هتل‌ های نزدیک بازار مریم کیش

بازار مریم، یکی از بازارهای بزرگ و معروف جزیره کیش است. اگر یکی از گزینه های مهم شما برای انتخاب هتل، نزدیک بودن آن به مرکز خرید مریم است؛ هتل های گامبرن، بین المللی کیش، فلامینگو، ویدا و شایاناز جمله نزدیک‌ترین هتل های کیش نزدیک به بازار مریم هستند. برای اطلاع از اینکه هر یک از هتل‌ های نزدیک بازار مریم کیش، چه فاصله ای با خودرو و پای پیاده دارند، با ما در این مقاله همراه باشید.

معرفی بازار بزرگ مریم کیش

بازار مریم کیش یکی از شناخته شده‌ترین بازارهای جزیره کیش محسوب می‌شود. بازار مریم در واقع بازار روبازی است که  تنها یک طبقه دارد. به دلیل گرمای هوای کیش، بالای این غرفه های آن، سقف‌هایی کشیده  شده است. این بازار سنتی معماری زیبا و متفاوتی دارد. گل‌ها و گیاهان و نورپردازی‌ها بازار مریم کیش را بسیار دلنواز کرده است. فضای بیرونی بازار مریم کیش مجهز به میز و صندلی، کافی شاپ و رستوران است. در بازار مریم می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، خوراکی، تزیینی و غیررا تهیه کنید.

ساعت کار بازار مریم کیش: 10 صبح الی 13 ظهر- 16 الی 22 شب

آدرس بازار مریم کیش: استان هرمزگان- جزیره کیش- خیابان سنایی(مشاهده روی نقشه)

هتل‌ های نزدیک بازار مریم کیش

هتل‌ های نزدیک بازار مریم کیش

با رزرو هتل‌های نزدیک بازار مریم کیش شما می‌توانید بدون صرفه هزینه از این بازار دیدن کنید. خوشبختانه هتل‌های متعددی در نزدیکی این بازار قرار دارند. ضمن مشاهده فاصله هتل تا مرکز خرید مریم کیش در جدول زیر، در ادامه به چند مورد از هتل‌ های نزدیک بازار مریم کیش اشاره می کنیم. شما می توانید با کلیک روی هر کدام از هتل ها، اطلاعات بیشتری از امکانات هتل به دست بیاورید.

نام هتلفاصله تا بازار مریم
هتل بین المللی کیش4 دقیقه با خودرو | 7 دقیقه پیاده روی
هتل گامبرون کیش6 دقیقه با خودرو | 13 دقیقه پیاده روی
هتل فلامینگو کیش6 دقیقه با خودرو | 11 دقیقه پیاده روی
هتل ویدا کیش5 دقیقه با خودرو | 7 دقیقه پیاده روی
هتل شایان کیش5 دقیقه با خودرو | 15 دقیقه پیاده روی

هتل بین المللی کیش

مسافرانی که قصد رزرو هتل 5 ستاره کیش با قیمت مناسب را دارند بهترین انتخاب ممکن برای آنان، هتل بین المللی کیش است. با رزرو این هتل، علی رغم آنکه به بازار مریم کیش نزدیک هستید، همزمان می توانید از امکانات خوب هتل استفاده کنید.از تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا تا مرکز خرید مریم کیش، تنها 7 دقیقه پیاده روی لازم است. در صورتی که از سرویس تاکسی هتل نیز استفاده کنید زمان رسیدن شما به مقصد به 4 دقیقه کاهش پیدا می کند.

هتل‌ بین المللی کیش

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون جزو هتل های 3 ستاره جزیره کیش محسوب می شود. این هتل با بازار مریم کیش تنها 6 دقیقه فاصله دارد. از آنجایی که آدرس هتل گامبرون در میدان ساحل کیش قرار گرفته است، مسافران جزیره دسترسی راحتی به مراکز مهم جزیره خواهند داشت. برای افرادی که علاقه مند به پیاده روی هستند، فاصله هتل تا مرکز خرید مریم 13 دقیقه است.

هتل گامبرون کیش

هتل فلامینگو کیش

اگر به دنبال هتلی 4 ستاره در اطراف بازار مریم هستید، می توانید هتل فلامینگو کیش را انتخاب کنید. این هتل از جمله هتل‌ های نزدیک بازار مریم کیش به شمار می رود که در بلوار دریای کیش قرار گرفته و با مرکز خرید مریم، تنها 3 کیلومتر فاصله دارد. در صورت استفاده از سرویس تاکسی هتل، زمان رسیدن شما به مقصد، تنها 6 دقیقه خواهد بود.

این مدت زمان برای افرادی که تمایل دارند، تا رسیدن به بازار پیاده روی کنند،  به 11 دقیقه می رسد. با توجه به ویژگی های این هتل شما می توانید از میان هتل‌ های نزدیک بازار مریم کیش، هتل فلامینگو را برای محل اقامت خود انتخاب کنید.

هتل فلامینگو کیش

هتل ویدا کیش

اگر در سفر به جزیره کیش به دنبال اقامتی لوکس هستید، هتل ویدای کیش نیز، یکی دیگر از هتل‌ های نزدیک بازار مریم کیش است که می توانیم در این لیست قرار دهیم. بد نیست بدانید رستوران این هتل از نظر تنوع غذایی و کیفیت زبان زد است. این هتل مجلل در فاصله 3 کیلومتری از بازار مریم قرار گرفته و مسافران می توانند با 7 دقیقه پیاده روی خود را به بازار مریم برسانند. آدرس هتل ویدا در بلوار موج جزیره کیش است.

هتل ویدا کیش

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش از دیگر هتل‌ های نزدیک بازار مریم کیش است که تنها 5 دقیقه از بازار فاصله دارد. هتل شایان پنج ستاره دارد و از نظر کیفی در وضعیت مطلوبی قرار دارد. هتل شایان جزیره کیش در بلوار دریا واقع شده و مسافران می توانند با 15 دقیقه پیاده روی خود را به پاساژ مریم کیش جزیره برسانند.

هتل شایان کیش

در این مقاله با شما همراه بودیم تا هتل‌ های نزدیک بازار مریم کیش را به شما معرفی کنیم. اگر  یکی از اهداف شما از سفر به جزیره، خرید از کالاهای متنوع بازار مریم است انتخاب هتلی نزدیک به این بازار اهمیت زیادی دارد. امیدواریم با خواندن این مقاله هتل مورد نظر خود را پیدا کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رستوران پدیده شاندیز کیش؛ صرف غذا با سفر به 3500 سال پیش!

دوشنبه 13 آذر 1402
جزیره کیش جزیره‌ای گردشگر پذیر است که خیل عظیمی از مسافران هر ساله از آن دیدن می‌کنند. در این جزیره […]
رستوران پدیده شاندیز کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس