خداحافظی با پارک ملت! ماجرای انتقال پارک ملت به شهرک شهید رجایی چیست؟

بوستان کرامت مشهد یکی از بوستان های جدید و درحال ساخت مشهد است. در حالی که مشهد یکی از شهرهای مهم ایران شناخته می‌شود، برنامه‌های افزایش فضای سبز برای رفاه حال ساکنان و مسافران با اولویت بالایی در دست اجرا قرار می گیرد. یکی از پروژه‌های جدیدی که حتما نام آن به گوشتان خورده است یا از طریق بیلبوردهای شهری متوجه آن شدید؛ انتقال پارک ملت مشهد به بلوار شهید رجایی است. اما ماجرا از چه قرار است؟

ماجرای انتقال پارک ملت مشهد به شهرک شهید رجایی چیست؟

طبق اطلاعات به دست آمده اخیر، بوستانی به نام کرامت با مساحت 73 هکتار، معادل با پارک ملت مشهد، در شهرک شهید رجایی مشهد در دست احداث می باشد و به زودی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. توجه مدیریت شهری به این پروژه، به افزایش سرانه فضای سبز شهر کمک چشمگیری می‌کند. پارک شهید رجایی نه تنها به عنوان یک فضای سبز دلنشین، بلکه به عنوان یک مقصد دیدنی میان پارک های مشهد برای زائران و مسافران محترم شهر مشهد شناخته خواهد شد، اما از چگونگی انتقال پارک ملت به شهرک شهید رجایی، هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

آدرس بوستان کرامت شهید رجایی مشهد

بوستان کرامت شهید رجایی مشهد در یکی از مناطق کم برخوردار و حاشیه‌ای مشهد واقع شده است. آدرس پارک ملت دوم مشهد، واقع شده در بلوار حر 13 می باشد.

بخش های مختلف بوستان شهرک شهید رجایی مشهد

این پارک از بخش های جذابی برخوردار است که به ترتیب زیر می‌باشند:

  1. باغ شهر
  2. باغ ایرانی
  3. باغ کتاب
  4. باغ سلامت
  5. باغ بانوان
  6. باغ بازی
  7. باغ رویش
  8. باغ ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نزدیک‌ ترین هتل پنج ستاره به حرم، پایتخت معنوی ایران

سه‌شنبه 30 آبان 1402
خورشید درخشان خراسان بزرگ شهر مشهد مقدس است. شهر مشهد به تنهایی بار قطب زیارتی مشهد را به دوش می‌کشد. […]
نزدیک‌ترین هتل 5ستاره به حرم

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس