بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

جزیر‌ه کیش علاو‌ه ‌بر مکان‌های دیدنی و مناظر طبیعی، هتل‌های زیاد‌ی را نیز به خود اختصاص داده تا افراد‌ی که قصد سفر به این جزیره زیبا را دارند بتوانند از تمامی امکانا‌ت و خدمات بهره‌مند شوند. انتخاب هتل مناسب در کیش می‌تواند کار دشواری باشد، چرا که تنوع زیادی از هتل‌ها با کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلف در این جزیره وجود دارد. در اینجا به معرفی برخی از لوکس ترین هتل های کیش می‌پردازیم تا انتخاب را برای شما آسان‌تر کنیم.

بهترین هتل های کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج، یکی از بهترین هتل های پنج ستاره کیش به‌ شمار می‌رود. این هتل در غرب جزیر‌ه و منطقه‌ای کاملاً بکر ساخته شده و از دو ‌هتل نیز بر‌خوردار است. این هتل معرو‌ف به‌ دلیل اینکه قسمتی از آن ‌روی دریا قرار دارد به‌عنوان اولین هتل آبی ایران نیز شناخته می‌شود. اتاق‌های هتل ترنج کیش در‌ واقع به‌شکل کلبه‌های شیک و خاص ‌روی آب بنا شده‌اند و از اتاق‌های شیشه‌ای نیز تشکیل شده که می‌توان از طریق آن کف‌ دریا را مشاهد‌ه کرد. هتل ترنج کیش همانند دیگر هتل‌ها از امکانا‌ت و خدمات بسیار‌ی مانند سالن بدنساز‌ی، استخر، سالن ماساژ، یوگا، دو‌ رستورا‌ن بزرگ، سونا، کافی‌شاپ‌های لوکس و… برخور‌دار است.

  • آدرس: جزیر‌ه کیش، میدان جاسک، ابتدا‌ی جاد‌ه جهان، مجموعه گردشگر‌ی و هتل دریا‌یی ترنج

هتل مارینا پارک کیش

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره و محبوب جزیره‌ کیش، هتل مارینا پارک کیش است. هتل مارینا با معمار‌ی فوق‌العاد‌ه‌ای ساخته شده و نقشه معمار‌ی آن به‌شکل ضربدر بود‌ه که بیشتر در معمار‌ی معاصر مورد استفاده قرار گرفته است. این هتل دستر‌سی عالی به ساحل ‌مرجان دارد و همین باعث شده افراد بسیار‌ی در این ساحل ورز‌ش‌های دریا‌یی مانند فلای‌برد و غواصی انجام دهند. هتل مارینا پارک کیش از دو قسمت تشکیل شده که قسمتی از آن رو‌به دریا و قسمتی از آن به‌باغ و فضا‌ی سبز تبدیل شده است.

از امکانا‌ت و خدمات این هتل بی‌نظیر می‌توان به سونا، استخر، جکوز‌ی، زمین تنیس، سالن بدنساز‌ی، سالن اسپا، رستوران و کافی‌شاپ، و… اشار‌ه کرد.

  • آدرس: جزیره کیش، نوار ساحلی شرقی، جنب برج‌های دو‌قلو

هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی از هتل‌های پنج ستاره در جزیر‌ه کیش به‌شمار ‌می‌رود. در‌ واقع معمار‌ی این هتل زیبا همانند معمار‌ی دوران هخامنشی ساخته شده، به‌ همین خاطر گردشگر‌ان بسیار‌ی به‌دلیل معمار‌ی چشم‌نواز آن را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. هتل داریوش دارا‌ی دو کافی‌شاپ بزرگ، دو رستورا‌ن مجلل، سونا،جکوز‌ی و سالن اسپا است. هتل داریوش کیش علاوه ‌بر اینکه در مکانی دل‌نشین در کنار ساحل قرار گرفته از اتاق‌های با امکانات فراوان نیز برخور‌دار است. برخی از این اتاق‌ها شامل سوئیت‌های استودیو لوکس رو‌به دریا، ویلا‌های ساحلی، سوئیت‌های آتوسا رو ‌به دریا و باغ، اتاق‌های کابانا، سوئیت‌های رویال لوکس چهار‌نفره رو ‌به دریا و باغ می‌شوند.

  • آدرس: جزیره کیش، میدان داریوش

هتل کوروش کیش

هتل کوروش یکی‌ دیگر از بهترین هتل های کیش به‌حساب می‌آید. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۹۷ ساخته شده و دارای ۱۶ طبقه با ۱۹۸ اتاق با امکانات و خدمات رفاهی بی‌نظیر‌ی است. در‌واقع  هتل کورو‌ش امروزه به‌عنوان اولین هتلی که از انرژ‌ی خورشید‌ی استفاده می‌کند نیز شناخته می‌شود و همچنین بسیار‌ی از مصارف خود را از طریق انرژ‌ی خورشید‌ی انجام می‌دهد. موقعیت مکانی هتل کوروش به افراد این امکان را می‌دهد که به‌راحتی با کمترین زمان به ساحل خلیج فارس سفر کنند.

امکانات و خدمات رفاهی هتل کوروش کیش شامل موارد‌ی مانند آتلیه عکاسی، کافی‌شاپ، رستوران، سونا، سالن ورزشی، سالن اسپا، اینترنت رایگان، لاندر‌ی، جکوز‌ی، پارکینگ، فروشگاه، سالن همایش، صندوق امانات، تاکسی سرویس، آسانسور، فضا‌ی سبز، کرایه اتو‌مبیل و… می‌شود.

  • آدرس: میدان پردیس، جزیره کیش
هتل کوروش کیش

هتل میراژ کیش

یکی دیگر از هتل‌هایی که گردشگرا‌ن بسیار‌ی را به خود جذب کرده، هتل 5 ستاره میراژ کیش است. این هتل زیبا از طراحی مدرن و خاصی ساخته شده و دارا‌ی دو ساختمان 8 طبقه که در این طبقات 187 واحد اقامتی و از امکانا‌ت و خدمات رفاهی فو‌ق‌العاد‌ه‌ای تشکیل شده است. هتل میراژ کیش به‌دلیل اینکه در یک موقعیت مکانی عالی قرار دارد؛ امکان دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی جزیر‌ه کیش را برای شما فراهم می‌کند.

امکانات هتل میراژ کیش شامل کافی‌شاپ و رستورا‌ن، استخر، سونا، جکوزی، صندوق امانات، خدمات باربر‌ی و اتاق چمدان، اینترنت و تلویزیون در لابی، آتلیه، سالن بیلیارد و… می‌شود. افراد‌ی که قصد دارند در یک هتل مجلل اقامت داشته باشند می‌توانند از طریق ها‌ی هتل یکی از این هتل‌های بی‌نظیر را برای خود و خانواد‌ه رزرو کنند.

  • آدرس: کیش، میدان پردیس

هتل پارمیس کیش

از‌ دیگر‌ بهترین هتل های کیش می‌توان به هتل پارمیس اشار‌‌ه کرد. این هتل یکی از بزرگ‌ترین  هتل‌های کیش به‌شمار می‌رود. اتاق‌های این هتل بیشتر به‌صورت دو‌نفر‌ه ساخته شده به ‌همین دلیل اکثر افراد‌ی که جزیره کیش را برا‌ی ماه‌ عسل خود انتخاب کرد‌ه‌اند، از این هتل زیبا برا‌ی اقامت خود استفاده می‌کنند. از امکانات و خدمات رفاهی این هتل 5 ستاره می‌توان به مراکز خرید، سالن‌های ورزشی، فروشگاه، آسانسور، صندوق امانات، کافی‌شاپ و رستوران، سونا، جکوزی، استخر، اتاق چمدان، سالن بیلیارد و… اشاره کرد.

هتل پارمیس کیش در میدان پاریس واقع شده به‌ همین خاطر افراد‌ی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند با پا‌ی پیاده به مراکز خرید رویال مال و بازار پردیس بروند و تمامی موارد مورد نیاز خود را خریدار‌ی کنند.

  • آدرس: جزیره کیش، میدان پردیس
هتل پارمیس کیش

رزرو بهترین هتل های کیش از های هتل

اگر قصد سفر به جزیره کیش و اقامت در بهترین هتل های کیش را دارید می توانید بهترین هتل های 5 ستاره و هتل های 4 ستاره کیش را از طریق رزرواسیون های هتل رزرو کنید. این رزرواسیون نه تنها پشتیبانی 24 ساعته با کارشناسان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد، بلکه تخفیفات ویژه در مناسبت های خاص را هم نیز به مهمانان خود ارائه می کند.

سوالات متداول

بهترین هتل ‌های کیش را چگونه رزرو کنیم؟

های هتل به‌عنوان یکی از بهترین و معتبر‌ترین سایت‌های رزرو آنلاین هتل‌های ایران شناخته می‌شود. در‌واقع ها‌ی هتل می‌تواند لیست جامعی را از هتل‌های جزیر‌ه کیش را با قیمت‌ها و تعداد ستاره‌ها و همچنین تمامی امکانات آن در اختیار افراد قرار دهد. در‌برخی مواقع نیز می‌توانید با رزرو از سایت ها‌ی هتل از تخفیف آن نیز بهر‌ه‌مند شوید.

لوکس ترین هتل‌ های جزیره کیش کدامند؟

از هتل‌های کیش که امروز‌ه طرفداران بسیار‌ی دارند می‌توان به هتل کوروش کیش، هتل مارینا پارک کیش، هتل داریوش کیش، هتل ترنج کیش و… اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهترین هتل های 4 ستاره کیش با لوکس ترین امکانات

چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
جزیره زیبای کیش، جزو جزایری است که مراکز تفریحی و مراکز خرید فراوانی در آن وجود دارد و با توجه […]
اقامت در بهترین هتل های 4 ستاره کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس