مقایسه هتل پارمیس و هتل پانوراما کیش

در مقایسه هتل های 5 ستاره کیش این بار نوبت به مقایسه هتل پارمیس و هتل پانوراما کیش رسیده است. این دو هتل که از مکان‌های اقامتی نوساز جزیره کیش محسوب می‌شوند، به دلیل امکانات متنوع و مطلوب و خدمات باکیفیت، به سرعت در میان مسافرین از محبوبیت بالایی برخوردار شده‌اند و در میان هتل‌های پنج ستاره کیش معمولا در صدر لیست انتخاب مسافران کیش قرار دارند.

اگر با این دو هتل آشنایی چندانی ندارید، در این مقاله از سایت های هتل قرار است از جنبه‌های گوناگون این دو هتل را با هم مقایسه کنیم و اطلاعات جامعی در مورد هرکدام از آن‌ها ارائه دهیم.

مقایسه هتل پارمیس و هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش که یکی از هتل‌های 5 ستاره و نوساز جزیره کیش است، در 15 طبقه با تعداد 267 اتاق در نزدیکی بلوار ساحل و میدان امیرکبیر واقع شده است. این مجموعه با ارائه امکانات رفاهی عالی موجب جلب رضایت مسافرین شده و از مسافرین زیادی در تمام ایام سال میزبانی می‌کند. رستوران هتل پانوراما در طبقه همکف و لابی قرار دارد و اتاق‌های آن در سایر طبقات قرار گرفته‌اند.

این هتل به مراکز خرید کیش و جاهای دیدنی کیش دسترسی مناسب داشته و شما می‌توانید با طی مسافت کوتاهی از این مکان‌ها بازدید کنید. مرکز خرید پردیس 1 و 2، مروارید و سایر مجتمع‌های تجاری در فاصله 500 متری تا 1 کیلومتری این هتل قرار دارند و دسترسی آسان به آن‌ها موجب رضایت مسافرین شده است.

اگر قصد سفر به کیش و رزرو هتل پانوراما کیش را دارید، های هتل با فراهم کردن شرایط رزرو آنلاین این هتل باشکوه، خدمات ویژه‌ای را در کوتاه‌ترین زمان به شما ارائه می‌دهد.

آدرس هتل پانوراما کیش: بلوار ساحل، خیابان رودکی، روبروی برج‌های دیپلمات

هتل پانوراما کیش

هتل پارمیس کیش

این هتل نیز به‌واسطه ارائه خدمات و امکانات رفاهی باکیفیت و سرویس‌دهی مطلوب در لیست هتل‌های 5 ستاره کیش قرار گرفته است. معماری زیبا و موج‌گونه هتل پارمیس نمایی شگفت انگیز به آن بخشیده، که در کنار شرایط و امکانات بی‌نظیر هتل، موجب رضایت و جلب نظر میهمانان آن می‌شود.

این هتل نیز در اتاق‌های خود لوازم و تجهیزات مناسب و متنوعی را ارائه داده تا مسافرین در آرامش کامل لحظاتی شاد و بی‌دغدغه را تجربه کنند. این هتل با مراکز خرید پردیس کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی فاصله داشته و در 250 متری رویال مال فاصله قرار گرفته است.

نزدیکی به مراکز خرید و مکان‌های تفریحی کیش، از مزایای هتل پارمیس به‌شمار می‌آیند که دسترسی سریع و آسان به این مکان‌ها را برای گردشگران فراهم می‌کند. رزرو هتل پارمیس کیش از طریق سایت گردشگری های هتل امکان‌پذیر بوده و شما می‌توانید با مراجعه به این سایت و انتخاب هتل مورد نظر و تاریخ ورود و خروج، به صورت آنلاین برای رزرو اقدام کنید.

آدرس هتل پارمیس کیش: کیش، میدان پردیس

مقایسه هتل پارمیس و هتل پانوراما کیش از نظر اتاق‌ها

در هتل پارمیس اتاق‌های دوتخته پردیس، دو تخته جزیره، سه تخته جزیره، سه تخته پردیس، سوئیت دو خوابه چهار تخته به همراه صبحانه و ناهار ارائه می‌شود. برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل رو به دریا هستند و منظره زیبایی از خلیج فارس را می‌توانید در طول شبانه روز مشاهده کنید. از امکانات ارائه شده در اتاق‌های هتل پارمیس می‌توان به تلفن، حمام اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، رخت‌آویز، یخچال، روم سرویس، مبلمان، تلویزیون و غیره اشاره کرد.

در هتل پانوراما نیز سوئیت‌ها و اتاق‌های لوکس، استاندارد و کانکت ارائه می‌شوند که در طبقات دوم تا سیزدهم هتل قرار دارند. اتاق‌های کانکت با یک درب میانی به هم وصل می‌شوند که برای خانواده‌های که بدون رد شدن از راهرو می‌خواهند با هم در ارتباط باشند، مناسب است. کف اتاق‌ها با موکت فرش شده و امکاناتی نظیر یخچال، مینی‌بار، تخت‌خواب‌های راحت، نورپردازی ویژه، مبلمان و تهویه مطبوع ارائه می‌شود.

با مقایسه هتل پارمیس و هتل پانوراما کیش از جهات مختلف شما نیز می‌توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب صحیحی داشته باشید و از سفر خود لذت مضاعفی ببرید.

مقایسه هتل پارمیس و هتل پانوراما کیش از نظر اتاق‌ها

مقایسه هتل پارمیس و هتل پانوراما کیش از نظر امکانات

هتل پارمیس به خاطر واحد‌های منحصربه‌فرد خود نظیر سوئیت مخصوص عروس و داماد و پنت‌هاوس VIP محبوبیت زیادی دارد. علاوه بر امکانات اتاق‌ها، در فضای عمومی این هتل نیز می‌توانید از آسانسور، دستگاه خودپرداز، سرویس اجاره خودرو، فروشکاه، خشکشویی و آرایشگاه بهره‌مند شوید، ضمن اینکه بازی در سالن بیلیارد هتل پارمیس نیز لحظاتی مفرح و پرهیجان را برایتان رقم خواهد زد.

هتل پانوراما کیش این مزیت را دارد که برای همایش‌ها و برنامه‌های جانبی برنامه‌ریزی دقیقی داشته و در بخش گردشگری هتل تخفیف‌های ویژه‌ای برای مسافرین برای خرید بلیط در نظر گرفته است.شما می‌توانید با اجاره خودرو از هتل پانوراما برای شرکت در برنامه‌های شاد شبانه، غواصی و غیره استفاده کنید.

در این هتل استخر، جکوزی، سونای خشک و بخار، اتاق ماساژ، مجموعه ورزشی با تجهیزات مدرن و غیره برای ایجاد لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز در دسترس مهمانان قرار گرفته است.

مقایسه هتل پارمیس و هتل پانوراما کیش از نظر نزدیکی به مراکز تفریحی

بازدید از جاهای دیدنی کیش و مراکز تفریحی آن یکی از بهترین قسمت برنامه سفر به این جزیره محسوب می‌شود که همه مسافرین به آن توجه ویژه دارند. اما نکته مهم در این قسمت، فاصله هتل محل اقامت تا این جاذبه‌ها است. در این بخش فاصله هتل پارمیس و پانوراما کیش تا این مکان‌ها را بررسی کرده‌ایم.

فاصله هتل پارمیس با جاذبه‌های دیدنی کیش:

  • فاصله تا پارک هنگام: 1.3 کیلومتر
  • فاصله تا اسکله تفریحی: 1.9 کیلومتر
  • فاصله تا بازار دامون: 2.5 کیلومتر
  • فاصله تا پارک مرجان: 3.5 کیلومتر
  • فاصله تا باغ پرندگان: 5 کیلومتر
  • فاصله تا پارک دلفین‌ها: 5.7 کیلومتر

فاصله هتل پانوراما کیش تا جاذبه‌های دیدنی کیش:

  • فاصله تا اسکله تفریحی: 1.3 کیلومتر
  • فاصله تا پارک هنگام: 1.7 کیلومتر
  • فاصله تا باغ پرندگان: 5.2 کیلومتر
  • فاصله تا پارک دلفین‌ها: 5.9 کیلومتر
  • فاصله تا شهر باستانی حریره: 6.7 کیلومتر 
مقایسه هتل پارمیس و هتل پانوراما کیش از نظر نزدیکی به مراکز تفریحی

نتیجه‌گیری

همانطور که می‌دانید، داشتن یک محل اقامت مناسب در هنگام سفر تاثیر زیادی در کیفیت سفر ما و رقم زدن لحظات خوب و به‌یادماندنی می‌شود. اکثر ما سعی می‌کنیم قبل از رفتن به سفر نسبت به رزرو هتل اقدام کنیم تا زمان ورود به مقصد آسوده‌خاطر باشیم، لذا آشنایی با هتل‌ها اهمیت زیادی در انتخاب آن‌ها برایمان خواهد داشت.

همین موضوع موجب شد تا در این مقاله از میان هتل‌ های کیش اینبار به مقایسه هتل پارمیس و هتل پانوراما کیش بپردازیم و از امکانات و ویژگی‌های آن‌ها مواردی را ذکر کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو هرکدام از این هتل‌ها از خدمات سایت های هتل استفاده کنید تا از تخفیف‌ها و شرایط ویژه آن بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

2- هتل پارمیس تا ساحل خلیج فارس و فرودگاه بین‌المللی کیش چقدر فاصله دارد؟

این هتل تا ساحل حدود 15 دقیقه پیاده‌روی و تا فرودگاه بین‌المللی حدود 10 دقیقه با خودرو فاصله دارد. در صورت تمایل، ترانسفر هتل پارمیس نیز برایتان قابل استفاده است.

3- فاصله هتل پانوراما تا ساحل چقدر است؟

این هتل در نزدیکی میدان امیرکبیر واقع شده و فاصله چندانی با ساحل ندارد. تنها با 15 دقیقه پیاده‌روی به ساحل خلیج فارس و اسکله تفریحی کیش دسترسی خواهید داشت.

4- هتل پانوراما تا فرودگاه بین‌المللی کیش چقدر فاصله دارد؟

این هتل در 5 کیلومتری فرودگاه واقع شده و با کمتر از 10 دقیقه رانندگی به آن دسترسی دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهترین مراکز خرید نزدیک هتل لیلیوم کیش کدامند؟

سه‌شنبه 27 شهریور 1403
جزیره کیش سالانه میزبان مهمانان زیادی از سراسر کشور و جهان است، از همین رو هتل‌های متعددی احداث شده تا […]
بهترین مراکز خرید نزدیک هتل لیلیوم کیش کدامند؟

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس