سیتی سنتر قشم یکی از بهترین بازارهای قشم

افراد زیادی به دلیل کار و تفریح و به جزیره قشم سفر می کنند. افراد زیادی فقط برای بهترین مراکز خرید قشم و پوشاک و لوازم مرغوب و با کیفیت به این جزیره بزرگ سفر می کنند که پیشنهاد ما به این افراد، مرکز خرید سیتی سنتر قشم است. این مرکز خرید نزدیک پارک زیتون قشم است و علاوه بر این، به دیگر جاهای تفریحی قشم مانند جزایر ناز قشم، بازار قدیم قشم است. همچنین در نزدیکی این مرکز خرید بهترین رستوران های قشم مانند رستوران شب های جزیره قشم قرار دارد.

سیتی سنتر قشم

سیتی سنتر قشم کجاست؟

  • آدرس شعبه 1: پایین‌تر از میدان امام قلی خان، سیتی سنتر قشم ۱
  • آدرس شعبه 2: بلوار دریا، سیتی سنتر قشم ۲
  • ساعت کاری: 9 صبح تا 12 شب
  • شماره تلفن: ۰۷۶۳۵۲۴۳۱۹۱

درباره مرکز خرید سیتی سنتر قشم 2

بزرگ ترین مرکز خرید جنوب کشور یعنی مرکز خرید سیتی سنتر قشم، با زیر بنا 125000 متر مربع که در پارک هرمز واقع شده است. این مجموعه 2000 باب واحد تجاری، اداری و اقامتی دارد. این مرکز خرید فاز دوم هم دارد که نسبت به فاز یک از زیربنا کوچک تری برخوردار است. مرکز خرید سیتی سنتر یک و مرکز خرید سیتی سنتر دو از طریق یک پل هوایی به یک دیگر متصل هستند تا راحتی مسافران و اهالی جزیره فراهم شود. سیتی سنتر قشم در نزدیکی دریا قرار دارد و ویو آن ساحل و دریای نیلگون خلیج فارس است.

مزایا مرکز خرید سیتی سنتر قشم 1

در این بازار انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و وسایل خانه و ورزشی وجود دارد. در داخل این مرکز خرید، شهر بازی وجود دارد بنابر این به عنوان یکی از جاهای تفریحی قشم برای کودکان شناخته می شود. این مرکز خرید به عنوان لوکس ترین پاساژ در قشم شناخته می شود و داخل آن رستوران، کافی شاپ، بازی، پوشاک، جواهرات و هر چیز دیگری یافت می شود.

شهربازی سیتی سنتر قشم

رستوران و کافه سیتی سنتر

در این مجموعه بزرگ برند های غذایی خوبی وجود دارد مانند پدر خوب، خانه برگر و… که از تنوع غذایی بالا و منوی با کفیت و درجه یکی برخوردارند. همچنین برای تنقلات چند کافه و بستنی فروشی وجود دارد که می توانید به آنها سر بزنید.

هتل های نزدیک مرکز خرید سیتی سنتر قشم

سیتی سنتر در منطقه خوب و پر رفت و آمدی قرار دارد و جز مناطق خوب شهر قشم است. رزرو هتل های نزدیک سیتی سنتر قشم به شما امکان دسترسی به بازار های بزرگ دیگر مکان های مهم جزیره را می دهد که می توانید به آنها سر بزنید.

  • هتل آرتا قشم: 760متر فاصله تا سیتی سنتر
  • هتل بوتیک ایرمان قشم: 771 متر فاصله تا سیتی سنتر
  • هتل آرام قشم: 1.70 کیلومتر فاصله تا سیتی سنتر
  • هتل بهشت قشم: 1.96 کیلومتر فاصله از سیتی سنتر
مرکز خرید سیتی سنتر قشم

این هتل های قشم جزو بهترین هتل های 4 ستاره قشم، و هتل های 3 ستاره قشم هستند که می توانند بهترین خدمات و امکانات را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجربه طعمی متفاوت در رستوران شب های جزیره قشم

دوشنبه 26 مهر 1400
رستوران شب های جزیره قشم، یکی از بهترین رستوران های قشم است که در بازار پردیس قرار دارد. این رستوران […]
رستوران-شب-های-جزیره-قشم-

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس