کمپ پارک ساحلی سوزا قشم، فضایی مناسب برای شب نشینی

جزیره قشم دارای پارک های ساحلی زیادی است. پارک زیتون قشم، پارک ساحلی هامون قشم،پارک ساحلی سوزا قشم. در این بین پارک ساحلی سوزا قشم، یکی از بهترین جاهای دیدنی قشم است که در شهر سوزا واقع شده است. این پارک دارای چشم‌اندازی بسیار زیبا و آرام به دریای خلیج فارس است و مکان مناسبی برای کمپ‌زدن، تفریحات آبی، تماشای طلوع و غروب آفتاب و گذراندن اوقات فراغت با خانواده و دوستان است. در اطراف این پارک، بهترین رستوران های قشم و درگهان و زیادی وجود دارد و اگر قصد سفر به قشم را دارید توصیه می‌کنیم حتماً سری به پارک ساحلی شهر سوزا بزنید.

پارک ساحلی سوزا قشم

پارک ساحلی سوزا قشم کجاست؟

پارک ساحلی سوزا یکی از پارک های ساحلی قشم است که مورد استقبال بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. فاصله شهر سوزا از شهرستان قشم حدوداً ۳۹ کیلومتر است. برای رسیدن به پارک ساحلی سوزا قشم، شما می‌توانید از چندین راه مختلف استفاده کنید. یکی از راه‌های ممکن این است که از میدان آزادی شهر سوزا به بلوار ساحلی بروید و روبروی مسجد علی ابن ابیطالب (ع) پارک را مشاهده خواهید کرد. این پارک در کنار خلیج فارس قرار دارد و از مناظر زیبای طبیعی و تفریحات آبی برخوردار است.

راه دیگر این است که از فرودگاه قشم با تاکسی یا اتوبوس به سمت شهر سوزا بروید و در مسیر به جاده ساحلی به سمت قشم بپیوندید. فاصله فرودگاه قشم تا پارک حدود ۳۰ دقیقه است.

آدرس کمپ پارک ساحلی سوزا قشم به همراه نقشه

آدرس: جزیره قشم، شهر سوزا روبروی مسجد علی ابن ابیطالب(ع)، بلوار ساحلی
کمپ های مناسب نشستن درپارک سوزا قشم

تفریحات موجود در کمپ سوزا قشم

اگر از دوستداران تفریحات آبی هستید و می‌خواهید همراه خانواده یک روز جذاب و خاطره‌انگیز را سپری کنید؛ ما پارک ساحلی سوزا قشم را به شما معرفی می‌کنیم. این کمپ دارای ساحل زیبایی است که می‌توانید در آن از تفریحات آبی مختلف لذت ببرید. در ادامه برخی از این تفریحات را به شما معرفی می‌کنیم:

  • شاتل سواری: شاتل سواری به این صورت است که شما بر روی یک تیوپ بادی بزرگ سوار می‌شوید و به کمک یک قایق تندرو در آب کشیده می‌شوید. این تفریح بسیار هیجان‌انگیز و لذت بخش است و با تکان‌های ناگهانی ممکن است درون آب بیوفتید و کمی هم آب تنی کنید.
  • بنانا سواری: یکی دیگر از تفریحات پارک سوزا قشم بنانا سواری است که تقریباً شبیه به همان شاتل سواری است؛ با این تفاوت که شما بر روی یک تیوپ بادی به شکل موز سوار می‌شوید و به کمک یک قایق تندرو در آب کشیده می‌شوید.
  • جت اسکی: جت اسکی سواری نیز یکی دیگر از تفریحات هیجان‌انگیز و محبوب دریایی است که می‌توانید در ساحل سوزا در قشم تجربه کنید.
  • غواصی: اگر به شنا کردن در آب علاقه دارید می‌توانید در پارک سوزا قشم غواصی کنید و لذت ببرید. اگر بخواهید به طور حرفه‌ای در آب شنا کنید و زیرابی بروید با گونه‌های جانوری این منطقه آشنا می‌شوید.
  • قایق سواری: همچنین می‌توانید همراه خانواده سوار قایق‌های چند نفره شوید و در دریای خلیج فارس گشتی بزنید.

علاوه بر تفریحات آبی، کمپ سوزا دارای امکانات رفاهی دیگر نظیر رستوران، نمازخانه، پارک بازی که یکی از جاهای تفریحی قشم برای کودکان محسوب می شود، فضای سبز و روشنایی مناسب است که می‌توانید همراه خانواده یا دوستان اوقات خوبی را سپری کنید.

مکان‌ های مهم نزدیک پارک ساحلی سوزا قشم

مکان‌ های مهم نزدیک پارک ساحلی سوزا قشم

ممکن است بخواهید پس از گردش در پارک ساحلی سوزا قشم سری به سایر مکان‌های گردشگری شهرستان قشم بزنید؛ همچنین اگر بخواهید از مراکز خرید نزدیک به آنجا برای ادامه سفر مایحتاج بخرید نیاز دارید با مراکز خرید نزدیک ساحل سوزا در قشم آشنا شوید. از آنجایی که این پارک به عنوان یکی از نمونه‌های بهترین پارک ساحلی قشم شمرده می‌شود هتل‌های مختلفی نیز در نزدیکی پارک ساحلی شهر سوزا قشم وجود دارد تا بتوانید در نزدیکی این مکان اقامت داشته باشید. در این قسمت از مقاله به معرفی همه‌ی این مکان‌ها می‌پردازیم.

ژئوپارک قشم

ژئوپارک قشم یکی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری جزیره قشم است که شامل چندین پدیده زمین‌شناسی و زیست‌شناسی منحصر به فرد است. ژئوپارک قشم در بخش غربی جزیره قشم واقع شده و مساحت آن حدود ۴۵۰ کیلومتر مربع است. این ژئوپارک شامل بیش از ۵۰ سایت زمین‌شناسی و زیست‌شناسی است که به ژئوسایت‌ها معروف هستند. فاصله این جاذبه دیدنی تا ساحل سوزا قشم ۷ کیلومتر است.

آدرس: استان هرمزگان، قشم، غرب جزیره قشم

پارک ساحلی سوزا کجاست؟

دره ستارگان قشم

دره ستارگان قشم یکی از زیباترین و شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های طبیعی جزیره قشم است که در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. این دره در اثر فرسایش ناشی از باد، باران و رگبار‌ها بر روی لایه‌های مختلف خاک، سنگ و ماسه به وجود آمده است و شکل‌های عجیب و غریبی را به نمایش می‌گذارد که بازدید از آن خالی از لطف نیست. فاصله دره ستارگان تا پارک سوزا قشم حدود ۱۵ کیلومتر است.

آدرس: استان هرمزگان، جزیره قشم، شمال غرب روستای برکه خلف

پارک کروکدیل نوپک قشم

پارک کروکدیل نوپک قشم یکی از جاهای دیدنی قشم برای کودکان است که در سال ۱۳۸۹ با هدف حفظ و پرورش کروکودیل‌ها راه‌اندازی شد. این پارک اولین و تنها پارک کروکودیل خاورمیانه به شمار می‌رود و بیش از ۱۰۰ کروکودیل از نوع پروسوس در آن زندگی می‌کنند. ساعات کاری پارک از ساعت ۱۵ بعدازظهر تا ۲۰ شب است. هزینه بلیط ورود به پارک برای بزرگسالان ۱۵ هزار تومان و برای کودکان ۳ تا ۸ سال ۱۰ هزار تومان است. این جاذبه گردشگری فاصله بیشتری تا کمپ سوزا دارد و باید مسافت ۳۶ کیلومتری را تا آنجا طی کنید.

آدرس: استان هرمزگان، ۴ کیلومتری جزیره قشم، مابین بزرگراه قشم درگهان

هتل‌ های نزدیک پارک سوزا قشم

اگر قصد اقامت در نزدیکی پارک ساحلی شهر سوزا قشم را دارید باید با هتل‌های نزدیک این جاذبه آشنا شوید. برای اقامت در نزدیکی این پارک، می‌توانید از هتل‌های زیر استفاده کنید:

  • هتل ارم قشم: این هتل چهار ستاره قشم در بلوار آزادگان ، روبروی شیلات قشم واقع شده است. این هتل دارای ۱۰۰ اتاق با امکانات رفاهی مختلف است. هتل ارم قشم فاصله کمی تا پارک سوزا دارد و می‌توانید با ماشین در ۱۵ دقیقه به آنجا برسید.
  • هتل ساحلی خلیج فارس قشم: این هتل 3 ستاره قشم در میدان علم و صنعت قرار دارد. هتل ساحلی قشم خلیج فارس دارای ۱۲۰ اتاق با چشم‌انداز خیره‌کننده دریا است. این هتل تنها ۱۰ دقیقه با ماشین تا پارک سوزا فاصله دارد.
  • هتل آرام قشم: هتل آرام قشم یک هتل سه ستاره است که در بلوار ولیعصر، نرسیده به چهارراه پردیس، کوچه رضوان واقع شده است. این هتل دارای ۵۰ اتاق با تجهیزات مدرن است. هتل آرام قشم حدود ۲۰ دقیقه با ماشین تا پارک سوزا فاصله دارد.

این هتل‌ها نمونه‌هایی از مکان‌های مناسب برای اقامت در پارک ساحلی سوزا قشم هستند و شما می‌توانید با جستجوی بیشتر هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوگردی دیگری پیدا کنید و در آنجا اسکان داشته باشید؛ همچنین می‌توانید در سایت های‌ هتل از قیمت هتل ‌های قشم مطلع شوید.

پارک ساحلی سوزا -  تفریحات

مراکز خرید نزدیک به کمپ سوزا قشم

پارک ساحلی سوزا قشم دارای چادر‌های لوکس، ویلایی، بنگالو و خانه‌های چوبی است که با امکانات رفاهی عالی، محیط زیبا و آرام را برای مسافران فراهم می‌کند؛ همچنین مراکز خرید قشم مختلفی در نزدیکی پارک قرار دارد تا شما بتوانید با خیال آسوده وسایل و موادغذایی مورد نیاز خود را خریداری کنید. برای خرید در نزدیکی این کمپ، می‌توانید از مراکز خرید زیر استفاده کنید:

الماس مال

این مجتمع تجاری چهار طبقه در جاده سوزا-درگهان، نزدیک به پل هوایی قشم واقع شده است. این مجتمع دارای بیش از ۱۰۰ واحد تجاری است که انواع کالا‌های لوکس و باکیفیت را به فروش می‌رسانند. در الماس مال می‌توانید پوشاک، لوازم آرایشی، زیورآلات، لوازم خانگی، لوازم الکترونیک، کفش و کیف، عطر و ادکلن، شکلات و قنادی و… را خریداری کنید. همچنین در طبقه دوم این مجتمع چند رستوران و فست فود نیز وجود دارد که به شما اجازه می‌دهند با خوردن غذای خوشمزه، انرژی خود را تأمین کنید. الماس مال هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب باز است.

پارک ساحلی شهر سوزا

بازار خلیج فارس

این بازار در جاده سوزا-درگهان، نزدیک به پل هوایی قشم قرار دارد. این بازار دارای حدود ۳۰۰ واحد تجاری است که اجناس مختلف و مناسب هر بودجه‌ای را عرضه می‌کنند. در بازار خلیج فارس می‌توانید پوشاک، لباس‌های محلی، صنایع دستی، زیرآب‌پوش، لوازم آشپزخانه، لوازم الکترونیک، عطر و ادکلن، لوازم بهداشتی و … را پیدا کنید. همچنین در طبقه دوم این بازار چند رستوران و فست فود نیز فعال هستند که به شما اجازه می‌دهند با خوردن غذای خوشمزه، استراحت کنید. بازار خلیج فارس هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب باز است.

بازار قدیم درگهان

این بازار در شهر درگهان، نزدیک به کمپ سوزا قشم واقع شده است. این بازار دارای پیشینه‌ای طولانی است و معماری سنتی و جذابی دارد. در بازار قدیم درگهان می‌توانید اجناس محلی و اصیل را خریداری کنید. در این بازار می‌توانید پوشاک، لباس‌های محلی، صنایع دستی، جواهرات، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیک، عطر و ادکلن، لوازم بهداشتی و … را پیدا کنید. همچنین در این بازار چند رستوران و چایخانه نیز وجود دارد که به شما اجازه می‌دهند با خوردن غذای خوشمزه و چای داغ، لذت ببرید. بازار قدیم درگهان هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب باز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجربه به یاد ماندنی ترین سفر در تعطیلات بهمن ماه

چهارشنبه 15 آذر 1402
آب و هوای چهار فصل کشور عزیزمان ایران باعث شده تا در هر زمانی که قصد مسافرت داشته باشیم، گزینه […]
پیشنهاد سفر ویژه تعطیلات بهمن ماه

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس