کد تخفیف 30 هزارتومان ویژه دهه اول محرم
M4042 کپی
خرید بلیط
تخفیف 200 هزار تومانی ویژه هتل های 100% آنلاین
tabestoon کپی
رزرو هتل

پارک ساحلی هامون قشم بهترین مقصد برای تفریح خانوادگی

جزیره قشم، دارای پارک های متعددی است که شما می توانید از آن ها بازدید کنید. پارک زیتون قشم، پارک سوزا قشم و پارک ساحلی هامون قشم. این پارک ساحلی قشم یکی از جاذبه‌های گردشگری در شرق جزیره قشم است که در حوضچه‌ای طبیعی واقع شده است. این پارک دارای امکانات و تفریحات متنوعی مانند پیست دوچرخه سواری، قایق‌رانی، جت‌اسکی، آلاچیق و رستوران است که می‌تواند ساعت‌ها گردشگران را سرگرم کند.

پارک هامون قشم یک مجموعه کامل برای تفریح و گردشگری است که می‌توانید با خانواده و دوستان خود از آن لذت ببرید. این پارک در فصول مختلف سال باز است و هزینه ورود به آن بستگی به نوع تفریحات انتخاب شده دارد. همچنین در اطراف آن مراکز خرید و بهترین رستوران های قشم وجود دارد.

پارک ساحلی هامون قشم

مجتمع گردشگری هامون قشم کجاست؟

برای رفتن به مجتمع تفریحی و گردشگری هامون قشم، اگر از خارج از قشم به این جزیره سفر می‌کنید، می‌توانید با هواپیما یا کشتی به فرودگاه بین‌المللی قشم یا بندر قشم بروید. از آنجا می‌توانید با استفاده از تاکسی‌های درون شهری یا خودرو‌های اینترنتی حتی اجاره خودرو به پارک ساحلی هامون قشم بروید. فاصله بین فرودگاه و مجتمع حدود ۲۰ کیلومتر و بین بندر و مجتمع حدود ۲۵ کیلومتر است؛ همچنین اگر شما در داخل قشم زندگی می‌کنید یا در هتل‌های نزدیک به مجتمع اقامت دارید، می‌توانید با استفاده از خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه یا حتی پیاده به پارک ساحلی قشم بروید. فاصله بین شهر قشم و مجتمع حدود ۲ کیلومتر است.

آدرس مجتمع گردشگری هامون

اگر از نرم‌افزار‌های مسیریابی برای رفتن به این مجتمع استفاده می‌کنید و به یک آدرس مختصر نیاز دارید، می‌توانید از آدرس زیر استفاده کنید.

آدرس: هرمزگان، قشم، کیلومتر ۲ اتوبان قشم به درگهان

تفریحات موجود در پارک ساحلی هامون

طبیعتاً تمامی بازدیدکنندگان و گردشگران قبل از انتخاب جا‌های دیدنی قشم برای خوش گذراندن در کنار خانواده تفریحات موجود در آنجا را بررسی می‌کنند. پارک ساحلی هامون قشم دارای تفریحات آبی و غیر آبی متنوعی است که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

  • اسب سواری و کالسکه: شما می‌توانید با پرداخت هزینه، به سوارکاری با اسب یا کالسکه بپردازید و از منظره زیبای حوضچه هامون لذت ببرید.
  • ورزش‌های ساحلی: اگر از علاقه‌مندان به ورزش‌های مختلف هستید می‌توانید در زمین‌های ورزشی ساحلی، بازی‌هایی مانند والیبال، فوتبال، هندبال، فوتسال، پینگ پنگ و فوتبال دستی را انجام دهید.
  • دوچرخه سواری: همچنین می‌توانید در پیست دوچرخه سواری، دوچرخه را کرایه کنید و از چمن‌زار‌ها و درختان بلند نخل عبور کنید.
  • قایق رانی: شما می‌توانید در اسکله هامون، قایق‌های فراوانی را نیز ببینید و با پرداخت هزینه، در حوضچه هامون قایق سواری را تجربه کنید.
  • تفریحات آبی: در کلوپ تفریحات آبی، تفریحات مهیج و جذابی مانند غواصی، شاتل، قایق‌های موتوری، گلایدر سواری و بنانا وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید.

علاوه بر این تفریحات، شما می‌توانید در آلاچیق‌ها یا چادر‌های کمپینگ استراحت کنید و از رستوران‌ها، بوفه‌ها، سینما و شهر کتاب استفاده کنید. برخی از این تفریحات شامل پرداخت هزینه می‌شوند و باید در مورد هزینه‌ای که باید بپردازید با مسئولین وسایل و اماکن تفریحی صحبت کنید.

آدرس مجتمع گردشگری هامون

ساعت فعالیت پارک ساحلی هامون قشم

پارک ساحلی هامون قشم، که یکی از جاهای تفریحی قشم برای کودکان نیز محسوب می شود، در تمامی ساعات شبانه روز فعالیت دارد و می‌توانید در هر زمانی از تفریحات آبی و غیر آبی آن استفاده کنید. رستوران‌ها و بوفه‌های این پارک نیز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب مشغول به ارائه سرویس هستند. البته ممکن است در فصول مختلف سال یا در روز‌های تعطیل، ساعت فعالیت این پارک تغییر کند.

بهترین زمان برای بازدید از مجتمع هامون قشم

بهترین زمان برای بازدید از پارک ساحلی هامون قشم فصل پاییز است. در این فصل که میانگین دمای هوا بین ۲۰ تا ۲۴ درجه سانتی‌گراد است، می‌توانید با خیال راحت در جزیره گردش کنید و از تفریحات آبی و غیر آبی مجتمع هامون لذت ببرید. البته به دلیل کاهش دمای هوا، استفاده از تفریحات دریایی کمی سخت است و از طرفی هزینه اقامت و بلیط رفت و برگشت نسبت به تابستان کمی گرانتر است.

ساعت فعالیت پارک ساحلی هامون قشم

مکان‌ های مهم اطراف پارک ساحلی هامون قشم

در نزدیکی پارک ساحلی هامون قشم هتل‌ها، مراکز خرید و مکان‌های دیدنی متنوعی قرار گرفته است که ممکن است هنگام تفریح در کنار دوستان و خانواده به آن‌ها نیاز داشته باشید. اگر به دنبال مکان‌های دیدنی و تفریحی نزدیک به پارک هستید تا به راحتی بتوانید از اماکن دیدنی دیگر قشم بازدید کنید ما بخشی از آن‌ها را در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم.

  • پارک سینما دریا: این پارک یک سینمای چند بعدی است که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، تجربه‌ای واقع‌گرایانه و هیجان‌انگیز را به بازدید‌کنندگان ارائه می‌دهد. این سینما در نزدیکی پارک واقع شده است.
  • پارک کروکودیل قشم: این پارک یک پارک حیات وحش است که دارای بیش از ۱۰۰ نوع حیوانات مختلف است. در این پارک می‌توانید با حیوانات نادر و خطرناک مانند کروکودیل، شیر، ببر، خرس و … آشنا شوید. این پارک در فاصله حدوداً ۱۰ کیلومتری ساحل هامون قشم قرار دارد.
  • آب انبار بی بی قشم: این آب انبار یک آثار تاریخی است که در دوران صفوی ساخته شده است. در این آب انبار چشمه‌های طبیعی وجود دارد که آب شیرین را تأمین می‌کند. برای رسیدن به این مکان باید مسافت ۱۲ کیلومتری را طی کنید.
  • بازار قدیم قشم: این بازار یک بازار سنتی است که دارای فروشگاه‌های قدیمی و صنایع دستی محلی است. در این بازار می‌توانید با فرهنگ و آداب و رسوم جزیره قشم آشنا شوید. این بازار هم در فاصله ۱۲ کیلومتری از پارک ساحلی قشم قرار دارد.

این‌ها تنها بخشی از اماکن گردشگری پارک ساحلی هامون قشم هستند و در صورتی که بخواهید از سایر جا‌های دیدنی قشم بازدید کنید باید مقاله‌های دیگر سایت را مطالعه کنید.

هتل های نزدیک پارک هامون ساحلی

برای اینکه بتوانید اقامتی بی‌دردسر و لذت‌بخش را در نزدیکی پارک ساحلی هامون قشم تجربه کنید بهتر است از قبل با بعضی از آن‌ها آشنا باشید. برخی از هتل ساحلی قشم نزدیک این پارک عبارتند از:

  • هتل الوند 1 قشم: این هتل یکی از هتل های سه ستاره قشم و در بلوار آزادگان، میدان سعیدی قرار دارد و فاصله آن تا در کمتر از 10 دقیقه پیاده روی است. این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلفی است که هر کدام با امکانات مختلف سعی دارند بهترین اقامت را برای شما فراهم کنند.
  • هتل ارم قشم: این هتل که به عنوان یکی از هتل های چهار ستاره قشم شناخته می شود، در بلوار آزادگان، روبروی شیلات قرار دارد. این هتل دارای امکانات رفاهی مانند رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان و… است.
  • هتل ریحان قشم: این هتل ارزان قشم در چهارراه پردیس، خیابان فلسطین قرار دارد. این هتل دارای امکانات رفاهی مانند رستوران، سوئیت، اینترنت در لابی، سرویس فرنگی و… است.

مواردی که در این قسمت نام بردیم جزء بهترین گزینه‌ها برای اقامت در نزدیکی پارک ساحلی هامون قشم هستند و هرکدام امکانات و مزیت‌های مختلفی دارند. شما می‌توانید با اطلاع از قیمت هتل‌ های قشم و مطابقت آن‌ها با بودجه خود انتخاب کنید که در کدام هتل سکونت داشته باشید. علاوه بر هتل های بالا، دیگر هتل ها مانند: هتل آرتا قشم، هتل آوینا قشم، هتل بوتیک فولتون قشم، هتل دریتا قشم و هتل آراکتا قشم که یکی از هتل های 5 ستاره قشم است، در نزدیکی این پارک هستند و شما می توانید در ان ها اقامت کرده و به راحتی به این پارک سر بزنید.

مکان‌ های مهم اطراف پارک هامون قشم

مراکز خرید نزدیک پارک ساحلی هامون قشم

پیدا کردن مراکز خرید قشم با تنوع اجناس و اقلام مختلف و مناسب بودن قیمت آن‌ها یکی از مهمترین امر‌ها در مسافرت است؛ بنابراین ما در این قسمت مراکز خرید معتبر موجود در نزدیکی پارک ساحلی هامون قشم را به شما معرفی می‌کنیم. پارک ساحلی هامون قشم دارای دو مرکز خرید مهم است که عبارتند از:

  • مرکز خرید ستاره قشم: این مرکز خرید یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز خرید جزیره قشم است که دارای فروشگاه‌های مختلف، رستوران‌ها، کافه‌ها، سالن بازی و سینما است. این مرکز خرید در نزدیکی پارک ساحلی هامون قرار دارد و با پیاده روی کوتاهی می‌توان به آن دسترسی داشت.
  • مرکز خرید هامون: این مرکز خرید یک ستاره در شهر تهران و در شهرک هما قرار دارد. این مرکز خرید دارای فروشگاه‌های زنجیره‌ای، لوازم خانگی، کیف و کفش، بدلیجات و لوازم آرایشی با برند‌های مختلف است. البته لازم به ذکر است که این مرکز خرید با نام پارک ساحلی هامون هیچ ربطی ندارد.

این مراکز خرید از بهترین اماکن خرید موجود در نزدیکی پارک ساحلی قشم هستند. شما می‌توانید با مراجعه به هرکدام از آن‌ها مواد غذایی مورد نیازتان در سفر یا حتی سوغاتی و وسایل کاربردی را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کمپ پارک ساحلی سوزا قشم، فضایی مناسب برای شب نشینی

چهارشنبه 15 آذر 1402
جزیره قشم دارای پارک های ساحلی زیادی است. پارک زیتون قشم، پارک ساحلی هامون قشم،پارک ساحلی سوزا قشم. در این […]
پارک سوزا قشم

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس