بهترین هتل آپارتمان های قشم با امکانات و خدمات عالی

قشم یکی از جزایر بزرگ ایران است که به عنوان یک مقصد گردگشری و توریستی شناخته می شود. برخی از توریستان و مسافرانی که به این جزیره سفر می کنند، دوست دارند که در هتل آپارتمان های قشم که از خدمات و امکانات خوبی برخوردارند، اقامت کنند. از این رو در این مقاله به معرفی آن ها به همراه قیمت هتل در قشم و اتاق های آن می پردازیم.

بهترین هتل آپارتمان‌های قشم

در قشم به دلیل محدودیت رزرو هتل های 5 ستاره و کم بودن آنها، شما می توانید اقامت در هتل آپارتمان را در نظر داشته باشید.

بهترین هتل آپارتمان های قشم عبارتند از:

  • هتل آپارتمان پرشیا قشم
  • هتل آپارتمان آرش قشم
  • هتل آپارتمان کاوان قشم
  • هتل آپارتمان سما 2 قشم
  • هتل آپارتما شادناز قشم
بهترین هتل آپارتمان‌های قشم کدام اند؟

هتل آپارتمان پرشیا یکی از بهترین هتل آپارتمان های قشم

هتل آپارتمان پرشیا با کلاس قیمت بالا بسیار لوکس و زیبا ساخته شده است. سال تاسیس هتل پرشیا به 1396 بر می‌گردد. تعداد طبقه هتل آپارتمان پرشیا 5 و تعداد اتاق آن 24 و شما با اقامت در این هتل، به مرکز خرید ستاره و پردیس دسترسی خواهید داشت همچنین این هتل جزو هتل های قشم رو به دریا قرار دارد. ناگفته نماند که هتل آپارتمان پرشیا قشم در لیست هتل قشم با صبحانه نیز قرار می گیرد.

بهترین هتل آپارتمان قشم - هتل پرشیا
  • آدرس: چهار راه پردیس- خیابان فلسطین- جنب مبلمان جالووت

معرفی هتل آپارتمان آرش قشم

هتل آپارتمان آرش یکی از اقامتگاه‌های محبوب میان مسافران است. این هتل آپارتمان در سال 1395 تاسیس شده است و 3 طبقه و 12 واحد اقامتی دارد.از جمله امکانات این هتل 3 ستاره قشم می‌توان به سوئیت‌های راحت و تمیز اشاره کرد. اینترنت در لابی نیز به صورت نامحدود و رایگان در نظر گرفته شده است. با رزرو هتل آپارتمان آرش به مراکز خرید قشم مانند بازار قدیم قشم و دیگر دیدنی های قشم، مانند پارک زیتون قشم دسترسی راحتی خواهید داشت.

بهترین هتل آپارتمان قشم - هتل آرش
  • آدرس: بلوار آزادگان- حدفاصل میدان سعدی و شهدای گمنام- نبش کوچه لقمان 9

معرفی هتل آپارتمان کاوان قشم

این هتل آپارتمان 2 ستاره محسوب می‌شود و در سال 1391 افتتاح شده است. این هتل 5 طبقه و 11 واحد برای پذیرایی از مسافران دارد. با رزرو هتل آپارتمان کاوان قشم می‌توانید از سفر خود لذت ببرید. سوئیت‌های این هتل خوب و امکانات آسایشی آن کامل است. پرسنل این هتل بسیار مودب و خون گرم هستند. دسترسی عالی دریا به مراکز تجاری چون ستاره و پردیس از ویژگی‌های این هتل می‌باشند. مدیریت مجموعه در تلاش است اقامتی راحت را به مسافران هدیه دهد. واحدهای اقامتی این هتل نیز در وضعیت خوبی قرار دارند.

بهترین هتل آپارتمان قشم- هتل کاوان
  • آدرس: خیابان ولیعصر- چهار راه رسالت- نبش کوچه میلاد

معرفی هتل آپارتمان سما 2 یکی از بهترین هتل آپارتمان های قشم

هتل آپارتمان سما 2 قشم از هتلداری 2 ستاره طلایی دریافت کرده است. این هتل در سال 1394 در 4 طبقه و 16 باب تاسیس شده است. واحدهای این هتل با وجود امکانات ایده آل، بسیار مقرون به صرفه می‌باشند. موقعیت مکانی عالی هتل آپارتمان سما موجب محبوبیت آن شده است. این هتل در مرکز شهر واقع شده و جزو هتل های نزدیک سیتی سنتر قشم است و به دیگر مراکز خرید قشم مانند ستاره نزدیک است. پرسنل و پذیرش این هتل آپارتمان افرادی کاردان و کارآزموده هستند.

معرفی هتل آپارتمان سما 2 قشم
  • آدرس: بلوار آزادگان، خیابان سام و زال، ورودی دوم

معرفی هتل آپارتمان شادناز 1 قشم

اگر به دنبال رزرو هتل آپارتمان های قشم لوکس هستید، هتل آپارتمان شادناز 1 را انتخاب کنید. این هتل در سال 1386 در 4 طبقه و 16 باب ساخته شده است. سال‌ها تجربه پذیرایی از میهمان، برای این هتل یک امتیاز محسوب می‌شود. مدیریت هتل آپارتمان شادناز 1 قشم در سال 1395 عملیات بازسازی انجام داده است. بنابراین این هتل از نظر کیفی ارتقاء چشمگیری داشته است. با رزرو هتل آپارتمان شادناز 1 قشم به ساحل گلگون نزدیک هستید. همچنین بازارهای مرکز شهر قشم به هتل شادناز دسترسی خوبی دارند.

بهترین هتل آپارتمان قشم- هتل شادناز
  • آدرس: چهارراه پردیس- خیابان فلسطین- مقابل پاساژ فردوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اقامتگاه‌ های بوم گردی قشم برای سفری ارزان

یکشنبه 25 مهر 1400
جزیره قشم، یکی از زیباترین و منحصر به فردترین مناطق در کل ایران است. گردشگران و توریست‌های ایرانی و خارجی […]
اقامتگاه‌های بوم گردی قشم

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس