاکسی خودتان را به این مجموعه برسانید.

آدرس

آدرس: تهران- نیاوران- تقاطع خیابان عمار و فرمانیه، مرکز خرید روشا

هتل‌ها و جاذبه‌های تفریحی نزدیک به این مرکز

  • هتل ویستریا تهران با فاصله ۲.۹ کیلومتر
  • هتل الماس زعفرانیه با فاصله ۵.۸ کیلومتر
  • باغ موزه هنر ایرانی با فاصله ۵.۵ کیلومتر
  • سینما آستارا با فاصله ۲.۸ کیلومتر

ارزان‌ ّترین مراکز خرید تهران

در کنار مراکز لوکس و پر زرق‌وبرق که با هزینه نسبتاً بالا برای شهروندان همراه است، در این بخش به مراکز خرید ارزان در پایتخت خواهیم پرداخت:

میدان ولیعصر تهران

این میدان بزرگ در پایتخت باوجود مراکز خرید مختلف مثل پردیس، مرکز خرید دبی، بازارهای قدیمی تجریش، پاساژ قائم، البرز، بعثت و… درصدر بهترین مراکز تهران باقیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه قرار دارد.

بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید با مساحتی بیش از ۱۰۵ هکتار مربوط به بازار بزرگ است. این مرکز خرید تهران که به بازار ۱۵ خرداد نیز شهرت دارد، مجموعه‌ای از خرده‌فروش‌ها، عمده‌فروش‌ها، کارگاه‌های تولیدی، انبارهای کالا و… را در خود جای‌داده است.

 این بازار به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید تهران جزو مجتمع‌های تاریخی و تجاری پایتخت محسوب می‌شود. قهوه‌خانه حاج علی درویشی، مسجد جامع تهران، بازار بین‌الحرمین، خانه‌موزه شهید چمران و… از جمله جاذبه‌های این بازار در میدان ۱۵ خرداد است.

بازار بزرگ تهران

بازار نازی‌ آباد تهران

این مرکز خرید که در جنوب شهر تهران است، از دو بازار اول و دوم تشکیل شده که بورس از انواع پوشاک بچگانه، مردانه، کیف و کفش و… در آن ارائه می‌شود. بیشتر این فروشگاه‌ها در بازار دوم این منطقه قرار دارد که جزو شلوغ‌ترین و پرترافیک‌ترین مراکز خرید تهران محسوب می‌شود. با رفتن به انتهای بزرگراه نواب به ورودی این بازار خواهید رسید.

مراکز خرید غرب تهران

باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی مناسب در غرب پایتخت، شاهد مراکز خرید بسیاری در این نقطه تهران هستیم:

مرکز خرید کوروش تهران

این مرکز خرید با ۵۵۰ واحد تجاری و امکانات خدماتی و رفاهی بسیار، در بزرگراه ستاری، تقاطع پیامبر و مرکزی از ساعت ۹ تا ۲۳ آماده خدمات‌رسانی است.

مرکز خرید کوروش تهران

مرکز خرید آرن تهران

این مجموعه به‌عنوان یکی از مراکز خرید سعادت‌آباد با بیش از ۴۰۰۰ متر زیربنا، در ۸ طبقه ساخته شده. این پاساژ با بیش از ۷۰ مغازه اجناسی متنوعی مانند انواع لباس، اسباب‌بازی، تزیینی، دکوری و… را ارائه می‌کند. این مجتمع در شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بلوار دادمان، خیابان فخار مقدم، نبش حافظی واقع شده و از ساعت ۱۱ تا ۲۴ هر روز مشغول به فعالیت است.

مرکز خرید پاویلیون تهران

این مرکز خرید به‌عنوان یکی از مراکز خرید در غرب پایتخت و در منطقه تهرانسر است. مرکز پاویلیون با وسعت ۲۰۰۰ مترمربع دارای ۱۱۰ واحد تجاری در سه‌طبقه است. تنوع بالایی از مشاغل و برندهای معتبر داخلی و خارجی را در این مرکز خرید غرب شاهد خواهید کرد. این مرکز در محله تهرانسر مرکزی، کنارگذر لشکری، خیابان قباد، خیابان چهاردهم واقع شده.

مراکز خرید تهران در روز جمعه

در کنار مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید که علاوه بر ایام هفته در روز جمعه نیز مشغول به فعالیت هستند، برخی از بازارها و مراکز فقط در روز جمعه فعالیت دارند:

جمعه‌ بازار پروانه تهران

این بازار صنایع‌دستی که با نام جمعه‌ بازار پروانه شهرت دارد، انواع محصولات دست‌ساز، تابلوهای نقاشی و خرت و پرت‌های خاص را به مشتریان خود عرضه می‌کند. تنوع خاص این بازار به‌گونه‌ای است که به یکی از مراکز گردشگری تهران تبدیل شده است. جمعه‌ها از ساعت ۹ تا ۴ بعدازظهر می‌توانید از این جمعه‌بازار در حوالی خیابان جمهوری بازدید نمایید.

جمعه‌ بازار شوش تهران

بورس انواع بلور، وسایل چینی، کریستال و…را در این مرکز خرید شاهد خواهید بود. جمعه‌بازار شوش در محله شوش خیابان صابونیان از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ روزهای جمعه مشغول به فعالیت است.

جمعه‌ بازار صالح‌ آباد تهران

بورس محصولات دکوری خانه و آشپزخانه را می‌توانید در این جمعه‌بازار پیدا کنید. ساعت فعالیت این مرکز نیز در روزهای جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ در منطقه صالح‌آباد بهشت‌زهرا است.

جمعه‌بازار سیمون بولیوار

با عبور از اتوبان باکری و حرکت به سمت سیمون بولیوار، به جمعه‌بازار این محله می‌رسید. این مجموعه با اجناس مختلف از ساعت ۸ تا ۲۰ مشغول به فعالیت است.

مراکز خرید تهران در روز جمعه

رزرو هتل های تهران از های هتل

یکی از مهم‌ترین برنامه‌ریزی‌ها سفر رزرو محل اقامت در شهر مقصد است. میهمانانی که قصد سفر به شهر تهران را دارند، می‌توانند به سایت های هتل مراجعه نمایند و بهترین هتل های تهران را با تضمین مناسب ترین قیمت رزرو کنند. ما در این مجموعه به‌عنوان یک سامانه جامع رزرواسیون هتل در ایران، امکان رزرو آنلاین هتل در نقاط مختلف کشور را فراهم کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به سایت و انتخاب شهر موردنظر به لیست کاملی از هتل‌ها، جاذبه‌های تفریحی و گردشگری موردنظر خود می‌توانید دست پیدا کنید.

سؤالات متداول

بهترین مراکز خرید تهران از نظر مردم کدام است؟

مرکز خرید مگامال
مجتمع تجاری میلاد نور
مرکز خرید ایران مال

لوکس‌ترین مراکز خرید پایتخت کدام  است؟

مرکز خرید سام‌سنتر
مرکز خرید پالادیوم
مرکز خرید زعفرانیه پلازا

از جمله مراکز خرید در غرب تهران کدام مجموعه‌ها هستند؟

مرکز خرید کورش
مرکز خرید آرن
مرکز خریدپاویلیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مسجد جامع یزد

دوشنبه 30 مهر 1403
مسجد جامع یزد در اصل از جمله شکیل‌ترین و زیباترین سازه‌های تاریخی و جاهای دیدنی یزد به‌شمار می‌رود که در […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس