تخفیف ویژه black friday برای رزرو هتل کیش در های هتل

تخفیف بلک فرایدی ویژه هتل های کیش، در وب سایت رسمی های هتل آغاز شد. به همین مناسبت می توانید با کد تخفیف BLACK FRIDAY تا 50 درصد تخفیف، تعدادی از هتل های کیش را رزرو کنید. اگر قصد برنامه ریزی برای سفر به کیش را دارید می توانید از تاریخ دوم الی پنجم آبان، تنها  با مراجعه به سایت “های هتل” و استفاده از کد تخفیف BLACK FRIDAY هتل داریوش، هتل پالاس،  هتل ترنج، هتل مارینا و هتل ویدا را با تخفیف رزرو کنید.

با ورود اطلاعات خود در کادر زیر می توانید کد تخفیف های دیگر در های هتل را نیز دریافت کنید.

نام(Required)

همچنین در آذر ماه چندین خواننده و گروه موسیقی محبوب در جزیره کیش، اجرای زنده دارند که می توانید با رزرو هتل کیش در این ماه، در بلک فرایدی، در این کنسرت ها نیز شرکت کنید.

نام خوانندهتاریخ شروعمحل اجراتاریخ پایان
رضا بهرام9 آذرکنسرت هال مریم9 آذر
سهراب پاکزاد3 آذررویال هال پانوراما کیش3 آذر
حامیم2 آذرکنسرت هال مریم2 آذر
علی یاسینی2 آذررویال هال پانوراما کیش2 آذر
گروه ماکان1 آذررویال هال پانوراما کیش1 آذر

بهترین هتل های کیش با تخفیف بلک فرایدی

بهترین هتل های جزیره‌ی کیش که می توانید برای رزرو آن ها امروز ( 30 آبان 1402 ) به سایت “های هتل” مراجعه کنید عبارتند از :

  1. هتل داریوش کیش : یکی از هتل‌های 5 ستاره ی جزیره‌ی کیش است که به دلیل معماری زیبا و باستانی آن به سبک سازه های دوره ی هخامنشی، به خودی خود یکی از جاذه های توریستی این جزیره به حساب می آید. هتل داریوش که در قسمت شرقی جزیره ی کیش قرار دارد را میتوان به جرات یکی از مجهزترین هتل های این جزیره دانست. قطعا قیمت رزرو این هتل با این امکانات فوق العاده در روزهای عادی رقم قابل توجهی است اما امروز با استفاده از تخفیف بلک فرایدی در سایت “های هتل” میتوانید با نصف قیمت این هتل را رزرو کنید.
  • هتل پالاس کیش: یکی از لوکس ترین های 5 ستاره و نوساز در جزیره‌ی زیبای کیش به حساب می آید. هتل پالاس دارای 15 طبقه و 233 اتاق است که از امکانات منحصر به فرد آن می توان به خدمات دهی فوق العاده برای معلولین عزیز و سالن استخر سر پوشیده‌ی رایگان آن اشاره کرد.
  • هتل ترنج کیش: در یک جمله می توان هتل ترنج کیش را اینگونه تعریف کرد: هتلی بر روی آب. هتل ترنج در ناحیه ی غربی کیش، در منطقه ای بکر و زیبا به طوری خاص بر روی آب طراحی شده است. تجربه‌ی اقامت روی آب در این هتل بسیار زیبا و بیاد ماندنی با 50 درصد تخفیف فرصتی است که فقط امروز و فقط از طریق تخفیف بلک فرایدی سایت “های هتل” در دسترس شما قرار دارد.
  • هتل مارینا کیش: مارینا در حقیقت یک هتل پنج ستاره ی دیگر  نزدیک به سواحل مرجانی کیش است.  در واقع اصلا عجیب نیست اگر بگوییم که این هتل در یکی از زیباترین مناطق کیش قرار دارد.
  • هتل ویدا کیش: این هتل 5 ستاره نیز در نزدیکی سواحل کیش قرار گرفته که امکانات رفاهی بسیار مناسبی را برای توریست ها فراهم میکند. از ویژگی های بسیار فوق العاده‌ی آن می توان به معماری مدرن و منطبق بر استاندارهای جهانی این هتل اشاره کرد.

مهلت استفاده از تخفیف بلک فرایدی برای هتل های کیش

توجه داشته باشید که استفاده از تخفیف 50 درصدی  بلک فرایدی برای رزرو هتل با توجه به ظرفیت هتل و بازه‌ی زمانی تعیین شده بسیار محدود است و اگر در روزها و ماه های آینده قصد سفر به جزیره‌ی زیبای کیش را دارید باید همین امروز برای رزرو هتل مورد نظر خود به سایت hihotel.ir  مراجعه کنید و در خواست خود را نهایی کنید. چرا که در صورت از دست دادن فرصت رزرو هتل با 50 درصد تخفیف بلک فرایدی، شاید مجبور باشید تا سال آینده منتظر بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجربه ی یک سفر ارزان با اقامت در بهترین هتل های مشهد در بلک فرایدی

سه‌شنبه 30 آبان 1402
مشهد مقدس، مقصد سفری زیارتی _ سیاحتی است که هیچ وقت برای ایرانی ها تکراری نمی شود و آن ها […]
کد تخفیف بلک فرایدی مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس