بهترین هتل‌ های تهران برای صبحانه

هتل‌ های مختلفی در تهران برای فراهم کردن رفاه گردشگران و مسافران، صبحانه‌های سرد و گرم سرو می‌کنند. برخی از این هتل‌ها نظیر هتل استقلال و اسپیناس پالاس صبحانه را به صورت سلف سرویس ارائه می‌دهند و منوی کاملی دارند که هر کس باتوجه به سلیقه خود می‌تواند آیتم های متفاوتی از میز سلف سرویس صبحانه انتخاب کند. لازم به ذکر است در اکثر هتل های تهران رزرو اتاق به همراه صرف صبحانه رایگان انجام می شود.

هتل‌ های پارسیان آزادی و پرشین پلازا، صبحانه کاملی نسبت به سایر هتل های 5 ستاره تهران، ارائه می دهند و به دلیل داشتن فضایی لوکس، مناسب برای مسافرانی است که محدودیت بودجه برای رزرو هتل ندارند. اگر می‌خواهید قبل از قرار کاری خود صبحانه میل کنید و نزدیکی هتل به مکان قرار برای شما اهمیت دارد، بهتر است بهترین هتل‌ های تهران برای صبحانه را که در زیر آورده‌ایم، بهتر بشناسید.

بهترین هتل‌های تهران برای صبحانه

هتل پارسیان آزادی تهران

یکی از بهترین هتل‌ های تهران برای صبحانه، هتل پارسیان آزادی محسوب می‌شود که با ارائه خدمات بی‌نظیر خود در زمینه سرو صبحانه بسیار معروف شده است. این هتل برای افرادی مناسب است که قصد دارند وعده صبحانه خود را در یک هتل مجلل و لوکس سرو کنند. با توجه به اینکه برای تهیه انواع صبحانه‌ها از مواد غذایی ارگانیک استفاده می‌شود، پس کیفیت غذاها بسیار بالا است و اکثر مسافران رضایت کامل داشته‌اند.

آشپز ماهری که در این هتل آماده خدمات‌رسانی است، انواع صبحانه‌های ایرانی، فرنگی و بین المللی را برای شما سرو می‌کند. شما هر روزه از ساعت ۶ الی ۱۰ صبح می‌توانید در قسمت لابی رستوران پارسه هتل پارسیان آزادی، وعده صبحانه خود را سرو کنید که استفاده برای عموم مردم آزاد است. فاصله این هتل تا برخی از مکان‌های مهم شهر و تجهیزات حمل و نقل عمومی، به شرح زیر است:

  • فاصله هتل تا ایستگاه قطار شهری: ۸.۱ کیلومتر
  • فاصله هتل تا ترمینال غرب: ۱۵.۱ کیلومتر
  • فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن: ۱۶.۳ کیلومتر
  •  فاصله هتل تا فرودگاه مهرآباد: ۱۷.۶ کیلومتر

آدرس: تهران، بزرگراه چمران

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل اسپیناس بلوار جزو هتل‌های ۵ ستاره و بین المللی محسوب می‌شود که امکانات بسیار عالی را در سطح بالا در اختیار مهمانان و مسافران خود قرار می‌دهد. علاوه بر این جزو بهترین هتل‌های تهران برای صبحانه است که فضای کاملاً آرام بخش و زیبایی دارد. در این هتل صبحانه به دو صورت سنتی و مدرن سرو می‌شود که شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید بهترین صبحانه را سفارش دهید.

علاوه بر صبحانه شما می‌توانید امکانات دیگر مانند اینترنت رایگان را نیز در اختیار داشته باشید. منوی صبحانه رستوران با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تهیه می‌شود و کادر کامل حرفه‌ای در حال خدمات‌رسانی به شما خواهند بود. شما هر روز برای صرف صبحانه، می‌توانید از ساعت ۶.۳۰ الی ۱۰.۳۰ به هتل مراجعه کنید. دسترسی این هتل به برخی از نقاط مهم شهر و امکانات حمل و نقل عمومی عبارت است از:

  • فاصله هتل تا ایستگاه قطار شهری: ۸۴۰ متر
  • فاصله هتل تا ایستگاه مترو پیروزی: ۷.۹ متر
  • فاصله هتل تا ترمینال غرب: ۸.۲ کیلومتر
  •  فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن: ۸.۳ کیلومتر
  •  فاصله هتل تا فرودگاه مهرآباد: ۱۲/۲ کیلومتر

آدرس: تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و نادری

هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران جزو بزرگترین هتل‌های این شهر و در دسته هتل‌هایی قرار دارد که بهترین صبحانه سلف سرویس در تهران را سرو می‌کند. در این هتل زیبا و مجلل چند رستوران مختلف آماده خدمات‌رسانی به شما هستند. همچنین در آشپزخانه این هتل از مواد اولیه با کیفیتی برای تهیه وعده صبحانه استفاده شده و با پرسنل حرفه‌ای توانسته‌اند یک محیط آرام، زیبا و مجلل را برای صبحانه در نظر بگیرند.

شما می‌توانید انواع وعده‌های گرم و سرد لذیذ و نوشیدنی‌های طبیعی محبوب را برای شروع یک روز عالی در این هتل میل کنید. در کنار منوی متنوع صبحانه، شما می‌توانید انواع نان تازه و گرم را در کنار صبحانه در اختیار داشته باشید. شما هر روز از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۰ می‌توانید برای سروی وعده صبحانه به این هتل مراجعه کنید. دسترسی هتل نیز بسیار مناسب بوده و فاصله آن تا برخی از مکان‌های مهم و حمل و نقل عمومی، عبارت است از:

  • فاصله هتل تا ترمینال غرب: ۱۸.۳ کیلومتر
  • فاصله هتل تا فرودگاه مهرآباد: ۲۰ کیلومتر

آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه چمران، خیابان ولیعصر، چهارراه پارک وی

هتل اسپیناس پالاس تهران

هر زمان که در مورد بهترین هتل‌ های تهران حرف زده می‌شود، بدون شک نام هتل اسپیناس پالاس را می‌شنوید. این هتل با درخشش کامل خود دارای سه رستوران مجلل است که به بهترین شکل ممکن از شما عزیزان پذیرایی می‌کنند. در صورتی که قصد رزرو بوفه صبحانه هتل اسپیناس پالاس را دارید، باید به رستوران لاتون که در طبقه سوم هتل قرار دارد، مراجعه کرده و صبحانه خود را در محیطی با منظره رو به تهران میل کنید.

بدون شک در رستوران مجلل لاتون هتل اسپیناس، منویی بسیار متنوع برای صرف صبحانه در انتظار شما است که می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی و… را سفارش دهید. شما هر روز از ساعت ۷ الی ۱۰:۳۰ صبح می‌توانید برای سرو وعده صبحانه به رستوران مراجعه کنید. دسترسی این هتل به برخی از مکان‌های مهم و حمل و نقل عمومی شهر، عبارت است از:

  • فاصله هتل تا ایستگاه قطار شهر: ۱۱.۴ کیلومتر
  • فاصله هتل تا ترمینال غرب: ۱۳.۷ کیلومتر
  • فاصله هتل تا فرودگاه مهرآباد: ۱۵.۳ کیلومتر

آدرس هتل: سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان ۳۳

منو صبحانه هتل اسپیناس پالاس:

  • منو سرد: شامل انواع کالباس، انواع آبمیوه، پنیر، شیر، انواع مربا ، انواع میوه از جمله موز، پرتقال، آناناس و غیره
  • منو گرم: شامل عدسی، املت، تخم مرغ آب پز، نیمرو، سوسیس، پوره سیب زمینی
هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل پرشین پلازا

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های تهران برای صبحانه، هتل پرشین پلازا است که با ارائه بهترین خدمات و امکانات توسط کادر مجرب خود توانسته است اوقات خوشی را برای سرو صبحانه برای شما فراهم کند. منوی صبحانه این هتل به گونه طراحی شده است که توانسته رضایت کامل مشتریان را جلب کند و یک منوی کاملاً متنوع دارد.

شما هر روزه می‌توانید برای میل کردن صبحانه خود از بین منوی متنوعی که با استفاده از مواد ارگانیک سرو می‌شوند، یک صبحانه رویایی را در بام هتل پرشین پلازا میل کنید. در این هتل صبحانه‌های گرم و سرد و غذاهای ایرانی و فرنگی با نان تازه سنتی و فرنگی برای شما آماده شده است.

شما هر روز برای سرو صبحانه از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح می‌توانید به این هتل مجلل مراجعه کنید. دسترسی این هتل نیز به مکان‌های مهم شهر و امکانات حمل و نقل عمومی بسیار مناسب است؛ به گونه‌ای که فاصله آن تا برخی از این اماکن شامل موارد زیر می‌شود:

  • فاصله هتل تا ایستگاه قطار شهری: ۶۲۸ متر
  • فاصله هتل تا ایستگاه مترو پیروزی: ۹/۲ کیلومتر
  • فاصله هتل تا ترمینال شرق: ۹/۹ کیلومتر
  • فاصله هتل تا فرودگاه مهرآباد: ۲۱.۳ کیلومتر

آدرس هتل: تهران، خیابان سهروردی شمالی، پایین‌تر از خیابان بهشتی، خیابان میرزای زینالی شرقی

هتل پرشین پلازا

قیمت صبحانه هتل‌ های تهران

قیمت رزرو صبحانه در بهترین هتل‌های تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. در قدم اول با توجه به نوع هتلی که انتخاب می‌کنید، هزینه‌ها متفاوت هستند؛ زیرا هر هتلی هزینه جداگانه‌ای را برای منوی خود در نظر می‌گیرد. علاوه بر این با توجه به منویی که بهترین هتل‌های تهران برای صبحانه ارائه می‌دهند و غذاهایی که شما سرو می‌کنید، قیمت‌ها تغییر می‌کنند.

پس برای اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید با شماره تماس‌ های هتل‌ها در ارتباط باشید. در پایان هزینه صرف صبحانه در این هتل با توجه به انتخاب‌های شما تعیین می‌شود. البته با توجه به اینکه منوی این رستوران‌ها بسیار متنوع است، شما می‌توانید صبحانه‌های مختلف را با رنج قیمتی گوناگون در منوی هتل مشاهده کنید.

سخن پایانی

بهترین هتل‌ های تهران برای صبحانه بسیار متنوع هستند و انواع هتل‌های مجلل در تهران برای مهمانان خود صبحانه‌های بی‌نظیری را سرو می‌کنند. شما با مراجعه به این هتل‌ها می‌توانید در میان منوی متنوع رستوران، بهترین صبحانه را رزرو کرده و در محیط شیک و مجلل با منظره زیبا صبحانه خود را در کنار خانواده و دوستان میل کنید. همچنین اگر می توانید بهترین هتل های تهران را از طریق سایت های هتل با تضمین مناسب ترین قیمت رزرو کنید.

سوالات متداول
بهترین هتل‌های تهران برای صبحانه کدامند؟

هتل پارسیان آزادی تهران- هتل اسپیناس بلوار تهران- هتل استقلال تهران – هتل اسپیناس پالاس تهران- هتل پرشین پلازا

آیا با قیمت پایین میتوان هتل های تهران را رزرو کرد؟

تعداد هتل های تهران بسیار زیاد بوده و با هر رنج قیمتی میتوانید برای صبحانه رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی مسجد عتیق شیراز

سه‌شنبه 10 مهر 1403
در شهر زیبا و دیدنی شیراز بناهای تاریخی بسیار زیاد و متعددی وجود دارد که هر یک از آن‌ها بیانگر […]
مسجد عتیق شیراز

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس