مراکز خرید کیش نزدیک هتل امیرکبیر

اقامت در هتل‌هایی که به مراکز خرید کیش نزدیک هستند از چند جهت اهمیت داشته که مهم‌ترین آن‌ها حذف هزینه رفت و آمد است. اکثر هتل‌ های کیش برای رفاه حال مسافرین خود به مراکز خرید نزدیک هستند که هتل امیرکبیر یکی از هتل‌های معروف و زیبایی است. با شناخت مراکز خرید کیش نزدیک هتل امیرکبیر می‌توان سفری پر از لذت و راحتی را تجربه کرد و

بازارها و مراکز خرید معروفی نظیر بازار دیپلمات، بازار عرب‌ها، پارس خلیج و بهکیش در فاصله کمی از هتل امیرکبیر قرار دارند و با عرضه محصولات محلی و بین‌المللی، زیورآلات، لباس، صنایع دستی و سوغات، برای مسافرین امکان خرید راحت را فراهم کرده‌اند.

مراکز خرید کیش نزدیک هتل امیرکبیر

مرکز خرید پارس خلیج کیش

بازار پارس خلیج یکی از مراکز خرید کیش است که در نزدیکی هتل امیرکبیر کیش واقع شده و مساحتی حدود 12 هزار متر مربع دارد. این وسعت بازار نشان می‌دهد که غرفه‌ها و فروشگاه‌های متعددی با اجناس و محصولات متنوع در آن فعال هستند. در واقع مرکز خرید پارس خلیج کیش از 150 غرفه مختلف برخوردار است و فروشندگان این غرفه‌ها با حوصله زیاد به مشتریان خود در خرید کمک می‌کنند.

 برای نزدیکی به این مرکز خرید، بهتر است در هتل امیرکبیر کیش اقامت کرده تا تنها با 5 دقیقه پیاده‌روی به آن دسترسی داشته باشید. این مرکز در فاصله 366 متری هتل امیرکبیر قرار دارد و از ساعت 10 صبح تا 13 ظهر و مجدد از 16 عصر تا 22 شب فعالیت می‌کند. با شناخت مراکز خرید کیش نزدیک هتل امیرکبیر می‌توانید در این اقامتگاه تجربه بهتری از سفر خود داشته باشید.

آدرس مرکز خرید خلیج فارس کیش: خیابان خلیج فارس، جنب اسکله میرمهنا، بازار پارس خلیج کیش

مرکز خرید پارس خلیج کیش

بازار عرب‌های کیش

یکی دیگر از مراکز خرید کیش که در نزدیکی هتل امیرکبیر واقع شده، بازار عرب‌های کیش است. در این بازار که از قدیمی‌ترین مراکز خرید جزیره کیش محسوب می‌شود، اغلب فروشندگان عرب زبان هستند به همین دلیل به بازار عرب‌ها شهرت یافته است.

این بازار حدود 70 فروشگاه داشته و شما می‌توانید برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک محلی، مانتو، روسری و اجناسی از این قببل به این فروشگاه‌ها مراجعه کنید. ساعت کاری بازار عرب‌ها از ساعت 9 صبح تا 23 شب بوده و فاصله آن با هتل امیرکبیر 927 متر است، یعنی شما می‌توانید با 12 دقیقه پیاده‌روی از هتل امیرکبیر کیش به بازار عرب‌ها برسید.

آدرس بازار عرب‌های کیش: بلوار پیامبر، نزدیک بازار پارس خلیج

بازار عرب‌های کیش

مرکز خرید دیپلمات کیش

اگر در هتل امیرکبیر کیش اقامت خواهید کرد، بهتر است بدانید که یکی از لوکس ‌ترین مراکز خرید کیش در نزدیکی آن واقع شده و شما به راحتی می‌توانید در زمان کوتاهی به این مرکز سر بزنید. مرکز خرید دیپلمات کیش، از مجتمع‌های تجاری مدرن و زیبای جزیره کیش است که در پنج طبقه احداث شده و از واحد‌های اداری و فروشگاهی تشکیل شده است.

 در این مرکز خرید مردم کیش و مسافرین این شهر می‌توانند اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنند. چشم انداز زیبای مرکز خرید دیپلمات به دریای خلیج فارس و همچنین برخورداری از فضای سبز چشم‌نواز و منحصربه‌فرد، این مرکز را در لیست مراکز شلوغ و پربازدید شیک قرار دارد.

آدرس مرکز خرید دیپلمات: کیش، بلوار ساحل، روبروی هتل هلیا

مرکز خرید دیپلمات کیش

مرکز خرید بهکیش یکی از مراکز خرید کیش نزدیک هتل امیرکبیر

یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید کیش نزدیک هتل امیرکبیر، مرکز خرید بهکیش است که وسعتی حدود 240 هکتار داشته و در محله‌ای با همین نام واقع شده است. این بازار که از مراکز خرید نزدیک به هتل امیرکبیر محسوب می‌شود دارای فروشگاه‌های لوکس، سینمای 4 بعدی، رستوران، فروشگاه زنجیره‌ای، فروشگاه پوشاک، مجتمع تفریحی و بخش‌های مختلف بوده که خدمات متنوعی به مراجعین خود می‌دهند. فاصله هتل امیرکبیر با مرکز خرید بهکیش حدود 8 کیلومتر و 186 متر است که با 11 دقیقه رانندگی می‌توانید به این مرکز دسترسی داشته باشید.

آدرس مرکز خرید بهکیش: محله دانشگاه کیش، بلوار ایران، خیابان سنایی

ارزانترین مراکز خرید کیش

یکی از جاذبه‌های پرطرفدار جزیره کیش، پاساژها و بازارهای آن است که با برخورداری از امکانات رفاهی و اجناس و لوازم متنوع ساعت‌ها گردشگران زیادی را مجذوب خود کرده‌اند. مهم‌ترین بخش خرید از بازارهای کیش، خرید اجناسی با قیمت مناسب است.

با وجود اینکه برخی از بازارهای این جزیره مخصوص عرضه اجناس بسیار لوکس و گران قیمت هستند، ولی در کیش مراکز خرید ارزان نیز وجود دارد که علاوه بر نزدیک بودن به هتل‌های جزیره، تنوع بالایی از اجناس و لوازم را با قیمتی ارزان و کیفیت بالا ارائه می‌دهند. تعدادی از ارزانترین مراکز خرید کیش که در نزدیکی هتل امیرکبیر واقع شده‌اند عبارتند از:

  • بازار دامون در فاصله 12 دقیقه‌ای با خودرو: مرکز خرید دامون کیش نیز از ارزانترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود که در محله اعراب نشین این جزیره قرار گرفته و یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در میان گردشگران است. در مرکز خرید دامون محصولات آرایشی و بهداشتی، شکلات و مواد غذایی، طلا و زیورآلات، تلفن همراه، کامپیوتر و لپ‌تاپ با قیمت استثنایی در دسترس مشتریان قرار دارد.

آدرس مرکز خرید دامون کیش: شهرک دامون، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران

  • بازار ونوس در فاصله 14 دقیقه‌ای با خودرو: اگر شما نیز تمایل دارید خریدی ارزان و اقتصادی را تجربه کنید، بازار ونوس کیش یک گزینه ایده‌آل خواهد بود. این بازار فروشگاه‌های زیادی دارد که اکثر آن‌ها لباس مجلسی زنانه می‌فروشند. علاوه بر این فروشگاه‌ها، مراکز فروش اسباب‌بازی، لباس کودک، لوازم خانگی و همچنین رستوران و کافی شاپ نیز در مرکز خرید ونوس وجود دارد.

آدرس بازار خرید ونوس: جزیره کیش، خیابان سنایی، بازار بین المللی  ونوس، نزدیک به هتل ونوس

ارزانترین مراکز خرید کیش

بازار پردیس 1 در فاصله 15 دقیقه‌ای با خودرو: یکی دیگر از مراکز خرید کیش نزدیک هتل امیرکبیر، مرکز خرید پردیس 1 و 2 است که زمان کمی را می‌توانید برای رسیدن به این بازار صرف کنید. در این بازار انواع کیف و کفش و پوشاک با قیمتی مناسب عرضه می‌شود.

آدرس مرکز خرید پردیس کیش: شهرک پردیس، میدان ساحل، خیابان فردوسی

شما می‌توانید در فاصله بین هتل امیرکبیر و بازارهای ذکر شده، از مکان‌های دیدنی، منظره زیبای ساحل و خلیج زیبای فارس لذت ببرید.

نتیجه‌گیری

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های سفر به جزیره زیبای کیش، خرید از مراکز لوکس و متنوع این منطقه است. اکثر افراد برای برقراری تعادل بین هزینه‌های سفر تمایل دارند در هتل‌هایی که به مراکز خرید کیش نزدیک هستند اقامت کنند؛ بنابراین ما سعی کردیم در این مقاله بازارها و مراکز خرید کیش نزدیک هتل امیرکبیر را معرفی کنیم تا برای اقامت در این هتل، دغدغه‌ای برای دور بودن از  این بازارها و فروشگاه‌ها نداشته باشید.

سوالات متداول

فاصله بازار پارس خلیج با هتل امیرکبیر کیش چقدر است؟

این مرکز در فاصله 366 متری هتل امیرکبیر قرار دارد و تنها با 5 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

مراکز خرید کیش نزدیک به هتل امیرکبیر کدامند؟

مرکز خرید دیپلمات کیش، بازار عرب‌ها، بازار پارس خلیج و مرکز خرید بهکیش

دلیل محبوبیت و شلوغی مرکز خرید دیپلمات کیش چیست؟

این مرکز علاوه بر فروشگاه‌های متنوع با اجناسی لوکس و منحصربه‌فرد، دارای چشم‌انداز زیبا به خلیج فارس و همچنین فضای سبز چشم‌نواز بوده و همین موضوع دلیل محبوبیت و شلوغی بیشتر آن شده است.

بازار عرب‌های کیش در چه ساعاتی از شبانه روز فعالیت می‌کند؟

از 9 صبح تا 23 شب می‌توان برای خرید به این بازار مراجعه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مقایسه هتل گراند و هتل آرامش کیش

شنبه 24 شهریور 1403
آشنایی با هتل‌ های کیش موجب می‌شود که شما در صورت سفر به این جزیره زیبا، به راحتی هتل مناسب […]
مقایسه هتل گراند و هتل آرامش کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس