معرفی خوشمزه‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران

یکی از تفریحات و خوشگذرونی‌های اصلی در سفر خوردن است. در شهر بزرگی چون تهران که پایتخت کل ایران می‌باشد، شاهد رستوران‌های بسیاری هستیم. در این شهر انواع رستوران‌های سنتی و مدرن با کلاس قیمت متفاوت موجود می‌باشد. مسافران پس از رزرو هتل تهران و اقامت در این شهر به دنبال تفریحات هستند. یکی از جاذبه‌های گردشگری هر شهر در واقع رستوران‌های آن شهر است. به خصوص آن که اگر شهر مقصد ما پایتخت باشد. درست است که با رزرو تور تهران و اقامت در یک هتل می‌توان از رستوران آن مجموعه استفاده کرد. اما حیف است که به این شهر مدرن و اصیل سفر کنید و از دیگر رستوران‌های آن مستفیض نشوید. در این مطلب بهترین رستوران‌های تهران را معرفی خواهیم کرد.

معرفی خوشمزه‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران
برای رزرو هتل در تهران به رزرواسیون آژانس مسافرتی “های هتل” مراجعه فرمایید.

معرفی بهترین رستوران‌های تهران

اگر به دنبال رستوران‌های لاکچری تهران هستید، باید به این مسئله آگاه باشید که باید هزینه بالایی بپردازید. در این شهر تنوع غذایی و رستوران بسیار زیاد است، به طوری که شما را گیج خواهد کرد. در این قسمت به معرفی 5 تا از بهترین رستوران‌های تهران خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین رستوران‌های تهران

برترین و معروف‌ترین رستوران‌های شهر تهران عبارتند از:

  • رستوران گردان برج میلاد
  • رستوران موبی دیک
  • رستوران کوبابا
  • رستوران مسلم
  • رستوران خونه

رستوران گردان برج میلاد تهران

یکی از لاکچری‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران با کلاس قیمت بالا رستوران برج میلاد است. این رستوران در طبقه ششم برج و ارتفاع 276 قرار دارد. این رستوران شامل دو بخش ثابت و متحرک است. قسمت متحرک رستوران گردان برج میلاد طوری طرح ریزی شده است که هر ساعت به چرخش در می‌آید. در این چرخش 360 درجه‌ای ویو مشتریان تغییر خواهد کرد. با مراجعه به این رستوران بر کل شهر تهران اشراف خواهید داشت. بهترین آشپزهای ایرانی و خارجی غذاهای فرنگی و ایرانی را عرضه می‌کنند. در این رستوران غذاها و نوشیدنی‌هایی با گرد طلا نیز موجود می‌باشد.

رستوران گردان برج میلاد تهران

هتل‌‌های نزدیک به رستوران:

رستوران موبی دیک تهران

موبی دیگ نام یک کتاب بسیار معروف است و به معنای نهنگ سفید می‌باشد. این رستوران نیز یکی از خوشنام‌ترین رستوران‌های تهران است. این رستوران در خیابان قرنی واقع شده و بهترین وعده ناهار را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین مواد اولیه در این رستوران طبخ می‌شوند. این رستوران منو غذایی کاملی دارد و با غذاهای حجیم و بسیار لذیذ پذیرای میهمانان خود است. از نظر دیزاین و معماری نیز رستوران موبی دیک فضایی زیبا و دلنشین دارد. رده این رستوران قدیمی نیز بالا و کیفیت‌ها فوق العاده است.

رستوران موبی دیک تهران

هتل‌های نزدیک به رستوران:

رستوران کوبابا تهران

رستوران کوبابا از بهترین رستوران‌های تهران در خیابان جردن است. این رستوران از مشهورترین رستوران‌های پایتخت است که تنوع بالایی دارد. این رستوران نیز با وعده صبحانه پذیرای مشتریان خود است. محیط رستوران کوبابا خاص و بسیار شیک می‌باشد. از ویژگی‌های اصلی این رستوران علاوه بر کیفیت و طعم بی‌نظیر، تنوع است. شما در کوبابا می‌توانید، انواع غذاهای خاص از کشورهای مختلف چون افغانستانی، لبانی و ایرانی الاصل را صرف کنید. حمص، پلو افغانی و هم اسکندر افندی از غذاهای پیشنهاد شده این رستوران کلاس بالا در تهران هستند.

رستوران کوبابا تهران

هتل‌های نزدیک به رستوران:

رستوران مسلم تهران

رستوران مسلم تهران واقع شده در بازار بزرگ تهران از قدیمی‌ترین رستوران‌های این شهر است. جالب است بدانید رستوران مسلم پس از رستوران شمشیری و شرف الاسلامی افتتاح شده است. اما به دلیل کیفیت و سرو غذاهای خوش طعم، اولین انتخاب می‌باشد. حجم غذاهای رستوران مسلم آنقدر زیاد است که برای 2 نفر کافی است. صف مسلم یکی از طولانی‌ترین صف‌های غذا در پایتخت محسوب می‌شود. ته چین مرغ و گوشت این رستوران با عنوان ته چین ویژه از معروف‌ترین غذاهای مسلم است.

رستوران مسلم تهران

هتل‌های نزدیک به رستوران:

  • هتل شهریار تهران
  • هتل فردوسی تهران
  • هتل آرمان تهران
  • هتل حافظ تهران
  • هتل ثامن تهران
  • هتل سعدی تهران

رستوران خونه تهران

رستوران خونه نیز یکی دیگر از بهترین رستوران‌های تهران است. این رستوران از آن جهت خانه نام گذاری شده است که به مهمانان حسی شبیه به خانه می‌دهد. فضای گرم، صمیمی، دلنشین، ظروف ساده گل سرخی، فرش روی زمین و… همگی القا کننده حس خانه هستند. صندلی چوبی و شیشه‌های رنگی فضایی زیبا و آرامش بخشی را به وجود آورده‌اند. غذاهای محلی و ایرانی این رستوران با بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. با توجه به حجم بالای و کیفیت عالی غذاهای این رستوران قیمت نیز بالاست.

رستوران خونه تهران بهترین رستوران‌های تهران

هتل‌های نزدیک به رستوران:

  • هتل ارم تهران
  • هتل برج سفید تهران
  • هتل آپارتمان کوروش تهران
  • هتل آپارتمان الوند تهران
  • هتل بزرگ تهران
  • هتل سیمرغ تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

باغ موزه های شهر بزرگ تهران

شنبه 17 مهر 1400
موزه گردی در هر شهری یکی از بهترین تفریحات به حساب می آید. تهران یکی از شهر هایی می باشد […]
باغ موزه های تهران

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس