رستوران هتل پرشین پلازا تهران

یکی از مهم‌ترین المان‌ها بعد از انتخاب هتل محل اقامت، توجه به بوفه و کافه‌رستوران آن است؛ چرا که یکی از تجربه‌های دلپذیر و خوشایند برای افراد، صرف وعده‌های غذایی متنوع و خوشمزه به‌ویژه در سفر است. رستوران هتل پرشین پلازا تهران که در هتل پنج‌ستاره این مجموعه واقع شده، می‌تواند تجربه‌ای ناب را در مدت اقامت در این هتل برای میهمانان فراهم کند.

در کنار خدمات ویژه این هتل وجود چندین بوفه و کافه‌رستوران در هتل پرشین پلازا تهران در محیطی با طراحی بی‌نظیر، باعث جلب رضایت میهمانان و شهروندان با صرف وعده‌های غذایی در این مجموعه خواهد شد. اگر به دنبال اطلاعات جامعی از رستوران‌های هتل پرشین پلازا هستید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

رستوران هتل پرشین پلازا تهران

هتل پرشین پلازا تهران

تجربه یک اقامت بی‌نظیر در هتلی پنج‌ستاره با معماری لوکس و زیبا را در هتل پرشین پلازا تهران تجربه خواهید کرد. این مجموعه اقامتی که جزو هتل‌های نسبتاً تازه‌تأسیس پایتخت به شمار می‌رود، در سال ۱۳۹۷ در قلب پایتخت و در محله عباس‌آباد افتتاح شد.

در کنار خدمات و امکانات ویژه این هتل برای میهمانان خود، وجود دو رستوران هتل پرشین پلازا تهران یعنی رستوران رویال گلکسی و رستوران شاندیز در کنار بوفه صبحانه، کافه، کافی‌شاپ، مجموعه‌های ورزشی، سالن کنفرانس و… باعث شده که علاوه بر بهره‌مندی مسافران، این مجموعه به مکانی برای برگزاری مراسمات دولتی، غیردولتی، رسمی، برگزارکننده جشن‌های کوچک و دورهمی و… پایتخت‌نشینان تبدیل شود.

رستوران هتل پرشین پلازا تهران کجاست؟

هتل پرشین پلازا از بهترین هتل های تهران در منطقه هفت ، خیابان سهروردی شمالی، پایین‌تر از خیابان بهشتی، چهارراه کیهان، خیابان میرزای زینالی شرقی واقع شده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای گردشگرانی است که می‌خواهند از مترو برای گشت و گذار در تهران کمک بگیرند.

رستوران شاندیز این هتل در طبقه M یا همان لابی هتل قرار دارد که حال و هوای سنتی به مسافرین القا می‌کند. از طرفی رستوران رویال گلکسی با تنوع بی نظیر غذاها در آخرین طبقه هتل واقع شده که هر گردشگری لذت واقعی خوردن غدا در کنار خانواده را تجربه می‌کند.

نحوه دسترسی به رستوران هتل پرشین پلازا تهران

باتوجه‌به اینکه این مجموعه اقامتی در قلب تهران قرار گرفته، بهترین راه برای رسیدن به این هتل استفاده از وسایل نقلیه عمومی به‌خصوص مترو است. چرا که با کمترین زمان ممکن و فرار از ترافیک سخت پایتخت می‌توانید خود را به هتل پرشین پلازا برسانید.

از فرودگاه مهرآباد

 میهمانانی که از طریق خطوط هوایی خود را به پایتخت رسانده‌اند می‌توانند با استفاده از دو ایستگاه مترو که در فرودگاه مهرآباد قرار دارد، باتوجه‌به تابلوهای راهنما خود را به ایستگاه مترو سهروردی که نزدیک‌ترین ایستگاه به هتل است برسانند. در ادامه با استفاده از تاکسی و طی مسافت کوتاه می‌توانید خود را به این مجموعه اقامتی لوکس پایتخت برسانید.

از فرودگاه امام

 میهمانان خارجی که از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قصد عزمت به این هتل را دارند، راحت‌تر خواهند بود که با خودرو و عبور از بزرگراه‌های پایتخت خود را به این هتل پرشین پلازا  برسانند.

خوشبختانه باتوجه‌به استفاده از خطوط مترو در مسیرهای مختلف شهر تهران، این امکان برای شهروندانی که قصد استفاده از رستوران هتل پرشین پلازا تهران را دارد نیز به‌راحتی فراهم شده است.

انواع رستوران هتل پرشین پلازا تهران

هتل پرشین پلازا از بهترین هتل های 5 ستاره تهران است که در کنار امکانات مختلف و متنوع برای رفاه حال میهمانان خود از دو رستوران مجهز برخوردار است:

رستوران رویال گلکسی تهران

اولین رستوران هتل پرشین پلازا تهران که در سال ۱۴۰۰ افتتاح و فعالیت خود را آغاز نمود، این مجموعه پذیرایی است. این رستوران با معماری کلاسیک و زیبای خود در کنار ویوی چشم‌نواز ۳۶۰ درجه به شهر تهران، می‌تواند خاطرات زیبایی را برای میهمانان ساکن در این مجموعه اقامتی و شهروندان تهرانی رقم بزند.

رستوران رویال گلکسی در منوی خود لیستی از غذاهای بین‌المللی ارائه نموده که مناسب هر نوع ذائقه‌ای است. تنوع بالای منوی این رستوران از غذاهای ایتالیایی گرفته تا غذاهای اصیل و خاص ایرانی با مواد باکیفیت، باعث شده که علاوه بر میهمانان این مجموعه بسیاری از پایتخت‌نشینان نیز خواهان صرف یک وعده‌غذا در این رستوران باشند.

بخش VIP این رستوران شیک با تخت‌های بزرگ در فضای سبز، به یک مکان ایده‌آل برای برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و مراسمات خصوصی تبدیل شده است. این مجموعه پذیرایی لوکس در پایتخت خدمات ویژه‌ای نیز برای برگزاری مراسم تولد و سالگرد ازدواج فراهم نموده که با هماهنگی‌های لازم به میهمانان ارائه می‌شود. صرف یک وعده‌غذا در این رستوران با نوای موسیقی زنده و دکوری خاص و بی‌نظیر می‌تواند یک خاطره زیبا را برای میهمانان در این مجموعه فراهم نماید.

رستوران رویال گلکسی تهران

رستوران شاندیز پرشین پلازا تهران

یکی دیگر از مجموعه‌های پذیرایی در هتل پرشین پلازا که در طبقه اول این مجموعه قرار دارد، رستوران شاندیز است. فضای زیبا و دلنشین این رستوران حاصل طراحی داخلی بی‌نظیر آن است که محیطی خاص و ایده‌آل را برای مهمانان با صرف غذا و گذراندن اوقات خوش در این مکان فراهم نموده است.

این رستوران هتل پرشین پلازا تهران نیز با منویی از غذاهای ایرانی و بین‌المللی آماده پذیرایی از میهمانان با هر ذائقه‌ای است. علاوه بر این انواع پیش‌غذا، سالاد، دسر و نوشیدنی‌های گرم و سرد در دو وعده ناهار و شام نیز در این رستوران سرو می‌شود.

رستوران شاندیز پرشین پلازا تهران

بوفه صبحانه رستوران هتل پرشین پلازا تهران

صرف صبحانه در محیطی آرام و دلنشین در فضای مشرف به شهر با منوی متنوع، می‌تواند شامه هر کسی را نوازش دهد. این مجموعه پذیرایی در هتل پرشین پلازا با دو منوی متنوع سرد و گرم پاسخگوی ذائقه هر میهمانی برای صرف یک وعده صبحانه مفصل و دلپذیر خواهد بود.

در منوی بوفه صبحانه رستوران هتل پرشین پلازا تهران، انواع آیتم های متنوع، رنگارنگ، سالم و مفید از غذاهای سرد و گرم در این بوفه سرو می‌شود. انواع صبحانه ایرانی و فرنگی به همراه نوشیدنی‌های مانند چای، قهوه، دمنوش و آبمیوه‌های طبیعی به همراه نان تازه جزو غذاهای سرو شده در این مجموعه پذیرای هتل پرشین پلازا است.

بوفه صبحانه رستوران هتل پرشین پلازا تهران

منوی رستوران هتل پرشین پلازا

هر یک از مجموعه‌های پذیرایی این هتل دارای منویی متنوع و خاص است:

منوی رستوران رویال گلکسی

انواع غذاهای بین‌المللی از غذاهای عربی و مدیترانه‌ای را می‌توانید در منوی این رستوران مشاهده کنید. علاوه بر این انواع غذاهای دریایی و غذاهای اصیل ایرانی نیز در این رستوران لوکس هتل سرو می‌شود. برخی از آنها را در جدول زیر می‌آوریم:

چیکن آفردوپاستا عربیتابیف آلفردوپیناکولا
رویال کوکاموکتل هایپرچیکن برگربرگر رویال ایتالیایی
شیلیک مخصوصماهیچه مخصوصماهی قزل آلاکباب لقمه زعفرانی

منوی رستوران شاندیز

انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فرنگی با مواد باکیفیت و طعمی بی‌نظیر در لیست غذاهای سرو شده این مجموعه پذیرایی قرار دارد. علاوه بر این انواع پیش‌غذا، سالاد، دسر و نوشیدنی‌های گرم و سرد در دو وعده ناهار و شام نیز در این رستوران سرو می‌شود. برخی از غذاهای محبوب این رستوران را در زیر می‌آوریم:

جوجه کبابفیله مخصوصزرشک پلو با مرغگردن مخصوص
برگ مخصوصاستیک با سس قارچمیگو گریلچیکن گریل
ماشرون برگرپاستا بلونزپیتزا رست بیفپیتزا مارگاریتا

قیمت غذاهای رستوران هتل پرشین پلازا تهران

رستوران‌های این مجموعه با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی پذیرای هر سبک و سلیقه‌ای غذایی است. در مورد قیمت غذاهای این رستوران‌ها در هتل پرشین پلازا تهران باید بگوییم، بسته به منوی انتخابی شما، تعداد نفرات و تایم رزرو میز این هزینه متفاوت خواهد بود.

ضمن اینکه قیمت غذاها در طول زمان نیز دچار تغییرات خواهد شد. به همین دلیل برای اطلاع دقیق از منوی غذایی و قیمت آن بهتر است با مراجعه به سایت این مجموعه و یا تماس با شماره‌ تلفن‌ های هتل از این تغییرات مطلع شوید.

منوی رستوران هتل پرشین پلازا

جاهای دیدنی نزدیک رستوران هتل پرشین پلازا تهران

یکی از المان‌های انتخاب این هتل توسط میهمانان، دسترسی عالی این مجموعه به مرکز شهر با وسایل حمل‌ونقل عمومی است. به‌این‌ترتیب با اقامت در این مجموعه علاوه بر سپری‌کردن اوقاتی خوش در مکانی دنج و آرام، می‌توانید بدون دردسر ترافیک از جاذبه‌های مختلف پایتخت بازدید نمایید. از جمله جاهای دیدنی نزدیک به این مجموعه اقامتی لوکس می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سینما آزادی با ۲.۴ کیلومتر فاصله
  • سینما ایران با ۲.۷ کیلومتر فاصله
  • مصلای امام با ۳.۲ کیلومتر فاصله
  • بازار طلای کریم‌خان با ۳.۳ کیلومتر فاصله
  • میدان آرژانتین با ۳.۵ کیلومتر فاصله
  • کلیسای سر کیس مقدس با ۳.۷ کیلومتر فاصله
  • سینما آفریقا با ۴.۷ کیلومتر فاصله
  • سینما استقلال با ۴.۷ کیلومتر فاصله
  • بوستان فدک با ۵.۲ کیلومتر فاصله
  • گنبد مینا با ۵.۳ کیلومتر فاصله
  • موزه استاد صبا با ۵.۷ کیلومتر فاصله
جاهای دیدنی نزدیک رستوران هتل پرشین پلازا تهران

رزرو هتل از های هتل

اگر اهل گشت‌وگذار و صرف غذا در رستوران‌های مختلف پایتخت هستید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به رستوران هتل پرشین پلازا تهران است. این مجموعه دارای چندین شعبه پذیرایی در هتل لوکس و پنج‌ستاره پرشین پلازا است.

ویوی بی‌نظیر مشرف به شهر در کنار آرامش محیط و دکور بی‌نظیر آن، خاطرات زیبایی را برای شما و همراهان با صرف غذا در این مجموعه‌های پذیرایی رقم خواهد زد. دو رستوران تاپ این هتل و بوفه صبحانه بی‌نظیر آن در کنار خدمات ویژه به میهمانان مقیم این هتل، پذیرای شهروندان و پایتخت‌نشینان با منویی از غذاهای بین‌المللی است.

برای رزرو هتل پرشین پلازا و بهره‌مندی از خدمات بی نظیر رستوران‌های آن می‌توانید با ما در های هتل در ارتباط باشید. ما در این مجموعه سعی داریم تا بهترین هتل های تهران را با مناسب‌ترین قیمت برای گردشگران ارائه دهیم تا سفری توام با آرامش را تجربه کنند.

سؤالات متداول

هتل پرشین پلازا کجاست؟

استان تهران، شهر تهران، منطقه هفت، خیابان سهروردی شمالی، پایین‌تر از خیابان بهشتی، چهارراه کیهان، خیابان میرزای زینالی شرقی پلاک ۴۲

مجموعه‌های پذیرایی هتل پرشین پلازا کدام است؟

رستوران رویال گلکسی
رستوران شاندیز
بوفه صبحانه

آیا امکان رزرو و استفاده از این رستوران‌ها برای عموم وجود دارد؟

بله. این رستوران‌ها علاوه بر پذیرایی از میهمانان مقیم این هتل از شهروندان تهرانی نیز برای صرف وعده‌های غذایی مختلف پذیرایی می‌کند. بخش VIP این رستوران رویال گلکسی  با تخت‌های بزرگ در فضای سبز،  مکان ایده‌آل برای برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و مراسمات خصوصی شما خواهد بود. ضمن اینکه این مجموعه پذیرایی  خدمات ویژه‌ای نیز برای برگزاری مراسم تولد و سالگرد ازدواج فراهم نموده که با هماهنگی‌های لازم به میهمانان ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پارک آزادی شیراز

پنج‌شنبه 26 مهر 1403
ممکن است فکر کنید شیراز تنها بناهای تاریخی و فرهنگی برای بازدید دارد؛ اما زمان سفر به شهر بهار نارنج، […]
پارک آزادی شیراز

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس