معرفی مسافرخانه های اطراف حرم و سفری اقتصادی

شهر مشهد را می توان به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری در ایران نام برد، این شهر به دلیل وجود حرم مطهر امام هشتم شیعیان، همچنین دیگر مراکز تفریحی و گردشگری سالانه پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور می باشد. یکی از مهمترین مواردی که مسافران در سفر به مشهد در مرحله اول به آن توجه خواهند نمود، رزرو هتل مشهد و مسافرخانه در مدت زمان سفرشان خواهد بود.

هتل ارزان مشهد و مسافرخانه های اطراف حرم بنای اقامتی ارزان و اقتصادی را برای مسافران و زائران عزیز پایه ریزی کرده اند. همانند هتل ها این مسافرخانه ها نیز دارای انواع مختلف و قیمت متفاوت هستند. در ادامه به معرفی برخی از این مسافرخانه ها می پردازیم.

مهمانپذیر مهر و ماه مشهد

مهمانپذیر مهر و ماه (سهند 2 سابق) علاوه بر قیمت ارزانی که دارد از معماری زیبایی نیز برخوردار است. نرخ رزرو این هتل از کمتر از 1 میلیون تومان شروع می شود. این مهمانپذیر اتاق یک تخته ندارد و شروع ظرفیت اتاق های آن از دو تخته می باشد و تا چهار تخته ادامه دارد. این موقعیت مکانی این مسافرخانه دسترسی آسان به حرم امام رضا، بازار هفده شهریور و … ایجاد کرده است.

آدرس مهمانپذیر مهر و ماه مشهد

امام رضا 12 ، حنایی 10/13 ، رجب زاده 16 (نمایش در نقشه)

مهمانپذیر حضرت جواد (ع) مشهد

مهمانپذیر حضرت جواد (ع) با ارائه اتاق های 2 تا 5 تخته در کنار قیمت مناسب از محبوبیت خاص خود برخوردار است. هزینه رزرو این مهمانپذیر کمتر از 1 میلیون تومان می باشد. موقعیت قرارگیری این مهمانپذیر دسترسی آن به حرم امام رضا (ع) را بسیار راحت کرده است.

آدرس مهمانپذیر حضرت جواد (ع)

امام رضا 3 ، شهید انتظاری (نمایش در نقشه)

مهمانپذیر عادل مشهد

مهمانپذیر عادل را می توان به عنوان یکی از اقتصادی ترین مسافرخانه های مشهد نام برد. این مسافرخانه دارای امکانات رفاهی نسبتا خوبی می باشد. قیمت رزرو این مهمانپذیر بسیار کمتر از 1 میلیون تومان می باشد. از همه مهم تر موقعیت مکانی مناسب آن است که دسترسی به حرم مطهر رضوی را آسان کرده است. با حدود 5 دقیقه پیاده روی می توانید از این مسافرخانه به حرم برسید. این هتل همچنین در نزدیکی تعدادی از مراکز خرید، اماکن تاریخی و رستوران ها نیز قرار گرفته است.

آدرس مهمانپذیر عادل مشهد

امام رضا 6 ، فروزان 2/3 ، نبش هتل کیان (نمایش در نقشه)

در صورتی که قصد اقامت در هر کدام از این مهمانپذیر ها را دارید می توانید با مراجعه به سایت های هتل نسبت به رزرو با تخفیف اقدام کنید. همچنین برای رزرو هتل مشهد نزدیک حرم نیز می توانید نزدیک ترین موارد را برای اقامت خود برگزینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اقامت رویایی در لاکچری ترین هتل های تهران

دوشنبه 29 آبان 1402
هر کسی که تجربه اقامت در شهر تهران را دارد می داند پیدا کردن یک هتل مناسب در این شهر […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس