خاص ترین کافه های تهران و یک فنجان عشق

خستگی یک روز پر از تفریح و یا حتی خستگی کاری می تواند با یک فنجان رفع شود و برود اما شاید ندانیم در تهران بزرگ به کدام کافه ها سر بزنیم و با این پست همراه باشید تا شما را با خاص ترین کافه های تهران آشنا کنیم هتل های نزدیک به هر کافه را در اختیارتان بگذاریم .

یک فنجان عشق در عمارت مسعودیه

معماری این کافه به زمان قجر بر می گردد شما با ورود به این کافه به خاطرات قدیمتان پرتاپ می شوید. به رنگ و بوی خانه مادر بزرگ، بازی های کودکی، نوستالژی بودن این کافه هر کسی را شیفته خود می کند. حالا فکر کنید یک دنیا خاطره زیبا با یک فنجان پر از عشق می تواند چه غوغایی به پا کند. ظروف استفاده شده در این کافه همگی نقش های ایرانی دارند و با فضا هارمونی خوبی ایجاد می کنند.

عمارت مسعودیه خاص ترین کافه های تهران

آدرس و شماره تماس برای بازدید از کافه عمارت مسعودیه

آدرس: تهران _ خیابان ملت _ بالاتر از ایستگاه مترو ملت _ عمارت مسعودیه

تلفن: 02133992026

کافه کتاب دارالخلافه تهران

کافه دار الخلافه در تهران یکی از کافه های با معماری قدیمی می باشد چرا که این کافه در خانه مهین الملک مزینانی بر پا شده است. این ساختمان در سال 1340 به درمانگاه تبدیل می شود و بعد از سال ها بدون استفاده می ماند و دارالخلافه در آنجا بر پا می شود. این کافه به کیک ها و دمنوش های خود بسیار معروف است برای میان وعده افراد زیادی به این کافه  سر می زنند. البته در منوی این کافه انواع املت ها و فست فود ها قهوه ها و نوشیدنی های سرد و گرم سرو می شود، که هرکدام طرفداران خاصی دارد.

کافه دار الخلافه خاص ترین کافه های تهران

آدرس و شماره تماس برای مراجعه به کافه کتاب دار الخلافه

آدرس : خیابان امام خمینی _ خیابان شیخ هادی _ کوچه مظفری خواه _ پلاک 17

شماره تماس : 02166729406

هتل کوثر در نزدیکی کافه کتاب دارالخلافه

هتل پارسیان کوثر در فاصله 1 کیلومتری این کافه قرار گرفته است هتل 4 ستاره کوثر با معماری سنتی و مدرنیته خود انتخاب بسیاری از توریستان داخلی و خارجی می باشد. هتل کثر از سال 1341 شروع به کار نموده و در طی سال ها چند بار بازسازی کرده است. اتاق های این هتل همگی از تجهیزات درجه یک استفاده شده است و تمامی امکانات آماده ساخت یک سفر لذت بخش برای شما عزیزان می باشد. با رزرو هتل تهران کوثر می توانید از امکاناتی همچون استخر، سونا و جکوزی، اینترنت در اتاق ها و لابی، رستوران و کافی شاپ و…. استفاده کنید.

هتل کوثر تهران خاص ترین کافه های تهران
اتاق های هتل کوثر خاص ترین کافه های تهران

زمان خود را در کافه رستوران کاوالی لوکس بگذرانید

کافه رستوران کاوالی با معماری اروپایی و نور پردازی های اصولی یکی از لوکس ترین کافه رستوران ها در شهر تهران می باشد. این کافه در منطقه سعادت آباد قرار گرفته است و از آب و هوای خوبی برخوردار می باشد. استفاده از رنگ ها در این کافه به صورت هوشمندانه بوده و نوع چیدمان نیز با توجه به علم فنگ شویی انجام شده است. در منوی این کافه رستوران می توانید چندین انتخاب خوشمزه داشته باشید چرا که این منو تنوع غذایی بسیاری دارد.

کافه کاوالی رستوران خاص ترین کافه های تهران

آدرس و شماره تماس کافه رستوران کاوالی

آدرس: تهران _ سعادت آباد _ یادگارجنوبی _ فرحزاد شمالی _ پلاک 25

شماره تماس : 02122114976

کافه لمیز در دسترس شما

کافه لمیز کافه کتاب خاص تهران

اگر جز کافه باز ها باشید و چند سفر به تهران داشته باشید حتما قهوه کافه لمیز رو چشیدید. این کافه 5 شعبه در سطح شهر دارد و دسترسی را برای شما آسان می کند. این کافه مناسب برای قرار های کاری دوستانه و حتی خلوت با خودتان است. چرا که می توانید یک فنجان قهوه را در کنار کتاب مورد علاقه تان بخوانید. اما جذابترین شعبه این کافه در خیابان ولیعصر قرار گرفته است این شعبه از لمیز به تئاتر شهر بسیار نزدیک می باشد و پاتوق هنر دوستدان است. شما بعد دیدن یک نمایش خوب می توانید به این کافه بیاید.

آدرس و شماره تماس کافه لمیز

آدرس شعبه 1 : میدان انقلاب _ کارگر شمالی _ شماره 1012

تلفن شعبه 1 : 02166128225

آدرس شعبه 2 : خیابان ولیعصر _ پالاتر از چهار راه ولی عصر به سمت شمال _ شماره 1435

تلفن شعبه 2 : 02166462205

آدرس شعبه 3 : ضلع شمالی میدان فاطمی

تلفن شعبه 3 : 02188967443

آدرس شعبه 4 : میدان تجریش _ ابتدای خیابان ملکی _ پلاک 6

تلفن شعبه 4 : 02122708061

آدرس شعبه 5 : خیابان ولیعصر _ بالاتر از میدان ونک _ نبش بن بست صیرفی _ پلاک 2469

تلفن شعبه 5 : 02188884758

قصر یخ خاص ترین کافه های تهران

تا حالا یک فنجان  قهوه را در قطب جنوب چشیده اید حتما نه اما برای تجربه این کار کافی است به کافه قصر یخ سر بزنید. دکوراسیون این کافه به گونه ای می باشد که شما احساس سرما خواهید کرد این کافه مانند قطب جنوب طراحی شده است درمنوی کافه قصر یخ شما انواع وافل نوسیدنی ها را خواهید دید و در کنار امکان استفاده از قلیان وجود دارد. هنگام ورود به کافه ورودی 20 هزار تومانی پرداخت می شود و شما میتوانید عکس برداری کنید و از اینترنت این کافه نیز استفاده کنید.

قصر یخ خاص ترین کافه های تهران

آدرس و شماره تماس کافه قصر یخ تهران

آدرس : شهرک غرب _ بلوار فرحزادی _ رو به روی میلاد نور _ نبش مسجد جامع شهرک غرب

تلفن 02188377015

هتل هما تهران نزدیک ترین هتل به کافه قصر یخ

هتل هما تهران در فاصله 3 کیلومتری این کافه قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره در سال 1352 شروع به کار کرده و در سال 1397 برای ارتقا کیفیت خود بازسازی انجام داده است. هتل هما 16 طبقه و 177 اتاق برای اقامت مسافران تهیه دیده است و آماده میزبانی از توریستان دخلی خارجی می باشد. با رزرو هتل 5 ستاره تهران می توانید چشم اندازی خاص به شهر تهران و کوهپایه ها داشته باشید. از امکانات این مجموعه میتوان به استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزشی، بیلیارد، اینترنت رایگان، رزرو تور تهران، رستوران و کافی شاپ و…. اشاره کرد.

هتل هما در نزدیکی خاص ترین کافه تهران
 هتل هما در نزدیک خاص ترین کافه تهران

در آخر …

تعداد کافه های شهر تهران بسیار زیاد می باشد. ما سعی کردیم در این مقاله پرطرفدار ترین و  خاص ترین کافه های تهران را به شما معرفی کنیم. از اینکه تا انتهای این پست همراه ما بودید متشکریم. شما می توانید برای رزرو هتل در تهران به سایت رزرواسیون “های هتل” مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سیتی سنتر قشم یکی از بهترین بازارهای قشم

دوشنبه 26 مهر 1400
افراد زیادی به دلیل کار و تفریح و به جزیره قشم سفر می کنند. افراد زیادی فقط برای بهترین مراکز […]
سیتی سنتر قشم

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس