بهترین فست ‌فود های مشهد نزدیک حرم همراه با آدرس

امروزه افراد بسیاری باهدف زیارت یا تفریح سفری به شهر مشهد در پیش دارند. پس از زیارت و تفریح در شهر مشهد، نوبت به شکم‌گردی می‌رسد. در اطراف حرم مطهر امام رضا (ع) و در خیابان آن، فست‌فودی‌های بسیاری دیده می‌شود که هریک از آن‌ها غذاهای متنوعی را سرو می‌کنند. از جمله نزدیک‌ترین فست‌فودی‌ها به حرم می‌‌توان به فست‌فود نسیم لبنان، فست‌فود پانیذ، فست‌فود رژان، ساندویچ هم رفیق و… اشاره کرد. در این میان، فست‌فود نسیم لبنان به‌عنوان بهترین فست‌فود مشهد نزدیک حرم معرفی می‌شود که در این مکان، امکان رزرو غذاهای متنوع و لذیذ لبنانی نیز وجود دارد. همچنین در نظر داشته باشید که نه تنها فست فودها بلکه از هتل های گران مشهد تا هتل ارزان مشهد اکثرا در همین موقعیت مکانی نیز واقع شده اند.

بهترین فست ‌فود مشهد نزدیک حرم

لیست بهترین فست فود مشهد نزدیک حرم

در خیابان امام رضا (ع) تنها هتل‌های لوکس و باشکوه وجود نداشته و شما بهترین فست‌فودی‌ها را نیز می‌توانید در این مکان پیدا کنید. علاوه‌بر این، در محدوده حرم مطهر امام رضا، رستوران‌های زیادی نیز به چشم می‌خورد که شما می‌توانید در آن‌ها انواع غذاهای ایرانی یا فست‌فود را میل نمایید. البته در صورتی که در هتل‌های مجللی همچون هتل بین‌المللی قصر مشهد اقامت پیدا کنید، می‌توانید غذای خود را در رستوران آن میل نمایید؛ چراکه این هتل دارای پنج‌ستاره بوده و از امکانات رستوران نیز برخوردار است. موارد زیر، اشاره به بهترین فست‌فود مشهد نزدیک حرم دارد.

نامآدرسفاصله تا حرم
رستوران علی مشهدخیابان امام رضا، نبش امام رضا 41.3 کیلومتر، 5 دقیقه با خودرو، 25 دقیقه پیاده‌روی
رستوران شاندیز مشهدمشهد، قبل از میدان شهدا، نبش خیابان امام رضا 291.6 کیلومتر، 7 دقیقه با خودرو، 10 دقیقه پیاده‌روی
رستوران فیروزه مشهدمشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا 202.1 کیلومتر، 8 دقیقه با خودرو، 30 دقیقه پیاده‌روی
رستوران شب‌های لبنان مشهدمشهد، چهارراه شهدا، نبش بهجت 32.5 کیلومتر، 9 دقیقه با خودرو، 15 دقیقه پیاده‌روی
فست‌فود فیروزه مشهدمشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 262.2 کیلومتر، 9 دقیقه با خودرو، 15 دقیقه پیاده‌روی
فست‌فود نسیم لبنان مشهدمشهد، بلوار امام رضا، نبش امام رضا 241.7 کیلومتر، 7 دقیقه با خودرو، 7 دقیقه پیاده‌روی
فست‌فود پدیده مشهدمشهد، بین خیابان امام رضا 2 و 41.4 کیلومتر، 6 دقیقه با خودرو، 25 دقیقه پیاده‌روی
رستوران قدس مشهدمشهد، خیابان دانش، خیابان فروردین، خیابان امام رضا 111.9 کیلومتر، 9 دقیقه با خودرو، 29 دقیقه پیاده‌روی

فست ‌فود نسیم لبنان مشهد

فست‌فود نسیم لبنان از جمله برترین رستوران‌های لبنانی با چهار شعبه در کل شهر بوده که در قلب شهر مشهد قرار گرفته است. شعبه شناخته‌شده آن در خیابان پرتردد امام رضا واقع شده و فضایی دنج و مناسب برای لذت‌بردن از غذاهای لبنانی را فراهم کرده است. این شعبه از فست‌فودی در محدوده ایستگاه مترو بسیج قرار گرفته و سبب سهولت در دسترسی به آن شده است.

 شما می‌توانید به‌واسطه زیرگذر حرم، از بلوارهای بهار و نواب و خیابان شیرازی گذر کنید. محل قرارگیری دیگر شعبه فست‌فود نسیم لبنان، بلوار وکیل‌آباد بوده و شما می‌توانید از طریق ایستگاه‌های سیدرضی یا هفت‌تیر آسان به کمک مترو به آن دسترسی پیدا کنید. در رستوران نسیم لبنان، منویی متنوع از غذاهای اصیل لبنانی همچون بعلبک پیش‌روی شما قرار داده می‌شود؛ بنابراین در صورتی که مایل هستید تجربه‌ای جدید در زمینه انواع غذاها داشته باشید، فست‌فود نسیم لبنان گزینه مناسبی به نظر می‌رسد و شما پس از زیارت و عبادت می‌توانید از بهترین فست‌فود نزدیک حرم امام رضا دیدن کنید.

آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، امام رضا، بین امام رضا 22 و امام رضا 24

فست ‌فود پالیز مشهد

در محدوده خیابان امام رضا، یکی از بهترین فست‌فودهای مشهد نزدیک حرم تحت عنوان پالیز دیده می‌شود. شما می‌توانید انواع ساندویچ‌ها و پیتزاهای خوشمزه را از این محل تهیه کنید. در این فست‌فودی، منوی متنوعی با طعم‌های مختلف پیش‌روی افراد قرار داده می‌شود. این مکان فاصله اندکی با حرم مطهر امام رضا (ع) داشته و شما پس از زیارت، می‌‌توانید جهت صرف لذیذترین و باکیفیت‌ترین غذاها به این فست‌فودی مراجعه نمایید.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا بین امام رضا ۵۹ و ۶۱

فست ‌فود پالیز مشهد

فست فود رژان مشهد

فست‌فود رژان، یک فست‌فود خوب مشهد نزدیک حرم بوده که در خیابان امام رضا مشهد بوده که شما در آنجا می‌‌توانید انواع همبرگرهای لذیذ، هات‌داگ‌های دلچسب و مرغ‌سوخاری متنوع را امتحان کنید. این مکان، فضایی صمیمی داشته و کارکنان آن، رفتاری مشتری‌مدارانه دارند.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، نبش امام رضای ۶۸

ساندویچ هم رفیق مشهد

در صورتی که با دوستانتان سفری به مشهد را در پیش دارید، حتماً به ساندویچ هم رفیق سر بزنید. این فست‌فودی به مدل‌های مختلف ساندویچ خوشمزه و باکیفیت خود شناخته می‌شود. فضایی صمیمی در این ساندویچی حاکم بوده و خدمات‌رسانی به شکل سریع انجام می‌گیرد. شما در این مکان می‌‌توانید غذاهای خیابانی متنوع و لذیذ را امتحان کنید. در فست‌فودی هم رفیق، ساندویچ‌های کلاسیک با گوشت‌های آبدار و سس‌های خانگی سرو می‌شود و شما می‌توانید ترکیبات جدید ساخته شده از مواد اولیه‌ تازه و محلی را امتحان کنید.

آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، امام رضا، بین امام رضا 58 و امام رضا 60

پیتزاخونه مشهد

مدل‌های مختلفی از پیتزا در این پیتزافروشی سرو می‌شود که هریک از آن‌ها دارای طعم‌های مختلفی هستند. پیتزاخونه برای تهیه انواع غذاها از مواد اولیه تازه استفاده می‌کند؛ ازاین‌رو، در پیتزاخونه شاهد ارائه باکیفیت‌ترین مواد هستیم و به‌عنوان یکی از برترین فست‌فودی‌های مشهد در محدوده نزدیک حرم امام رضا شناخته می‌شود. این پیتزاخونه دارای فضایی ساده به همراه دکوراسیونی زیبا بوده و افرادی که مایل هستند یک وعده خوشمزه باکیفیت در مرکز شهر را تجربه کنند، می‌توانند به سراغ پیتزاخونه بروند.

آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، امام رضا، خلیلیان 19

پیتزا ترنج مشهد

در نبش خیابان امام رضا 35 مشهد، یک پیتزافروشی به نام پیتزا ترنج دیده می‌شود که شهرت زیادی در میان ساکنان این شهر دارد. در تهیه پیتزاهای این مکان، دقت و مهارت خاصی صرف شده و در منو پیتزا ترنج، شما علاوه‌بر پیتزاهای سنتی با خمیری نرم و لطیف، پیتزاهای جدید با تاپینگ‌های خلاقانه را مشاهده می‌کنید. در منوی پیتزا ترنج موارد بسیاری همچون منوی پیتزا ترنج، انواع پیتزا، سالاد، ساندویچ، کنتاکی و حتی سوپ وجود دارد؛ بنابراین، در صورتی که مایل‌اید فست‌فود را در جایی با حق منوی گسترده میل کنید، می‌‌توانید پیتزا ترنج را انتخاب کنید.

آدرس: مشهد، امام رضا، بلوار امام رضا، خیابان امام رضا ۳۵

پیتزا ترنج مشهد

فست‌ فود شمیم لبنان مشهد

اگر به غذاهای لبنانی اصیل و خوش‌طعم علاقه‌مند هستید، می‌توانید فست‌فود شمیم لبنان را انتخاب کنید. این فست‌فودی از جمله بهترین مراکز فست‌فودی در محدوده حرم امام رضا بوده که شما می‌توانید غذاهایی خوشمزه را تجربه کنید. این مجموعه دارای منوی متنوعی بوده و شما می‌توانید انواع پیتزاها، برگرهایی خاص، ساندویچ‌های لذیذ و غذاهای سوخاری در کنار مدل‌های متنوع سالاد و پیش‌غذاهای لبنانی را امتحان کنید.

شمیم لبنان، محیطی دلنشین و فضایی صمیمی داشته و شرایطی فراهم می‌سازد که افراد بتوانند دورهمی‌های خود را داشته باشند و از وعده‌های غذایی خود به همراه خانواده و دوستان لذت ببرند. ازآنجایی‌که کیفیت غذاهای فست‌فودی شمیم لبنان بالا بوده و خدمات ویژه‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، با انتخاب این فست‌فودی، شما می‌توانید طعم‌های جدید و لبنانی را تجربه کنید و درعین‌حال، در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار داشته باشید.

آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، امام رضا، بین امام رضا 32 و 34

پیتزا سی تارا مشهد

در محدوده میدان برق خیابان امام رضا مشهد، شما پیتزا سی تارا را مشاهده می‌کنید که مکانی فوق‌العاده برای عاشقان پیتزا محسوب می‌شود. در ساخت غذاهای موجود در منو پیتزا سی تارا، مواد اولیه تازه و باکیفیتی به‌کاررفته است. پیتزا سی تارا دارای فضا خوب و مناسبی بوده و امکان سفارش آنلاین وجود دارد. در صورتی که مایلید آماده‌سازی غذایتان زودتر انجام گیرد، می‌توانید اقدام به سفارش کنید و غذا را در پیتزافروشی در زمان موردنظر خود میل نمایید؛ البته امکان تحویل غذا به کمک سفارش آنلاین نیز وجود دارد، همین مسئله سبب شده که از پیتزا سی تارا به‌عنوان برترین پیتزافروشی واقع در خیابان امام رضا مشهد یاد شود.

آدرس: مشهد، بلوار الهیه میدان ولیعصر نبش سجادیه جنوبی

پیتزا بیروت مشهد

شما در پیتزا بیروت می‌توانید ترکیبی از طعم‌های لبنانی را امتحان کنید. در تهیه پیتزاهای لذیذ این پیتزافروشی مواد اولیه مختلفی همچون زیتون، پنیر، مرغ و گوشت به کار گرفته می‌شود. همچنین شما می‌توانید نان لبنانی تازه‌پخت و سس‌های لذیذ را در منوی این فست‌فودی مشاهده کنید. پیتزا بیروت لبنان دارای فضایی دوستانه بوده و پس از برگشت از زیارت، مکانی مناسبی برای صرف غذاهای خوشمزه محسوب می‌شود.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، سمت حرم، بین امام رضا 16 و 18، جنب هتل آدینا

فست فود زیتون مشهد

فست فود زیتون مشهد

از جمله نزدیک‌ترین فست‌فودی‌های محدوده حرم امام رضا (ع) می‌توان به فست‌فودی زیتون اشاره کرد. فست‌فود زیتون در اصل در خیابان امام رضا مشهد قرار گرفته و در صورتی که به دنبال یک غذای سریع و خوشمزه می‌گردید، انتخابی عالی است. در منوی این فست‌فودی، انواع ساندویچ‌ها، برگر، سالادهای تازه و پیتزاهای لذیذ دیده می‌شود.

فست‌فود زیتون دارای فضایی دوستانه و پرانرژی بوده و می‌تواند بهترین خاطرات را برایتان رقم بزند. غذاهای این فست‌فودی قیمت مناسبی داشته و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در صورت تجربه صرف غذا در چنین رستوران‌هایی‌ حتماً تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، امام رضا، بین مصباح یزدی و امام رضا 15

هتل های نزدیک حرم امام رضا

مشهد به واسطه حرم امام رضا سالانه پذیرای گردشگران بسیاری است، حال ما برخی از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم را به شما معرفی کرده ایم، که می توانید از طریق سایت های هتل اقدام به رزرو نمایید.

اسم هتلآدرس هتلفاصله تا حرم مطهر
هتل رز درویشی مشهدمشهد، بین خیابان امام رضا 2 و 31.4 کیلومتر، 23 دقیقه پیاده‌روی باتوجه به مسیر
هتل اترک مشهدمشهد، میدان بیت‌المقدس، فلکه آب، جنب بازار رضا2.4 کیلومتر، 20 دقیقه پیاده‌روی
هتل خیام مشهدمشهد، خیابان شیرازی، نبش شیرازی 202.2 کیلومتر، 16 دقیقه پیاده‌روی
هتل قصرالضیافه مشهدمشهد، حرم مطهر امام رضا، صحن هدایت1 کیلومتر، 8 دقیقه پیاده‌روی
هتل فردوس مشهدمشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا 81.6 کیلومتر، 15 دقیقه پیاده‌روی
هتل مدینه‌ الرضا مشهدمشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان1.6 کیلومتر، 10 دقیقه پیاده‌روی
هتل اطلس مشهدمشهد، میدان بیت‌المقدس1.2 کیلومتر، 10 الی 15 دقیقه پیاده‌روی
هتل جواد مشهدمشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا سوم2.3 کیلومتر، 20 دقیقه پیاده‌روی
هتل آپارتمان آرین مشهدخیابان امام رضا، امام رضا ۳450 متر، 5 دقیقه پیاده روی

سؤالات متداول

فست‌ فودی‌ های مشهد نزدیک حرم کدام‌ اند؟

در خیابان امام رضا، فست‌فودی‌های متنوعی وجود داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به فست‌فود نسیم لبنان، فست‌فود پالیز، رژان، هم رفیق، ترنج، شمیم لبنان و… اشاره کرد.

بهترین فست‌ فود مشهد نزدیک حرم کدام است؟

فست‌فود نسیم لبنان به‌عنوان بهترین فست‌فودی مشهد در محدوده حرم شناخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آدرس و ساعت کاری مراکز خرید کاشان رو میدونی؟؟

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
کاشان شهری است که علاوه‌بر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، بازارهایش هم جذابیت خاصی برای مسافران دارد.  برخی از مراکز خرید […]
مراکز خرید کاشان

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس