شهربازی‌های مشهد برای کودکان و بزرگسالان را می‌شناسید؟

شهربازی از مجموع تفریحاتی است که برای کودکان و بزرگسالان لازم است و باعث تخلیه انرژی منفی و افزایش حس‌ خوب می‌شود. رفتن به شهربازی برای تمام سنین هیجان‌انگیز و جالب است. اگر قصد سفر به مشهد دارید بهتر است در برنامهٔ سفر خود رفتن به شهربازی‌های مشهد را هم قرار دهید. ما در این مقاله از مجله خبری سایت‌ های هتل قصد داریم تمام اطلاعات مورد نظر در رابطه با شهربازی‌های مشهد برای کودکان و بزرگسالان را به طور کامل در اختیار شما قرار دهیم. با مطالعه این نوشته از هر راهنمایی بیشتری بی نیاز خواهید شد و تمامی اطلاعات لازم را کسب خواهید کرد.

شهربازی‌های مشهد

شهربازی‌های مشهد

شهربازی پارک ملت مشهد

اولین شهربازی مشهد که چشم شما را خواهد گرفت شهربازی پارک ملت مشهد است، شهربازی پارک ملت اولین شهربازی احداث شده در شهر مشهد است. این شهربازی در سال 1351 به مساحت 3 هکتار ساخته شد، ولی با گذشت این همه سال همچنان از جذاب‌ترین شهربازی‌های مشهد است. شهربازی پارک ملت از شهربازی‌های روباز مشهد است که برای کودکان و بزرگسالان بازی‌های متنوع و جذابی دارد. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های شهربازی پارک ملت وجود یک چرخ‌وفلک با ارتفاع 80 متر است، در میان مشهدی‌ها این چرخ‌وفلک با نام فانفار مشهور است. چرخ‌وفلک 80 متری فانفار اولین چرخ‌وفلک بزرگ خاورمیانه و هجدهمین چرخ‌وفلک بزرگ دنیا است. دیدن منظرهٔ زیبای شهر مشهد سوار بر بزرگ‌ترین چرخ‌وفلک خاورمیانه از لحظاتی است که لذت بسیار زیادی برای همگان دارد.

معروف‌ترین بازی‌ها برای کودکان در شهربازی پارک ملت آفتاب مهتاب، قطار کودکان و شاتل باس است. همچنین معروف‌ترین بازی‌ها برای بزرگسالان در شهربازی پارک ملت ترن هوایی، صندلی فضایی، سورتمه‌، حریم وحشت و آکروجت است.

  • ساعات کاری شهربازی پارک ملت، ساعت 14 تا 23 از شنبه تا چهارشنبه. پنج شنبه و جمعه از ساعت 11 تا 23 .
  • این شهربازی در بلوار امامت، روبه‌روی امامت 8 قرار دارد. شمار تماس شهربازی پارک ملت: 05136094986.
  • آدرس صفحه اینستاگرام شهربازی پارک ملت: @mellet_park

شهربازی الماس شهر

شهربازی الماس شهر مشهد یکی از جاهای دیدنی مشهد در سال 1383 با نام سرزمین خورشید شروع به کار کرد و از آن زمان تاکنون علاوه بر تغییر اسم دچار تغییر‌های زیادی شده است. این شهربازی دارای بیش از 120 دستگاه مختلف در مساحت 4 هکتار است. اولین بخش چشمگیر این شهربازی مجسمه بزرگ رستم در جلوی درب ورودی است. ترن هوایی شهربازی الماس مشهد بزرگ‌ترین ترن هوایی ایران است. در این شهربازی علاوه بر دستگاه‌های مختلف برای کودکان و بزرگسالان بخش‌های متعدد تفریحی دیگری هم وجود دارد که می‌توان به سالن آمفی تئاتر، فضای مخصوص عکاسی با حیوانات مانند آفتاب پرست و مار و اتاق گریم کودکان اشاره کرده. همچنین این شهربازی دارای پارکینگ اختصاصی هم است.

  • ساعات کاری شهربازی الماس شهر همه روزه از ساعت 18 تا 1 بامداد است.
  • شهربازی در خیام شمالی، روبه روی بازار بین‌المللی سپاد قرار دارد.
  • شماره تماس شهربازی شهر الماس مشهد: 05138527804.
  • آدرس صفحه اینستاگرام شهربازی الماس شهر: @diamond_of_city

حتما بخوانید : جاهای تفریحی مشهد را از دست ندهید.

شهربازی سرزمین عجایب

شهر بازی سرزمین عجایب در سال 1386 افتتاح شده و با نام شهربازی الماس شرق نیز شناخته می‌شود. این شهربازی سرپوشیده 140 بازی برای ارائه دارد، شما در این شهربازی می‌توانید برای همه سنین به دنبال بازی باشید. وسایل این شهربازی دارای استاندارد بین‌الملل هستند و همچنین بلیط‌های قیمت‌های مناسبی را دارا است. از معروف‌ترین وسایل این شهربازی برای بزرگسالان دارت، فوتبال دستی، بیلیارد و بولینگ هستند. برای کودکان نیز بازی‌های چرخ‌وفلک، مینی جت، اتاق بازی با شن و بازی‌های رایانه‌ای واقعیت مجازی دارای معروفیت زیادی است. این شهربازی ورودی ندارد و برای هر بازی لازم است که بلیت تهیه کنید.

  • ساعات کاری این مجموعه از ساعات 12 تا 22 شنبه تا چهارشنبه و 10 تا 22 پنجشنبه و جمعه است.
  • شهربازی سرزمین عجایب در انتهای بلوار خیام، بلوار بهارستان، طبقه 3 و 4 مرکز خرید الماس شرق واقع شده است.
  • شماره تماس شهربازی سرزمین عجایب 05137113327.
  • آدرس صفحه اینستاگرام شهربازی سرزمین عجایب: @sarzamin.ajayeb

شهربازی کوهسنگی لند

شهربازی کوهسنگی لند در قسمت جنوبی دریاچه کوهسنگی قرار دارد. این شهربازی به صورت روباز است. شما در این شهربازی علاوه بر بازی‌های مختلف از آب و هوا و فضای بی نظیر هم لذت خواهید برد. از بخش‌های جذاب شهربازی کوهسنگی لند می‌توان به قایق موتوری، قایق پدالی فولکسی، قطار کودک، زور بال کودکان و بزرگسالان، ترامپولین، استخر توپ، بایک ریسینگ و… اشاره کرد.

  • ساعات کاری شهربازی کوهسنگی لند از 9 صبح تا 2 بامداد است.
  • این شهربازی در بلوار کلانتری، انتهای خیابان کوهسنگی قرار دارد.
  • تلفن تماس این مجموعه: 05137240226.
  • آدرس صفحه اینستاگرام شهربازی کوهسنگی: @koohsangiland

شهربازی پارک وحدت

یکی دیگر از شهربازی‌های محبوب مشهد شهربازی پارک وحدت است. شما برای بازدید از پارک وحدت و لذت‌بردن از فضای بی‌نظیر دریاچه 24 ساعت شبانه روز می‌توانید مراجعه کنید؛ ولی شهربازی این مجموعه فقط از ساعت 7 صبح تا 22 باز است. از بازی‌های مهیج این مجموعه برای کودکان و بزرگسالان می‌توانیم به استخر کودک، قصر بادیپک، فانفار و ترامپولین، قایق پدالی و… اشاره کنیم. برای رفتن به این شهربازی کافی است به بلوار وحدت، بوستان وحدت بروید. شماره تماس شهربازی پارک وحدت: 05133663676.

شهربازی هلیوم پارک

شهربازی هلیوم پارک یکی از شهربازی‌های سرپوشیده مشهد است که اولین پارک پرشی ایران است. این شهربازی در طبقات 4 و 5 مجتمع تجاری مروارید قرار دارد که طبقه چهارم با مساحت 1500 متر مربع دارای تم دریایی و طبقه پنجم با همان مساحت و تم جنگل است. بازی‌های فوق‌العادهٔ هلیوم پارک: محوطه بسکتبال ترامپولین، محوطه کیک بال ترامپولین، محوطه والیبال ترامپولین، وایپ اوت، نینجا کورس، ایربگ، فری جامپینگ، طناب تعادل و… است. دو سالن مجزا برای خانم‌ها و آقایان در این مجموعه وجود دارد. همچنین این مجموعه دارای فضای بازی‌های واقعیت مجازی است.

ساعات کاری شهربازی هلیوم پارک تمام روز‌های هفته از ساعت 9 صبح تا 23 است. آدرس؛ میان جانباز 5 و 7 در بلوار جانباز، مجتمع مروارید گوهرشاد شهربازی هلیوم پارک.

آدرس صفحه اینستاگرام شهربازی هلیوم پارک: @helium_park_iran

شهربازی هلیوم پارک

شهربازی اکسیر مشهد

شهربازی اکسیر، یک شهربازی سرپوشیده واقع شده در مرکز خرید اکسیر است. یک شهربازی با دنیایی رنگارنگ و جذاب. بازی‌های به نام برای بزرگسالان در شهربازی اکسیر: ایرهاکی، تفنگ رمبو، بسکتبال فانتزی، کلبه وحشت، ماشین گیمی هامر و…بازی‌های متناسب برای کودکان در شهربازی اکسیر: مینی بسکتبال، هیپو کودک، سوپر بایک و…

ساعات کاری مجموعه اکسیر همه روزه از 8 تا 23 است. آدرس شهربازی اکسیر: بلوار شریعتی، بلوار امامیه، چهارراه مخابرات، طبقه 4 مجتمع اکسیر. تلفن تماس: 02136638430.

آدرس صفحه اینستاگرام شهربازی اکسیر: @exir__mashhad

شهربازی پارک علمی پروفسور بازیما

شهربازی پارک علمی پروفسور یک شهربازی سرپوشیده است که اولین پارک موضوعی ایران و سومین پارک موضوعی در جهان است. این مجموعه در مرکز تجاری وصال با مساحت 2400 متر مربع واقع شده است. در این پارک علمی بزرگسالان و کودکان با واردشدن از دهان یک انسان به سفر درون بدن می‌پردازند. همچنین کودکان می‌توانند در این پارک به تشریح بدن انسان یا قورباغه بپردازند. همچنین لذت‌بردن از سوارشدن بر زیر دریایی، خلبانی و مریخ‌نوردی با استفاده از بازی‌های واقعیت مجازی. گردش در این پارک ملی در سانس‌های 1 ساعت و نیم صورت می‌گیرد و در تمام مدت کارشناسان کودکان را راهنمایی می‌کنند.

ساعات کاری پارک علمی پرفسور بازیما از ساعت 10 صبح تا 22 است. آدرس شهربازی پارک علمی پرفسور بازیما: میدان بهارستان، مجتمع تجاری وصال، طبقه 4. شماره تماس: 05137115052

آدرس صفحه اینستاگرام پارک علمی پروفسور بازیما: @professorbazimaa

شهربازی اکسون پارک

شهربازی اکسون پارک یکی دیگر از شهربازی‌های سرپوشیدهٔ مشهد است. این شهربازی مانند دیگر شهربازی‌های دارای امکانات تفریحی است و یکی از نکات مثبت این شهربازی نزدیکی به حرم امام رضا (ع) است و شما مسافران در هنگام رزرو هتل در نزدیکی حرم به این نکته هم می‌توانید توجه کنید. ساعات کاری شهربازی اکسون از ساعت 10 تا 23 است. آدرس شهربازی اکسون: میدان هفده شهریور، مجتمع تجاری اکسون، طبقه 4. شماره تماس: 05133402500

شهربازی کارالند

شهربازی کارالند مشهور به شهر مشاغل تخصصی‌ترین و اولین مجموعه تفریحی، آموزشی شهر مشهد است. کارالند بهترین شهربازی مشهد است که بر روی موضوع مشاغل تأکید کرده است. در این شهربازی کودکان می‌تواند به سراغ شغلی که به آن علاقه دارند بروند و در قالب بازی به آن بپردازند. این شهربازی مناسب سنین 3 تا 13 است. ساعات کاری این مجموعه جذاب از ساعت 9:30 تا 22:30 است و در بلوار هفت تیر، نبش خیابان گلشن، طبقه 3 برج آرمیتاژ گلشن واقع شده است. شماره تماس: 05138335300.

آدرس صفحه اینستاگرام شهربازی کارالند: @karalandcity

پاتیناژ پدیده شاندیز

از دیگر مجموعه‌های تفریحی که در سفر به مشهد می‌توانید تجربه کنید لذت اسکی روی یخ است. سالن پاتیناژ مشهد در مرکز خرید پدیده شاندیز با مساحت 1600 متر مربع یکی از بزرگ‌ترین پیست‌های پاتیناژ در ایران است. در این مجموعه دختران بالای 9 سال و آقایان بدون محدودیت سنی می‌توانند به اسکی بپردازند. ساعات کاری این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 22 در تمام طول هفته است. شماره تماس: 05137636037_09357429190

شهربازی معارفی

شهربازی معارفی

شهربازی معارفی یک شهربازی سرپوشیده در طبقه زیرین ورودی باب الجواد است که در آن علاوه بر بازی مختص کودکان، آموزش‌های فرهنگی، معارفی و شهروندی نیز به کودکان در دسته بازی آموزش داده می‌شود. این مجموعه به صورت دو شیفت 8:30 تا 13 و 16 تا 21 آماده خدمت‌رسانی به شما زائرین عزیز است. شنبه‌ها تعطیل است.

شهر مشهد یکی از بزرگ‌ترین شهر‌های گردشگری ایران است و به همین علت دارای امکانات متنوع و زیاد است. در بالا مهم‌ترین و محبوب‌ترین شهربازی‌های مشهد را به اطلاع شما عزیزان رسانیدیم، در ادامه اسامی بقیه شهربازی‌های مشهد به همراه آدرس آن‌ها و نکات مهم به اطلاع شما عزیزان رسانده می‌شود.

سرزمین بازی‌های سمگا

این شهربازی به شهربازی ترمینال معروف است، زیرا در ترمینال مسافربری مشهد در بزرگراه شهید کلانتری، میدان انقلاب اسلامی قرار دارد. ساعات کاری شهربازی سمگا شنبه تا پنجشنبه از ساعت 16 تا 23 و جمعه از 11 تا 23 است. شماره تماس: 05138519611

شهربازی جنگل جادویی

شهربازی جنگل جادویی یا شهربازی پروما واقع در میدان جانباز، طبقه سوم مرکز خرید پروما است. ساعات بازدید این مجموعه از 9 تا 12 شب است. شماره تماس: 05137637401

شهربازی لگو سیتی

شهربازی لگو سیتی در مرکز تجاری کیان سنتر 2 در طبقه 11 ‌ام قرار دارد و به نام‌های شهر آجری و شهربازی کیان سنتر 2 هم شناخته می‌شود. مجتمع کیان سنتر 2 در تقاطع بلوار عباسی و جانباز قرار دارد، ساعات کاری لگو سیتی از ساعت 10 تا 22 است. شماره تماس: 05136144403

شهربازی پونی پارک

در شهربازی پونی پارک کودکان با مشاغل مختلف آشنا می‌شوند و از نکات مهم این شهربازی داشتن فضا مناسب برای گرفتن تولد است. شهربازی پونی پارک در میدان جانباز، طبقه سوم مجتمع نیکا قرار دارد و ساعات کاری آن از ساعت 16 تا 23 و در تعطیلات از 11 تا 23 است. شماره تماس: 05132677473

شهربازی کلوپ پاندا

این شهربازی با هدف تقویت خلاقیت کودکان ساخته شده است. ساعت کاری شهربازی کلوپ پاندا از ساعت 8 تا 22:30 است. این مجموعه نبش صیاد شیرازی 18 واقع شده است. شماره تماس: 05138682494

شهربازی پاندا پلاس

شهربازی پاندا پلاس شعبه دوم کلوپ پاندا است. آدرس این شعبه الهیه، بلوار رحمانیه، نبش سجادیه 21 است. شماره تماس: 05135140000

باشگاه کودک و آینده

برای کودکان 2 تا 12 سال مناسب است. واقع شده در خیابان خیام، نبش خیام جنوبی 14. شماره تماس: 05137636037

شهربازی کیدز کلاب کیدو

آدرس: بلوار فرامرز عباسی، فرامرز 37، بین توکلی 5 و 7. ساعات کاری از 8 تا 20 است. شماره تماس: 05137623628

شهربازی ویلاژ توریست

شهربازی ویلاژ توریست

آدرس: ابتدای جاده طرقبه، نبش امام رضا 8، مجتمع ویلاژ توریست. ساعات کاری از 9:30 تا 23. شماره تماس: 05135595199

شهربازی کاربازیا

شهربازی کاربازیا همانند شهربازی کارالند است. این شهربازی برای سنین 3 تا 14 سال مناسب است. آدرس: مجتمع تجاری پاژ در بلوار جانباز

شهربازی خانه فسقلی‌ها

مناسب برای کودکان است. در طبقه اول مجتمع نیکا در میدان جانباز

شهربازی بازار مجد

متناسب برای سنین 2 تا 10 سال. آدرس: بلوار شهید قرنی، حدفاصل چهارراه ابوطالب و شهید مطهری.

شهربازی قلعه سحر‌آمیز

قلعه‌ایی همانند کارتون‌های دیزنی و خانه سیندرلا. واقع شده در بلوار امام رضا، امام رضا 62

شهربازی برج برفی

شهربازی برج برفی یا پویا پارک برفی، ساخته شده از برف مصنوعی. آدرس: بلوار جانباز، بین جانباز 1 و 3.

سخن پایانی:

شهر مشهد شهری با فراوانی امکانات رفاهی و گردشگری است. اگر قصد دارید به این شهر سفر کنید حتماً قبل از رزرو هتل مشهد جست‌وجویی در رابطه با بخش‌های مختلف این شهر داشته باشید. در این مقاله ما به طور کامل به شهربازی‌های مشهد پرداختیم و نکات مهم در رابطه با آن‌ها از جمله وسایل، رده سنی، ساعات کاری، آدرس و… را به اطلاع شما رساندیم. با توجه به موردی که در نظر دارید به شهربازی مورد پسندتان حتماً سری بزنید و سفر خاطره‌انگیزی را در کنار خانواده سپری کنید. اگر نکته یا سؤالی در رابطه با شهربازی‌های مشهد دارید با ما در میان بگذارید تا پاسخگوی شما همراهان عزیز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهترین جاهای دیدنی کیش؛ از بهار تا زمستان

دوشنبه 2 مرداد 1402
جاهای دیدنی کیش از مکان های تاریخی مانند شهر کاریزی و شهر حریره و روستای باغو تا سواحل دنج و […]
جاهای دیدنی کیش - غروب جزیره در کنار کشتی یونانی

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس