پارک دلفین کیش

در چند سال اخیر سفر به کیش به عنوان یکی از رویایی‌ترین مقاصد برای سفر شناخته شده است. چرا که جاذبه های گردشگری کیش به حدی زیاد است که انسان سردرگم می‌شود که کدام را انتخاب کند‌. یکی از آن‌ها پارک دلفین کیش است. شاید شما هم تصاویر زیبا و جذاب دلفیناریوم این جزیره را دیده باشید. با مراجعه به این پارک می‌توانید ساعت‌ها در کنار بچه‌ دلفین‌ها شنا کنید و روز خوبی را برای خود رقم بزنید. در ادامه می‌خواهیم در مورد این پارک و تفریحاتی که دارد اطلاعات بیشتری را به دست بیاوریم.

هتل کیش

معرفی پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش اولین و بزرگ‌ ترین دلفیناریوم در خاک کشور ما است که در جنوب شرق جزیره زیبای کیش قرار گرفته است. این مجموعه عظیم با وسعت یکصد هکتاری خود، هر روز و هر ساعت برنامه جدیدی را برای گذراندن اوقات فراغت شما دارد. این مجموعه از شال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون میزبان حیوانات دریایی مثل پنگوئن‌ها، شیر دریایی، گربه دریایی و دلفین‌ها است.

این مجموعه علاوه بر قسمت دلفیناریوم، دارای باغ پرندگان، آمفی تئاتر و آکواریوم آب شور هم هست که همه دست به دست هم می‌ذهند تا تفریحی عالی را برای شما رقم بزنند.

پارک دلفین کیش کجاست؟

پارک دلفین کیش کجاست؟

همان طور که گفتیم، این پارک وسیع و زیبا در قسمت جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است.‌ این پارک فاصله زیادی با مرکز شهر کیش ندارد. پس شما می‌توانید با خودروی شخصی، اتوبوس و مینی بوس و دوچرخه به راحتی به این مجموعه مراجعه کنید. شما در پارک دلفین کیش می‌توانید به تماشای جانداران زیبا و منحصر به فردی بپردازید که هر یک، شرایط زندگی خاصی دارند. وجود موسیقی‌های زنده و شاد در کنار هیاهوی پارک دلفین در جزیره کیش باعث شده است که لذتی به یاد ماندنی را از تفریحات کیش به ارمغان ببرید.

آدرس پارک دلفین کیشجزیره کیش، خیابان جهان، کنار پارک نیلوفر
شماره تماس پارک دلفین کیش۰۷۶۴۴۴۴۵۲۳۷

پارک دلفین کیش روی نقشه


View Larger Map

صاحب پارک دلفین کیش چه کسی است؟

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چه کسی پارک دلفین در کیش را احداث کرده است. جناب حسین ثابت یکی از سرمایه گذاران بزرگ کیش مالک این مجموعه بزرگ است و هتل داریوش کیش نیز به نام همین فرد است. البته هم اکنون مالک این مجموعه تغییر کرده است، چرا که در سال ۱۳۹۳ این پارک فروخته شد. هم اکنون سید عبدالرضا موسوی مالک شرکت هواپیمایی زاگرس مدیریت این مجموعه را بر عهده دارد.

بخش‌های مختلف پارک دلفین در کیش

بخش‌های مختلف پارک دلفین در کیش

مجموعه بزرگ پارک دلفین افزون بر این که یک دلفیناریوم بزرگ دارد، از بخش‌هایی همچون باغ پرندگان، کلاسیک شو، فضای سبز و… نیز برخوردار شده است. شما می‌توانید از هر بخشی که به آن علاقه دارید، دیدن کنید و روز خود را بسازید. فراموش نکنید که قبل از آن باید به خرید بلیط پارک دلفین کیش بپردازید.

فضای سبز

در پارک دلفین‌های کیش فضای سبزی وجود دارد که بالغ بر ۱۰۰ گونه گیاهی در آن زندگی می‌کنند. درختان نخل، اوکالیپتوس، بنجامین، کهور، گل ختمی، شیشه شور، تکوما و گونه‌های مختلفی از کاکتوس به همراه سایر گیاهانی که به دلیل مرجانی بودن خاک این جزیره سر از خاک بیرون آورده‌اند، در فضای سبز این پارک دیده می‌شوند. در این مجموعه هم اکنون درختان زیادی در حال کاشت هستند و فضای آن را کاملا پوشش می‌دهند. در آینده‌ای نه چندان دور شما می‌توانید از بخش‌هایی مثل جنگل بازان مصنوعی، دنیای ارکیده، باغ پرندگان و کوه آتش فشان مصنوعی در این پارک نیز دیدن کنید.

باغ پرندگان پارک دلفین

بخش دیگری از این پارک که جزو تفریحات کیش است، به باغ پرندگان اختصاص می یابد. اگر می‌خواهید با دیدن پرندگان فوق العاده زیبا وقت خود را سپری کنید و از دیدن عجایب آفرینش لذت ببرید، از شما دعوت می‌کنیم که از باغ پرندگان کیش دیدن کنید. در این باغ حدود ۱۰۰ تا ۱۰۷ گونه پرنده دیده می‌شود. انواع پلیکان، شتر مرغ، طوطى ماکائو طاووس، انواع لک لک، توکان، توراکو قو، پنگوئن، انواع طوطی و انواع جانوران نادرى مثل کروکودیل در این پارک زیست دارند.‌ یکی از دلایل جذابیت در این پارک، آزادی پرندگان است. این پرندگان در چند قدمی گردشگران و درون یک حصار قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید آن‌ها را با تمامی جزئیاتی که دارند، مراجعه کنید.

کنسرت های پارک دلفین کیش

کنسرت های پارک دلفین کیش

از دیگر بخش‌های هیجان انگیزی که در پارک دلفین کیش دیده می‌شود، بخش کنسرت ها است. این بخش مخصوص افرادی است که به استند آپ کمدی و برنامه‌های نمایشی علاقمند هستند. در کنسرت های پارک دلفین برنامه‌های نمایشی به همراه موسیقی‌های زنده پخش می‌شوند و با اجرای رقص نور همراه هستند. کمدین‌های معروف در استند آپ کمدی‌های این بخش نقش ایفا می‌کنند. این برنامه‌ها ساعاتی پر شور و هیجانی را برای گردشگران و بازدید کنندگان به وجود می‌آورند.

دلفین شو کیش

جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بخش در مجموعه دلفین کیش، بخش دلفین شو است. در این بخش استخری به حجم ۱۸۰۰۰ متر مکعب قرار دارد که در آن دلفین‌های کوچک و بزرگ زندگی می‌کنند. این دلفین‌ها با شیرین کاری خود می‌توانند اوقات فراغتتان را به خوبی پر کنند. افزون بر دلفین، شیر دریایی و گراز دریایی هم در بخش دلفین شو پارک دلفین در کیش دیده می‌شوند.

حیواناتی که در دلفین شو وجود دارد، همگی آموزش دیده و به نوعی حیوان دستی هستند. پس به شما آسیبی نمی‌رسانند.‌ شما از همان لحظه‌ای که وارد این پارک می‌شوید تا زمانی که از بخش دلفین شو خارج می‌شوید، می‌توانید با این دلفین‌ها بازی کنید. در ضمن، امکان لمس بدن آن‌ها و دادن غذا به آن‌ها و عکس گرفتن با این حیوانات نیز وجود دارد. البته قبل از آن، باید با مسئول این بخش مشورت کنید و از او اجازه بگیرید.

رزرو تور

امکانات مختلف پارک دلفین در کیش

قبل از مراجعه به پارک دلفین کیش باید بدانید که امکانات زیادی در انتظار شما هستند. در این پارک عکاسانی فعالیت دارند که از هر لحظه شما عکس می‌گیرند. در کنار باغ پرندگان و سایر برنامه‌های مهیج این پارک، امکان بازدید از رستوران و خوردن غذا در فضای دلفیناریوم این پارک نیز مهیا است.

این پارک دارای فضایی برای نشستن و استراحت کردن هم می‌باشد. شما پس از بازدید از برنامه‌های این پارک می‌توانید در کافی شاپ‌های آن استراحت کنید و نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید. علاوه بر همه این‌ها، در پارک دلفین غرفه‌هایی جهت فروش صنایع دستی کیش وجود دارند که امکان خرید سوغاتی را نیز برای شما فراهم کرده‌اند. شما می‌توانید به راحتی از کلیه این امکانات استفاده نمایید.

امکانات مختلف پارک دلفین در کیش

جاهای دیدنی اطراف پارک دلفین

همان طور که همه ما می‌دانیم، جاهای دیدنی کیش بسیار زیاد هستند.‌ شما با برنامه ریزی درست و وقت کافی می‌توانید از تمامی مکان‌های دیدنی طبیعی و غیر طبیعی این جزیره دیدن کنید و لذت ببرید. اگر به فکر بهترین مکان‌های دیدنی نزدیک به پارک دلفین هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از مکان‌های زیر دیدن کنید:

قیمت بلیط پارک دلفین کیش ۱۴۰۲

بلیط پارک دلفین کیش قیمت بالایی ندارد. در این پارک سه نوع بلیط بزرگسال، کودک دو تا چهار سال و کودک زیر دو سال قابل تهیه شدن هستند. قیمت بلیط پارک دلفین کیش ۱۴۰۲ عبارتند از:

  • بزرگسال: 590000 تومان
  • کودک زیر دو سال: رایگان
  • کودک بالای دو سال: نیم بها

برای خرید بلیط پارک دلفین کیش می‌توانید حضوراً به این پارک مراجعه نمایید و بلیط بخرید. اگر امکان مراجعه حضوری را ندارید، می‌توانید از طریق سایت‌های مختلف اقدام به خرید بلیط این مجموعه کنید.

ساعات بازدید از پارک دلفین در کیش

ساعات بازدید از پارک دلفین در کیش

حال که دانستید آدرس پارک دلفین کیش کجا است، ممکن است به فکر بازدید از این پارک باشید. از آنجایی که این مجموعه بخش‌های مختلفی دارد و بازدید کردن از هر بخش هم به راحتی دو تا سه ساعت از وقت شما را می‌گیرد، بهتر است از ساعت ۱۵:۳۰ در پارک حضور پیدا کنید و از بخش‌های مختلف آن دیدن کنید. از ساعت ۵ می‌توانید از باغ پرندگان دیدن کنید و از ساعت ۶:۳۰ هم می‌توانید به بخش دلفیناریوم بروید و از دلفین‌ها دیدن نمایید. آخرین برنامه هم برنامه مربوط به کلاسیک شو است که تا ساعت ۸ شب برقرار است.

بهترین زمان بازدید از پارک دلفین کیش

گردشگران در هر روزی از سال که به کیش بیایند، می‌توانند از پارک دلفین دیدن کنند. با این حال، بهترین زمان برای بازدید از این پارک فصولی مثل پاییز و زمستان است که هوای کیش رو به خنکی رفته است. در این فصول دیگر آفتاب سوزان در کیش وجود نخواهد داشت. پس شما از دیدن عجایب کیش و جاهای دیدنی کیش لذت بیشتری خواهید برد.

بهترین زمان بازدید از پارک دلفین کیش

هتل‌ های کیش و رستوران‌ های کیش در نزدیکی پارک دلفین

در اطراف پارک دلفین هتل‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید در آن‌ها اقامت کنید. این پارک درون خود اقامتگاه ندارد. هتل ستاره در کیش، هتل سیمرغ کیش، هتل مارینا پارک کیش و هتل شباویز کیش هتل‌هایی هستند که شما می‌توانید در آن‌ها اقامت داشته باشید. افزون بر اقامتگاه، همه گردشگران به دنبال یک رستوران خوب برای را خوردن هستند. اما ممکن است حال و حوصله هم نداشته باشند که راه زیادی را برای رسیدن به رستوران های کیش طی کنند. در چنین مواردی می‌توان از رستوران دارچین، رستوران هواری کیش، رستوران رودکی، کافه رستوران کابان، رستوران برکت خدمات دریافت کرد.

سخن پایانی

ما در این مطلب در مورد پارک دلفین کیش صحبت کردیم‌. این پارک یکی از بهترین پارک‌های دیدنی کیش است که در جنوب شرقی این جزیره واقع شده است شما با مراجعه به این پارک می‌توانید از امکاناتی نظیر باغ پرندگان کیش، دلفیناریوم، کلاسیک شو و عکاسی بهره مند شوید. این باغ که هم اکنون در حال توسعه دادن است، در تایم بعد از ظهر پذیرای شما گردشگران عزیز خواهد بود. شما می‌توانید پس از بازدید از این پارک، در هتل‌های اطراف آن اقامت کنید و در رستوران‌های نزدیک به پارک دلفین نیز غذا بخورید. بلیط این پارک در سال 1402حدود 590 هزار تومان برای افراد بزرگسال بوده است. قیمت این بلیط هر سال تغییر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کافه‌ بازی‌ های مشهد، مقصدی مهیج برای علاقه‌مندان به بازی و تفریح

پنج‌شنبه 30 شهریور 1402
همه ما برای یک بار هم که شده در طول عمرمان راهی سفر به مشهد می‌شویم. سفر به مشهد فقط […]
کافه بازی ‌های مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس