هتل‌ های نزدیک فرودگاه چابهار

هنگام سفر به شهر چابهار، پرواز شما در فرودگاه شهر کنارک به زمین می‌نشیند، پس بهتر است هتل‌ های نزدیک فرودگاه چابهار را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که با این هتل‌ های چابهار آشنایی داشته باشید، می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید و همچنین هدف خود از سفر هتل مناسبی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هتل‌های ۴ ستاره و ۳ ستاره چابهار با بهترین امکانات و خدمات از شما مهمانان عزیز در این شهر بندری پذیرایی می‌کنند.

پس هیچ گونه نگرانی نداشته باشید زیرا بعد از رسیدن به فرودگاه کنارک می‌توانید بهترین هتل‌ها را رزرو کنید و در فاصله کمی با فرودگاه اقامت داشته باشید. پس اگر با این سوال مواجه شده‌اید که فرودگاه چابهار کجاست و چه نوع هتلی را رزرو کنید؟ تا پایان مطلب ما را همراهی کنید

هتل‌های نزدیک فرودگاه چابهار

هتل لاله چابهار از هتل‌ های نزدیک فرودگاه چابهار

یکی از هتل‌ های چهار ستاره چابهار در انتهای بلوار امام خمینی و مقابل پارک الغدیر، هتل لاله چابهار است که جزو هتل‌های زنجیره‌ای لاله محسوب می‌شود و در شهرهای تهران و شیراز نیز شعبه‌های متعددی دارند. هتل لاله جزو هتل‌ های نزدیک فرودگاه چابهار است که در دو طبقه و ۳۸ اتاق و سوئیت طراحی شده است. همچنین هتل یک رستوران مجهز نیز دارد و منوی این رستوران بسیار متنوع بوده و انواع غذاهای محلی و ایرانی را برای شما سرو می‌کنند.

هتل لاله در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است، پس می‌توان گفت که تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های آن امکانات لازم برای اقامت کامل را برای شما فراهم کرده‌اند. همچنین با اقامت در هتل لاله انواع امکانات دیگر مانند آسانسور، استخر، کافی شاپ مینی بار، روم سرویس، سیستم اعلام حریق، سالن اجتماعات، آباژور، پارکینگ و صبحانه رایگان را در اختیار خواهید داشت.

فاصله هتل لاله چابهار تا فرودگاه کنارک، ۴۹.۵ کیلومتر است که شما در عرض ۵۱ دقیقه می‌توانید به فرودگاه برسید. فاصله این هتل با جاذبه‌های چابهار نیز بسیار مناسب است و می‌توانید در کمترین زمان ممکن از جاذبه‌های این شهر دیدن کنید. به عنوان مثال فاصله این هتل تا منطقه آزاد ۴.۸ کیلومتر، فاصله هتل تا قلعه پرتغالی‌ها ۸.۹ کیلومتر و فاصله هتل تا خیابان شهید نوروزی ۳.۹ کیلومتر است.

هتل لاله چابهار

هتل فردوس چابهار

هتل فردوس چابهار، جزو هتل‌های ۴ ستاره در شهر بندری چابهار است که تقریباً جزو هتل‌های نوساز محسوب می‌شود؛ زیرا در سال ۱۳۹۵ و در یک ساختمان دو طبقه و بزرگ احداث شده است. این هتل در منطقه آزاد تجاری صنعتی و خیابان تجارت قرار دارد که محیط کاملا زیبا و مجلل، همراه امکانات رفاهی متنوع آن می‌تواند اقامتی راحت و دلنشین را برای شما فراهم کند.

در این هتل فضایی برای بازی کودکان و همچنین رستوران مجهز برای پذیرایی از شما مهمانان در نظر گرفته شده است. شما از بین ۷۹ اتاق، می‌توانید اقامتگاهی را مناسب خود پیدا کنید. برخی از امکانات مهم این هتل شامل آسانسور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، چایخانه سنتی، کافی شاپ در فضای باز، خدمات تور، سیستم اعلام حریق، آباژور، مینی بار، پارکینگ، اینترنت و غیره می‌شود.

فاصله فرودگاه چابهار تا هتل فردوس ۴۵.۴ کیلومتر است و شما در عرض ۴۵ دقیقه می‌توانید از هتل به فرودگاه برسید. فاصله هتل تا جاذبه‌های استانبول نیز بسیار مناسب است؛ به عنوان مثال این هتل تا منطقه آزاد چابهار ۶.۶ کیلومتر و فاصله هتل تا ساحل صخره‌ای چابهار ۸.۶ کیلومتر فاصله دارد.

هتل آذین چابهار

هتل آذین یکی از هتل‌های سه ستاره است که در دسته هتل‌ های نزدیک فرودگاه چابهار قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۹۶ در انتهای بلوار شهید ریگی، تقاطع بلوار قدس و جنب اسکله شهید بهشتی تاسیس شد. هتل آذین چابهار یک ساختمان دو طبقه است که طراحی بسیار مدرنی دارد. هنگامی که شما در این هتل اقامت دارید، انواع امکانات رفاهی را به شما ارائه داده و از بین ۲۲ واحد اقامتی مختلف می‌توانید بهترین واحد را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

اکثر اتاق‌های این هتل دارای بالکن، اینترنت رایگان و صبحانه هستند؛ به همین دلیل می‌توانید اقامت راحت و دلنشینی را تجربه کنید. فاصله هتل آذین چابهار تا فرودگاه کنارک ۴۹ کیلومتر است که شما در عرض ۴۸ دقیقه می‌توانید به فرودگاه برسید، پس همین دلیل موجب شده است که این هتل جزو هتل‌ های نزدیک فرودگاه چابهار باشد.

از امکانات مهم این هتل می‌توان به آسانسور، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، مینی بار، خدمات تور، روم سرویس و غیره اشاره کرد. همچنین توجه داشته باشید که این هتل فاصله بسیار مناسب با جاذبه‌های شهر بندری چابهار دارد؛ به گونه‌ای که فاصله هتل تا ساحل صخره‌ای چابهار ۵.۵ کیلومتر، فاصله هتل تا سواحل مکران ۱۵.۶ کیلومتر و فاصله هتل تا تالاب لیپار چابهار ۲۲.۳ کیلومتر است.

هتل آذین چابهار

هتل سپیده چابهار

هتل سپیده یکی از هتل‌های ۳ ستاره است که در خیابان فردوسی واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۷۶ تاسیس شده و برای بهبود امکانات و خدمات در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت تا بتواند به بهترین شکل ممکن از شما مهمانان عزیز پذیرایی کند. ساختمان این هتل دو طبقه است که ۵۰ اتاق با امکانات کامل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این هتل پرسنل مجرب آماده خدمات‌رسانی به شما عزیزان هستند تا اقامت دلنشین را برای شما مهمانان عزیزان فراهم کنند. برای رزرو این هتل شما باید حداقل دو شب در این هتل اقامت داشته باشید. فاصله این هتل تا فرودگاه کنارک، تقریباً ۵۸ کیلومتر است که فاصله بسیار مناسبی با فرودگاه دارد و رفت و آمد را برای شما آسان‌تر می‌کند.

از امکانات مهم این هتل می‌توان به لابی، پارکینگ، اینترنت، آباژور، کافی شاپ، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، رستوران، خدمات تور، صبحانه رایگان و غیره اشاره کرد. موقعیت مکانی مناسب این مجموعه باعث شده است که دسترسی مناسبی به جاذبه‌های این شهر داشته باشید. به عنوان مثال فاصله این هتل تا منطقه آزاد چابهار ۵.۳ کیلومتر، فاصله هتل تا قلعه پرتغالی‌های چابهار ۹.۴ کیلومتر و فاصله هتل تا مسجد جامع تیس ۱۰.۴ کیلومتر است.

هتل ونوس چابهار

یکی از هتل‌های سه ستاره واقع در دانشگاه دریانوردی، هتل ونوس چابهار است که جزو هتل‌ های نزدیک فرودگاه چابهار محسوب می‌شود. این هتل در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد و در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد و در دو طبقه و ۲۷ اتاق سوئیت اقامتگاهی طراحی شده است. شما با اقامت در این هتل می‌توانید امکانات و خدمات رفاهی مناسب را در اختیار داشته باشید و در هر یک از اتاق‌های این هتل چشماندازی رو به دریا را مشاهده کنید.

موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب است، به گونه‌ای که به راحتی می‌توانید به ساحل دسترسی داشته باشید. فاصله این هتل تا فرودگاه کنارک ۵۰ کیلومتر است که شما در عرض یک ساعت می‌توانید به فرودگاه برسید و رفت و آمد شما در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

از مهم‌ترین خدمات رفاهی این هتل می‌توان به سالن تلویزیون، فضای سبز، نمازخانه، تفریحات آبی، کافی شاپ، پارکینگ سرپوشیده، خدمات تور، اینترنت، سیستم اطفاء حریق، لاندری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرهنگی، سالن آمفی تئاتر، لابی، سالن اجتماعات و غیره اشاره کرد. شما با اقامت در این هتل از بابت گردش خود نگران نیستید؛ زیرا فاصله هتل با جاذبه‌های این شهر بسیار مناسب است و در کمترین زمان ممکن می‌توانید از اکثر جاذبه‌های این شهر دیدن کنید. فاصله هتل تا قلعه پرتغالی‌ها ۸.۳ کیلومتر، فاصله هتل تا بلوار توحید ۳.۲ کیلومتر و فاصله هتل تا منطقه آزاد ۴.۲ کیلومتر است.

هتل ونوس چابهار

سخن پایانی

فاصله فرودگاه کنارک تا چابهار ۵۵ کیلومتر است و در صورتی که شما مسافر شهر بندری چابهار هستید و در این فرودگاه پرواز شما به زمین می‌نشیند، می‌توانید بهترین هتل‌هایی که در نزدیکی فرودگاه قرار دارند را رزرو کنید. در این صورت اقامتی راحت را تجربه خواهید کرد و نیازی نیست که هزینه چندان بالایی را برای رفت و آمد خود پرداخت کنید. در این مقاله ما هتل‌ های نزدیک فرودگاه چابهار را به شما معرفی کردیم که شما باید بر اساس نیاز و سلیقه خود تصمیم بگیرید که چه هتلی برای شما مناسب‌تر است.

سوالات متداول

آیا هتل های نزدیک فرودگاه چابهار ارزش اقامت دارند؟

در نزدیکی این فرودگاه، هتل های 4 ستاره و 3 ستاره بسیار زیبا و راحتی وجود دارند که میتوانید از اقامتتان نهایت لذت را ببرید.

هتل های نزدیک فرودگاه چابهار چه ویژگی هایی دارند؟

از جمله این ویژگی ها میتوان به مواردی همچون سالن آمفی تئاتر، تفریحات آبی، کافی شاپ، پارکینگ سرپوشیده و سالن اجتماعات اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساحل تیس چابهار ، گوهر پنهان دریای مکران

سه‌شنبه 3 مهر 1403
امروزه جاهای دیدنی چابهار گردشگران و مسافران بسیار زیادی را به خود جذب می‌کند؛ به همین دلیل تفریحات و جاذبه‌های […]
ساحل تیس چابهار

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس