جاهای تفریحی شیراز برای کودکان

یکی از نکات مهم در سفر خانوادگی به شهرهای مختلف کشور، میزان لذت و تفریحی است که کودکان در این سفر تجربه می‌کنند. همین موضوع موجب شده اکثر افراد به دنبال مکان‌هایی برای بازی و سرگرمی کودکان در مقصد سفر خود باشند. ما در این مقاله سعی داریم  جاهای تفریحی شیراز را که برای کودکان فراهم شده است به شما معرفی کنیم و از شهربازی‌ها، پارک‌های آبی، بهترین پارک‌های کودکان، خانه‌های کودک و امکانات این مکان‌ها اطلاعاتی را ذکر کنیم.

در شیراز خانه‌های کودکی نظیر ایران پارک، باران، بانسی و همچنین شهربازی‌های سرپوشیده و سر باز چون ایران لند و لونا پارک وجود دارد. پارک آبی کوثر نیز از پارک‌های آبی بزرگ و مجهز شیراز است که بازی‌ها و امکانات منحصربه‌فرد زیادی را ارائه می‌دهد. با ما در این مقاله از سایت های هتل همراه باشید تا لحظاتی شاد و مفرح را برای کودکان خود رقم بزنید.

جاهای تفریحی شیراز برای کودکان

معرفی جاهای تفریحی شیراز برای کودکان

در شیراز تعداد زیادی خانه بازی با امکانات عالی برای تفریح و آموزش کودکان احداث شده که از میان آن‌ها می‌توان به خانه بازی ایران پارک، هیلان، بانسی، آبنباتی، باران، هپی تایم، قصر شادی، دردونه‌ها، بند انگشتی و غیره اشاره کرد. در ادامه به معرفی برخی از این جاهای تفریحی شیراز برای کودکان پرداخته‌ایم.

خانه بازی ایران پارک شیراز

خانه بازی ایران پارک با برخورداری از تجهیزات کامل و مدرن بازی برای سنین متفاوت مخصوصا کودکان به یکی از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی سرگرمی برای کودکان تبدیل شده است. از تجهیزات و امکانات این مجموعه می‌توان به قلعه بادی، استخر توپ، ترامپولین، سالن شن بازی، بازی‌های فومی و غیره اشاره کرد.

  • آدرس: شیراز، ابتدای خیابان حضرتی، جنب حرم شاهچراغ، مجتمع تفریحی بین‌الحرمین، طبقه دوم
  • ساعت کاری: شنبه تا جمعه ساعت 10 تا 23
  • شماره تماس: 09335680901 – 09057213535
خانه بازی ایران پارک

خانه بازی هیلان شیراز

خانه بازی هیلان یکی از بزرگترین و مجهزترین جاهای تفریحی شیراز برای کودکان است که دارای مدرن‌ترین وسایل بازی بوده و از محیطی امن و استاندارد برخوردار است. این مکان دارای امکانات و سرگرمی‌هایی نظیر سالن تولد، پلی گراند، پیست ماشین، کشتی شن، استند مشاغل میوه فروشی، پمپ بنزین، ایر هاکی، ترامپولین، استخر توپ و غیره است.

  • آدرس: شیراز، شهرک والفجر، بلوار فجر شرقی، بعد از کوچه 3
  • شماره تماس: 09178760885
  • ساعت کاری: تمام ایام هفته از ساعت 8 تا 21
  • رده سنی: 2 تا 11 سال

خانه کودک بانسی شیراز

خانه کودک بانسی با برخورداری از امکاناتی نظیر برگزاری تولد، جشن الفبا، جشن تکلیف، برگزاری کارگاه‌های خلاقیت، سفالکری، رنگ‌آمیزی، نقاشی یکی از بهترین جاهای تفریحی شیراز برای کودکان محسوب می‌شود.

  • آدرس: شیراز، باهنر، کوچه 22، سمت تجاری مجتمع امیرکبیر 2
  • شماره تماس: 09170217086
  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 14 تا 22، پنجشنبه و جمعه 10 تا 22

خانه بازی آبنباتی شیراز

این مجموعه بی‌نظیر با ارائه امکاناتی چون غرفه مزرعه، آشنایی با مشاغل مختلف، غرفه هایپر مارکت، کلبه خانه بازی، ترامپولین، استخر توپ، سرسره بازی، کلبه دندانپزشکی، پیست ماشین سواری، کلبه پلیس، قلعه شن‌بازی، برگزاری تولد و غیره، بهترین مکان برای تفریح و شادی کودکان به‌شمار می‌آید.

  • آدرس: شیراز، انتهای سفیر جنوبی، بلوار صلح، کوچه 9
  • شماره تماس: 09179207005
  • ساعت کاری: تمام ایام هفته ساعت 10 تا 21
خانه بازی آبنباتی

خانه بازی باران شیراز

یکی دیگر از جاهای تفریحی شیراز برای کودکان خانه بازی باران است که با امکاناتی مدرن و استاندارد نظیر تاب، سرسره، ایرهاکی، لوگو ترامپولین، خانه مشاغل، فواره توپ استخر و غیره، لحظاتی شاد را برای کودکان رقم خواهد زد.

  • آدرس: شیراز، صدرا، فاز یک، اول خیابان جانبازان، مجتمع فروشگاهی اتکا
  • شماره تماس: 09037221842
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ساعت 9 تا 21
  • رده سنی: 2 تا 10 سال
خانه بازی باران

پارک های آبی شیراز برای کودکان

از پارک‌های آبی شیراز می‌توان به پارک کوثر و پارک آبی شیراز اشاره کرد. این پارک‌ها در نوع خود بی‌نظیر هستند و امکانات متنوعی را ارائه می‌دهند.

پارک آبی کوثر شیراز

این مجموعه تفریحی و ورزشی یکی مجهزترین مجموعه‌ های آبی شیراز است که با به‌روزترین خدمات و امکانات و همچنین بهترین استانداردهای محیطی و بهداشتی، به شناگران و کسانیکه علاقمند به شما هستند، خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد. از امکانات این پارک آبی می‌توان به سرسره 50 متری، جکوزی آب سرد و گرم، سونای خشک و بخار، آب درمانی، شنای آزاد، آموزش عمومی و خصوصی شنا، بوفه، وسایل بازی کودکان، پخش موسیقی زیر آب، توپ موج، چاله فضایی و غیره اشاره کرد. این مجموعه برای رده سنی 7 سال به بالا طراحی شده است و مجهز به کادری مجرب و کارآزموده و همچنین نجات غریق است.

  • آدرس: بلوار فرهنگ شیراز
  • ساعت کاری:

بانوان: روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت 10:30 تا 12:30 و 13 تا 15، روز جمعه از ساعت 8 تا 10

آقایان: روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 14 تا 16 و 16:30 تا 18:30

پارک آبی کوثر

پارک های شیراز برای کودکان

اگر با خانواده خود به شیراز سفر کرده‌اید، سر زدن به پارک‌های زیبا و مجهز این شهر را فراموش نکنید. پارک‌هایی را در بخش معرفی خواهیم کرد که علاوه‌بر بزرگترها، از جاهای تفریحی شیراز برای کودکان نیز محسوب می‌شوند؛ چراکه جا برای شیطنت‌ها و بازی‌های کودکانه دارند و اکثر آنها از امکاناتی نظیر تاب ، ترامپولین، مجموعه بادی، مسیر دوچرخه‌سواری و … بهره‌مند هستند. پارک حدیث در بلوار پاسداران، بوستان سعدی در بزرگراه رحمت شرقی و پارک شهروند در بلوار اتحاد از معروف ترین پارک های شیراز هستند. در ادامه پارک مروارید، یکی از جذاب ترین پارک های شیراز را برای کودکان به شما معرفی کردیم:

پارک مروارید شیراز

این پارک آموزشی در بلوار رازی واقع شده و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آن ایستگاه مترو کاوه است. پارک مروارید که از پارک‌های آموزشی کودکان است که به‌صورت عملی و تئوری کودکان را با قوانین راهنمایی و رانندگی در آن آشنا می‌کنند. این مجموعه برای ارتقا فرهنگ ترافیک در شیراز احداث شده که علاوه بر این آموزشکده، امکانات رفاهی دیگر نیز در آن وجود دارد و کودکان با سنین مختلف می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

پارک مروارید شیراز

شهربازی های شیراز برای کودکان

علاوه‌بر جاهای تفریحی شیراز برای کودکان که در بخش‌های قبل معرفی شدند، این شهر توریستی از شهربازی‌های متعددی نیز برخوردار است که در انواع سرپوشیده و روباز پذیرای مسافران و ساکنین شیراز هستند. از این شهربازی‌ها تعدادی را لیست‌وار معرفی کرده‌ایم تا با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

شهر بازی ایران لند شیراز

شهربازی ایران لند در لیست مجموعه‌های تفریحی سرپوشیده قرار دارد و از امکاناتی نظیر موارد زیر برخوردار است. این پارک می‌تواند در لیست بهترین پارک شیراز برای کودکان قرار بگیرد. از وسایل بازی شهربازی ایران لند می‌توان به ترن هوایی، قطار محیط کودکان، فتیرفایتر، مینی میامی، هوپرواتر، کاشی برقی، کشتی صبا، دارک باید و … اشاره کرد.

  • آدرس: بزرگراه صدرا، ورودی شهر جدید صدرا، روبروی ورودی شهرک گلستان، مجتمع خلیج فارس
  • ساعت کاری: 16 تا 23
  • شماره تماس: 07136667060

شهربازی گاندو شیراز

شهربازی گاندو اولین شهربازی سرپوشیده شیراز است که امکانت و تجهیزات مدرن و متنوعی را ارائه می‌دهد. از بازی‌های این مجموعه می‌توان به این موارد اشاره کرد. استینکی‌فیت، فیشینگ‌سیزن، گیتار، هامر 2، بوکس، پنالتی، قطار کودک، ماشین برقی، چرخ و فلک کودک و ماشین پرنده از جمله وسایل بازی شهربازی گاندو شیراز هستند.

  • آدرس: چهارراه 15 خرداد، مجتمع زیتون، طبقه 4
  • ساعت کاری: هر روز 16:3 تا 24
  • شماره تماس: 07132346700
شهربازی گاندو

شهر شادی شیراز

شهر شادی نیز از جاهای تفریحی شیراز برای کودکان است که در نزدیکی باغ موزه عفیف‌آباد قرار دارد. این مجموعه از امکاناتی زیادی برخوردار است که می‌تواند روز خوبی برای کودکان رقم بزند. از وسایل بازی شهر شادی شیراز می‌توان بازی‌های رایانه‌ای، کشتی دزدان دریای، مری کو راند، خانه شادی و تاب حیوانات را نام برد.

  • آدرس: خیابان عفیف‌آباد، روبروی تقاطع عرفان‌منش، مرکز خرید ستاره فارس
  • ساعت کاری: تمام ایام هفته از ساعت 10 تا 14 و 17 تا 23
  • شماره تماس: 07136274721

شهربازی ایران پارک شیراز

ایران پارک نیز در لیست شهربازی‌های سرپوشیده قرار دارد که از پارک های شیراز با وسایل بازی متنوع است. از وسایل بازی شهربازی ایران پارک می‌توان به ایرهاکی کودک و بزرگسال، کنسول‌های بازی، کشتی کودک، قلعه بادی، استخر توپ، ترامپولین، گیم موتور و بیلیارد کودک اشاره کرد.

  • آدرس: ابتدای خیابان حضرتی، جنب حرم شاهچراغ، مجتمع بین‌الحرمین، طبقه اول
  • ساعت کاری: تمام ایام هفته از ساعت 10 تا 14 و 16 تا 22
  • شماره تماس: 09335680901

شهربازی لونا پارک شیراز

اولین شهربازی شیراز، لونا پارک است که در نزدیکی دروازه قران و روی رشته‌کوه‌های شمالی این شهر قرار دارد. این شهربازی از مکان‌های تفریحی روباز شیراز است که امکاناتی نظیر موارد زیر را ارائه می‌دهد.

این مجموعه دارای تاب برقی، شاتل، رنجر، چرخ و فلک، ماشین برقی، آکروجت کودکان و بزرگسالان، ترن هوایی، سفینه، سوترمه، سرسره آبشار، تونل وحشت، ترامپولین و جت اسکی است و کودکان می‌توانند از هر کدام با توجه سلیقه خود استفاده کنند.

  • آدرس: بزرگراه جمهوری اسلامی، بلوار آیت‌الله ربانی، مجاور دروازه قرآن
  • ساعت کاری: هر روز از ساعت 16 تا 23:30
  • شماره تماس: 07132284121

شهربازی پارک آزادی شیراز

این پارک نیز از شهربازی‌های سر باز شیراز محسوب می‌شود که از جاهای دیدنی شیراز برای کودکان است و امکانات و تجهیزات متنوعی را ارائه می‌دهد. چرخ و فلک، ترن هوایی، قلعه بادی، مری گو راند و… از جمله وسایل بازی شهربازی پارک آزادی شیراز محسوب می‌شوند.

  • آدرس: فلکه گاز، بوستان آزادی
  • ساعت کاری: هر روز از ساعت 17 تا 23
شهربازی پارک آزادی شیراز

رزرو هتل از های هتل

شیراز یکی از بزرگترین و مهمترین شهرهای توریستی و گردشگری ایران محسوب می‌شود که در تمام ایام سال پذیرای مسافرین بی‌شماری از سراسر کشور و جهان است. همین موضوع موجب شده در این شهر فرهنگ ادب هتل‌های زیادی برای سرویس‌دهی به این مسافرین احداث شود. از بهترین هتل‌های شیراز می‌توان به هتل زندیه، هتل بزرگ، هتل چمران، هتل هما، هتل پرسپولیس، هتل الیزه، هتل آریوبرزن و غیره اشاره کرد.

اگر راهی شیراز شده‌اید و قصد دارید چند روزی را به گشت و گذار در این شهر بپردازید، برای رزرو بهترین هتل‌ های شیراز به سایت های هتل مراجعه کنید. در آژانس گردشگری های هتل شما می‌توانید به‌صورت کاملا آنلاین و در زمان کوتاهی، هتل مورد نظر خود را با امکانات رفاهی عالی انتخاب کرده و نسبت به رزرو آن اقدام کنید.

سوالات متداول 

1- پارک آبی کوثر شیراز در کجا واقع شده است؟

بلوار فرهنگ شیراز

2- نام برخی از خانه‌های کودک شیراز را ذکر کنید؟

خانه کودک ایران پارک، دردونه‌ها، باران، بانسی، هیلان، آبنباتی

3- از شهربازی‌های سرپوشیده شیرازی تعدادی را نام ببرید؟

ایران لند، گاندو، ایران پارک

4- بهترین هتل‌های شیراز کدامند؟

هتل چمران، هتل هما، هتل بزرگ، هتل پرسپولیس، هتل آریوبرزن، هتل زندیه، هتل الیزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

با خطوط مترو تهران آشنا شوید

پنج‌شنبه 3 آبان 1403
تردد و رفت‌ و آمد در شهر شلوغ و پرترافیکی مثل پایتخت آن هم برای افراد شاغل، واقعاً کلافه‌کننده است. […]
با خطوط مترو تهران آشنا شوید

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس