ساحل مارینا کیش; بزرگترین کلوپ تفریحات دریایی در ایران

ساحل مارینا کیش

ساحل مارینا کیش مکانی برای انواع تفریحات مهیج و ورزش های آبی می باشد. اگرچه رسالت اصلی اسکله مارینا کیش سرویس دهی به شناورهای تفریحی جزیره است؛ اما شما می توانید به کلکسیونی از تفریحات دسترسی داشته باشید. برای اطلاع از امکانات ویژه این مجموعه با ما در این مقاله همراه باشید.

مارینا به چه معناست؟

مارینا در واقع به معنای حوضچه‌های اختصاصی دریایی و اسکله‌های شناور روی آب است. این حوضچه‌ها و اسکله‌های شناور، محل نگهداری شناورهای اختصاصی هستند. به عبارت دیگر مارینا بندرگاهی برای شناورهای تفریحی و لاکچری محسوب می شود. یکی از بخش‌های تشکیل دهنده مارینا ورزش‌ها و تفریحات دریایی و آبی است. جالب است بدانید ساحل مارینا کیش تنها مارینای ایران است. در این ساحل شما می‌توانید لوازم ورزشی، تفریحی و قایق‌های لوکس را اجاره کنید.

 معرفی ساحل مارینا پارک کیش

قایق بادبانی در ساحل مارینا کیش

مساحت زمینی که مارینا کیش در آن واقع شده است بیش از 10 هکتار است. بخشی از این زمین مخصوص هتل مارینا پارک کیش است.حوضچه‌های دریایی یا مارینای این جزیره، قابلیت پارک 278 شناور بزرگ و کوچک را دارد.

در این مجموعه بازی و تفریحات هیجان انگیز آبی مثل غواصی، قایق بادبانی، جت اسکی، پاراسل، کایاک شاتل، کایت بوردینگ را می توانید تجربه کنید. علاوه بر تفریحات آبی می‌توانید به صورت حرفه‌ای آموزش ورزش‌های دریایی را نیز فرا بگیرید. جالب است بدانید در این محل شناورها تعمیر، نگهداری و حتی به فروش می‌رسند.

 اسکله مارینا کجاست؟

مجموعه تفریحی و اقامتی مارینا جزیره کیش، در شرق جزیره و در بلوار مرجان قرار گرفته است و به خیلی از مراکز مهم خرید کیش و همچنین به جاذبه های گردشگری مثل دلفیناریوم، پلاژ آقایان و بانوان و باغ پرندگان نزدیک است. این ساحل اختصاصی، با فرودگاه جزیره حدود 10 کیلومتر فاصله دارد و جزء بهترین جاهای دیدنی کیش شناخته می شود.  در ادامه موقعیت مارینا پارک کیش را می توانید در نقشه مشاهده کنید.

امکانات ساحل مارینا کیش

علاوه بر تفریح و نگهداری شناورها امکانات ویژه‌ی دیگری برای گردشگران در این محل ارائه می‌شود. برخی از این امکانات شامل موارد زیر است:

  • فروش تجهیزات دریایی
  • تمیز کردن خزه‌ها از شناورها
  • نگهداری و تعمیر شناورهای خراب
  • تامین سوخت و مخزن آب شناورها
  • کلوپ تفریحات و ورزش دریایی
  • رستوران‌های مختلف و لوکس
  • کافی شاپ‌های خاص و شیک
  • آموزش حرفه‌ای بادبانی

بخش‌های مختلف اسکله مارینا کیش

با توجه به وسعت این مجموعه انتظار می‌رود که تنها مارینای ایران از بخش‌های مختلفی تشکیل شده باشد. اسکله مارینا کیش یکی از بهترین و کامل ترین سواحل جزیره است. در ادامه با بخش های مختلف اسکله اختصاصی جزیره آشنا شوید.

1. کلوپ تفریحی مجموعه مارینا کیش؛ پکیج کامل تفریحات دریایی جزیره

تمامی تفریحات دریایی به صورت انفرادی و گروهی در کلوپ تفریحی مارینا انجام می‌شود. در کلوپ مارینا لباس و تجهیزات لازم برای هر ورزش به شما داده می‌شود. لیست تفریحات ساحل مارینا کیش شامل موارد زیر است:

  • غواصی
  • پدل بورد
  • پاراسل
  • بادبانی
  • قایقرانی
  • شاتل
  • کایاک
  • ویندسرف
  • گشت دریایی

2. پارک بادی مارینا؛ تنها پارک شناور ایران

پارک بادی مارینا کیش

این پارک با استفاده از سازه‌های بادی چون سرسره و تشک روی دریا ساخته شده است و یک گزینه تفریحی خوب و جذابی برای کودکان محسوب می شود.جالب است بدانید که این پارک آبی، تنها پارک شناور ایران است. تمام تجهیزات پارک آبی ساحل مارینا کیش از بالاترین استاندارد های اروپایی برخوردار است.

3. لانژهای ساحلی؛ تنها لانژ ساحلی جزیره

لانژ زیبای ساحلی مارینا کیش

لانژ ساحلی از پرطرفدارترین بخش های ساحل اختصاصی مارینا کیش محسوب می شود. در تنها لانژ ساحلی جزیره، سه غرفه دیده می شود که هر کدام معماری متفاوتی دارند. هر کدام از این غرفه ها نیز خدمات متنوعی به گردشگران جزیره ارائه می دهند.

نام غرفهپذیرایی
غرفه سبزانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
غرفه قرمزانواع فست فود و ساندویچ
غرفه آبیانواع نوشیدنی های سرد و گرم

4. یات کلاب اسکله مارینا کیش؛ نخستین یات کلاب ایران

یات کلاب اسکله مارینا کیش

برای افراد علاقه مند به دریانوردی یکی از لوکس ترین مکان ها یات کلاب ها هستند. علاوه بر نگهداری شناورها، در یات کلاب خرید و فروش، اجاره و تعمیر شناورها نیز انجام می شود. ساحل مارینا کیش اولین یات کلاب ایران است و یک اسکله اختصاصی برای سوخت رسانی به شناورها دارد.

5. رستوران های ساحل مارینا کیش

در مجاورت یات کلاب مارینا، رستوران بین المللی مارینا قرار دارد. این رستوران با داشتن فضایی آرام و چشم اندازی بی نظیر از خلیج فارس، تبدیل به رستوران منحصر به فرد جزیره شده است. در رستوران ساحل مارینا کیش شما می توانید بهترین انواع غذاهای ایرانی، بین المللی و دریایی را انتخاب و سرو کنید.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا کیش از لاکچری‌ترین هتل‌های کیش است. تمامی امکانات رفاهی و خدماتی در این هتل به بهترین شکل ارائه می‌شود. به طوری که میتوان این هتل را یک سر و گردن از تمام هتل های جزیره بالاتر دانست. هتل 5 ستاره مارینا کیش با داشتن 160 واحد اقامتی رو به دریا در لیست بهترین هتل های 5 ستاره قرار گرفته است. وعده صبحانه و ناهار در این هتل رایگان است و طبق نظرسنجی های انجام شده تمام مهمان های هتل از کیفیت و طعم عالی غذاهای رستوران این هتل رضایت داشته اند.

مطلب پایانی

مجموعه ساحل مارینا کیش، شگفت انگیزترین و رویایی ترین تفریحات و ورزش های آبی جزیره را در اختیار شما قرار می دهد. اگر می خواهید در سفر به جزیره کیش تایم خود را با تفریحات گوناگون و هیجان انگیز سپری کنید، اسکله مارینا کیش را از دست ندهید. در پایان خوشحال می شویم نظرات و تجربه های شخصی خود را از لوکس ترین مکان تفریحی جزیره با ما به اشتراک بگذارید.

آیا بانوان نیز می توانند از پارک بادی ساحل مارینا کیش استفاده نمایند؟

از این تفریح استثناعا بانوان نمی توانند استفاده کنند و فقط مختص آقایان می باشد.

کدام مراکز خرید مهم در نزدیکی ساحل مارینا کیش قرار گرفته اند؟

مرکز خرید پردیس کیش، مرکز خرید سارینا کیش، بازار زیتون و بازار مریم در نزدیکی این ساحل تفریحی قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سیر تا پیاز مرکز تجاری کیش

سه‌شنبه 5 دی 1402
خرید یکی از جذاب ترین بخش‌های سفر به جزیره کیش است. می توان گفت پاساژ مرکز تجاری کیش یکی از […]
پاساژ مرکز تجاری کیش کجاست | معرفی کامل + آدرس و ساعت کار

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس