تجربه طعمی متفاوت در رستوران شب های جزیره قشم

رستوران شب های جزیره قشم، یکی از بهترین رستوران های قشم است که در بازار پردیس قرار دارد. این رستوران منوی متنوع و غذاهای لذیذی مانند: چلو ماهی شیر کبابی، چلو قلیه ماهی و غیره دارد. در نزدیکی رستوران پارک های ساحلی زیادی وجود دارد. از دیگر مزایای رستوران، اینترنت رایگان، فضای باز، کیفیت عالی غذا، قیمت مناسب و پارکینگ عمومی است.

آدرس رستوران شب های جزیره قشم

این رستوران که در طبقه بالای یکی از مراکز خرید قشم به نام پردیس قرار دارد، امکان دسترسی راحت به بازار و خرید کردن را به شما می دهدو شما می توانید پس از یک خرید خسته کننده و طولانی در این رستوران طعم غذاهای اصیل جنوبی را بچشید. همچنین در نزدیکی این رستوران، بازار قدیم قشم قرار دارد.

منوی رستوران شب های جزیره قشم

همه افرادی که از این رستوران بازدید کرده اند، تقریبا نظر مثبتی درباره آن داشته اند. منوی متنوع این رستوران باعث جذب بسیاری از مسافران و بومی های این منطقه شده است. در تصویر زیر، منوی این رستوران زیبا را مشاهده خواهید کرد.

در نزدیکی این رستوران نیز جاهای دیدنی قشم مانند پارک های ساحلی که یکی از جاهای تفریحی قشم برای کودکان است قرار دارند و شما می توانید با خانواده خود در این پارک ها لحظات خوشی را سپری کنید:

شما می توانید برای اقامت نیز از هتل های قشم مانند هتل آرتا، هتل آوینا قشم، هتل بوتیک ایرمان قشم، هتل بوتیک فولتون قشم و هتل آراکتا قشم که یکی از هتل های 5 ستاره در قشم است، استفاده کنید تا دسترسی راحت تری به رستوران شب های جزیره قشم داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازار قدیم قشم یکی از ارزانترین بازارهای جزیره

دوشنبه 26 مهر 1400
اکثر افرادی که به جزیره قشم سفر می‌کنند، در کنار بازدید از دیدنی های قشم، خرید کردن را هم در […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس