بررسی بهترین هتل های مشهد از نظر مسافران

هتل های متعدد زیادی در مشهد و به ویژه در نزدیکی حرم تاسیس شده است که هر کدام از آن ها دارای امکانات و قیمت متفاوتی هستند. به شکلی که می توانید هتل های مشهد را با هر نوع بودجه ای رزرو کنید. مسلما انتخاب بهترین هتل مشهد، از میان این همه هتل کار آسانی نیست اما در این مقاله، چند مورد از بهترین هتل های مشهد از نظر مسافران را بررسی می کنیم.

البته از این قضیه نباید بگذریم که ملاک اصلی انتخاب هتل مشهد برای اکثر زائران رزرو هتل مشهد نزدیک حرم است. انتخاب رزرو هتل در نزدیکی حرم یک انتخاب هوشمندانه است. زیرا شما با این انتخاب می‌توانید هر زمان که بخواهید به زیارت بروید. برخی از این هتل یا هتل‌ آپارتمان‌ها به حرم نزدیک هستند که با پیاده کمتر از 10 دقیقه با حرم فاصله دارند.

هتل قصر طلایی مشهد - گلدن پالاس

لیستی از بهترین هتل ها در مشهد از نظر کاربران

جالب است بدانید لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های کشور در شهر مشهد واقع شده است. چرا که مشهد مقدس انواع مسافران خارجی و داخلی را پذیرا است. برای پاسخگویی به زائران خارجی و داخلی شرایط خوبی برای رزرو هتل 5 ستاره درمشهد فراهم کرده است. لوکس ترین هتل ها در مشهد شامل: هتل درویشی مشهد، هتل الماس 1 مشهد، هتل الماس 2 مشهد، هتل آرین مشهد،هتل قصر طلایی مشهد، هتل اترک مشهدمی باشد و ما در این مطلب امکانات، آدرس، فاصله تا حرم این هتل ها را با یکدیگر مقایسه می کنیم تا فرآیند انتخاب و رزرو هتل برای شما راحت تر انجام شود.

هتل قصر طلایی مشهد (گلدن پالاس)

یکی از بهترین های مشهد، هتل قصر طلایی مشهد است که رضایت خاطر، مسافران زیادی را جلب کرده است. تعداد زیادی از مسافران این هتل را زائران خارجی تشکیل می‌دهند. مساحت وسیع، معماری مجلل، تنوع در سوئیت ها و اتاق با معماری، رستوران‌های ایرانی و فرنگی، امکانات رفاهی نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، خدمات عالی و مجلل، سرویس صبحانه کامل از ویژگی‌های این هتل زیبا و لاکچری هستند.

  • آدرس هتل قصر طلایی مشهد: خیابان امام رضا (ع) – بین امام رضا 34 و 36
  • فاصله هتل قصر طلایی مشهد تا حرم: 8 دقیقه پیاده روی
هتل قصر طلایی مشهد - گلدن پالاس

هتل مجلل درویشی مشهد

به جرئت میتوان گفت هتل مجلل درویشی مشهد جزء یکی از 10 هتل بسیار باشکوه و آتریوم در ایران است. این هتل دارای 25 طبقه می‌باشد و بهترین امکانات و خدمات را ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل درویشی معماری خاصی دارند و وسیله‌های بکار رفته شده در این واحدها متناسب با سبک اتاق می‌باشند. رستوران‌های مجلل و متنوع، مجموعه آبی و خدمات وسپا، امکانات ورزشی و تفریحی هیجان انگیز، دسترسی عالی به حرم و ایستگاه مترو و پرسنل خوش برخورد و مودب از ویژگی‌های هتل مجلل درویشی می‌باشند.

ویژگی های ذکر شده هتل درویشی باعث شده است که بهترین هتل در مشهد از نظر مسافران شناخته شود و در هر زمان از سال، شلوغ باشد.

  • آدرس هتل مجلل درویشی مشهد: خیابان امام رضا بین 24 و 26 
  • فاصله هتل درویشی مشهد تا حرم: 6 دقیقه پیاده روی

هتل الماس 2 مشهد

یکی دیگر از محبوب‌ترین هتل‌های 5 ستاره مشهد، هتل الماس 2 مشهد می‌باشد. این هتل هر ساله موجبات رضایت بسیاری از مسافران را فراهم می‌کند. هتل الماس 2 با 26 طبقه و 220 واحد اقامتی از وسیع‌ترین و بهترین هتل‌ها در مشهد است. رستوران‌های زیبا و با غذاهای با کیفیت، مجموعه ورزشی و تفریحی کامل و لاکچری از دیگر مشخصات این هتل هستند. با رزرو هتل الماس مشهد می‌توانید در اتاق‌های سبک روسی، ترکی، آفریقایی، ایرانی، عربی و آینه کاری اقامت داشته باشید.

  • آدرس هتل الماس 2 مشهد: خیابان امام رضا – نبش امام رضا 20
  • فاصله هتل الماس 2 مشهد: 5 دقیقه پیاده روی
لابی لوکس هتل الماس 2 مشهد

بهترین هتل در مشهد از نظر مسافران

هتل‌ های خوب مشهد از نظر مسافران هتل هایی هستند که علاوه بر امکانات بسیار خوبی که ارائه می دهند، قیمت مناسبی دارند و همچنان در نزدیکی حرم مطهر رضوی هستند. در ادامه 4 هتل خوب مشهد از دیدگاه مسافران را به همراه آدرس و امکانات خدمت شما معرفی می کنیم.

هتل جواد مشهد

 هتل جواد مشهد یک هتل 4 ستاره تاپ است که در نزدیکی حرم امام واقع شده است. پرسنل هتل جواد افرادی کار آزموده و بسیار صبور هستند. معماری زیبا، اتاق‎‌های راحت و غذاهای با کیفیت و متنوع از ویژگی‌های این هتل می‌باشند. اتاق‌ها و سئویت‌های هتل جواد بسیار دلباز هستند و تمامی لوازم و امکانات آسایشی مسافران را دارند. با رزرو هتل جواد به تمامی بازارهای اطراف حرم امام رضا (ع) نیز دسترسی بسیار خوبی خواهید داشت.

  • آدرس هتل جواد مشهد: خیابان امام رضا – نبش امام رضا 3
  • فاصله هتل جواد مشهد تا حرم: 2 دقیقه پیاده روی
هتل جواد مشهد

هتل اترک مشهد

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین هتل‌ها از دید مسافران هتل اترک مشهد است. این هتل را اکثر مسافران مشهد می‌شناسند. این بدان دلیل است که سال تاسیس هتل اترک به سال 1357 برمی‌گردد. البته لازم است بدانید هتل اترک به منظور رفاه مشتریان خود عملیات بازسازی و نوسازی انجام داده است. سابقه این هتل مهم‌ترین ملاک انتخاب مسافران است. زیرا مسافران با رزرو هتل اترک اطمینان دارند که با پرسنلی خوب و مدیریتی با تجربه در ارتباط هستند و خدمات و امکانات و رستوران‌های این هتل نیز بسیار زبان زد است.

هتل اترک مشهد

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد هتلی 3 ستاره و تاپ در نزدیک حرم امام رضا(ع) است. این هتل یکی از ارزان‌ترین و بهترین هتل‌هایی است که در مشهد می‌باشد. هتل اطلس نیز بیش از 40 سال سابقه خدمت رسانی زائران امام رضا(ع) را در کارنامه خود دارد. این هتل 3 ستاره مجهز به 188 واحد اقامتی از نوع کلاسیک و رویال است. ویژگی اصلی هتل 3 ستاره اطلس مشهد علاوه نزدیکی به حرم، نزدیکی به بازارها و خیابان‌ها، موزه و رستوران نیز می‌باشد.

  • آدرس هتل اطلس مشهد: میدان بیت المقدس – فلکه اب
  • فاصله هتل اطلس مشهد تا حرم: 4 دقیقه پیاده روی
هتل_مشهد_هتل_اطلس_مشهد

هتل آرین مشهد

هتل آپارتمان آرین مشهد واقع در خیابان امام رضا از سری هتل آپارتمان های محبوب از دیدگاه مشتریان شناخته شده است. مسافت کم تا این هتل آپارتمان مزیتی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. این هتل با ارائه انواع اتاق های یک تخته دو تخته و… انواع سرویس ها و تورهای مختلف به اماکن تفریحی مشهد، سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در منوی خود توانسته همه ساله مسافران زیادی را به خود جذب نماید.

قیمت رزرو در این هتل نسبت به امکانات خوبی که ارائه می دهد، پایین است و یک اقتصادی محسوب می شود. علاوه بر این، شما میتوانید این هتل ارزان مشهد را با تخفیفات ویژه تری از سایت های هتل رزرو کنید.

  • آدرس هتل آرین مشهد: بلوار امام رضا – امام رضا 3
  • فاصله هتل آرین مشهد تا حرم: 3 دقیقه پیاده روی

هتل شکوه شارستان مشهد

هتل شکوه شارستان مشهد، یک هتل چهار ستاره با کیفیت در قلب شهر مقدس مشهد است. این هتل در خیابان شیرازی با فاصله کمی از حرم امام رضا (ع) واقع شده است.هتل شکوه شارستان مشهد با امکانات و تجهیزات عالی و برجسته در بهار 1402 افتتاح شد. اتاق‌ها چشم‌اندازهای فوق‌العاده ای به حرم مطهر دارند و منظره ای آرامش بخش را برای مهمانان پدیدار می کنند. امکانات رفاهی بی‌نظیر این هتل شامل: مجموعه آبی (استخر، سونا و جکوزی)، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، پنج رستوران با غذاهای عربی و ایرانی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، و امکانات نظیر پارکینگ سرپوشیده، سالن همایش، و خدمات ویژه معلولین می شوند و این هتل را به یک مقصد منحصر به فرد تبدیل کرده‌اند.

  • آدرس هتل شکوه شارستان مشهد: خیابان شیرازی ۵، بین حسن زاده آملی ۱۰ و ۱۲
  • فاصله هتل شکوه شارستان مشهد تا حرم: 8 دقیقه پیاده روی
هتل شکوه شارستان مشهد

در این مقاله چند مورد از بهترین هتل ها به شما معرفی شد تا شما هنگام رزرو هتل های مشهد بهتر تصمیم بگیرید، همچنین اگر علاقمندید که در هتل آپارتمان مشهد اقدام به رزرو اتاق نمایید، سایت های هتل برترین هتل های ارزان مشهد با غذا را با قیمت های استثنایی آماده رزرو دارد. چنانچه تجربه ای از اقامت در هتل های ذکر شده در این مقاله را دارید، دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل های تازه تاسیس مشهد؛ اطراف حرم تا مناطق ییلاقی

یکشنبه 19 آذر 1402
شهر مشهد، از آن دسته شهرهایی است که به عنوان پایتخت معنوی و همچنین ثروت فرهنگی، در بین مردم ایران […]
هتل الماس مشهد نوسازترین هتل‌ های مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس