معرفی بهترین هتل های قشم با امکانات و خدمات

هتل بوتیک فولتون قشم، هتل 4 ستاره ساحل طلایی قشم، خلیج فارس، آتامان، هتل دوریتا قشم، تعدادی از بهترین هتل های قشم هستند. این هتل ها امکانات متنوعی دارند و از نظر تعداد ستاره در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند. بازدید از جاذبه‌های فراوان و وجود مراکز خرید مردم را به سمت جنوب کشور جذب کرده است. به همین دلیل رزرو بهترین هتل قشم برای آسایش بیش‌تر شما عزیزان پیشنهاد می‌شود. اگر شما هم قصد سفر به قشم دارید با ما همراه باشید تا به معرفی بیشتر این هتل ها بپردازیم.

بهترین هتل های قشم

بهترین هتل های قشم عبارتند از:

  • هتل بوتیک فولتون قشم
  • هتل ساحل طلایی قشم
  • هتل خلیج فارس قشم
  • هتل بوتیک ایرمان قشم
  • هتل آتامان قشم
  • هتل الوند قشم
  • هتل آرتا قشم
  • هتل ارم قشم
  • هتل دریتا قشم

معرفی هتل بوتیک فولتون قشم

هتل فولتون قشم یکی از بهترین هتل های قشم است.هتل فولتون از سه بخش ویلایی، آپارتمانی و هتلی تشکیل شده است. نزدیکی به دریا، ویو زیبا، اتاق‌های راحت و شیک از ویژگی‌های رزرو هتل فولتون می‌باشند. موقعیت مکانی مناسب و نزدیکی به مراکز مهم شهر، آن را به یکی از بهترین هتل های قشم بدیل کرده است. رستوران، روم سرویس، صبحانه رایگان، آلاچیق، کافی‌شاپ، استخر و پارکینگ نیز تنها بخشی از امکانات هتل بوتیک فولتون هستند.

هتل بوتیک فولتون قشم

معرفی هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی قشم، یکی از بهترین هتل 4 ستاره قشم است. این هتل 58 واحد اقامتی متنوع با امکانات عالی دارد. وضعیت تمیزی اتاق‌ها و کیفیت رستوران آن فوق العاده است. با رزرو هتل ساحل طلایی قشم می‌توانید از ورزش‌های آبی نیز بهره‌مند گردید.

صبحانه رایگان داشته باشید و از امکانات رفاهی این هتل از جمله پارکینگ، رستوران، روم سرویس، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، فضای سبز و غیره اتفاده کنید. موقعیت مکانی مناسب و نزدیکی به مکان‌ های دیدنی شهر از جمله جنگل حرا، روستای لافت، چاه‌ های تلا و تنگه چاهکوه، برای افادی که به گردش علاقه‌مند هستند، این هتل را به یکی از بهترین هتل‌های قشم تبدیل کرده است.

هتل ساحل طلایی قشم

معرفی هتل خلیج فارس قشم، یکی از بهترین هتل های قشم

رزرو هتل خلیج فارس قشم را به آن دست از مسافرانی پیشنهاد می‌دهیم که عاشق دریا هستند. زیرا این هتل 3 ستاره قشم نیز چشم اندازی رو به دریا دارد. ساحل آرام، آلاچیق‌های زیبا محیط دنج برای استراحت هستند. تنوع اتاق‌های این هتل بسیار و خدمات آن عالی بوده دو رستوران با غذاهای با کیفیت پذیرای مسافران هستند.

در اتاق‌ها نیز تمامی امکانات و خدمات رفاهی موجود است. اگر برایتان مهم است که در سفر به کودکانتان نیز خوش بگذرد، این هتل به شما پیشنهاد می‌شود؛ زیرا هتل خلیج فارس، مجهز به زمین بازی و تفریحات سرگرم کننده برای کودکان است. از دیگر امکانات مهم این هتل می‌توان به لابی، اینترنت رایگان، سالن اجتماعات، مینی بار، نماز خانه و رستوران اشاره کرد.

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

معرفی هتل ایرمان قشم

هتل ایرمان قشم در واقع یک هتل بوتیک است و هتل بوتیک‌ها کوچکتر از هتل‌ها هستند. از طرفی دیگر از معماری و سبک خاصی پیروی می‌کنند. اتاق‌های این هتل معماری و دیزاین زیبایی دارند. تمامی امکاناتی چون اینترنت، سرویس بهداشتی، یخچال، مبلمان، سشوار و غیره در این هتل موجود می‌باشد.

با رزرو هتل بوتیک ایرمان که به عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره قشم شناخته می شود، می‌توانید از بوفه صبحانه رایگان استفاده کرده یا در کافی شاپ با یک نوشیدنی سرد یا گرم خستگی خود را برطرف کنید. لازم به ذکر است که در این هتل رستورانی وجود ندارد.

بوتیک هتل ایرمان قشم

معرفی هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم، دارای رستورانی شیک با غذاهایی با طعم فوق العاده است. انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی در این رستوران عرضه می‌شود. برخورد پرسنل هتل آتامان بسیار عالی و محترمانه است. صبحانه هتل آتامان قشم نیز تنوع بسیار و کیفیتی بی‌نظیر دارد.

به این هتل که یکی از بهترین هتل های قشم است، پارک زیتون و بوستان سینما دریا نزدیک هستند و امکان قدم زدن را برای مهمانان این هتل فراهم می‌کند. سالن بدنسازی و سالن ورزشی، کافی‌شاپ، رستوران و سالن صبحانه خوری از مهم‌ترین امکانات این هتل و از موارد محبوبیت میان مسافران است.

هتل آتامان قشم

معرفی هتل الوند قشم

یکی از بهترین هتل‌های قشم با 3 ستاره طلایی هتل الوند است؛ که به نسبت قدمتش، خدمات خوبی ارائه می‌دهد. خدمات ویژه و معلولین از خدمات متمایز این هتل نسبت به سایر هتل‌های این شهر است. سوئیت‌ها و واحدهای هتل الوند قشم بسیار راحت و دلباز هستند. به‌گونه‌ای که برخی از اتاق‌های آن نمای دریا و برخی دیگر روبه خیابان هستند.

غذاهای دریایی که در رستوران هتل الوند 1 قشم سرو می‌شود؛ در بین گردشگران بسیار محبوب است. این رستوران دارای بوفه، پارکینگ و امتیاز بالایی از طرف مسافران است. رزرو این هتل را به افرادی توصیه می‌کنیم که قصد نزدیکی به مراکز تجاری را دارند.

هتل الوند قشم

معرفی هتل آرتا قشم

هتل آرتا که جزو بهترین هتل های قشم 4 ستاره است، با الهام از معماری سبک عربی و کلاسیک طراحی شده است. 48 واحد اقامتی در مدل‌های متنوع نیازهای رفاهی مسافران را فراهم می‌کند. سالن ورزشی، چای خانه، کافه، رستوران، اینترنت رایگان، فروشگاه از امکانات هتل آرتا قشم هستند. خدمات خشکشویی، نظافتی، تاکسیرانی و حمل بار نیز برای آسایش مسافر در نظر گرفته شده است.

هتل آرتا قشم

معرفی هتل ارم قشم

هتل ارم از لاکچری‌ترین و کلاس بالاترین هتل‌های قشم است. استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، بدنسازی، ماساژ،  رستوران و غیره تنها تعدادی از امکانات این هتل هستند. با رزرو هتل ارم قشم تمامی آنچه از یک اقامت رویایی انتظار دارید در اختیارتان خواهد بود. به‌راحتی می‌توانید در فضای سبز هتل ارم قدم بزنید و از آن لذت ببرید. این هتل 5 طبقه 100 اتاق دارد و به مراکزی چون بازار سیتی سنتر 1 و 2، بازار ستاره و همچنین به ساحل دسترسی آسانی دارد.

هتل ارم قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راهنمای جامع سفر به مشهد

دوشنبه 29 آبان 1402
شهر مشهد به دلیل حضور پر برکت حرم مطهر امام رضا(ع) سالانه گردشگران و مسلمانان زیادی را از داخل و […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس