مکان های عاشقانه برای قرار در تهران

چیزی که در ذهن افراد همیشه باقی خواهد ماند، خاطره خوبی است که در کنار هم و در مکان خاص گذرانده‌اند؛ از این‌رو می‌توانید با قرار گذاشتن در مکان هایی برای قرار عاشقانه در تهران با فضایی رمانتیک، داستان عاشقی خود را آغاز کنید.

تهران شهری برای عاشقان است و مکان‌های بسیاری برای آن‌ها دارد که از بهترین آن‌ها می‌توان به دشت هویج با سرسبزی زیبایش و دشت‌های چشم‌نوازش، بام تهران در ارتفاعات شهر تهران برای تماشای کل این شهر، پارک جنگلی وردآورد برای نشستن و گفت‌وگویی عاشقانه و پل طبیعت برای ساعت‌ها قدم زدن و خیره شدن به زیبایی‌های پایتخت اشاره کرد. در ادامه نیز برخی از مکان های عاشقانه برای قرار در تهران را معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

پارک جنگلی خرگوش دره تهران

نشستن در فضایی دنج و پرداختن به تفریحاتی در پارکی جنگلی می‌تواند بهترین مکان های عاشقانه برای قرار در تهران باشد. پارک جنگلی خرگوش دره در فاصله نزدیکی از استادیوم آزادی تهران قرار دارد و موقعیت مکانی آن کاملا در دسترس است. برای رفتن به این پارک جنگلی می‌توانید از مترو، خودرو شخصی یا تاکسی شهری استفاده کنید. این پارک در بیشتر اوقات بسیار خلوت است؛ اما زمان‌هایی که در استادیوم آزادی فوتبال برگزار می‌شود، مردم بعد از اتمام آن به پارک جنگلی خرگوش دره می‌روند. در این پارک، گیاهان و درختان مختلفی رشد کرده‌اند که از نمونه آن‌ها می‌توان به زبان گنجشک، اقاقیا، کج و سرو اشاره کرد.

  • آدرس: تهران، شمال اتوبان تهران، کرج بعد از بلوار غربی، جنب استادیوم آزادی، پارک جنگلی خرگوش دره
  • ساعت بازدید: 24 ساعته در تمامی روزهای هفته
  • امکانات: زمین بازی برای کودکان، سکوهایی برای نشستن، آلاچیق، زمین ورزشی، فضایی مختص چادر زدن، سرویس‌بهداشتی

پارک جنگلی ورد آورد تهران

پارک جنگلی ورد آورد از دیگر پارک‌های سرسبز و بزرگ و زیباترین مکان هایی برای قرار عاشقانه در تهران است که پوشش گیاهی متنوع و بالایی دارد. در این پارک جنگلی می‌توانید به دوچرخه‌سواری در پیست مخصوص آن بپردازید. بهتر است در فصل تابستان و بهار به پارک جنگلی ورد آورد بروید تا بتوانید از تماشای فضای سبز آن لذت ببرید. پارک جنگلی ورد آورد مکانی مناسب برای تجدید آرامش است. شما می‌توانید در این پارک به رستورانی با فضای باز و زیبا سری بزنید و در آن‌جا غذایی لذیذ را میل نمایید. این پارک فاصله نزدیکی با سایر جاذبه‌های دیدنی تهران چون بوستان قوری چایی، موزه پروانه‌ها، شهرک سینمایی غزالی و باغ گیاه‌شناسی دارد.

  • آدرس: تهران، حد فاصل بزرگراه کرج و پادگان سپاه، روبه‌روی ایستگاه تقلیل فشار گاز
  • ساعت بازدید: 24 ساعته در تمامی روزهای هفته
  • امکانات: پیست دوچرخه‌سواری، رستوران، مبلمان پارکی، زمین ورزشی

پارک آبشار تهران، از مکان های عاشقانه برای قرار در تهران

پارک آبشار از دیگر مکان‌های عاشقانه و رمانتیک برای قرار است که دارای آبشارها و جویبارهایی بسیار زیبا است. این پارک در غرب تهران قرار دارد و دارای امکانات رفاهی چون پیست دوچرخه‌سواری، فضای بازی برای کودکان و رستوران است. اگر با خودروی شخصی خود به پارک آبشار رفتید، می‌توانید خودروی خود را در پارکینگ آن نگهداری کنید. شما می‌توانید در کافه بنا شده در پارک آبشار به صرف انواع نوشیدنی گرم و سرم بپردازید. در این پارک 8 برکه آب وجود دارد که بدون‌شک تماشای آن‌ها و قدم زدن در فضای سبز پارک، خالی از لطف نخواهد بود.

  • آدرس: تهران، انتهای بزرگراه همت غرب، اتوبان شهید خرازی، خروجی آبشار تهران
  • ساعت بازدید: تمامی روزهای هفته به صورت 24 ساعته باز است.
  • امکانات: پیست دوچرخه‌سواری، رستوران، کافه‌، پارکینگ، فضای بازی کودکان، آبشار مصنوعی، آلاچیق

کافه رستوران لونا لانژ تهران

کافه رستوران لونا لانژ فضایی لوکس و بسیار رمانتیک دارد؛ ازاین‌رو به مکانی دنج برای قرارهای عاشقانه تبدیل شده است. اگر برای جشن گرفتن سالگرد ازدواج خود یا تولد همسر خود به دنبال مکانی دنج هستید، کافه رستوران لونا لانژ بهترین انتخاب برای شما است. در این کافه همراه با صرف انواع نوشیدنی، می‌توانید انواع کیک و دسر را میل کنید و در کنار آن به گوش دادن به موسیقی بپردازید. در این کافه انواع آب‌میوه طبیعی، بیکن گریل، انواع صبحانه و انواع قهوه سرو می‌شود.

  • آدرس: تهران، اتوبان اشرفی اصفهانی، خیابان قموشی، شهرک هما، بلوار عرب‌شاهی، داخل پارکینگ، فاز 2 نهج‌البلاغه
  • ساعت بازدید: شنبه تا جمعه از ساعت 12:00 قبل از ظهر الی 24:00 بامداد
  • منو: انواع صبحانه، بیکن گریل، انواع نوشیدنی، قهوه، نیمرو، چای، کیک، آب‌میوه طبیعی

باغ فردوس تهران

باغ زیبای فردوس که در یکی از محله‌های قدیمی تهران به نام شمیرانات و در نزدیکی خیابان ولیعصر واقع شده، در لیست مکان هایی برای قرار عاشقانه در تهران است. در درون باغ فردوس تهران، عمارتی قرار دارد که بنای آن تاریخی بوده و قدمت بنای عمارت به دوران قاجار مربوط می‌شود. در این باغ، موزه سینمایی وجود دارد که دارای بخش‌های مختلفی چون تالار معاصران، تالار بین‌الملل، بخش سینمای کودک و نوجوان، خانه فرهاد و بخش صدا و دوبله است. برای رفتن به باغ فردوس می‌توانید در خیابان ولی‌عصر سوار بی‌آرتی شده و در زمان کوتاهی به این باغ برسید. همچنین در نقاط مختلف خیابان ولیعصر می‌توانید سوار اتوبوس شوید و در ایستگاه اتوبوس زعفرانیه پیاده شوید.

  • آدرس: تهران، خیابان ولی‌عصر، بعد از سه‌راه زعفرانیه، نرسیده به تجریش
  • ساعت بازدید: 24 ساعته
  • امکانات: کافه ویونا، کافه سینما، کتاب‌فروشی، کافه باغ فردوس، فروشگاه‌های پوشاک و شیرینی

بام محک تهران

بسیاری از افراد به دنبال دور شدن از هیاهوی شهری هستند که در این مواقع می‌توانند به بام محک تهران بروند. این بام 1.5 کیلومتری بیمارستان محک قرار گرفته که فضای بسیار دنجی دارد. برای دسترسی به بام محک می‌توانید با خودرو شخصی خود به آن‌جا بروید. با خودروی خود باید وارد ضلع شمالی بلوار ارتش شده و به سمت بلوار اوشان بروید تا به انتهای بلوار برسید. البته دسترسی به این بام با مترو نیز امکان‌پذیر است و برای این کار باید در ایستگاه مترو شهید محلاتی سوار مترو شوید. در بام محک می‌توانید هوای تازه و پاکیزه را استنشاق کنید و مدتی را برای تماشای کل شهر تهران بپردازید.

  • آدرس: تهران، شمال بلوار ارتش، انتهای بلوار اوشان، بلوار اردستانی، بام محک
  • ساعت بازدید: 24 ساعته
  • امکانات: رستوران

بام تهران

بام تهران از مکان های برای قرار عاشقانه در تهران به حد فاصل ایستگاه اول تله‌کابین توچال تا انتهای خیابان ولنجک گفته می‌شود که از بزرگراه چمران به راحتی می‌توان به آن دسترسی یافت. در بام تهران می‌توان ساعت‌های طولانی به نشستن در ارتفاع و تماشای زیبایی شهر تهران و آسمان بپردازید. در بام تهران، مسیری به مسافت حدود 2 کیلومتر برای پیاده‌روی وجود دارد که به آن جاده سلامت گفته می‌شود. برای تفریح می‌توانید به تله‌کابین توچال بروید که مسیر 7500 متری را بدون توقف طی می‌کند. در بام تهران، رستوران و فودکورت‌های بسیاری برای صرف غذا وجود دارد که از نمونه آن‌ها می‌توان به برگرلند در مسیر جاده سلامت و رستوران توچال در ایستگاه هفتم تله‌کابین اشاره کرد.

  • آدرس: تهران، بزرگراه چمران، خیابان یمن، انتهای خیابان ولنجک
  • ساعت بازدید: هر روز از ساعت 5:00 صبح الی نیمه شب
  • امکانات: بانجی جامپینگ، صخره‌نوردی، بگ جامپینگ، سورتمه، زمین تنیس، سینما سه‌بعدی، زیپ‌لاین، اتاق فرار، تله‌کابین

دشت هویج

دشت هویج در 2400 متری از سطح دریا قرار دارد که از ارتفاعات آن می‌توانید قله دماوند و ارتفاعات دشت را مشاهده کنید. اگر ساکن تهران باشید، این دشت به دلیل فضای سرسبزی که دارد گزینه ایده‌آلی برای گردش و قراری عاشقانه است. در این دشت امکانات رفاهی چندانی وجود ندارد اما برای صرف غذا می‌توانید به یکی از رستوران‌های روستای افجه مراجعه نمایید. در روستای افجه، اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی وجود دارند که می‌توانید چندروزی را در ان‌جا اقامت کنید.

  • آدرس: تهران، شهرستان شمیرانات، شهر لواسان، روستای افجه 
  • ساعت بازدید: 24 ساعته
  • امکانات: اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی

پل طبیعت

پل طبیعت از نمادهای پایتخت و از مکان هایی برای قرار عاشقانه در تهران شناخته می‌شود که امکاناتی نظیر رستوران و کافی‌شاپ را در طبقه اول خود دارد. شما می‌توانید با عزیزان خود ساعاتی را بر روی این پل قدم بزنید و برای صرف غذا به یکی از رستوران‌های آن سری بزنید. زمانی که روی پل طبیعت بایستید، منظره زیبایی از برج پرچم، برج‌های آتش، فانوس دریایی پارک نادر و پارک طالقانی را خواهید دید. در طبقه دوم پل طبیعت نیز فضای دنج با نیمکت‌هایی برای نشستن وجود دارد.

  • آدرس: تهران، میدان ونک، بزرگراه حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک
  • ساعت بازدید: همه روز از ساعات 6:30 صبح الی 24:30 بامداد
  • امکانات: رستوران، کافی‌شاپ، فضایی برای نشستن

سوالات متداول

پارک های دنج تهران برای قرار عاشقانه و گشت و گذار کجاها هستند؟

پارک‌های خرگوش دره، ورد آورد، پارک آبشار و… از پارک‌های دنج و خلوت تهران هستند که می‌توانید در آن‌جا لحظات خوشی را در کنار عزیزان خود سپری کنید.

در تهران کدام کافه رستوران‌ فضایی دنج برای گفت و گو و قرار عاشقانه دارد؟

کافه رستوران لونالانژ در نزدیکی بلوار عرب‌شاهی قرار گرفته که دکوراسیون داخلی آن بسیار مدرن و زیباست. در این کافه می‌توانید در بخش مبلمان آن ساعت‌ها بنشینید و به گفت‌وگو بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رستوران هتل آریو برزن شیراز + آدرس و قیمت منو

چهارشنبه 2 اسفند 1402
هتل آریوبرزن یکی از هتل های 4 ستاره شیراز که از بهترین انتخاب‌ها برای داشتن لحظات لذت‌بخش کنار دوستان و […]
رستوران آریوبرزن شیراز

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس