5 مورد از لوکس ترین لابی های هتل در مشهد

 اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که برای اقامت در مشهد، انتخاب یک هتل لوکس برایتان حائز اهمیت است، بدون شک باید درباره لوکس ترین هتل های مشهد و سایر هتل آپارتمان های لوکس مشهد اطلاعاتی را کسب نمایید. هتل‌های لوکس و لاکچری مشهد معمولا هتل های 5 ستاره این شهر هستند و بدون شک؛ یک هتل پنج ستاره می‌بایست از زیباترین لابی ها نیز برخوردار باشد؛ تا بتواند نظر مهمانان را به خود جلب نمایند. این هتل ها شامل: هتل قصرطلایی، هتل درویشی، هتل مدینه الرضا، هتل الماس1 و هتل الماس2 می‌باشد.

هتل قصر طلایی مشهد و لابی مجلل آن

هتل قصر طلایی مشهد از بزرگترین و مجلل ترین هتل های پنج ستاره در کشور به شمار می آید که در نزدیکی حرم امام رضا واقع شده است و سالانه پذیرای مهمانان و زائران این شهر می باشد. اما با توجه به معرفی لابی های لوکس هتل مشهد در این مقاله می توان لابی هتل قصر طلایی را نیز در این دسته بندی عنوان نمود. لابی هتل قصر طلایی مشهد به دلیل دارا بودن یک معماری خاص و مجلل همچنین سنگ فرش مرمر به کار رفته در کف این لابی به همراه ستون ها و لوستر های لاکچری موجب شده تا تماشای این لابی شما را مجذوب خود نماید.

لابی هتل قصر طلایی مشهد

لابی لوکس هتل درویشی مشهد

در بین هتل های مشهد، لابی هتل درویشی مشهد جزو لوکس ترین لابی ها به شمار می آید. این هتل مشهد جزو هتل های پنج ستاره مشهد به شمار می آید. یک معماری شگفت انگیز که به همراه یک لوستر بزرگ آبی رنگ زیبایی این بخش از هتل را دوچندان کرده است. پله های مارپیچ طلایی رنگ که در لابی هتل درویشی بنا شده اند شاید همچون فیلم ها تصاویر زیبایی را در ذهن شما تداعی کند. آرامشی که در حوض آب قرار گرفته در زیر لوستر این لابی به شما منتقل می کند غیر قابل وصف خواهد بود. رنگ های به کار رفته در این لابی و تناسب هارمونی رنگ ها چشم هر بیننده ای را جذب زیبایی خود می کند. معماری بسیار ویژه با نقش و نگار های زیباتر به کار رفته در این لابی ماندن در این هتل را برای شما لذت بخش تر خواهد نمود.

هتل درویشی مشهد

لابی هتل الماس 2 مشهد

استفاده از طیف رنگی سفید و طلایی در کنار معماری بی نظیر لابی هتل الماس 2 مشهد موجب شده تا لابی این هتل جزو لوکس ترین لابی ها در میان هتل های دیگر مشهد به شمار آید. لوستر های به کار رفته همچون شعله های آتش به رنگ های قرمز و زرد در کنار ستون هایی با نقش و نگار های زیبا هماهنگی زیبایی را به این لابی بخشیده است. همچنین استفاده از مبل هایی با ترکیب رنگی زرد و قرمز از دیگر شاهکارهای دکوراسیون در این لابی می توان نام برد. هتل الماس 2 مشهد جزو هتل های مشهد نزدیک حرم بوده که علاوه بر داشتن طراحی خاص و زیبای به کار رفته در معماری آن نزدیکی به حرم امام رضا را نیز می توان از دیگر مزایای انتخاب این هتل عنوان کرد.

          لابی هتل الماس 2 مشهد

لابی هتل الماس 1 مشهد

با رزرو هتل الماس 1 مشهد می توانید از لابی لوکس این هتل مشهد نیز بهره مند شوید. ستون های به کار رفته در این لابی با پوشش آینه کاری طلایی زرق و برق مجللی به لابی این هتل مشهد بخشیده است. این هتل جزو هتل های چهار ستاره در مشهد بوده که با دارا بودن امتیازات یک هتل لوکس و لاکچری در کنار نزدیک آن به حرم امام رضا نظر شما را به خود جلب خواهد نمود.

لابی هتل الماس مشهد

یک لابی لوکس در هتل مدینه الرضا مشهد

بدون شک یک هتل لوکس و یک لابی خاص با معماری ایرانی اسلامی را می توانیم در هتل مدینه الرضا مشهد ببینیم. اگر می خواهید سنت در عین حال مدرن بودن یک لابی را در کنار هم ببینید، بدون شک انتخاب هتل مدینه الرضا گزینه مناسبی خواهد بود. سقفی زیبا با نور های درخشان به کار رفته در این لابی تداعی آسمان کویر را برای هر بیننده ای خواهد داشت. تعداد طبقات که به صورت گنبدی شکل طراحی و معماری شده اند زیبایی این لابی را دوچندان کرده اند.

هتل مدینه الرضا، یکی از هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) است که تنها 3 دقیقه به صورت پیاده روی تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد. شما می توانید برای اقامتی دلچسب و لذت بردن از لابی لوکس این هتل مشهد، این هتل را با تخفیف از سایت های هتل رزرو نمایید.

      لابی هتل مدینه الرضا مشهد سخن پایانی

هتل هایی که در مقاله فوق عنوان شدند جزو محبوب ترین و بهترین هتل های مشهد نیز می باشند که هر ساله مورد استقبال بسیاری از مسافران و زائرین قرار می گیرند. اگر شما قصد دارید اقامتی اقتصادی در سفر به مشهد داشته باشید، می توانید از طریق رزرواسیون های هتل، اقدام به رزرو هتل ارزان مشهد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

در کدام یک از هتل های خیابان امام رضا مشهد اقامت کنیم؟

دوشنبه 20 آذر 1402
سفر به مشهد یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور ما به شمار می آید، حضور مبارک حرم امام رضا […]
بهترین هتل های خیابان امام رضا مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس