بهترین هتل استخردار مشهد + لیست کاملی از هتل های استخردار مشهد

وجود استخر در هتل یک امتیاز ویژه محسوب می‌شود؛ چراکه مسافران می‌توانند ساعاتی را به صورت رایگان تفریح کنند. همچنین لذت شنا و بهره مندی از امکاناتی نظیر سونا و جکوزی برای رفع خستگی هر مسافری لازم است و بیشتر مهمانان علاقمندند که در هتل های نزدیک حرم مشهد که امکانات و خدماتی نظیر استخر و سونا را ارائه می دهند، اقامت کنند. ما در این مقاله قصد داریم که هتل های استخردار مشهد را مورد بررسی قرار دهیم و خدمت شما معرفی کنیم.

_استخر_هتل_مدینه_الرضا

کدام هتل های مشهد استخر دارند؟

هتل‌ها بر اساس ستاره‌ای که دریافت می‌کنند موظف به ارائه یکسری خدمات و امکانات هستند. در واقع اگر قصد دارید در هتلی که دارای مجموعه آبی است اقامت داشته باشید باید به سراغ هتل های لوکس مشهد بروید.معمولا هتل های 5 ستاره مشهد و هتل های 4 ستاره مشهد امکاناتی نظیر استخر و جکوزی و دیگر تفریحات آبی را به مسافرین خود ارائه می دهند.  در ادامه مطلب لیستی از هتل های مجلل مشهد که تفریحات آبی و استخر دارند را فراهم کرده ایم:

  • هتل ضیافت الزهرا مشهد
  • هتل مدینه الرضا مشهد
  • هتل مجلل درویشی مشهد
  • هتل بین المللی قصر طلایی مشهد
  • هتل هما 1 مشهد
  • هتل هما 2 مشهد
  • هتل الماس 2 مشهد
  • هتل پردیسان مشهد
  • هتل خورشید تابان مشهد
  • هتل پردیسان مشهد
  • هتل جواد مشهد
  • هتل پارس مشهد

هتل استخردار مشهد نزدیک حرم

بیشتر هتل های لوکس مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارند و در میان این هتل ها؛ هتل قصر طلایی مشهد، هتل مدینه الرضا مشهد، هتل الماس 2 مشهد و هتل مجلل درویشی بهترین هتل هایی هستند که شامل استخر و تفریحات آبی می شوند.

هتل استخردار نزدیک حرم - هتل قصر طلایی مشهد

استخر هتل قصر طلایی مشهد (گلدن پالاس)

هتل قصر طلایی مشهد یا همان هتل گلدن پالاس در سال 1389 با امکانات فراوان در 20 طبقه و 358 باب اتاق و سوئیت مجلل راه اندازی شد. شاید بتوان گفت که بهترین هتل استخردار مشهد، هتل گلدن پالاس مشهد می باشد. یکی از این امکانات خوبی که هتل قصرطلایی به مسافرین خود ارائه می دهد، مجموعه آبی آن است. استخر زیبای این هتل بسیار بزرگ و تمیز است و با نورپردازی‌های خاصی چشم نواز شده است.

سونا و جکوزی، سالن ماساژ بسیار مجهز جهت ارائه انواع ماساژ، اتاق نمک و همچنین حمام ترکی با دلاک از ویژگی‌های استخر این هتل می‌باشد. در این مجموعه کافی شاپی برای پذیرایی از مسافران نیز دایر شده است. اگر در هتل قصر طلایی مشهد اتاق رزرو نکرده اید، می توانید از مجموعه ابی این هتل به صورت آزاد و پرداخت هزینه استفاده نمائید.

آدرس هتل قصر طلایی مشهد: بلوار امام رضا – بین امام رضا 34 و 36

استخر هتل قصر طلایی مشهد - استخر گلدن پالاس

استخر هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد، یکی از هتل های نزدیک حرم مشهد است که تنها 150 متر با حرم مطهر فاصله دارد. این هتل به سبک تلفیقی سنتی و مدرن ساخته شده و از سال 1389 فعال است. امکانات رفاهی این هتل سبب داشتن یک اقامت خوب در مشهد می‌شود. تفریح و سرگرمی در استخر این هتل یک روز شاد و مفرح را برای مسافر فراهم می‌کند. تجهیزات استخر بسیار عالی و منحصر به فرد است. چرا که شامل استخر بزرگسالان، سونا و جکوزی، غار و حوضچه نمک، حمام ترکی و مغربی، سالن ماساژ، کافی شاپ و سالن بدسازی می‌شود. استفاده از تمامی خدمات ویژه هتل به جزء ماساژ، حمام ترکی و کافی شاپ رایگان محاسبه می‌شود.

آدرس هتل مدینه الرضا مشهد: خیابان شیرازی ، نبش شارستان رضوی

استخر هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد از مجلل‌ترین هتل‌های شرق کشور است که تنها 10 دقیقه با حرم فاصله دارد. این هتل فول امکانات و خدمات دارای 23 طبقه و 223 واحد اقامتی است. مجموعه آبی هتل درویشی از لوکس‌ترین مجموعه‌های هتلداری در مشهد می‌باشد. استخر این هتل به سبک مجلل ساخته شده و نورپردازی‌های حس آرامش را منتقل می‌کند. ماساژورهای حرفه‌ای انواع ماساژهای تایلندی، با سنگ، نمک، عسل و… را ارائه می‌دهند. استخر، سونا و جکوزی، حوضچه آب سرد، استخر کودک، رودخانه مصنوعی، حمام ترکی و فیش اسپا از دیگر امکانات استخر این هتل است.

آدرس هتل مجلل درویشی: خیابان امام رضا (ع) بین امام رضا 24 و 26

استخر_هتل_درویشی_هتل_مشهد - هتل های استخردار مشهد

استخر هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد به دلیل سبک مجلل و فاخری که دارد مورد توجه زائران واقع می‌شود. هتل الماس 2 نیز یکی از بهترین هتل‌های استخردار مشهد است که مجموعه آبی بسیار زیبا، تمیز و مجهزی دارد. استخر بزرگ و زیبا، سونا بخار و خشک، ماساژ تخصصی و کافی شاپ جهت پذیرایی از مشخصات استخر آن می‌باشد. مجموعه این هتل در سال 1395 راه اندازی شد و از جدیدترین هتل‌های مشهد است.

آدرس هتل الماس 2 مشهد: خیابان امام رضا ، نبش امام رضا 20

هتل شکوه شارستان مشهد

هتل شکوه شارستان مشهد یک هتل 4 ستاره مشهد است که با معماری مدرن خود و امکانات لوکسی که در اختیار مهمانان خود قرار می دهد بسیار مورد توجه مسافرین قرار گرفته است. این هتل هم استخر و مجموعه آبی تمیزی را در اختیار مسافرین خود قرار می دهد و از نظر هزینه ای گزینه ای مناسب و اقتصادی به شمار می آید.

آدرس هتل شکوه شارستان مشهد: خیابان شیرازی 5 – بین آملی 10 و 12

استخر هتل شکوه شارستان

کلام آخر

در این مطلب بهترین هتل های استخردار مشهد خدمت شما معرفی شد. شما می توانید از طریق وب سایت های هتل، این هتل های لوکس را با تخفیفات ویژه ای رزرو نمایید و از امکانات جذاب آن ها لذت  ببرید. اگر برای اقامت خود در جستجوی هتل اقتصادی تری هستید، هتل های ارزان مشهد می تواند گزینه مناسبی برای اقامت ارزان باشند. اگر تجربه ای از اقامت در هتل های فوق دارید، نظرات و تجریبات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

3 دیدگاه برای “بهترین هتل استخردار مشهد + لیست کاملی از هتل های استخردار مشهد

  1. استخر هتل درویشی خیلی تمیز بود پیشنهاد میکنم حتما ازین مجموعه آبی دیدن کنید.

  2. استخر این هتل واقعا عالی بود هم از لحاظ تمیزی اب و هم محیط استخر امکاناتی که اراعه میدن هم خیلی خوب حتما پیشنهاد میکنم یک بار تجربه بکنید ازتمام کارکنان این مجموعه واقعا سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سفر به منطقه آزاد تجاری چابهار

سه‌شنبه 14 آذر 1402
منطقه آزاد تجاری چابهار یکی از مراکز اقتصادی ویژه با موقعیت راهبردی است که در جنوب شرق ایران و در […]
منطقه آزاد چابهار

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس