سرزمین موج‌های خروشان مشهد، پکیج کامل تفریح و هیجان

اگر قصد دارید یک تفریح فوق‌العاده آبی را تجربه کنید، با ما همراه باشید تا به سرزمین موج‌های خروشان مشهد برویم. ما در این بلاگ از مجله خبری سایت‌ های هتل در نظر داریم تا به طور کامل به سرزمین موج‌های خروشان مشهد بپردازیم. سرزمینی سرشار از هیجان و افزایش هورمون‌های شادی، سرزمین سازنده خاطرات به یاد ماندنی. با ما همراه شوید تا به طور کامل اطلاعاتی از سرزمین خروشان مشهد اعم از امکانات، تفریحات موجود، خرید بلیت و…را در اختیار شما قرار دهیم.

نگاهی اجمالی به سرزمین موج‌های خروشان

دیگر پارک آبی شهر مشهد سرزمین موج‌های خروشان است. سرزمین سرپوشیده موج‌های خروشان مشهد با مساحت 6 هکتار یک از بزرگ‌ترین پارک های آبی سرپوشیده در تمام دنیا است. تا به این لحظه بیشتر از 63 سرسره با به‌روزترین و مورد استانداردترین طرح‌های جهانی در این مجموعه نصب شده است. موج‌های خروشان دارای دو سالن مجزا و با تجهیزات کامل برای بانوان و آقایان است. سالن بانوان با مساحت تقریبی 28 هزار مترمربع ظرفیت حضور 7000 نفر با کمد‌های تک نفره و سالن آقایان با مساحتی نزدیک به 30 هزار مترمربع پذیرای 11 هزار نفر با کمد‌های تک نفره است و همچنین یک فضای جداگانه برای کودکان عزیز در نظر گرفته شده است تا همه خانواده بتوانند یک تفریح هیجان‌انگیز را تجربه کنند. هر دو سالن دارای ارتفاع 40 متر هستند. همچنین در هر دو سالن انواع و اقسام بازی‌های آبی برای لذت و هیجان افراد موجود است. در سالن آقایان بیش از 30 سرسره و در سالن بانوان بیش از 25 سرسره منحصر به فرد و مهیج پذیرای مهمانان است.

سرزمین موج‌های خروشان مشهد

بخش‌های مختلف و جذاب سرزمین موج‌های خروشان

همان‌طور که اطلاع دارید، این مجموعه سرشار از امکانات تفریحی هیجانی است؛ از مهم‌ترین این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سقوط آزاد:

یکی از هیجان‌انگیز‌ترین و مدرن تفریح‌ها در پارک‌های آبی سقوط آزاد است. سقوط آزاد در تمام دنیا طرف‌داران بسیاری برای خودش دارد. در سرزمین موج‌های خروشان در هر دو سالن بیشتر از یک سرسره سقوط آزاد وجود دارد، شما برای استفاده از این سرسره‌ها ابتدا باید درون محفظه قرار گیرید و سپس دستان خود را در بغل بگیرید، ناگهان با شمارش مسئول مربوطه زیر پای شما خالی می‌شود و در همین لحظه امکان دارد حس پشیمانی به سراغتان بیاید؛ ولی بعد از سقوط از ارتفاع 23 متر تازه متوجه می‌شوید که چه هیجان دلچسبی را تجربه کرده‌اید.

سرسره و رودخانه موج

وجود سرسره‌های سرعتی در رودخانه خروشان با شیب‌های خطرناک، پیچ و تاب‌های متعدد و چرخش‌های ناگهانی سبب هیجانی بی نظیر در وجودتان خواهد شد. همچنین امکان تیوب سواری در این رودخانه یکی از مهیج‌ترین اتفاقات است. رودخانه خروشان دارای 1.1 متر عمق، 3 الی 4 متر عرض و در سالن آقایان ارتفاع 1600 متر و بانوان 950 متر است که دور تا دور این مجموعه امتداد یافته است. جالب است بدانید که طولانی‌ترین سرسره این مجموعه در خاورمیانه مشهور است و بزرگ‌ترین سرسره چهار نفره خاورمیانه به این مجموعه تعلق دارد.

زیپ لاین

بزرگ‌ترین زیپ لاین سرپوشیده در دنیا زیپ لاین موج‌های خروشان است. زیپ لاین سالن بانوان با طول 150 متر و ارتفاع 27 متر در نقطه آغازین و 14 متر در نقطه پایانی به شما سرعتی نزدیک به 53 کیلومتر در ساعت می‌دهد. همچنین ارتفاع زیپ لاین قسمت آقایان با طول 110 متر و ارتفاع 34 متر در نقطه آغازین و 25 متر در نقطه پایانی سرعت افراد را به 63 کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

چاله فضایی

شما در چاله فضایی روی یک تشک باریک قرار می‌گیرید و وارد سرسره می‌شوید، سپس بعد از طی‌کردن یک مسیر وارد یک چاله بزرگ می‌شوید و چندین دور می‌چرخید، ناگهان به داخل استخر بزرگ آب پرت می‌شوید.

دریاچه موج

در دریاچه موج افراد به صورت طبیعی بسیاری از حالات سفر بر روی دریا را تجربه می‌کنند. دریاچه موج در سالن بانوان با مساحت 1650 مترمربع و در سالن آقایان یا مساحت 2300 متر مربع واقع شده است.

لیزر تگ

سالن لیزر تگ یا به عبارت ساده پینت بال لیزری در موج‌های خروشان یکی از بهترین سالن‌های لیزر تگ در ایران است. امکانات این سالن به گونه‌ای است که یک جنگ واقعی برای افراد تداعی شود. این سالن از دو ساعت پس از باز شدن مجموعه و تا یک ساعت قبل از بسته‌شدن آن آماده استفاده برای همه افراد است.

غار نمک

نمک درمانی خشک یا هالوتراپی فرایندی است که در طی آن نمک را با هالو ژنراتور در هوا پخش می‌کنند؛ نفس‌کشیدن در فضا با این ذرات سبب ضدعفونی‌شدن ریه‌ها می‌شود. هالوتراپی به ازبین‌بردن انواع کهیر، آلرژی، جوش و برونشیت کمک می‌کند.

دکتر ماهی

فیش اسپا یا دکتر ماهی بخش محبوب سرزمین است. این سالن همه روزه از دو ساعت بعد از شروع کار مجموعه تا 1 ساعت قبل از اتمام آماده خدمت‌رسانی است. از فواید فیش اسپا می‌توان به کاهش استرس روزانه، رفع خستگی، ازبین‌رفتن سلول‌های مرده پا و خوابی راحت اشاره کرد. ماهی‌های مورد استفاده در این مجموعه از دسته گاراروفای اندونزیایی هستند و بعد از 24 ساعت استفاده به مدت 24 ساعت برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های پوستی قرنطینه می‌شوند. همچنین به طور مداوم سلامت ماهی‌ها و آب آکواریوم توسط گروه بهداشت مجموعه چک می‌شود.

فوتبال صابونی

یکی از عجیب‌ترین فوتبال‌ها، فوتبال صابونی است. زمین پر از کف و لغزنده این بازی در موج‌های خروشان 10 متر عرض و 14 متر طول دارد که مختص بازی سه نفره است.

پارک کودک

پارک کودک با 15 سرسره همراه با انواع بازی‌های کودکانه مختص کودکان است. این پارک در هر دو سالن بانوان و آقایان وجود دارد.

امکانات رفاهی مجموعه موج‌های خروشان

این مجموعه علاوه بر تمام امکانات تفریحی دارای امکانات رفاهی بسیاری است. در زیر مهم‌ترین امکانات تفریحی به طور خلاصه نام برده شده‌اند.

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • جویس شاپ
  • مرکز خرید
  • کارواش
  • پارکینگ
  • مهد کودک ویژه کودکان زیر 4 سال

قیمت بلیت های سرزمین موج های خروشان

قیمت بلیت این مجموعه برای هر فرد 180 هزار تومان است که اگر به صورت آنلاین از سایت پول تیکت خریداری شود 12 درصد کاهش می‌یابد و 160 هزار تومان می‌شود.

سرزمین موج‌های خروشان مشهد

روش‌های تهیه بلیط موج های خروشان مشهد

شما برای تهیه بلیت های سرزمین موج های خروشان می‌توانید از دو روش حضوری و آنلاین استفاده کنید. شما به صورت حضوری در مجموعه یا دکه‌های بلیت‌فروشی در شهر می‌توانید اقدام به تهیه بلیت کنید. همچنین با مراجعه به وب سایت mojhayekhorooshan.ir می‌توانید به روش آنلاین اقدام به تهیه بلیت فرمایید.

قوانین سرزمین موج‌های خروشان

تمامی هدف مسئولین موج‌های خروشان تأمین آرامش و آسایش تمام مراجعه‌کنندگان است و برای صورت‌گرفتن این هدف چند قانون زیر در نظر گرفته شده است:

  • ممنوعیت به همراه‌داشتن لوازم آرایش.
  • ممنوعیت بردن زیورآلات به داخل سالن.
  • ممنوعیت همراه‌داشتن تلفن همراه در داخل سالن.
  • ممنوعیت ورود بانوانی که عذر شرعی دارند.
  • ممنوعیت ورود کودکان زیر 4 سال.
  • بانوان باردار اجازه استفاده از خدمات موج‌های خروشان را ندارد.
  • پرهیز از همراه‌داشتن اشیا گران‌بها و انواع خوراکی و نوشیدنی.

ساعت کاری موج های خروشان مشهد

  • ساعات کاری مجموعه برای سانس آقایان بدین شرح است:

برای استفاده نیمه وقت همه روزه از ساعت 15 تا 21 و برای استفاده تمام وقت روز‌های شنبه تا سه شنبه از ساعت 10 تا 21.

  • ساعات کاری مجموعه برای سانس بانوان با توجه به تنوع بخش‌های متعدد بدین شرح است:

استفاده از بخش آبی به صورت تمام وقت از چهارشنبه تا جمعه از ساعت 9 تا 21 و به‌ صورت نیمه وقت هر روز از ساعت 15 تا 21. ساعات استفاده از سالن اروبیک هر روز از ساعت 14 تا 20.

آدرس موج های خروشان مشهد

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، ابتدای جاده شاندیز، سرزمین موج‌های خروشان..

شماره تلفن موج های خروشان مشهد

می‌توانید با استفاده از شماره‌های 05135144000 و 05135144001 با این مجموعه در ارتباط باشید.

سرزمین موج‌های خروشان مشهد

مسیر‌های عبوری از حرم مقدس تا موج‌های خروشان

اگر با ماشین شخصی یا تاکسی قصد رفتن به این مجموعه را دارید که کار شما آسان است و با یک جست و جوی ساده در اپلیکیشن‌های مکان‌یابی می‌توانید به راحتی خود را به مقصد برسانید. ولی اگر می‌خواهید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به مقصد برسید پیشنهاد ما به شما این است که در ایستگاه طبرسی سوار بر BRT شوید و پس از عبور از 3 ایستگاه پیاده شوید و سوار بر مترو شوید و در ایستگاه کوهستان پیاده شوید سپس در ایستگاه پایان بلوار وکیل آباد دوباره سوار بر اتوبوس شوید و بعد در ایستگاه مدرس 1 پیاده شده و با کمی پیاده روی خود را به سرزمین موج‌های خروشان برسانید.

مکان‌های دیدنی و تفریحی نزدیک

شما می‌توانید نسبت به زمانی که قصد دارید در سرزمین موج‌های خروشان مشهد سپری کنید، مابقی زمان خود را صرف تفریح دیگری در همان نزدیکی کنید؛ مکان‌های نام برده شده در زیر با مجموعه فاصله کمی دارند.

  • پارک مینیاتور
  • منطقه تفریحی چالیدره
  • دره ارغوان
  • پارک وکیل آباد
  • باغ وحش وکیل آباد
  • غار پروانه
  • آرامگاه فردوسی

هتل‌های نزدیک به سرزمین موج‌های خروشان

اگر قصد رزرو هتل در مشهد دارید و برایتان مهم است که به سرزمین موج‌های خروشان مشهد نزدیک باشید، بهتر است نگاهی به لیست زیر بیندازید. هتل‌های نزدیک به این مجموعه عبارتند از:

  • هتل ثامن
  • هتل بزرگ پارک حیات
  • هتل پارس
  • هتل آبان
  • هتل پردیسان
  • و…

سرزمین موج‌های خروشان مشهد

سخن پایانی

در این صفحه از رزرو هتل ‌های هتل به شرح سرزمین موج‌های خروشان پرداختیم، سرزمین آب و هیجان. تمام اطلاعات لازم در اختیار شما قرار داده شد تا بتوانید با آگاهی کامل به سرزمین موج‌های خروشان مشهد مراجعه کنید و همچنین اگر قصد رزرو تور گردشگری مشهد و برنامه‌ریزی سفر دارید این تفریح را در برنامه خود جای دهید. تجربه بازی در زیپ لاین، غار نمک، سقوط آزاد و…در بزرگ‌ترین مجموعه آبی دنیا به شدت جالب و هیجان‌انگیز است. حتماً در نظر داشته باشید که فقط افراد بالای 4 سال و زیر 60 سال امکان تهیه بلیت برای این سرزمین را دارند. ما اینجا شنونده نظرات و پاسخگوی سؤالات شما همراهان گرامی هستیم.

7 دیدگاه برای “سرزمین موج‌های خروشان مشهد، پکیج کامل تفریح و هیجان

  1. سلام
    مدیرش خیلی آدم گدایی هستش ،
    برای بچه ۲ ساله هم بلیط تمام بها میخوان ،واقعا بی انصافیه حیف این پول که نصیب یه همچین آدمایی میشه

  2. واقعا مزخرفه اصلا به درد نمیخوره من چندین بار سرزمین موجهای ابی رفتم و لذت بردم ولی یکبار رفتم موجهای خروشان افتضاح بود اخرشم تو یکی از سرسره ها تویوپ از زیرمون در رفت و اسیب دیدیم کافی شاپش که حالت بهم میخوره چیزی بخوری رستورانشم از اون بدتر مدیریت صفر پرسنل بی ادب یعنی پشیمون شدیم رفتیم .

  3. من در تاریخ ۰۲.۰۵.۲۱ رفتم ، موجهای خروشان مشهد .
    بقدری بیش از حد پذیرش کرده بودن که برای استفاده از هر کدام از تفریحات آبی حداقل باید ۱۵ دقیقه تو معطل میشدی ، ی بنده خدایی هم داشت تو آب ، خفه میشد ، و مکرر از غریث نجات کمک میخواست ، ولی غریق نجات ، نهایت تلاشش این بود که اشاره میکرد ، برو اونطرف ، اونجا موج کمه ، واقعا اوضاع هرج و مرجی بود . البته بعید میدونم ، مجموعه موجهای ابی هم اوضاع بهتری داشته باشه .

  4. با سلام اصلا اصلا مجموعه خوبی نیست بی نظم شلوغ بوفه داخلش که جنس ها رو سه برابر میفروشه مدیریت فقط به فکر پوله اصلا به نمیرسه بهش یا تکمیل ظرفیت بزنه

  5. اصلا اصلا اصلا نرین واقعا از افتضاح بالاتره ما رفتیم انگار پولو انداختیم تو جوب

  6. این تفریحات در مشهد باید کنسل بشه بجاش کنسرت برگزار بشه. مشهد که آب نداره تمام روستاهای اطراف آبش داره میره مشهد. چرا همچنین آدمهای سوع استفاده کنی پیدا میشن که سرزمین آبی درست میکنن. به نظر من چمن کاری در بلورها و پارک‌ها و اینطور مشاغل آبی باید حذف بشن چون دارن مال بیت المال که آب باشه رو هدر میدن. یا باید مالیات سنگین گرفته شه و خرج آبرسانی به مشهد بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازارچه سنتی و کاروانسرای قدیمی بابا قدرت مشهد

چهارشنبه 18 مرداد 1402
کاروانسرای بابا قدرت مشهد یکی از آثار تاریخی و فرهنگی ایران است که در دوره قاجار ساخته شده و به […]
بازارچه سنتی و کاروانسرای قدیمی بابا قدرت مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس