معرفی رستوران زنجیره‌ ای بوف قشم

قشم زیبا هر ساله در تمامی فصول پذیرای توریست‌های داخلی و خارجی است. در این جزیره انواع جاذبه‌های تفریحی و دیدنی در دسترس مسافران قرار دارد. در این جزیره تعداد زیادی رستوران و فست فود وجود دارد. یکی از معروف‌ترین آن‌ها رستوران زنجیره ای بوف قشم است. این رستوران در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته که هتل های قشم هم در اطراف آن قرار دارد.

آژانس مسافرتی “های هتل” با ارائه این مطالب قصد راهنمایی مسافران عزیز خود را دارد. جهت رزرو هتل قشم به رزرواسیون آنلاین ما مراجعه فرمایید. در ادامه هتل‌های نزدیک به این رستوران را نیز می‌آوریم.

پیتزا رستوران زنجیره‌ای بوف قشم

تاریخچه رستوران زنجیره ای بوف قشم

رستوران‌های زنجیره‌ای بوف به طور رسمی در سال 1375 راه اندازی شد. همانطور که انتظار می‌رود شعبه اول این رستوران در خیابان ولیعصر پایتخت تاسیس شد. این شعبه حدود 300 متر مساحت داشت و از بهترین دستگاه‌ها و متریال ساخته شد. این رستوران با هدف والای ایجاد شعب در استان‌های کشور راه اندازی شد. امروزه رستوران‌های زنجیره‌ای بوف یکی از موفق‌ترین رستوران‌ها هستند. بوف با ارائه غذاهای با کیفیت، خوشمزه و ارزان قیمت به زودی مشتریان مخصوص به خود را جذب کرد.

اکنون بوف بیش از 47 شعبه داخلی و خارجی دارد. یکی از آن‌ها رستوران زنجیره‌ای بوف قشم است. مجموعه بوف با راه اندازی خط تولید بوفک محصولاتی با کیفیت و استاندارد چون ناگت، سویس و کالبس را تولید می‌کند. این مجموعه خود سبب کارآفرینی عمده‌ای در سطح کشور شده است. رستوران بوف 25 سال است که انواع فست فودهای خوشمزه و مرغوب را به دست مشتریان می‌دهد. این رستوران در سال 90 کارآفرین برتر تهران شده است.

تاریخچه رستوران‌های زنجیره بوف در ایران

رستوران زنجیره ای بوف قشم

در جزیره قشم، رستوران‌های بسیاری وجود دارد. اما مسافران معمولا به دلیل شناختی که از رستوران‌ها یا فست فودهای شهر مقصد ندارند، به دنبال یک رستوران شناخته شده هستند. رستوران بوف یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای افرادی است که به دنبال یک رستوران خوب هستند. این رستوران به دلیل کیفیت بالایی که دارد در میان مسافران بسیار پر طرفدار است.

شما هر زمانی که به این رستوران مراجعه کنید مسافران زیادی را خواهید دید که این خود نشان دهنده مرغوبیت غذاهای این رستوران است. انواع همبرگر، پیتزا، خوراک، ساندویچ، سیب زمینی، سوخاری و پیش غذا… را با دیزایینی مناسب سرو می‌کند. ویژگی این رستوران سرعت عمل و سرو کوتاه مدت غذا است.

رستوران زنجیره‌ای بوف قشم

موقعیت جغرافیایی رستوران زنجیره ای بوف قشم

این رستوران در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع شده است. زیرا رستوران بوف در مرکز شهر قرار دارد. این رستوران در داخل مرکز تجاری و تفریحی سیتی سنتر است. این خود یکی از مزایای انتخاب رستوران زنجیره‌ای بوف قشم می‌باشد. زیراعلاوه بر صرف غذا می‌توانید از خود مرکز تجاری دیدن کنید. این مرکز تجاری و تفریحی انواع پوشاک و کیف و کفش را به فروش می‌رساند. همچنین بخش شهر بازی آن محیطی بسیار زیبا و جذاب برای کودکان می‌باشد.

امکانات مهم و نزدیک به رستوران جزیره ای بوف قشم عبارتند از:

  • شهر بازی سر پوشیده سیتی سنتر1
  • آکواریوم پروانه طلایی سیتی سنتر1
  • بیمارستان امام رضا(ع)
  • فست فود پدر خوب
  • مجتمع سیمرغ
امکان مهم و نزدیک به رستوران زنجیره‌ای بوف قشم

جاذبه‌های گردشگری نزدیک به فست فود بوف عبارتند از:

  • مجتمع تجاری و تفریحی سیتی سنتر
  • پارک سینما دریا قشم
  • مدرسه غواصی قشم
  • دالان هنر قشم

آدرس: ایران- استان هرمزگان- جزیره قشم- بلوار جمهوری- مرکز تجاری و تفریحی سیتی سنتر 1- طبقه دوم- جنب شهربازی

آدرس و موقعیت رستوران زنجیره‌ای بوف قشم

هتل‌های نزدیک به رستوران زنجیره ای بوف قشم

بهتر است قبل از رزرو هتل 5 ستاره قشم و رزرو هتل آپارتمان شیک قشم با مشاورین ما تماس حاصل کنید. اپراتورهای “های هتل” در رابطه با ویژگی‌های هتل مد نظر مشاوره خواهند داد. رزرو هتل در قشم از طریق آژانس ما تخفیفات ویژه‌ای را به دنبال دارد.

هتل‌های نزدیک به رستوران زنجیره‌ای بوف قشم عبارتند از:

با رزرو تور لحظه آخری قشم و رزرو تور قشم در “های تور” می‌توایند سفری اقتصادی داشته باشید. رزرو تور قشم در فصول گرم نیز بسیار ارزان‌تر از فصول سرد سال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خاص ترین کافه های تهران و یک فنجان عشق

دوشنبه 26 مهر 1400
خستگی یک روز پر از تفریح و یا حتی خستگی کاری می تواند با یک فنجان رفع شود و برود […]
خاص ترین کافه های تهران

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس