آشنایی با اتاق های هتل درویشی مشهد

هتل های 5 ستاره در همه شهر های ایران مورد استقبال جمع کثیری از مردم می باشند. دلیل محبوبیت این هتل ها در میان عموم مردم به سبب کیفیت بالای خدمات و امکاناتی است که این هتل ها ارائه می دهند. اما پس از بررسی هتل ها، یکی از دیگر از مسائلی که ممکن است شما را در زمان رزرو هتل با چالش رو به رو کند، اتاق های هتل مورد نظر می باشد.

همانطور که می دانید هتل های مشهد شامل هتل های 5 ستاره، 4 ستاره، 3 ستاره، 2 ستاره و 1 ستاره می باشند که هر کدام از طراحی های خاص خود برخوردار می باشند. اما اگر قصد رزرو هتل درویشی مشهد را دارید، بایستی بدانید که اتاق های هتل درویشی مشهد از سبک های مختلف و طراحی های متنوعی برخوردار هستند که می توانند انتخاب اتاق مد نظر را برای شما سخت کنند. از این رو، در ادامه قصد داریم تا تمامی اتاق های هتل درویشی مشهد را بررسی کنیم تا بتوانید به راحتی اتاق ایده آل خود را انتخاب کنید.

اتاق های هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد، زیباترین آتریوم کشور

هتل آتریوم به هتل هایی که لابی با فضای باز دارند و امکان تماشای نمای کلی از لابی وجود دارد اطلاق می گردد. یکی از زیباترین هتل های آتریوم کشور که سالانه میزبان گردشگران و مسافران زیادی می باشد، هتل درویشی مشهد است.

اتاق های هتل درویشی مشهد

هتل درویشی یک هتل پنج ستاره می باشد و همانند سایر هتل های پنج ستاره چندین سبک اتاق دارد. اتاق های هتل درویشی مشهد، شامل اتاق های استاندارد، اتاق های اکونومی، سوئیت امپریال، دوبلکس و پنت هاوس می باشند.

اتاق_های_هتل_درویشی_مشهد

اتاق های VIP

اتاق امپریال

سوئیت های امپریال، نوعی دیگر از انواع اتاق های هتل درویشی مشهد می باشند که همچون سبک هتل آپارتمان ها می باشند و می توان از آن ها به عنوان اتاق های ماه عسل هتل درویشی یاد کرد. در سوئیت امپریال یک خواب و یک اتاق نشیمن قرار دارد که برای اقامت سه نفر مناسب می باشند. این اتاق ها در طبقه های 15 و 16 هتل درویشی قرار گرفته اند و از امکاناتی نظیر سرویس فرنگی، جکوزی و تلویزیون هوشمند نیز برخوردار می باشند.

اتاق کوئین

یکی دیگر از اتاق های هتل درویشی مشهد است که دکور آن به سبک سلطنتی طراحی شده است و در دسته اتاق های VIP که در طبقه 15 و 16 هتل درویشی وجود دارند، قرار گرفته است. اتاق های کوئین از امکاناتی همچون جکوزی، سرویس فرنگی، سیستم تلویزیون هوشمند و… برخوردار بوده و ظرفیت آن ها نیز تنها دو نفر است. اگر قصد رزرو اتاق در هتل درویشی مشهد برای ماه عسل خود هستید، این اتاق بهترین گزینه برای شما به شمار می رود.

اتاق های رویال

از دیگر اتاق های هتل درویشی مشهد می توان به اتاق های رویال اشاره کرد جزء مجلل ترین اتاق های این هتل به شمار می روند. اتاق آینده این هتل از سبک معماری بسیار جدیدی بهره گرفته و به امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، سیستم تلویزیون هوشمند و… مجهز شده است. از جمله اتاق های هتل درویشی مشهد که در دسته اتاق های رویال قرار گرفته اند، می توان به اتاق زیر اشاره کرد:

  1. پنت هوس اسپا
  2. اتاق آینده
  3. دوبلکس پرزیدنتال
پنت هاوس در هتل دوریشی مشهد

اتاق های ملل

از جذاب ترین اتاق های هتل درویشی مشهد می توان به اتاق های ملل اشاره کرد که طراحی آن ها برگرفته از معماری تمدن های باستانی همچون معماری مصر باستان، طرح های اسلیمی و کاشی های فیروزه ای رنگ و… به صورت دوبلکس است. اتاق های ملل به سبب قرار گیری در بالاتری طبقه های هتل درویشی، چشم اندازی فوق العاده زیبایی را از حرم و شهر مشهد را به نمایش می گذارد. از دیگر اتاق های ملل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دوبلکس مصر
  2. دوبلکس ایران اسلام
  3. پنت هوس رم
  4. دوبلکس ایران باستان
  5. دوبلکس هند
  6. دوبلکس عرب
  7. دوبلکس چین

اتاق های فصل

اتاق های فصل از دیگر انواع اتاق های هتل درویشی مشهد به شمار می روند که شامل اتاق های دو تخته فصل، اتاق سه تخته فصل و اتاق 4 تخته فصل می شوند. تمامی این اتاق ها مجهز به کلیه امکانات مورد نیازی است که در طول سفر ممکن است به آن ها نیاز پیدا کنید. از این رو اگر قصد دارید که در محیطی آرام و لذت بخش اقامت کنید، این اتاق ها می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

  1. اتاق دوتخته فصل
  2. اتاق سه تخته
  3. اتاق 4 تخته
اتاق اکونومی هتل درویشی مشهد

یک دیدگاه برای “آشنایی با اتاق های هتل درویشی مشهد

  1. انقلاب بنام کوخ نشینان و پا برهنگان و فقیر بیچاره ها برپا شد ولی بکام آقازاده ها و ژن خوبا و از ما بهترین شد متاسفانه تو خواب شب هم از در این هتل ها هم نمی تونیم با خیال راحت ردبشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل قصر طلایی مشهد ، لوکس ترین هتل در خراسان

شنبه 23 مهر 1401
هتل قصر طلایی مشهد از لوکس ترین هتل های خراسان و حتی ایران محسوب می شود. هتلی بین المللی که […]
هتل قصر طلایی مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس