تجربه ی یک سفر ارزان با اقامت در بهترین هتل های مشهد در بلک فرایدی

مشهد مقدس، مقصد سفری زیارتی _ سیاحتی است که هیچ وقت برای ایرانی ها تکراری نمی شود و آن ها از هر فرصتی برای سفر به مشهد و زیارت امام رضا علیه السلام استفاده خواهند کرد. قطعا برای همه‌ی علاقه مندان سفر به مشهد استفاده از کد تخفیف بلک فرایدی مشهد (تخفیف 50 درصدی) برای رزرو هتل محل اقامتشان، پیشنهاد بسیار جذابی خواهد بود.

اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به مشهد هستید کافی است همین امروز ( 2 آذر 1402) تا ( 5 آذر 1402) با مراجعه به سایت های هتل و با استفاده از کد تخفیف BLACK FRIDAY، هتل مشهد مورد نظر خود را برای هر بازه‌ی زمانی که در نظر دارید، رزرو کنید. در این صورت هزینه‌ی رزرو شما به مناسب بلک فرایدی تا 50 درصد شامل تخفیف خواهد شد.

همچنین با ورود اطلاعات خود در فرم زیر می توانید از سایر تخفیف های ویژه های هتل مطلع شوید.

نام(Required)

چه هتل هایی را می توانیم با کد تخفیف بلک فرایدی مشهد رزرو کنیم؟

اگر در تاریخ 30 آبان 1402 برای رزور هتل های زیر به سایت “های هتل“، مراجعه کنید شامل استفاده از تخفیف خواهید شد:

  • هتل قصر طلایی :  هتل قصر طلایی مشهد یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شهر مشهد است که شما می توانید آن را با تخفیف بلک فرایدی با قیمتی بی نظیر رزرو نمائید. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل 5 ستاره طراحی اتاق کیدز روم به سبک شخصیت های کارتونی والت دیزنی است که برای استفاده‌ی کودکان طراحی شده است.
  • هتل مجلل درویشی:  لوکس بودن هتل مجلل درویشی مشهد تقریبا برای همه شناخته شده است. معماری زیبای این هتل به علاوه‌ی امکانات منحصر به فرد آن مثل سالن باشگاه، استخر، سونا، جکوزی و غیره… همه در کنار هم میتوانند مجموعه ای از خاطرات بیاد ماندنی را برای شما رقم بزنند. در صورتی که امروز و از طریق وب سایت “های هتل” اقدام به رزرو اتاق در هتل درویشی کنید، میتوانید این هتل را برای هر بازه زمانی که در نظر دارید با 50 درصد تخفیف به مناسبت بلک فرایدی رزرو کنید.  
  • هتل مدینه الرضا : اگر به دنبال نزدیک ترین هتل 5 ستاره به حرم مطهر امام رضا علیه السلام هستید، حتما به سراغ هتل مدینه الرضا مشهد بروید که امکانات رفاهی بسیار مناسبی را نیز برای زائران فراهم کرده است.
  • هتل الماس 2 : یکی از ویژگی های بسیار منحصر به فرد این هتل 5 ستاره‌ خاص استفاده از سبک های معماری متفاوت است. استفاده از سبک های معماری ایران باستان، رومی، ترکی ، عربی و آفریقایی، تصویر بسیار زیبایی از هتل الماس 2 مشهد را به نمایش گذاشته است.
  • هتل سی نور: هتل سی نور مشهد یک 5 ستاره‌ی دیگر است که با 22 طبقه و 286 اتاق در خیابان 17 شهریور قرار دارد. یکی از مزیت های مهم آن نزدیکی به حرم امام رضا علیه السلام می باشد.

با توجه به اینکه فاصله ی هتل تا حرم امام رضا علیه السلام همیشه برای مسافران مشهد یک دغدغه‌ی اساسی به شمار می رود در جدول پایین موقعیت و فاصله هر هتل تا حرم را نیز برای شما مشخص کرده ایم.

اسم هتلفاصله تا حرممدت زمان رسیدن به حرم ( پیاده )
هتل طلایی2 کیلومتر 25 دقیقه
هتل مجلل درویشی1.4 کیلومتر10 دقیقه
هتل مدینه الرضا400 متر2 الی 3 دقیقه
هتل الماس 21.5 کیلومتر15 دقیقه
هتل سی نور1.4کیلومتر15 دقیقه

مهلت استفاده از تخفیف 50 درصدی بلک فرایدی  

توجه داشته باشید که شرایط تخفیف رزرو این هتل ها نسبت به ظرفیت و مدت زمان تعیین شده بسیار محدود است و در صورتی که تمایل به ثبت سفارش خود را دارید باید همین امروز با مراجعه به سایت hihotel.ir سفارش خود را ثبت کنید. همچنین اگر قصد سفر به شهرهای دیگر ایران را دارید، بهترین هتل های قشم، هتل های کیش و هتل های چابهار با تخفیف بلک فرایدی آماده رزرو هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سفر به منطقه آزاد چابهار با تخفیف 50 درصدی بلک فرایدی

سه‌شنبه 30 آبان 1402
تجربه‌ی قدم زدن در سواحل زیبای دریای عمان فرصتی است که هرگز نباید آن را از دست بدهید. بندر چابهار […]
رزرو بهترین هتل های چابهار-بلک فرایدی

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس