آدرس و ساعت کاری مراکز خرید کاشان رو میدونی؟؟

کاشان شهری است که علاوه‌بر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، بازارهایش هم جذابیت خاصی برای مسافران دارد.  برخی از مراکز خرید کاشان مانند بازار سنتی کاشان حکم یک جاذبه دیدنی کاشان را دارد‌‌. بازار سنتی کاشان یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی و مراکز خرید کاشان است. مرکز خرید سفید، سبز، مجتمع تجاری شفق و پاساژ سیف از مهم‌ترین مراکز خرید این شهر هستند. کاشان مال نیز یکی از مجتمع‌های تجاری لوکس و مجهزی است که می‌توانید تمام برندهای معروف و مرغوب را در آن کنار هم ببینید.

بهترین مراکز خرید کاشان

لیست مراکز خرید کاشان

مرکز خریدآدرس مراکز خرید کاشان
بازار صفویه کاشانکاشان، خیابان شهید رجایی
مجتمع تجاری سفید کاشانکاشان، خیابان شهید رجایی
مجتمع تجاری سبز کاشانکاشان، خیابان شهید رجایی
مجتمع تجاری شفق کاشانکاشان، خیابان شهید رجایی
بازار سنتی کاشانکاشان خیابان باباافضل
کاشان مال کاشانکاشان، بلوار امام رضا (ع)
پاساژ سیف کاشانکاشان، خیابان شهید رجایی
جمعه بازار کاشانتقاطع بلوار دانش و دانشجو،  پارک آیت‌الله مدنی

مجتمع تجاری سفید کاشان

اگر به دنبال بهترین مراکز خرید در کاشان هستید، بد نیست به مجتمع تجاری سفید هم سری بزنید. در این مرکز خرید دو طبقه انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه عرضه می‌شود. یکی از ویژگی‌های برجسته مجتمع تجاری سفید که به محبوبیت بیشتر آن بین مردم کاشان منجر شده، مناسب بودن قیمت اجناس آن است. اگر می‌خواهید پوشاک باکیفیت و اقتصادی بخرید، مراجعه به این مرکز خرید را توصیه می‌کنیم. مجتمع تجاری سفید از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب باز است.

آدرس: کاشان، خیابان شهید رجایی

هتل های نزدیک مجتمع تجاری سفید کاشان

برخی از بهترین هتل های کاشان عبارت اند از:

بازار صفویه کاشان

بازار صفویه به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین مراکز خرید کاشان شناخته می‌شود. پاساژ صفویه دو طبقه بوده و در آن می‌توانید هرنوع کالایی از پوشاک زنانه، مردانه، بچه‌گانه و  لباس عروس تا لوازم آرایشی بیابید. این بازار بین مردم کاشان هم محبوبیت زیادی دارد و یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید شهروندان محسوب می‌شود. بازار صفویه دارای یک پارکینگ برای حفظ امنیت گردشگران و خریداران است.

پس از چندین ساعت گشت‌وگذار و خرید از فروشگاه‌های بازار صفویه می‌توانید خود را به یک نوشیدنی خوش‌طعم در کافی‌شاپی که در این مکان واقع شده، مهمان کنید. علاوه بر پارکینگ، آسانسور و جایگاه ویژه معلولان هم در این مرکز خرید وجود دارد. بازار صفویه از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۲۳ شب باز است و می‌توانید به آن مراجعه کنید.

آدرس: کاشان، خیابان شهید رجایی

هتل های نزدیک بازار صفویه کاشان

  • هتل خانه رز کاشان
  • هتل آپارتمان شیرین کاشان
  • هتل خادمی کاشان
  • اقامتگاه بوم گردی سرای ملک کاشان
بازاربزرگ صفویه کاشان

مجتمع تجاری سبز کاشان

مجتمع تجاری سبز کاشان مرکز خریدی مملو از انواع فروشگاه‌های مختلف است. تنوع بالای اجناس فروشگاه‌‌های این مرکز خرید یکی از دلایل محبوبیت آن است. انواع لباس مردانه، زنانه، بچه‌گانه، کیف و کفش، مانتو و… متناسب با هر سلیقه در مجتمع تجاری سبز عرضه می‌شود. علاوه‌بر پوشاک، لوازم خانگی و لوازم آرایشی بهداشتی مختلفی هم در فروشگاه‌های این مرکز خرید وجود دارد. مجتمع تجاری سبز کاشان از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب پذیرای مهمان خود است.

آدرس: کاشان، خیابان شهید رجایی

هتل های نزدیک مجتمع تجاری سبز کاشان

  • هتل آپارتمان شیرین کاشان
  • اقامتگاه سنتی سرای درب کاشان
  • اقامتگاه سنتی احسان کاشان

مجتمع تجاری شفق کاشان

مجتمع تجاری شفق هم از دیگر مراکز خرید پوشاک در کاشان است که به دلیل قدیمی بودن، امروزه توجه زیادی به آن نمی‌شود. اگر می‌خواهید پارچه‌های مجلسی و مانتوهای باکیفیت بخرید، توصیه می‌شود سری به این مرکز خرید که یکی از بهترین مراکز خرید لباس مجلسی در کاشان است، بزنید. ازآنجایی‌که مجتمع شفق زیاد معروف نیست، اغلب اجناس آن قیمت مناسبی دارند.

از این مجتمع می‌توانید زیورآلات، لباس‌های زنانه، مردانه و لوازم آرایشی و بهداشتی را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. علاوه‌بر پارچه و لباس، لوازم دکوراسیون هم در فروشگاه‌های این مکان به فروش می‌رسد. ساعت کاری مجتمع تجاری شفق هر روز از ۱۰ صبح الی ۱۰ شب است.

آدرس: کاشان، خیابان شهید رجایی

هتل های نزدیک مجتمع تجاری شفق کاشان

  • اقامتگاه سنتی احسان کاشان
  • هتل آپارتمان شیرین کاشان
  • اقامتگاه سنتی سرای درب کاشان

بازار سنتی کاشان

از معروف‌ترین مراکز خرید شهر کاشان می‌توان بازار سنتی کاشان را نام برد. مردم علاوه‌بر خرید برای بازدید از معماری باشکوه بازار، نیز به آن می‌آیند‌. در برخی قسمت‌های بازار سنتی کاشان می‌توان اصنافی مانند کفش‌دوزی، مسگری، زرگری و رنگرزی را مشاهده کرد. طراحی حجره‌های زیبا و سنتی این بازار توجه گردشگران و شهروندان را همواره به خود جلب می‌کنند‌.

تیمچه امین‌الدوله، مسجد مدرسه، آب انبار، مسجد میدان میرعماد و سرا از دیگر قسمت‌های دیدنی این بازار هستند. اگر گذرتان به کاشان افتاد و به بازار سنتی آن رفتید، بازدید از کاروانسرای ذغالی‌ها، کاروانسرای نو و کاروانسرای میرپنج را فراموش نکنید. این بازار محلی مناسب برای خرید سوغاتی‌ها است.

آدرس: کاشان، خیابان باباافضل

هتل های نزدیک بازار سنتی کاشان

  • اقامتگاه سنتی احسان کاشان
  • اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان
  • هتل آپارتمان شیرین کاشان
  • اقامتگاه بوم‌ گردی کمال‌ الملک  کاشان
نمایی از بازار سنتی کاشان

پاساژ سیف کاشان

در پاساژ سیف کاشان می‌توانید انواع موبایل، تبلت و لوازم جانبی سیستم‌های الکترونیکی را بیابید. پاساژ سیف بهترین مرکز خرید گوشی در این شهر است که مردم کاشان به آن بازار موبایل کاشان می‌گویند. گوشی‌های متنوع با مدل‌های مختلف در این بازار همراه ضمانت‌نامه رسمی به فروش می‌رسند.

آدرس: کاشان، خیابان شهید رجایی

هتل های نزدیک پاساژ سیف کاشان

  • اقامتگاه بوم گردی سرای ملک کاشان
  • هتل آپارتمان شیرین کاشان
  • هتل خادمی کاشان

جمعه بازار کاشان

شهر کاشان دارای یک جمعه بازار است که انواع اجناس و لوازم خانگی را می‌توان از آنجا تهیه کرد. در این جمعه بازار لباس‌های مردانه، زنانه، لوازم دکوراسیون منزل، لوازم آشپزخانه و حتی میوه‌های خشک و تازه عرضه می‌شود. درصورت سفر به کاشان، بازدید از جمعه بازار شلوغ و البته جذاب را فراموش نکنید. این بازار هر جمعه از ساعت ۱۰ صبح الی ۷ بعدازظهر آماده خدمت‌رسانی به خریداران است.

آدرس: تقاطع بلوار دانش و دانشجو، پارک آیت‌الله مدنی

هتل های نزدیک جمعه بازار کاشان

  • هتل ابریشم کاشان
  • هتل آپارتمان کوثر کاشان

کاشان مال

کاشان مال یکی از لوکس‌ترین و پیشرفته‌ترین مراکز خرید در کاشان محسوب می‌شود. این مرکز خرید که توسط شرکت وندای کی آشیان ساخته شده دارای بزرگ‌ترین هایپرمارکت کاشان است. از این هایپرمارکت تمام اقلام موردنیاز روزانه را می‌توانید تهیه کنید. از دیگر امکانات این مجتمع می‌توان به فوت کورت و شهربازی کودکان اشاره کرد. اگر به کاشان سفر کردید و دوست دارید کمی شکم‌گردی کنید، توصیه می‌شود تجربه میل غذا در فوت کورت این مرکز خرید را از دست ندهید.

تنور  چیک چیک، لمو، رومانزی و چاشنی از برندهای معروفی هستند که شعبه‌هایشان در کاشان مال حضور دارد. پس از خرید از فروشگاه‌ها و واحدهای تجاری کاشان مال می‌توانید از غرفه‌های این برندهای شناخته شده، غذای دلخواه خود را سفارش دهید. اگر همراه خود کودک کم سن و سال دارید می‌توانید حین خرید او را به شهربازی سرپوشیده کاشان مال ببرید تا سرگرم شود. بازار مهستان یکی از مراکز خرید کاشان مال است که انواع میوه‌ها و سبزیجات مدیترانه‌ای و کمیاب را ارائه می‌دهد.

در این مجتمع تجاری مجلل محصولات معروف‌ترین برندها به فروش می‌رسد‌، به همین دلیل قیمت اجناس کمی بالاتر است؛ ولی به نسبت این قیمت‌ها خدمات و محصولاتی با‌کیفیت دریافت خواهید کرد. هتل لوکس این مجتمع که در بلوار امام رضا قرار دارد دارای ۱۰۰ واحد اقامتی مدرن و مجلل است. ساعت کاری کاشان مال به شرح زیر است.

  • فروشگاه‌ها: هر روز از ساعت 10 صبح الی 23 شب
  • هایپرمارکت: هر روز از ساعت 9 صبح الی 23 شب
  • شهربازی: هر روز از ساعت 18 عصر الی 23 شب
  • فودکورت: هر روز از ساعت 12 الی 23 شب
امکانات کاشان مال

رزرو هتل های کاشان از های هتل

اگر قصد سفر به کاشان را دارید، می‌توانید از طریق وب‌سایت‌

اگر قصد سفر به کاشان را دارید، می‌توانید از طریق وب‌سایت‌ های هتل، هتل‌های کاشان را رزرو کنید. این وب سایت علاوه بر داشتن پشتیبانی 24 ساعته، به شما این امکان را می‌دهد که هتل‌ها را از نظر امکانات، قیمت، محیط هتل و اتاق ها و سایر خدمات مقایسه کنید. همچنین ممکن است در مناسبت‌های خاص از تخفیفات ویژه این وب‌سایت‌ها بهره‌مند شوید.

سؤالات متداول

بهترین مراکز خرید شهر کاشان کدام هستند؟

بازار سنتی کاشان، مجتمع تجاری شفق، مجتمع تجاری سفید و کاشان مال از بهترین مراکز خرید کاشان هستند.

بزرگ‌ترین و جدیدترین مرکز خرید کاشان کدام است؟

کاشان مال یکی از جدیدترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید کاشان است.

قدیمی‌ترین بازار کاشان کدام است؟

بازار سنتی کاشان یکی از قدیمی‌ترین بازارهای این شهر است که معماری باشکوهی دارد.

قیمت اجناس کدام مرکز خرید کاشان مناسب‌تر است؟

قیمت اجناس مرکز خرید شفق کاشان مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تحلیل امکانات هتل سی نور مشهد

شنبه 22 اردیبهشت 1403
هتل سی نور، یک هتل ۵ ستاره لوکس با ۲۲ طبقه است. این هتل اتاق‌هایی مجهز و مدرن داشته و […]
هتل سی نور مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس