بهترین مراکز خرید نزدیک هتل لیلیوم کیش کدامند؟

جزیره کیش سالانه میزبان مهمانان زیادی از سراسر کشور و جهان است، از همین رو هتل‌های متعددی احداث شده تا پاسخگوی مسافرین این جزیره باشند. یکی از هتل‌های مطرح کیش که در مرکز شهر و در فاصله نزدیک به بازارها و جاهای دیدنی کیش قرار دارد، هتل 4 ستاره لیلیوم است.

 این هتل در موقعیت مکانی عالی قرار گرفته و همین موضوع موجب شده کسانیکه به خرید و تفریح علاقه‌مند هستند، جهت رزرو هتل لیلیوم کیش اقدام کنند. اگر شما نیز تمایل دارید بدانید بهترین مراکز خرید نزدیک هتل لیلیوم کیش کدامند؟ با ما در این مقاله از سایت های هتل همراه شوید تا بیشتر با این مراکز آشنا شوید و برای رزرو هتل کیش توسط این سایت گردشگری اقدام کنید.

آدرس هتل لیلیوم کیش

کیش، میدان پردیس، بلوار رودکی

بهترین مراکز خرید نزدیک هتل لیلیوم کیش

مرکز خرید رویال مال کیش

رویال مال یکی از بهترین مراکز خرید کیش نزدیک هتل لیلیوم محسوب می‌شود که توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند. در این بازار انواع اجناس و برندها به فروش می‌رسند و فروشگاه‌های تجاری متعددی در آن فعالیت می‌کنند.

رویال مال یک مجموعه پنج طبقه بزرگ است که با عرضه محصولاتی نظیر پوشاک آقایان و بانوان، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل دیجیتال نظیر گوشی و لوازم جانبی موبایل و همچنین لوازم خانگی، تنوع بالایی از اجناس و لوازم را در دسترس مسافرین و خریداران قرار می‌دهد. در طبقه همکف مرکز خرید رویال مال کافی‌شاپ و فست‌فود قرار دارد که می‌توانید پس از گشت و گذار در بازار و خرید، در این مکان‌ها به استراحت بپردازید.

  • ساعت کاری مرکز خرید رویال مال: صبح از ساعت 9:30 تا 13:30 و عصر از ساعت 17:30 تا 22:30
  • آدرس مرکز خرید رویال مال: جزیره کیش، خیابان رودکی، رودکی 10
  • فاصله تا هتل لیلیوم کیش: ۱۶۸ متر
رویال مال کیش

مرکز تجاری کیش

اگر مایلید بدانید بهترین مراکز خرید نزدیک هتل لیلیوم کیش کدامند؟ باید بگوییم که یکی دیگر از این مراکز، مرکز تجاری کیش است که در مرکز شهر و نزدیک هتل لیلیوم واقع شده است. این مرکز خرید در 4 طبقه احداث شده که قیمت‌های مناسب و تنوع بالای محصولات از ویژگی‌های آن محسوب می‌شوند.

از اجناسی که در مرکز تجاری کیش عرضه می‌شود می‌توان به پوشاک، لوازم صوتی و تصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، زیورآلات، ساعت، لوازم الکتریکی و غیره اشاره کرد. شما می‌توانید انواع برندهای خارجی و داخلی را در این بازار مشاهده و خرید نمایید.

در مرکز تجاری کیش برای رفاه حال مشتریان خدمات رفاهی نظیر کافی‌شاپ، فست‌فود، آژانس مسافرتی، رستوران کردان، آسانسور و پله برقی در نظر گرفته شده است. این مرکز در قسمت شرقی جزیره واقع شده و تا جاذبه‌های گردشگری کیش، فاصله چندانی ندارد.

  • ساعت کاری مرکز تجاری کیش: 9 تا 13 و 17:30 تا 22:30
  • آدرس مرکز تجاری کیش: خیابان فردوسی، روبه‌روی تالار شهر
  • فاصله تا هتل لیلیوم کیش: ۶۴۶ متر
مرکز تجاری کیش

مرکز خرید میکامال کیش

از دیگر مراکز خرید نزدیک هتل لیلیوم می‌توان به مرکز خرید میکامال اشاره کنیم که ضمن واحد‌های تجاری متنوع با بهترین محصولات از برندهای معتبر و متعدد، از امکانات تفریحی نظیر تله کابین، سالن اسکی روی یخ، بزرگترین آکواریوم خاورمیانه و تونل بادی نیز برخوردار است. سالن پاتیناژ، شهربازی کودکان، سرزمین عجایب، گلف مجازی و غیره از امکانات بی‌نظیری هستند که در میکامال برای سرگرمی و تفریح خانواده‌ها و کودکانشان ارائه می‌شود.

 علاوه بر موارد ذکر شده، این مرکز خرید دارای رستوران و فودکورت، سالن بدنسازی بانوان و آقایان و کافی‌شاپ نیز است. در واقع مرکز خرید میکامال یک مجموعه تفریحی تجاری است که در فاصله اندکی از هتل لیلیوم قرار دارد.

  • ساعت کاری مرکز خرید میکامال: 10 تا 24
  • آدرس مرکز خرید میکامال: بلوار فروسی، میدان آبشار
  • فاصله تا هتل لیلیوم: ۱  کیلومتر و  ۳۰۰ متر
مرکز خرید میکامال

مرکز خرید زیتون کیش

از دیگر بازارهای محبوب و منحصربفرد کیش که نزدیک به هتل لیلیوم قرار گرفته، مرکز خرید زیتون را می‌توان نام برد. این بازار در نزدیکی خیابان اصلی اسکله تفریحی کیش واقع شده و خیلی راحت با انواع وسایل نقلیه می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

در بازار زیتون انواع کالاهای مختلف نظیر کیف و کفش، عطر و ادکلن، پوشاک، لوازم خانگی، بدلیجات و غیره را می‌توانید پیدا کنید. شما می‌توانید پس از خرید در بازار زیتون، تجربه‌ای لذت‌بخش از قدم زدن در ساحل را نیز کسب کرده و از آرامش و شکوه خلیج نیلگون فارس لذت ببرید.

  • ساعت کاری مرکز خرید زیتون: 9 تا 13 و 17 تا 23
  • آدرس مرکز خرید زیتون: کیش بلوار ساحل
  • فاصله تا هتل لیلیوم: ۱ کیلومتر و ۱۰۴ متر

بازار خرید پانیذ کیش

در این مقاله با موضوع بهترین مراکز خرید نزدیک هتل لیلیوم کیش کدامند؟ نوبت به معرفی بازار پانیذ کیش رسیده است. این بازار بزرگ که از 208 واحد اداری و تجاری برخوردار است، با عرضه انواع اجناس و کالاهای لوکس و برند و همچنین اجناسی با قیمت مناسب فعالیت خود را بیش از 25 سال است آغاز کرده و محصولاتی به این شرح ارائه می‌دهد: کیف و کفش، پوشاک، لوازم الکتریکی و دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداستی، لوازم تزیینی، انواع شکلات و قهوه و غیره.

طلافروشی‌های معتبر کیش در بازار پانیذ فعالیت می‌کنند که برای خان‌ها بازدید از این غرفه‌ها بسیار جذاب خواهد بود.شما می‌توانید پس از خرید و کشت و گذار در بازار، به رستوران‌ها یا کافی‌شاپ مرکز خرید پانیذ مراجعه کنید و از نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذ این مجموعه‌ها لذت ببرید. از مراکز تفریحی و جاذبه‌های گردشگری نزدیک به این بازار می‌توان به کارتینگ، پارک آهوان، کشتی یونانی، تفریحات آبی و غیره اشاره کرد.

  • ساعت کاری مرکز خرید پانیذ کیش: 9:30 تا 14 و 17 تا 23
  • آدرس مرکز خرید پانیذ کیش: میدان فردوسی، خیابان فردوسی
  • فاصله تا هتل لیلیوم کیش: ۸۶۴ متر
بازار خرید پانیذ

مرکز خرید مروارید کیش

مرکز خرید مروارید کیش نیز یکی از مراکز خوب و محبوب نزدیک به هتل لیلیوم کیش است که یک مکان ایده‌آل برای تفریح و گردش نیز محسوب می‌شود. در بازار مروارید اجناس متنوع با قیمت مناسب عرضه می‌شوند که شامل کیف و کفش، مواد غذایی، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل آشپزخانه، لوازم ج و اسباب بازی می‌شود. در این مرکز خرید رستوران و کافی‌شاپ نیز قرار دارد، و لحظاتی را برای استراحت می‌توانید در آن‌ها سپری کنید.

  • ساعت کاری مرکز خرید مروارید: 09 تا 13:30 و 17:30 تا 23
  • آدرس مرکز خرید مروارید: کیش، بلوار مروارید
  • فاصله تا هتل لیلیوم: ۱ کیلومتر و ۳۱۸ متر

بازار پارسیس کیش

بازار پارسیس یکی از مراکز خرید جدید و تازه تاسیس کیش است که بیشتر روی فروش و تعمیر موبایل تمرکز دارد. این مجموعه از دو طبقه تحاری، دو طبقه اداری و یک طبقه تفریحی برخوردار بوده و با ارائه پارکینگ در دو طبقه پارکینگ خدمات ویژه‌ای در اختیار مسافرین می‌دهد. 

انواع برندهای داخلی و خارجی در این بازار عرضه می‌شود که امکان مقایسه قیمت و کیفیت را برای شما فراهم می‌کند. در کنار فروش محصولات دیجیتال، بازار پارسیس از خدمات رفاهی نیز برخوردار بوده و دارای رستوران، فودکورت، کافی‌شاپ و سالن بدنسازی برخوردار است. برای رفاه حال مشتریان و مسافرین، در این مرکز خرید، پله برقی و آسانسور نیز تعبیه شده است.

  • ساعت کاری مرکز خرید پارسیس: 9 تا 13 و 17 تا 21
  • آدرس مرکز خرید پارسیس: کیش، میدان پردیس، خیابان رودکی
  • فاصله تا هتل لیلیوم:  ۱ کیلومتر

نتیجه‌ گیری

مادر این مقاله سعی کردیم با پاسخ به سوال بهترین مراکز خرید نزدیک هتل لیلیوم کیش کدامند؟ تعدادی از مراکز خرید که در فاصله کمی از این هتل قرار دارند را به شما معرفی کنیم تا ضمن اقامت در هتل لیلیوم و استفاده امکانات و خدمات منحصربه‌فرد آن، در این مراکز تفریحی تجاری نیز گشت و گذاری داشته باشید و یک سفر خاطره‌انگیز و پر هیجان را برای خود رقم بزنید. برای رزرو هتل لیلیوم کیش کافیست به سایت های هتل مراجعه کنید و در بخش ترتیب داده شده برای رزرو هتل اطلاعات لازم را وارد کرده و اتاق مورد نظر خود را انتخاب نمایید. 

سوالات متداول1- بهترین مراکز خرید نزدیک هتل لیلیوم کیش کدامند؟

مراکز خرید رویال مال، میکامال، مرکز تجاری کیش، بازار مروارید، بازار پانیذ، مرکز خرید پارسیس، بازار زیتون و غیره از مراکز خریدی هستند که در نزدیکی هتل لیلیوم قرار دارند.

2- امکانات تفریحی و رفاهی مرکز تجاری کیش کدامند؟

در مرکز تجاری کیش برای رفاه حال مشتریان خدمات رفاهی نظیر کافی‌شاپ، فست‌فود، آژانس مسافرتی، رستوران کردان، آسانسور و پله برقی در نظر گرفته شده است.

3- چه کالاهایی در بازار پانیذ کیش عرضه می‌شوند؟

کیف و کفش، پوشاک، لوازم الکتریکی و دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداستی، لوازم تزیینی، انواع شکلات و قهوه و غیره.

4- نزدیکترین مرکز خرید کیش به هتل لیلیوم مدام است؟

مرکز خرید رویال مال با فاصله 168 متر ، نزدیکترین مرکز خرید به هتل لیلیوم محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهترین زمان سفر به شیراز

سه‌شنبه 27 شهریور 1403
شیراز، شهر توریستی ایران، به خاطر تاریخ، فرهنگ و جاذبه‌های طبیعی‌اش، هر ساله میزبان گردشگران بسیاری است. بهترین زمان سفر […]
بهترین زمان سفر به شیراز

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس