شهربازی‌ های کیش؛ دنیایی از هیجان و شادی

کیش یکی از منحصربه‌فرد ترین مناطق گردشگری در ایران محسوب می‌ شود که برای تمام سنین تفریحات مختلفی را در دل خود جای داده است. یکی از مهم ‌ترین و جذابترین تفریحات کیش برای کودکان و بزرگسالان، شهربازی ‌های پرهیجان و مجهز این شهر است که لذت مسافرت به کیش را چندین برابر می‌ کند.

مجتمع‌های تفریحی کیش بسیار متنوع هستند و در انواع آبی، سر پوشیده و روباز خدمات متنوعی به مراجعین خود ارائه می دهند. با توجه به تنوع بالای شهربازی های کیش، ما سعی کرده‌ایم به معرفی کامل آن‌ها بپردازیم تا انتخاب برای شما به‌عنوان توریست و مسافر کیش سخت نشود.

شهربازی های کیش
شهربازی های کیش

شهربازی های روباز کیش

همانطور که ذکر کردیم در کیش انواع مختلفی از شهربازی‌ها تاسیس شده که نوع روباز آن با توجه به داشتن فضای باز و هوای آزاد از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و تجربه ای متفاوت از سرگرمی و تفریحات پر از شور و هیجان را برای شما خلق می کنند. از شهربازی ‌های رو باز کیش می توان به شهربازی هایلند کیش و شهربازی بادی مارینا کیش اشاره کرد.

شهربازی هایلند کیش؛ تاپ‌ترین در بین شهربازی های کیش

این مجموعه تفریحی با وسعت 3 هکتار از قدیمی ترین شهربازی های کیش محسوب می‌ شود که در سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده و لبریز از بازی های مفرح و متنوع برای کودکان است. به جرات می توان گفت که این مجموعه یکی از مجهز ترین مراکز تفریحی در کشور است که علاوه بر امکانات سرگرمی و بازی، در اطراف خود کافی‌شاپ ها و رستوران های زیادی دارد که با سرو نوشیدنی‌ ها و غذا های لذیذ و خوشمزه پذیرای شما هستند.

شهربازی هایلند کیش، در لیست شهربازی های سرپوشیده کیش بوده که آیتم‌ های شادی آفرین و هیجان انگیز زیادی را در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌ دهد. بازی های معروف این مجموعه شامل موارد زیر می شوند.

  • کلبه وحشت تسخیر شده
  • بولینگ و مینی گلف
  • بازی های رایانه ای
  • دستگاه های بازی مناسب سنین پایین
  •  اتاق فرار
  • سینمای ترسناک چند بعدی

از وسایل بازی این شهربازی نیز می‌ توان به سفینه، چرخ و فلک، آبشار، قطار لاستیکی، رودخانه وحشی و غیره اشاره کرد.

آدرس: هایلند در میدان امیرکبیر، پارک شهر و در ورودی کارتینگ واقع شده و شما می‌توانید در سفر خود از امکانات آن بهره‌مند شوید.

شهربازی هایلند کیش

شهربازی بادی مارینا کیش

یکی دیگر از بهترین شهربازی های کیش که به صورت روباز طراحی شده، شهربازی بادی مارینا کیش است که تنها پارک بادی شناور روی دریا در کشور محسوب می شود. اگر شما توانایی بالایی در حفظ تعادل خود دارید و می توانید روی تیوپ های بادی معلق روی آب راه بروید، این پارک خارق‌العاده قطعا بهترین و جذاب ترین لحظات را برایتان رقم خواهد زد.

پارک بادی مارینا در ساحل اختصاصی هتل مارینا پارک کیش قرار دارد و برای کسانی که در این هتل اقامت دارند، بهترین و نزدیک ترین مکان تفریحی به شمار می آید. در این پارک وسایل بازی نظیر ترامپولین، سرسره‌ های بادی و سکو های مختلف وجود دارد که می توانید با اطمینان خاطر از آن ها استفاده کنید و اصلا نگران ایمنی آن ها نباشید.

آدرس : جزیره تفریحی کیش، بلوار مرجان، جنب برج‌های دوقلو، ساحل هتل مارینا

شهربازی بادی مارینا کیش

شهربازی های سرپوشیده کیش

همانطور که می دانید در شهربازی های کیش تمام اصول ایمنی رعایت شده و به راحتی و امنیت مراجعین اهمیت زیادی می دهند. در این شهر تعدادی شهربازی سرپوشیده نیز تأسیس شده است تا کسانیکه تمایل ندارند در فضای باز به تفریح بپردازند، در این شهربازی‌ ها لحظات شادی را تجربه کنند.

از مکان های تفریحی و بازی سرپوشیده کیش می توان به شهربازی مرکز تجاری کیش، شهربازی گرینلند، شهربازی کوروش کیش و پارک برفی پنگوئن اشاره کرد که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا خواهیم شد:

شهربازی کوروش کیش

از جدید ترین شهربازی های کیش می توان به شهربازی کوروش یا فانی کلاب کیش اشاره کرد که در یک فضای سرپوشیده 2000 متری با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته شاد ترین لحظات را برای کودکانتان رقم خواهد زد. این شهر در هیجان تفریحات مهیجی نیز برای بزرگترها داشته که از این میان می توان به واقعیت مجازی VR و بولینگ اشاره کرد.

در شهربازی کوروش حدود 80 دستگاه بازی با طراحی مناسب برای سنین مختلف وجود دارد. از مزایای این مجموعه، قرار گرفتن آن در دل بهترین مراکز خرید کیش است که موجب شده بزرگسالان به همراه کودکان خود به این مکان مراجعه کنند و پس از سپردن فرزندان خود به شهربازی، برای خرید به این مراکز خرید لوکس سر بزنند. از امکانات این شهربازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماشین هیدرولیکی
  • قطار شادی
  • موتور مسابقه
  • ماشین کوبنده
  • موتور فضایی
  • شبیه ساز جت اسکی

آدرس: کیش، میدان پارس، بازار کوروش برند سنتر، طبقه 3

شهربازی کوروش کیش

شهربازی مرکز تجاری کیش

شهربازی مرکز تجاری کیش یکی دیگر از شهربازی های کیش با طراحی ویژه ب ای کودکان زیر 10 سال است که از انواع مجموعه های سرپوشیده بوده و بزرگتر ها اجازه استفاده از دستگاه های بازی آن را ندارند. این شهر بازی در دل مرکز تجاری کیش واقع شده و این موضوع یک مزیت برای آن محسوب می شود، چرا که ضمن تفریح کودکان، والدین می توانند از این مرکز تجاری دیدن و خرید کنند. از وسایل بازی موجود در این شهربازی می توان به رولرکاستر، سبد و حلقه، زمین گلف، سرسره بادی، جامپینگ، ماشین شارژی و فضای مخصوص جشن تولد اشاره کرد.

آدرس: مرکز تجاری کیش، طبقه 3 ، واحد 43

شهربازی مرکز تجاری کیش

شهربازی دیپلمات کیش

شهربازی دیپلمات کیش یا گرینلند نیز در لیست مراکز سرپوشیده بوده که مجهز ترین شهربازی کودکان کیش نیز محسوب می شود. این مجموعه از تفریحات جالب و متنوع برای کودکان لبریز بوده و لحظاتی شاد و مهیج را برایشان به ارمغان می آورد. شهربازی گرینلند به بخش های مختلف تقسیم شده که هر بخش برای کار خاصی طراحی شده است.

خانه مخصوص آشپزی، خانه مخصوص نجاری یا خانه ای ویژه عروسک، لذت بخش ترین لحظات و تفریحات را برای کودکان رقم خواهند زد. جایگاه‌ های ویژه بازی و تفریح در گرینلند این مجموعه را به یکی از بهترین شهربازی های کیش تبدیل کرده است. 

آدرس: کیش، میدان لارک، مجتمع تجاری دیپلمات، طبقه 3

نتیجه گیری

یکی از مهم ترین نکات در زمان رفتن به سفر، تغییر روحیه تمام افراد خانواده مخصوصا کودکان است. ما به عنوان والدین، باید به این موضوع توجه کنیم و مطمئن شویم که به کودکمان هم به اندازه ما خوش می گذرد. در این مقاله سعی کردیم شهربازی های کیش را معرفی کنیم تا با امکانات و تجهیزات آن ها بیشتر آشنا شوید و لحظاتی پر خاطره را در این مکان ها به همراه فرزندانتان تجربه کنید و برنامه ریزی دقیقی برای تفریح کودکان خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

باغ رستوران مهستان مشهد

شنبه 17 شهریور 1403
باغ رستوران مهستان مشهد از لوکس‌ ترین رستوران‌ های مشهد، که در محله‌ هفت‌ تیر واقع شده است. این رستوران […]
باغ رستوران مهستان مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس