بهترین هتل‌ های تهران برای عروسی

یکی از ماندگار ترین خاطرات در زندگی هر فرد، جشن عروسی او است که تمایل دارند آن را در بهترین مکان و با بهترین تجهیزات برگزار کنند. در شهر تهران هتل‌ های زیادی وجود دارند که با برخورداری از امکاناتی چون سالن های مجلل پذیرایی و رستوران های بزرگ، امکان برگزاری مراسماتی مانند عقد و عروسی را برای شما فراهم می‌کنند. اما بهترین هتل های تهران برای عروسی کدام هستند؟ در ادامه به بررسی این هتل ها می‌پردازیم.

بهترین هتل های تهران برای عروسی

هتل اسپیناس پالاس

یکی از بهترین هتل های پنج ستاره تهران برای عروسی، هتل اسپیناس پالاس تهران است که تالارهای متعددی برای این برنامه دارد. معماری این هتل تاثیر گرفته از سبک سنتی و با استفاده از معماری معاصر صورت گرفته که هر کسی با هر سن و سالی در اولین حضور خود متحیر خواهد شد.

این هتل چندین تالار برای برگزاری همایش‌ها و مراسمات بزرگ دارد که در هر کدام سبکی از معماری به کار رفته است. عروس و دامادها می‌توانند با توجه به سلیقه خود یکی از تالارها را برای برگزاری مراسم انتخاب کنند که در زیر اطلاعاتی از هر کدام به شما ارائه می‌شود.

تالار امیران یک

در طراحی سالن امیران 1 از سبک امروزی و شیک استفاده شده و محیط آن منحصربه‌فرد است که در طبقه دوم اسپیناس پالاس قرار دارد. این تالار با مساحت 1150 متر مربع، ظرفیت 800 نفر میهمان را دارد. از امکانات این مکان می‌توان به گل آرایی هر میز، گل آرایی استیج، ویئو پروجکشن، گوشی ترجمه همزمان، پذیرک برک تایم و … اشاره کرد.

تالار امیران 2

امکان چینش مختلف در این تالار برای برگزاری همایش‌ها و عروسی‌ها وجود داشته که در طبقه سوم هتل قرار دارد. چیدمان کلاسی، نیم دایره، یو شکل، مستطیلی و سینمایی را در این تالار می‌توان در نظر گرفت که در آن از 800 نفر می‌توان پذیرایی کرد. امکاناتی نظیر گل آرایی استیج و گل آرایی هر میز، منو پذیرایی، ریکوردر، ترجمه همزمان و … نیز در این محل برای برگزاری مراسمی باشکوه در نظر گرفته شده است.

 گراند هال

سالن چند منظوره گراند هال در هتل اسپیناس پالاس نیز یکی از گزینه‌ها مناسب برای برپایی عروسی می‌تواند باشد. این سالن ظرفیت 1000 نفر مهمان را در خود دارد و در طبقه همکف هتل با مساحت 1134 متر مربع واقع شده است. امکانات این سالن نیز مشابه تالارهای دیگر بوده و برای مراسمات متوسط و بزرگ مناسب است.

تالار مجلل ایوان

در هتل اسپیناس پالاس برای مراسماتی با تعداد مهمان حدودا 350 نفر، تالار ایوان مناسب است که در طبقه سوم هتل قرار دارد. از معماری اصیل در ساخت این سالن استفاده شده و حس شادی در این مکان به مهمانان القا می‌شود. چیدمان‌های مختلف کلاسی، سینمایی، یو شکل و … در این تالار نیز قابل اجرا بوده و امکانات مشابهی با تالارهای قبلی دارد.

از دیگر تالارهای هتل اسپیناس پالاس می‌توان به تالار پارسه یک و دو و تالار پالاس اشاره کرد. در کل تنوع تالارهای اسپیناس پالاس را می‌توان یک مزیت بزرگ در مقایسه با هتل‌های دیگر دانست و شما می‌توانید به‌راحتی برای مراسم مد نظر خود یکی از تالارها را انتخاب کنید.

  • فاصله هتل تا ایستگاه قطار شهری: 5 کیلومتر
  • فاصله هتل تا بیمارستان جم: 15 کیلومتر
  • فاصله هتل تا ترمینال غرب: 6 کیلومتر
  • فاصله دلتا فرودگاه مهرآباد: 40 کیلومتر

آدرس هتل: تهران، سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان سی و سوم

شماره تماس هتل: 02175675000

تالار عروسی هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل استقلال تهران

این هتل که در گذشته با نام هتل هیلتون نیز معروف بود، جزو بهترین هتل‌ های تهران برای عروسی محسوب می شود. این هتل ۵ ستاره دارای سه تالار است که زیربنای کامل آن ۷۰ هزار متر است و برای مراسمات بزرگ نیز مناسب خواهد بود. تالارهای این هتل شامل تالار دریایی نور دارای ظرفیت ۱۰۰۰ نفر، تالار یاس دارای ظرفیت ۲۰۰ نفر و تالار نوفل لوشاتو دارای ظرفیت ۱۴۰ نفر است که با توجه به تعداد مهمانان خود می‌توانید بهترین تالار این هتل را انتخاب کنید.

از امکانات این هتل می‌توان به تنوع غذایی بالا، سرو غذاهای فرنگی، ایرانی و فینگر فود، سیستم صوتی و تصویری با کیفیت و پرسنل مجرب اشاره کرد. هزینه برگزاری مراسم عقد و عروسی در این هتل به تعداد مهمانان و امکاناتی که درخواست می‌کنید، بستگی دارد. فاصله هتل تا برخی از اماکن مهم شهر، به شرح زیر است:

  • فاصله هتل تا ایستگاه قطار شهری: ۳.۴ کیلومتر
  •  فاصله هتل تا بیمارستان پارسیان: ۵.۴ کیلومتر
  • فاصله هتل تا ترمینال غرب: ۱۸.۳ کیلومتر
  • فاصله هتل تا فرودگاه مهرآباد: ۲۰ کیلومتر

آدرس هتل: تهران، تقاطع بزرگراه شهيد چمران، خیابان ولیعصر

شماره تماس هتل:02122660011

هتل استقلال

هتل آزادی تهران

اگر اعتبار هتل برای شما اهمیت دارد، هتل آزادی بهترین گزینه محسوب می‌شود که با برخورداری از تالارهای متنوع در لیست بهترین هتل های تهران برای عروسی قرار دارد. به نظر برخی از افراد درمیان بهترین هتل های تهران برای عروسی این گزینه را می‌توان عالی در نظر گرفت.

شما با استفاده از امکانات مدرنی که در اختیارتان قرار داده می‌شود، می‌توانید یک شب به یاد ماندنی را به ارمغان آورید. در این هتل ۳ سالن در نظر گرفته شده است که بر اساس بودجه در دسترس خود می‌توانید بهترین سالن را انتخاب کنید.

یکی از آن ها سالن پانیذ است با ظرفیت ۱۰۰ نفر، دیگری سالن زمرد که مناسب مراسمات عقد بوده و سالن زرین که جزو بهترین تالارها است؛ زیرا فضای بسیار بزرگ، شیک و رسمی دارد. فاصله هتل از اماکن مهم شهر، عبارت است از:

  • فاصله هتل تا بیمارستان پارسیان: ۲.۹ کیلومتر
  •  فاصله هتل تا ایستگاه قطار شهری: ۸.۱ کیلومتر
  • فاصله هتل تا ترمینال غرب: ۱۵.۱ کیلومتر
  • فاصله هتل تا فرودگاه مهرآباد: ۱۷.۴ کیلومتر

آدرس هتل: تهران، بزرگراه چمران

شماره تماس هتل: 02129112

هتل آزادی

هتل بزرگ تهران

تالار هتل بزرگ تهران از هتل های چهار ستاره تهران است که ظرفیت پذیرایی از ۴۵۰ نفر مهمان را دارد و پرسنل حرفه‌ای و مجرب آن با تمام توان خود در تلاش هستند تا مراسم‌های عقد و عروسی شما را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند. از امکانات این هتل می‌توان به منوی متنوع ایرانی، فرنگی و فینگر فودهای آن اشاره کرد که یک انتخاب عالی برای برگزاری مراسمات عروسی هستند.

در این هتل یک اتاق عقد جداگانه و یک اتاق عقد در سالن پذیرایی در نظر گرفته شده است که به دلخواه خود می‌توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. پارکینگ اختصاصی برای مهمانان، نورپردازی مجلل، استیج رقص، سفره خانه سنتی، گل‌آرایی و… جزو مهم ترین امکانات برای برگزاری مراسمات عروسی شما در این هتل تالار تهران هستند. دسترسی این هتل به برخی از امکان مهم تهران، به شرح زیر است:

  • فاصله هتل تا ایستگاه قطار شهری: ۴۹۸ متر
  • فاصله هتل تا بیمارستان جم: ۱.۳ کیلومتر
  • فاصله هتل تا ترمینال غرب: ۱۰.۳ کیلومتر
  • فاصله هتل تا فرودگاه مهرآباد: ۱۴.۲ کیلومتر

آدرس هتل: تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای مطهری

شماره تماس هتل: 02181000

هتل بزرگ تهران

هتل برج سفید

یکی از بهترین هتل‌ های تهران برای عروسی ، هتل برج سفید محسوب می شود و برای عروس و دامادهای مناسب است که به سبک مینیمال علاقه مند هستند. معماری این هتل کاملا مدرن و اروپایی در نظر گرفته شده و دکوراسیون آن به حالت مینیمال و با رنگ سفید صورت گرفته است. همین دلیل باعث می‌شود که با ورود به سالن حس آرامشی به مهمانان و عروس و داماد منتقل شود.

هتل برج سفید یک تالار مجهز است که ظرفیت ۴۰۰ نفر مهمان را دارد و دسترسی آن هم بسیار مناسب است. از جمله مهم‌ترین امکاناتی که در این هتل ارائه داده می‌شود، می‌توان به فیلمبرداری حرفه‌ای با تیم عکاسی مجرب، سفره عقد مجلل، اتاق عقد، نورپردازی زیبا، سیستم صوتی و تصویری با کیفیت، اینترنت و… اشاره کرد. فاصله این هتل مجهز تا برخی از نقاط مهم شهر، عبارت است از:

  • فاصله هتل تا ایستگاه قطار شهری: ۱.۶ کیلومتر
  • فاصله هتل تا بیمارستان خاتم الانبیاء: ۶.۴ کیلومتر
  • فاصله هتل تا ترمینال شرق: ۱۲.۶ کیلومتر
  • فاصله هتل تا فرودگاه مهرآباد: ۲۴.۹ کیلومتر

آدرس هتل: تهران، روبروی پاسداران، روبروی بوستان ششم

شماره تماس هتل:02122554000

هتل برج سفید

هتل بزرگ ارم

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های تهران برای عروسی ، هتل بزرگ ارم است که ظرفیتی بیش از ۶۰۰ نفر دارد و می‌توان گفت که جزو بزرگترین سالن‌ های تهران است که امکان برگزاری بزرگترین مراسمات عروسی را فراهم می‌کند. در این هتل دو سالن به صورت مجزا در نظر گرفته شده است که می‌توانید یکی از آن ها یا هر دو را به صورت همزمان رزرو کنید. همچنین در هتل ارم یک روف گاردن و فضای سبز زیبا مجلل برای عکاسی عروس و داماد در نظر گرفته شده است.

از امکانات مهم این هتل می‌توان به نورپردازی خاص و زیبای آن اشاره کرد که مراسم شما را مجلل‌تر و زیباتر می‌کند. طراحی این سالن‌ها با رنگ آبی خاصی طراحی شده که ظاهر بسیار لوکسی به فضا داده است. منوی پذیرایی این هتل بسیار با کیفیت و متنوع است و پرسنل مجرب از شما پذیرایی می‌کنند. سیستم صوتی و تصویری عالی این هتل هم در سطح بالایی قرار دارند و برای برگزاری مراسمات عروسی بسیار مناسب است. دسترسی این هتل به امکان مهم شهر، عبارت است از:

  • فاصله هتل تا ایستگاه قطار شهری: ۵.۲ کیلومتر
  • فاصله هتل تا بیمارستان جم: ۶.۶ کیلومتر
  • فاصله هتل تا ترمینال شرق: ۱۳.۹ کیلومتر
  • فاصله دلتا فرودگاه مهرآباد: ۲۰.۲ کیلومتر

آدرس هتل: تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بالاتر از کتابخانه ملی

شماره تماس هتل: 02122266644

هتل بزرگ ارم

قیمت رزرو هتل های تهران برای عروسی

بهترین هتل‌ های تهران برای عروسی به صورت کاملا مجلل طراحی شده اند و بهترین امکانات و خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهند. باید توجه داشته باشید که قیمت رزرو هتل‌ ها برای مراسم عروسی به عوامل متعددی مانند نوع سالنی که انتخاب می‌کنید، تعداد مهمانان و خدمات دریافتی و همچنین انتخاب منو های متفاوت بستگی دارد. شما باید این عوامل را مدنظر داشته باشید تا بتوانید هزینه‌ های دقیق خود را تعیین کنید.

اما لازم است بدانید برگزاری مراسم عروسی در برخی از هتل های مجلل تهران نسبت به برگزاری مراسم در تالار های عروسی از هزینه های بالاتری برخوردار است و چنانچه به دنبال برگزاری یک مراسم عروسی شیک و لاکچری هستید، انتخاب هتل های مجلل تهران برای برگزاری مراسم عروسی شما، بهترین انتخاب خواهد بود.

نحوه رزرو هتل‌ های تهران برای عروسی

برای رزرو هتل‌ های تهران برای عروسی ، پیش از موعد مقرر در جستجوی بهترین هتل‌ ها باشید؛ زیرا ممکن است در روز مراسم شما بهترین هتل‌ های تهران رزرو شده باشند؛ زیرا امروزه هتل‌ های برگزار کننده مراسمات عروسی طرفداران بسیار زیادی دارند و معمولاً ظرفیت آن ها در کمترین زمان ممکن تکمیل می‌شود.

پس حدود یک یا دو ماه قبل از تاریخ مورد نظر خود برای رزرو هتل و مکان مورد نظر خود اقدام کنید. برای این منظور می‌توانید بهترین هتل را با توجه به تعداد مهمانان و بودجه در دسترس خود انتخاب کرده و با شماره تماس هر یک از هتل‌ها در ارتباط باشید یا اینکه به صورت حضوری به هتل‌ های تهران مراجعه کرده و زمان مراسم خود در بهترین تالار را تعیین کنید.

سخن پایانی

امروزه بهترین هتل های تهران برای عروسی بسیار متنوع هستند که هر کدام در این زمینه پذیرایی با ظرفیت مختلفی هستند پس شما در ابتدا باید بهترین هتل را انتخاب کرده سپس تاریخ مراسم خود را اعلام کنید تا بتوانید به یاد ماندنی‌ ترین مراسم زندگی خود را در مجلل‌ترین مکان و با بهترین تجهیزات برگزار کنید.

سوالات متداول
بهترین هتل های تهران برای عروسی کدام‌ها هستند؟

هتل‌های استقلال، آزادی، بزرگ تهران، برج سفید و ارم بهترین هتل‌ها برای عروسی در تهران هستند.

قیمت رزرو هتل برای عروسی چقدر است؟

هزینه رزرو هتل به عوامل مختلفی بستگی دارد و بهتر است با مشاورین هتل منتخب خود در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهترین هتل های تهران از نظر مسافران

چهارشنبه 11 مهر 1403
هتل‌ های تهران از امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برخوردار هستند و می‌توانند میزبانی عالی برای مسافران و گردشگران از […]
بهترین هتل های تهران از نظر مسافران

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس