معرفی بهترین رستوران های مشهد + آدرس و جاذبه های نزدیک

مگر می شود از صرف غذا در بهترین رستوران های مشهد چشم پوشی کرد؟ آن هم رستوران هایی که از نظر چیدمان و محل قرارگیری تفاوت هایی با هم دارند و مطابق با هر ذائقه ای، غذاهای متنوعی را سرو می کنند. در فصول مختلف سال مسافران زیادی با تور مشهد راهی شهر بهشت می شوند تا پس از زیارت امام رضا علیه السلام، سری هم به جاهای دیدنی مشهد همچون طرقبه و شاندیز یا چالیدره بزنند.

آیا به نظر شما پس از این همه تفریح، صرف غذا در بهترین رستوران های مشهد نمی چسبد؟ به خصوص که نباید از چشیدن طعم شیشلیک و ماهیچه در شهر مشهد غافل شد. اگر شما هم در یکی از هتل های مشهد اقامت دارید و می‌خواهید طعم متفاوتی از غذاهای لذیذ را بچشید همراه بلاگ « های هتل » باشید تا با بهترین رستوران های مشهد (نزدیک حرم، فست فودی، بین المللی، ایرانی و گیاهی) آشنا شوید.

فهرست مطالب

بهترین رستوران‌ های مشهد نزدیک حرم

همه ما می دانیم که بیشر زائران ترجیح می دهند در کنار حرم مطهر اقامت گزینند. از این رو انتخاب بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم می تواند لذت زیارت را چند برابر کند. به دلیل اهمیت این موضوع قصد داریم به معرفی بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم بپردازیم.

رستوران ترمه و رستوران ترنم هتل قصر طلایی مشهد

از بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم می توان به رستوران ترمه و ترنم هتل قصر طلایی مشهد اشاره کرد. کیفیت بسیار بالای غذا و فضای لوکس این رستوران ها باعث شده تا مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. همچنین سلف سرویس بودن غذاها، رفتار حرفه ای پرسنل و … از مزیت های این رستوران ها است.

آدرس : خیابان امام رضا، بین امام رضا 36 و 34

جاذبه های نزدیک : موزه آستان قدس رضوی، مرکز خرید زیست خاور، شهربازی سرزمین بازی ها

رستوران ترمه هتل قصر طلایی مشهد (گلدن پالاس)
رستوران ترمه هتل گلدن پالاس مشهد
رستوران ترنم هتل قصر طلایی مشهد (گلدن پالاس)
رستوران ترنم هتل گلدن پالاس مشهد

رستوران گردان و فیروزه هتل الماس 2 مشهد

در بین بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم نباید از رستوران گردان و فیروزه هتل الماس 2 مشهد چشم پوشی کرد. در این رستوران های مجلل غذاهای مختلفی سرو می شود که کیفیت عالی دارند. چشم انداز رو به حرم مطهر و گردش 360 درجه از ویژگی های بارز این رستوران های هتل الماس 2 مشهد است.

آدرس : خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26

جاذبه های نزدیک : موزه آستان قدس رضوی، مرکز خرید زیست خاور، شهربازی سرزمین بازی ها

رستوران گردان هتل الماس 2 مشهد
رستوران گردان هتل الماس 2 مشهد
رستوران فیروزه هتل الماس 2 مشهد

رستوران های طرقبه مشهد

طرقبه ییلاقی خوش آب و هوا نزدیک مشهد است که دارای امکانات تفریحی و گردشگری بسیار بوده که توانسته توجه مسافران را به سمت خود جلب کند. بهترین رستوران های مشهد در طرقبه به عنوان بخشی از برنامه های تفریحی، می تواند خاطره های خوش و لذت بخشی را از خود به جای بگذارد. در اکثر رستوران های طرقبه غذایی سالم، خوشمزه و با کیفیت را خواهید چشید که علاوه بر غذاهای فوق العاده می توانید همزمان از منظره های دلنشین طبیعت لذت ببرید.

رستوران قصر خورشید طرقبه

اگر به دنبال فضای مدرن و شیک هستید رستوران قصر خورشید می تواند پیشنهاد عالی برای شما باشد. آلاچیق های زیبا در میان درختان و فضای سرسبز برای صرف یک وعده غذایی بسیار وسوسه انگیز است. غذا های ایرانی در این رستوران قطعا مزه متفاوتی خواهد داشت. شما می توانید علاوه بر صرف غذا، تولد و دورهمی های دوستانه خود را در فضاهای مخصوص این رستوران برگزار نمایید.

آدرس: طرقبه، عنبران، بین عنبران 2 و 4

جاهای دیدنی نزدیک : دره ارغوان، روستای کلاته آهن و دهبار

رستوران قصر خورشید طرقبه

رستوران دیدار طرقبه

برای کسانی که عاشق فست فود هستند، رستوران دیدار طرقبه همانند رستوران شبدیز مشهد حرف اول را می‌زند. در کنار غذایی سالم از مواد اولیه‌ ای به روز، فضاسازی و طراحی داخلی این رستوران در بدو ورود نظر شما را جلب خواهد کرد. فضای آلاچیق مانند و طبیعت بکر همراه با آبنماهای زیبا سبب شده تا فضایی دل انگیز ایجاد شود.

آدرس : طرقبه، خیابان امام رضا، بین امام رضا 10 و 12

جاهای دیدنی نزدیک : ییلاقات عنبران و جاغرق، روستای کردینه

رستوران دیدار طرقبه

رستوران تشریفات طرقبه

در بین بهترین رستوران مشهد در طرقبه، رستوران تشریفات پیشنهاد می شود. فضای چشم نواز و طراحی منحصر به فرد و مجلل رستوران تشریفات، ایده آل ترین انتخاب برای برگزاری مهمانی ها و یا مجالس می باشد. این رستوران در کنار غذا های ایرانی، غذاهای بین المللی و محلی هم سرو می شود که یک آپشن خوب برای این رستوران طرقبه به شمار می آید. شیشلیک این رستوران به عنوان یک وعده غذایی متفاوت و لذیذ غیر قابل انکار است. رستوران تشریفات با خدمات عالی و پرسنل حرفه ای خود یک خاطره لذت بخش و خوب را برای شما رقم خواهد زد.

آدرس : نرسیده جاغرق، سمت چپ

جاهای دیدنی نزدیک : ییلاقات طرقدر، عنبران و دره ارغوان

رستوران تشریفات طرقبه

رستوران سید و پسران

این رستوران مناسب افراد خاص پسند با سبک سنتی است. اگر حال و هوای یک رستوران سنتی را کردید پیشنهاد ما به شما رستوران سید و پسران است. در این رستوران قطعا حس آرامش را تجربه خواهید کرد. با سفارش یک دیزی معرکه و خوش طعم  در این فضای سنتی پیشنهادی تمام عیار برای ساختن یک روز عالی است.

آدرس: طرقبه نرسیده به جاغرق رو به رو کوچه صبا

جاهای دیدنی نزدیک : عنبران، روستای کلاته آهن و دره ارغوان

رستوران سران طرقبه

این رستوران در 3 طبقه طراحی شده و دارای کافی شاپ با فضایی منحصر به فرد، رستوران ایرانی و تالار پذیرایی جذاب برای مهمانی ها و دورهمی ها می باشد. سالن سران توانایی پذیرایی و سرویس دهی به 100 مهمان را به صورت همزمان دارد. منوی این رستوران تشکیل شده از غذاهای ایرانی مانند: کباب بره، جوجه کباب، شیشلیک و کباب سلطانی، و همینطور غذاهای فست فودی همچون برگر و پیتزا است.

آدرس: ابتدای جاده طرقبه، امام رضا 1 و 3

جاهای دیدنی نزدیک : پیست سوارکاری ارشاد، سرزمین موج های خروشان، چالیدره

رستوران سران طرقبه

رستوران چهار فصل عنبران

رستوران چهارفصل عنبران معروف به  رستوران بلبل عنبران است و یکی از بهترین رستوران های مشهد در طرقبه به حساب می آید این رستوران مجهز به تجهیزات آشپزخانه ای مدرن است. فضای فوق العاده زیبا همراه صدای پرندگان شما را به کسب آرامش در این رستوران دعوت می کنند.

آدرس: طرقبه، روستای عنبران

جاهای دیدنی نزدیک : دهبار، کردینه، دره ارغوان، کلاته آهن

رستوران چهار فصل عنبران

رستوران الماس گلستان

این مجموعه غذایی در کنار بند گلستان واقع شده است که فضای آن شما را  به وجد می آورد. صرف یک میان وعده یا وعده غذایی در کنار سد و همینطور تماشای آب و فضای سرسبز مجموعه قطعا باعث افزایش میل شما به غذا می شود. این رستوران شامل منوی غذایی و کافی شاپ است. فقط قبل از رفتن به این مجموعه باید از قبل میز رزرو کنید.

آدرس: جاده طرقبه، امام رضا 28 کوچه اول سمت راست

جاهای دیدنی نزدیک : امامزادگان یاسر و ناصر (ع)، بند گلستان، سافاری چالیدره، ویلاژ توریست

رستوران آبشارطرقبه

این رستوران از مجموعه رستوران های قدیمی طرقبه می باشد. این رستوران با یک سالن سرپوشیده شیشه ای با چشم انداز رودخانه و آلاچیق هایی که در کنار درختان، توانسته در تمام فصول محیطی زیبا و دلنشین را برای مهمان های خود فراهم کند. در این رستوران علاوه بر میل کردن غذا، می توانید از سایر امکانات دیگر مانند ماهیگیری، اینترنت رایگان، کافی شاپ و سالن بیلیارد با دو میز اسنوکر نیز استفاده کنید و تجربه ای خاطره انگیز برای خود و عزیزانتان فراهم کنید.

آدرس: طرقبه، پل طرقدر

جاذبه های نزدیک : روستای کلاته آهن، دره ارغوان، روستای کردینه

رستوران های شاندیز مشهد

شاندیز علاوه بر اینکه یکی از ییلاقات مشهد به شمار می رود، بهشت غذاخوران نیز نامیده می شود، زیرا تمامی رستوران های شاندیز از نظر کیفیت غذایی ایده آل هستند و فضای طبیعی و سبز آن ها باعث شده تا افراد کمی از دغدغه ها و آلودگی های شهری را فراموش کنند. در این قسمت با بهترین رستوران های مشهد در شاندیز آشنا خواهید شد.

رستوران سدروس شاندیز

این رستوران شامل 4 شعبه است که در سطح شهر مشهد بسیار زبانزد است. رستوران های سدروس جایگاه خوبی را در لیست بهترین رستوران های مشهد از آن خود کرده اند. این رستوران هم مانند سایر رستوران های معروف مشهد، غذاهای سنتی مثل چلوکباب و شیشلیک را دارد؛ اما برخی از غذاها و خوراکی‌هایی که در منوی آن مشاهده می‌کنید، یکی از وجه تمایزهای رستوران سدروس محسوب می‌شود.

دمنوش، بستنی و سینی سوخاری در کنار غذاهای سنتی این رستوران، دست شما را برای انتخاب بسیار باز می‌ گذارند. با توجه به این منو، تقریباً هر کس با هر سلیقه‌ای که دارد، می‌تواند در این رستوران تجربه ‌ای به‌یاد‌ماندنی از ضیافت طعم‌ ها را برای خود ترتیب دهد. البته از سینی های مشتی و خان سدروس هم نباید چشم پوشی کرد.

آدرس شعبات

شعبه 1 : رضا شهر، دعبل خزائی 12

شعبه 2 : شاندیز، ابتدای ویرانی

جاذبه های نزدیک : سرزمین موجهای خروشان، روستای زشک و روستای ابرده

 رستوران ارم شاندیز

از معروف ترین و بهترین رستوران های مشهد که قدیمی و با سابقه هم است می توان به رستوران ارم شاندیز اشاره کرد. این رستوران دارای سه قسمت رستوران متفاوت از جمله رستوران سنتی، فضای باز و سالن وی آی پی می باشد. بخش وی آی پی در سال 90 افتتاح شده است که غذاهایش طرفداران زیادی دارد و اکثر افراد برای شیشلیک های معروف آن به آنجا می روند. داشتن فضا های متفاوت با هر سلیقه ای باعث شده تا هرکس که می خواهد در فضای باز بنشیند. همچنین در قسمت وی آی پی ارم مخلفات غذا از جمله : ماست، سالاد، نوشابه، دوغ و نان رایگان است.

آدرس: شاندیز، نبش امام رضا 29

جاذبه های نزدیک : روستای ابرده، روستای زشک، سرزمین موج های خروشان

رستوران معلق مشهد

این رستوران یکی از متفاوت ترین رستوران هایی است که در مشهد تا به حال مشاهده کرده اید. همانطور که از اسم این رستوران پیداست در فاصله 40 متری بین زمین و هوا معلق هستید. تجربه غذا در این رستوران با سایر رستوران های مشهد کاملا متفاوت است زیرا فضای جدیدی از غذا خوردن همراه با موسیقی زنده تجربه خواهید کرد. رستوران معلق از سال 96 تا کنون جزء محبوب ترین رستوران های مشهد است.

آدرس: کیلومتر 10 جاده شاندیز، دهکده شاندیز

رستوران پدیده شاندیز

این رستوران جزء معروف ترین و بهترین رستوران های مشهد به حساب می آید. در رستوران پدیده شاندیز می توانید بهترین شیشلیک را میل کنید و همچنین از چلو ماهیچه های معروف آن هم سفارش دهید. هم را سرو می کند. می توانید برای لذت بردن بیشتر از غذایتان، فضای سنتی، بین المللی یا فضای باز را انتخاب کنید و زیباترین خاطره ها را برای خود به جا بگذارید.

آدرس : شاندیز، خیابان ولیعصر، ولیعصر 11

جاذبه های نزدیک : مرکز خرید پدیده، روستاهای ابرده و زشک

رستوران حسین شیشلیکی شاندیز

این رستوران هم مانند سایر رستوران های مشهد جزء معروف ترین ها می باشد که این مجموعه را با شیشلیک های فوق العاده بی نظیرش می شناسند. فضای تشکیل شده از تخت و حوض و فضای باز با درختان سرسبز باعث شده تا مشتریان لذت کافی را از صرف غذای خود ببرند. این رستوران تقریبا از قیمت بالایی برخوردار است اما کیفیت غذا و پیش غذا آن بی نظیر و خوشمزه است.

آدرس: شاندیز، رو به روی بهداری؛ جنب بانک صادرات

جاذبه های نزدیک : مرکز خرید پدیده، روستاهای ابرده و زشک

رستوران حاج حسن شاندیز

رستوران حاج حسن یکی دیگر از رستوران های معروف و محبوب می باشد که همیشه شلوغ است و برای استفاده از این رستوران باید از قبل میز رزرو کرده باشید تا معطل نشوید. ظرفیت این رستوران بیش از 200 نفر است. سرعت سرویس دهی در این رستوران بالاست و در کمترین زمان ممکن غذای شما به دستتان خواهد رسید. پیشنهاد ما برای غذای این رستوران، چلوگوشت مشهور آن می باشد که بسیار خوشمزه و آبدار است.

آدرس: شاندیز، پایین تر از میدان دوم

جاذبه های نزدیک : مرکز خرید پدیده، روستاهای ابرده و زشک

رستوران تی رکس

یکی دیگر از بهترین رستوران های مشهد در شاندیز که برای عاشقان استیک بهترین مکان است، رستوران تی رکس است. رستوران تی رکس فضای زیبا و مجللی دارد که پرسنل حرفه ای آن به سرعت سفارش های شما را آماده می کنند. علاوه بر استیک، برگرهای این رستوران نیز فوق العاده لذیذ است که پیشنهاد می کنیم از سفارش آن غافل نشوید.

آدرس : شاندیز، خیابان فرشته

جاذبه های نزدیک : کاروانسرای ویرانی، سرزمین موج های خروشان

معروف ترین رستوران های مشهد

در سطح شهر مشهد رستوران های فراوانی وجود دارد که هر یک از آن ها غذاهای مختلف با قیمت های گوناگون را ارائه می دهند. تعدادی از از این رستوران ها لوکس و تعدادی دیگر متوسط هستند که به دلیل اهمیت موضوع قصد داریم در این بخش از مطلب به شرح بهترین رستوران های سطح مشهد بپردازیم.

پسران کریم

یکی از برترین و بهترین رستوران های مشهد که هر کسی با آن خاطره دارد، رستوران پسران کریم است. رستوران پسران کریم در سال 1359 در خیابان طالقانی تأسیس شد و سپس از سال 1376 به مکان فعلی خود واقع در بلوار خیام 23 (فرهاد 22) منتقل شد. در این رستوران به استفاده از مواد غذایی باکیفیت و سالم توجه زیادی شده است. همچنین وجود افراد متعهد و توانمند در آشپزی از دلایل معروفیت این رستوران است. کنترل مستمر بهداشتی مواد غذایی از مبدا تا مقصد و تمرکز بر بهداشت فضاهای آماده‌سازی و انبارهای مواد غذایی از دلایل اصلی محبوبیت این رستوران است. همچنین طبخ مهارت‌آمیز غذاها نیز عاملی مهم در کیفیت و شهرت رستوران پسران کریم می ‌باشد.

آدرس : بلوار خیام، خیام 23 (فرهاد 22)

جاذبه های نزدیک : پارک ملت، کاخ ملک آباد، کوهسنگی

رستوران مهستان شاندیز

رستوران مهستان شاندیز دارای دو فضای جداگانه تابستانی و زمستانی است که باعث شده در هر فصلی از شما میزبانی کند. رستوران مهستان شاندیز در زمینی به وسعت 2000 متر مربع بنا شده است. این رستوران دارای ظرفیت 300 نفری است که خدمات با کیفیتی ارائه می دهد. فضاهای لکس طبیعی در کنار سرویس دهی عالی از ویژگی های مهم این رستوران مشهد است.

آدرس : بلوار هفت تیر، هفت تیر 8

جاذبه های نزدیک : پارک وکیل آباد، پارک ملت، مرکز خرید آرمیتاژ گلشن

رستوران لیالی لبنان

یکی از بهترین رستوران ‌های مشهد با ذائقه عربی، رستوران لیالی لبنان است که با تمرکز بر عدم استفاده از مواد فست فودی اعم از سوسیس، کالباس و سویا در غذاها و با بهره گیری از بهترین و ارگانیک ترین مواد غذایی، به عنوان یکی از سالم ‌ترین رستوران ‌های شهر مشهد شناخته می‌شود. پیتزا بعلبکی یکی از محبوب‌ترین غذاهایی است که در این رستوران سفارش داده می‌شود و عموما برای تعداد نفرات بالا در نظر گرفته می شود. صرفه اقتصادی و طعم دلچسب و به یادماندنی از ویژگی های این رستوران است.

آدرس رستوران لیالی لبنان شعبه 1 : خیابان بهجت، بهجت 1

آدرس رستوران لیالی لبنان شعبه 2 : بلوار وکیل آباد، بعد از خیابان جلال آل احمد

جاذبه های نزدیک : پارک ملت، دانشگاه فردوسی مشهد و مرکز خرید آرمیتاژ گلشن

رستوران رضایی

یکی از برند ترین رستوران های مشهد رستوران رضایی است که در‌حال‌حاضر با توسعه شعبه‌هایش به نام گروه رستوران ‌های رضایی درآمده است. در سال 1336، جرقه تأسیس این مجموعه رستوران‌ها زده شد و اولین رستوران هم با نام یاس فعالیتش را شروع کرد. اما بعدها در سال 1357 بود که چلوکبابی رضایی در خیابان دریادل تأسیس شد و نام رضایی از آن زمان شکل تجاری به خود گرفت. شعبه دریادل، مستقل از دیگر شعبات رضایی فعالیت می کند.

آدرس شعبات رستوران رضایی

شعبه 1 :  آخوند خراسانی (خاکی)، بین چهارراه خسروی و میدان گنبد سبز
شعبه 2 : میدان آزادی (پارک)

شعبه 3 : خیابان آبکوه، تقاطع آبکوه و کلاهدوز، نبش تقاطع
شعبه 4 : خیابان دریادل

شعبه 5 : خیابان فداییان اسلام (نخریسی)

شعبه 6 : جنب میدان تلویزیون، ابتدای بلوارشهید منتظری، بعد از پمپ بنزین

رستوران راستگو

اگر به عنوان تور لیدر به مشهد سفر کرده اید رستوران راستگو با 50 سال سابقه درخشان یکی دیگر از بهترین رستوران های مشهد است که فضایی لوکس و مجلل دارد. این رستوران بیش از نیم قرن است که فعالیت می‌کند. شما این امکان را دارید که علاوه ‌بر استفاده عمومی، محافل دوستانه و کاری، جشن‌ ها و مراسم‌ های خودتان را هم در آن برگزار کنید. کیفیت غذایی بالا و رفتار حرفه ای پرسنل از مزیت های این رستوران مشهد است.

آدرس : بلوار وکیل آباد، بین وکیل آباد 23 و 25

جاذبه های نزدیک : پارک ملت، مرکز خرید آرمیتاژ گلشن، پارک وکیل آباد

رستوران امید

کنار رستوران‌ های مجلل و متنوع در سطح شهر مشهد، یکی از کار کشته ترین رستوران ها یعنی رستوران امید هم می‌تواند در لیست بهترین رستوران های مشهد قرار بگیرد که کیفیت خوبی در طبخ انواع کباب دارد. علاوه ‌بر کیفیت مطلوب غذا، قیمت ‌های رستوران امید هم بسیار مقرون ‌به ‌صرفه و مناسب می باشد. چلوکباب و چلومرغ رستوران امید از خوشمزه تین غذاهای داخل منو هستند.

آدرس رستوران امید : فداییان اسلام، فداییان اسلام 21، نبش عرفانی 3

جاذبه های نزدیک : باغ گیاهشناسی مشهد، کمپ غدیر، فرودگاه مشهد

بهترین رستوران های سنتی مشهد

عاشق فضاهای سنتی هستید؟ آیا برای آبگوشت، کوفته تبریزی، کشک بادمجان و میرزا قاسمی غش می کنید؟ پس بهترین انتخاب برای شما بهترین رستوران های سنتی مشهد است که علاوه بر تمامی این موارد، غذاهای کبابی را نیز سرو می کنند. پیشنهاد می کنیم ادامه این بخش از مطلب را از دست ندهید.

رستوران باباقدرت

شاید بتوان گفت یکی از اصلی ترین مقصد های هر گردشگر در سفر خود به مشهد مجتمع گردشگری و رستوران باباقدرت است. اگر مایل هستید یک وعده غذایی خود را در محیطی تاریخی صرف کنید تا لذت ببرید، مجتمع گردشگری باباقدرت را در نظر بگیرید که یکی از بهترین رستوران های مشهد هست. این رستوران سنتی دارای تاریخی حدود 300 سال می باشد که پس از پیگیری های فراوان در سال 1380 به ثبت آثار ملی ایران رسید.

آدرس رستوران بابا قدرت : میدان 17 شهریور، بلوار صدر، نبش صدر 16

جاذبه های نزدیک : خانه تاریخی داروغه، خانه تاریخی توکلی، مرکز خرید آرمان

رستوران معین درباری

شاید بتوان گفت از معروف ترین و باکیفیت ترین رستوران های سنتی مشهد، رستوران معین درباری است. سالن غذاخوری رستوران معین درباری با انه کاری های ظریف پوشانده شده که فضا و معماری اصیل را نشان می دهد. رستوران معین درباری دارای 2 شعبه است که یکی از آن ها در میدان تلویزیون و دیگری در شاندیز است. کیفیت بالای غذاها و فضای سنتی این رستوران باعث شده تا جزئی از بهترین رستوران های مشهد باشد.

آدرس شعبه 1 : میدان صدا و سیما (میدان تلویزیون)، نوفل لوشاتو

آدرس شعبه 2 : شاندیز، خیابان امام رضا، بین امام رضا 8 و 10

جاذبه های نزدیک : پارک کوهسنگی، پارک ملت، سرزمین موج های خروشان، طرقبه

بهترین رستوران های بین المللی مشهد

در میان تمامی ذائقه ها، افرادی وجود دارند که عاشق غذاهای بین المللی هستند و به دنبال چنین رستوران هایی می گردند. حسب الامر این موضوع باعث شد تا این بخش را به معرفی بهترین رستوران های بین المللی مشهد اختصاص دهیم تا شما عزیزان برای انتخاب رستوران، تصمیم های درستی را بگیرید.

رستوران ارکیده سیاه

یکی از بهترین رستوران های بین المللی مشهد، رستوران ارکیده سیاه است. در این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی، گیاهی و دیگر ملل ها سرو می شود. فضای مجلل و خاص این رستوران سبب شده تا تمامی خاص پسندان به این رستوران مراجعه کنند. برنج ریزوتو و پاستاهای این رستوران را حتما سفارش دهید تا طعم ایده آل پاستا را بچشید.

آدرس : بلوار خیام، خیام 25

جاذبه های نزدیک : پارک ملت، باغ ملک آباد

رستوران لیو

پیشنهاد ویژه ما به شما عزیزان جهت صرف غذاهای بین المللی رستوران لیو است. تخصصی ترین غذاهای ایتالیایی را می توانید در منوی این رستوران مشاهده کنید. هرچند غذاهای دیگر ملل ها و صبحانه های متنوع را می توان در این رستوران سفارش داد. پیتزاها و پاستاهای رستوران لیو بسیار مشهور است پس حتما در زمان مراجعه، این غذاها را سفارش دهید.

آدرس : بلوار ملاصدرا، نبش ملاصدرا 19

جاذبه های نزدیک : پارک کوهسنگی، مرکز خرید قسطنطنیه

رستوران کلبه

در رستوران کلبه نه تنها غذاهای بین المللی بلکه غذاهای ایرانی هم سرو می شود که آپشنی مهم برای این رستوران مشهد به شمار می رود. بیشتر غذاهای طبخ شده در این رستوران از گوشت سفید و چربی اندک است تا سلامت افراد حفظ شود. محبوب ترین غذا در منوی رستوران کلبه، فیله مینیون و انواع پاستاها است. پیش غذاهای مختلفی همچون سوپ شیر نیز سرو می شود که در فصل زمستان حسابی شما را گرم می کند.

آدرس رستوران کلبه : بلوار هاشمیه، نبش هاشمیه 18

جاذبه های نزدیک : مرکز خرید و تفریح کوهسر، پارک خورشید (بام مشهد)

رستوران خانه گیاهی

خب تا بدین جای مطلب برای تمامی ذائقه ها رستوران های مختلفی را معرفی کرده ایم. حال نوبت به کسانی می رسد که فقط رژیم گیاهی دارند و به دنبال رستوران های گیاهی در مشهد هستند. یکی از بهترین رستوران های مشهد که غذاهای گیاهی سرو می کند، رستوران خانه گیاهی مشهد است که در بلوار هاشمیه قرار دارد. فضای مینیمال و زیبای رستوران موجب شده تا بتوان دورهمی های دوستانه را نیز جشن گرفت.

آدرس : بلوار هاشمیه، هاشمیه 28، پلاک 36

جاذبه های نزدیک : مرکز خرید و تفریح کوهسر، پارک خورشید (بام مشهد)

رستوران های مشهد برای تولد

تولد یکی از مراسم های خاص برای هر فردی محسوب می شود که برگزاری آن به بهترین شکل ممکن می تواند خاطره ای جذاب را رقم بزند. پس چه بهتر که رستوران های مشهد برای تولد را انتخاب کنید تا پذیرایی در خور شانی را برای میهمانان خود به عمل آورید. در این قسمت از مطلب قصد داریم به شرح بهترین رستوران های مشهد برای تولد بپردازیم.

رستوران امیرشاهان

رستوران امیرشاهان یکی از بهترین رستوران های مشهد برای تولد است که فضای لاکچری و خاص آن می تواند یک مراسم جذاب را برای شما به ارمغان بیاورد. در رستوران امیرشاهان منوی پذیرایی متفاوتی در دسترس است که مطابق با میل میزبان بر سر میز چیده می شود. دیزاین خاص و پذیرایی منحصر به فرد سبب شده تا این رستوران پیشنهاد ویژه ای برای تولد باشد.

آدرس : بلوار وکیل آباد، خیابان هفت تیر، هفت تیر 8

هتل های نزدیک : هتل پارس مشهد، هتل پردیسان مشهد، هتل میثاق ملل مشهد

جاهای دیدنی نزدیک : مرکز خرید آرمیتاژ گلشن، پارک ملتمشهد، بوستان وکیل آباد

رستوران دربار شاندیز

رستوران دربار شاندیز یکی دیگر از رستوران های مشهد برای تولد است که می توانید مراسمی مجلل و بی نقص را در این رستوران برگزار نمایید. رستوران دربار شاندیز دارای فضای باز بسیار طبیعی بوده که آب روان زیر تخت ها جاری می شود و همین موضوع موجب شده تا فضایی جذاب را پدید آورد. منوی غذای این رستوران شامل شیشلیک، چلو گوشت، چلو ماهیچه و … می شود.

آدرس : شاندیز، خیابان امام رضا، امام رضا 16

هتل های نزدیک : هتل ثامن مشهد، هتل پارک حیات طرقبه مشهد، هتل سحاب مشهد

جاهای دیدنی نزدیک : روستاهای ابرده و زشک، کاروانسرای تاریخی ویرانی، شهربازی موج های خروشان

رستوران تراس

کافه رستوران تراس در دسته مشهور ترین رستوران های مشهد برای تولد قرار می گیرد که چشم اندازی رو به پارک ملت مشهد دارد. کافه رستوران تراس علاوه بر فضای مجزا برای تولد، مکان هایی را هم برای خانواده ها در نظر گرفته است. کافه رستوران تراس با منوی کافی شاپی متنوع، انتخابی ایده آل خواهد بود.

آدرس : بلوار امامت، بین امامت 6 و 8

هتل های نزدیک : هتل پردیسان مشهد، هتل هما 1 مشهد

جاهای دیدنی نزدیک : پارک ملت، مراکز خرید آزادشهر

رستوران های قیمت مناسب مشهد

اگر بدانید با قیمتی مناسب تر می توانید در بهترین رستوران های مشهد غذا بخورید چه می کنید؟ اگر برای شما هم این موضوع جالب است بخش رستوران های مشهد با قیمت مناسب را از دست ندهید.

رستوران مینا

یکی از رستوران های قیمت مناسب در مشهد، رستوران مینا نام دارد که بیش از ۳۰ سال سابقه دارد و در میدان پانزده خرداد قرار گرفته است. کیفیت غذایی بالا، فضایی زیبا، قیمت مناسب و نزدیکی به فرودگاه مشهد، پایانه مسافربری و حرم مطهر باعث شده تا این رستوران یکی از پیشنهادهای ما به شما باشد.

آدرس : میدان پانزده خرداد، نبش جمهوری 3

هتل های نزدیک : هتل قصر طلایی مشهد، هتل درویشی مشهد

جاهای دیدنی نزدیک : شهربازی سرپوشیده سرزمین بازی ها، باغ گیاهشناسی مشهد

رستوران عابدین زاده

از دیگر رستوران های قیمت مناسب مشهد می توان به رستوران عابدین زاده اشاره کرد که در میدان راه آهن مشهد قرار دارد. رستوران عابدین زاده به دلیل حجم غذایی بالا و کیفیت خوب بسیار مشهور است. فضای این رستوران قیمت مناسب مشهد مجلل نیست اما طعم خوشمزه غذاهای این رستوران بدون شک شما را راضی خواهد کرد.

آدرس : میدان راه آهن، کامیاب 32

هتل های نزدیک : هتل دیپلمات مشهد، هتل مدینه الرضا مشهد

جاهای دیدنی نزدیک : باغ موزه نادری، بازار بزرگ مرکزی

رستوران چهارفصل

رستوران چهارفصل مشهد را می توان یکی از رستوران های قیمت مناسب مشهد دانست که از سال های گذشته تا کنون فعالیت داشته است. رستوران چهارفصل به کباب های لذیذش معروف است که در کنار آن حلیم و شله هایش هم زبانزد است. رستوران چهارفصل شعبه های متعددی در شهر مشهد دارد که نشان می دهد این رستوران از کیفیت خوبی برخودار می باشد.

آدرس شعبات رستوران چهارفصل

شعبه 1 : چهاراه لشگر (چهارراه امام خمینی)

شعبه 2 : بلوار وکیل آباد، وکیل آباد 42

هتل های نزدیک : هتل پارس مشهد، هتل قصر طلایی مشهد

بهترین فست فودهای مشهد

در ابتدای لیست بهترین رستوران های مشهد قرار است به معرفی بهترین فست فودها بپردازیم. همانطور که می‌دانید غذای فست فودی نقش پررنگی در وعده های غذایی ما ایفا می کند. از این رو شاید بتوان گفت یکی از راحت ترین و کم هزینه ترین غذاها نیز، فست فود می باشد که مسافران و حتی افرادی که در خود مشهد اقامت دارند این نوع غذا را برای خود انتخاب می کنند. اما به همان نسبت ،کیفیت بالا نیز بسیار مورد توجه است که خوشبختانه شهر مشهد از لحاظ کیفیت و تعداد فست فود در سطح کشور بسیار غنی می باشد. در ادامه برترین فست فودهای مشهد را خواهید شناخت.

هتل مشهد

پیتزاتوکا

پیتزا توکا وی آی پی با منوی باز انواع پیتزا هر روز بهتر از دیروز خدمات ارائه می دهد. این فست فود برتر مشهد دارای دو شعبه و 600 نفر ظرفیت پذیرایی است که بزرگ ترین و لوکس ترین فست فود در مشهد به شمار می رود. پیتزا توکا به دلیل تجربه 11 ساله و درخشان خود؛ لذیذ ترین پیتزاها را سرو می کند. پیشنهاد می دهیم اگر خواستید در این مکان پیتزا بخورید طعم پیتزا ایتالیایی و پیتزا تنوری داخل منو را حتما تجربه کنید.

آدرس و شعبات پیتزا توکا

شعبه 1 : مشهد، چهارراه آزادشهر

شعبه 2 : طرقبه، خیابان امام رضا، امام رضا 17

جاذبه های نزدیک : دریاچه تفریحی و سافاری پارک چالیدره، امامزادگان یاسر و ناصر (ع)، روستاهای حصار و کنگ

پیتزا توکا مشهد

چالیک فولند (ویلاژتوریست)

از دیگر بهترین رستوران مشهد که غذای فست فودی ارائه می دهد، چالیک فودلند است. چالیک فودلند با اختلاف فراوان به نسبت دیگر رقیبان خود، یکی از برترین ها است. مکانی متفاوت و لذت بخش برای امتحان کردن طعم های مختلف از ویژگی های این فست فود است.

روف گاردن رویایی، استفاده از بهترین مواد اولیه و سرو توسط کادری مجرب سبب شده تا این فست فود مشهد متمایز از سایر رستوران های فست فودی مشهد باشد.

آدرس : طرقبه، خیابان امام رضا، ویلاژتوریست، طبقه چهارم

جاذبه های نزدیک : دریاچه تفریحی چالیدره، سافاری پارک چالیدره، امامزادگان یاسر و ناصر (ع)

چالیک فولند (ویلاژتوریست)

فست فود اژدر زاپاتا

 یکی از محبوب ترین ها و بهترین رستوران ها در سطح شهر، فست فود اژدر زاپاتا می باشد. وجود چندین شعبه و ساندویچ های حجیم و ایجاد چالش های مسابقه ای در این مکان، باعث جذب بی شماری از افراد شده است. ساندویچ های اژدر زاپاتا همانطور که از نامشان پیداست بسیار حجیم بوده و مناسب 3، 5 یا 6 نفر می باشند.

آدرس : بلوار وکیل آباد، بلوار هفت تیر، بین هفت تیر 14 و 16

جاذبه های نزدیک : برج آرمیتاژ گلشن، پارک ملت، ایستگاه مترو مشهد

فست فود اژدر زاپاتا

کنتاکی بزرگمهر

اگر در میان بهترین رستوران های مشهد به دنبال غذاهای کنتاکی هستید نگران نباشید زیرا در مشهد شعبات زیادی در این زمینه فعالیت دارند که می توان یکی از با کیفیت ترین آن ها را کنتاکی بزرگمهر نام برد. قیمت مناسب و در عین حال کیفیت بالای کنتاکی ها از ویژگی های این فست فود در مشهد است.

آدرس : ملک آباد، ابتدای خیابان بزرگمهر

کنتاکی بزرگمهر مشهد

پیتزا کندز

اگر در مشهد دنبال فست فود به خصوص پیتزاهای ناب و حرفه ای هستید، پیشنهاد می کنیم پیتزا کندز مشهد را حتما تجربه کنید. پیتزا کندز یکی از برترین فست فودهای مشهد است که تجربه بالایی در طبخ انواع پیتزا و کنتاکی دارد. حجم سفارش بالا، کیفیت ایده آل و خدمت رسانی با پیک به سراسر نقاط شهر یکی از کوچک ترین ویژگی های پیتزا کندز است.

آدرس : خیابان جانباز، نبش مرکز خرید پروما

جاذبه های نزدیک : لگو لند، هلیوم پارک مشهد، برج برفی مشهد

پیتزا کندز مشهد

فست فود شبدیز

یکی دیگر از بهترین رستوران های مشهد در زمینه فست فود، پیتزا شبدیز است. این فست فود مشهد در دسته گران ترین رستوران های مشهد قرار می گیرد که دلیل آن هم استفاده از باکیفیت ترین مواد اولیه است. فضای دلنشین و مجلل، منوی جذاب و متنوع از ویژگی های فست فود شبدیز است که می تواند خود را به عنوان انتخاب برتر هر شخص برای یک وعده غذایی تحمیل کند.

آدرس شعبه مرکزی : بلوار وکیل آباد، نبش وکیل اباد 67

 جاذبه های نزدیک : پارک وکیل آباد، ایستگاه مترو، پارک ملت، مرکز خرید آرمیتاژ گلشن

فست فود شبدیز مشهد

فست فود عطاویچ

یکی دیگر از برترین ساندویچی ها و فست فودی ها در مشهد، عطاویچ است که یکی از شعبات فست فودهای زنجیره ای در ایران است. فست فود عطاویچ در شهر مشهد داریا 2 شعبه و در کل ایران بیش از 50 شعبه فعال دارد. کیفیت بالای فست فودها، حجم زیاد و قیمت مناسب از مزیت های این فست فود زنجیره ای است.

آدرش شعبات مشهد

بلوار شهید صیاد شیرازی، بین شهید صیاد شیرازی 20 و 22

سه راه خیام (لوار ملک آباد)، خیابان فرهاد 25، پلاک 167

جاذبه های نزدیک : پارک ملت مشهد، پارک کوهسنگی، برج آرمیتاژ گلشن

فست فود عطاویچ مشهد

پیتزا شب

پیتزا شب مشهد یکی از رستوران های برتر مشهد در زمینه غذاهای فست فودی است که نزدیک به 33 سال سابقه کاری دارد. انواع سوخاری و پاستاهای منوی پیتزا شب ذائقه هر شخصی را تامین می کند. از مهم ترین بخش های منوی این فست فود مشهد، پیتزاهایش می باشد. هرچند استیک و برگر های بیگ مک نیز از بخش های ویژه و پرطرفدار این فست فود هستند.

آدرس: خیابان احمد آباد، نبش احمد آباد 9

جاذبه های نزدیک : بوستان کوهسنگی، مجتمع تجاری زیست خاور، مرکز خرید آلتون، مرکز خرید خورشید

پیتزا پونک

پیتزا پونک یکی دیگر از فست فودهای برتر مشهد می باشد که سالن های با گنجایش بالا و سالاد بار به صورت سلف سرویس از امکانات استثنائی این مکان می باشد. برای تجربه طعمی دلچسب و پیتزایی دلنشین پیتزا پونک، جزء پیشنهادهای به شما در لیست بهترین رستوران های مشهد است.

آدرس: جنب مجتمع تجاری پروما، پیتزا پونک

جاذبه های نزدیک : برج برفی مشهد، هلیوم پارک مشهد، مرکز خرید پاژ

رستوران ترمه هتل قصر طلایی مشهد (گلدن پالاس)

جاهای دیدنی نزدیک : بوستان کوهسنگی، مرکز خرید زیست خاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهترین پارک های مشهد نزدیک حرم

سه‌شنبه 20 تیر 1402
فضاسازی در شهرهایی چون مشهد مقدس که هر ساله پذیرای تعداد زیادی مسافر است، از واجبات تلقی می‌شود. شهرداران این […]
پارک‌های نزدیک حرم مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس