سفر به منطقه آزاد چابهار با تخفیف 50 درصدی بلک فرایدی

تجربه‌ی قدم زدن در سواحل زیبای دریای عمان فرصتی است که هرگز نباید آن را از دست بدهید. بندر چابهار ایران، با منحصر به فردترین سواحل ایران، در واقع نزدیک ترین ساحل ایران به دریای عمان به حساب می آید. اگر قصد سفر به این شهر بندری بسیار زیبا را دارید، همین امروز می توانید هتل مورد نظر خورد را با 50 درصد تخفیف بلک فرایدی در بهترین منطقه ی چابهار رزرو کنید.

این فرصت استثنایی در سال فقط یکبار برای شما مهیا خواهد شد. فقط از تاریخ 2 آذرماه الی 5 آذرماه 1402 فرصت دارید، به سایت “های هتل” مراجعه کنید و با وارد کردن کد تخفیف BLACKFRIDAY برای هر بازه ی زمانی و هر تعداد نفری که در نظر دارید، هتل محل اقامت خودتان را 50 درصد پایین تر از قیمت واقعی، رزرو کنید. همچنین با ورود اطلاعات خود در فرم زیر می توانید از سایر تخفیف های آتی در های هتل مطلع شوید.

بهترین هتل های چابهار با تخفیف 50 درصدی بلک فرایدی:

هتل لیپار : این هتل 5 ستاره با 107 اتاق و سوئیت و امکاناتی نظیر سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، فضای سبز زیبا و فروشگاه های خرید سوغات و صنایع دستی میتواند اولین انتخاب هر توریستی برای سفر به چابهار باشد. شما می توانید امروز با مراجعه به سایت “های هتل” و با استفاده از تخفیف بلک فرایدی، قدم زدن در سواحل دریای عمان را 50 درصد ارزان تر از قیمت واقعی تجربه کنید.

هتل فردوس: این هتل نیز از جمله هتل های 4 ستاره‌ی بندر چابهار به حساب می آید. با رزرو اتاق در هتل فردوس می توانید از خدماتی همچون صبحانه، اینترنت و پارکینگ رایگان استفاده کنید.

هتل لاله: این هتل 4 ستاره با طراحی و معماری مدرن مجهز به 38 اتاق و سوئیت با تمامی امکانات رفاهی می باشد. برای دسترسی آسان به سواحل زیبا و امکانات رفاهی این مجموعه می توانید با کد تخفیفی BLACKFRIDAY در آخرین جمعه نوامبر، 50 درصد ارزان تر از قیمت های عادی، هتل مورد نظر خود را در وب سایت “های هتل” رزرو کنید.

هتل شاهان: اگر قصد سفر به چابهار را دارید، می توانید با رزرو هتل شاهان از امکانات این هتل 4 ستاره لذت ببرید. از امکانات رفاهی این هتل میتوان به فضای سبز، سالن ماساژ، چایخانه، رستوران و… اشاره کرد. از نظر موقعیت جغرافیایی فاصله این هتل با دریا و ساحل تقریبا 10 دقیقه می باشد که به مرکز خرید و بازار سنتی چابهار نیز بسیار نزدیک است.

هتل آذین: این هتل 3 ستاره نیز در نزدیکی اسکله شهید بهشتی و در بلوار قدس واقع شده است. 22 اتاق و سوئیت در دو طبقه این هتل واقع شده اند که اگر شما به دنبال هتلی جمع و جور هستید، می توانید هتل آذین را انتخاب کنید. با 10 دقیقه پیاده روی از هتل آذین می توانید به ساحل زیبای منطقه آزاد چابهار بروید. مراکز خرید، رستوران و کافی شاپ های متنوعی نیز در نزدیکی هتل آذین قرار دارند.

مهلت محدود استفاده از تخفیف بلک فرایدی

توجه داشته باشید که کاملا طبیعی است که با توجه به استقبال بسیار بالای مردم از یک فرصت استثنایی تخفیف 50 درصدی به مناسبت بلک فرایدی، برای رزرو هتل در بندر چابهار، ظرفیت هتل ها به سرعت پر خواهد شد. پس اگر قصد سفر به چابهار را دارید، بهتر است همین امروز با مراجعه به سایت “های هتل” برای هر بازه ی زمانی که در نظر دارید با استفاده از تخفیف بلک فرایدی 50 درصد ارزان تر مسافرت کنید. خبر خوب برای عزیزانی که قصد سفر به شهرهای قشم، کیش و مشهد دارند، این تخفیف 50 درصدی BLACKFRIDAY برای هتل های این سه شهر پرطرفدار فصل نیز در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خداحافظی با پارک ملت! ماجرای انتقال پارک ملت به شهرک شهید رجایی چیست؟

سه‌شنبه 30 آبان 1402
بوستان کرامت مشهد یکی از بوستان های جدید و درحال ساخت مشهد است. در حالی که مشهد یکی از شهرهای […]
انتقال پارک ملت مشهد به شهرک شهید رجایی

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس