کاوش در دنیای پارک برفی کیش

جزیره کیش، یکی از زیباترین مقاصد گردشگری ایران است که نباید از آن غافل شد. شما می‌توانید در جزیره کیش از تفریحات مختلف، از جمله تفریحات آبی، بازارگردی، بازدید از مراکز مهم از جمله مراکز گردشگری و تاریخی را تجربه کنید و لحظات شادی برای خود  و عزیزانتان رقم بزنید. با این وجود ممکن است تا کنون نامی از پارک برفی کیش پنگوئن، نشنیده باشید. در ادامه این مکان تفریحی را به‌طور کامل به شما معرفی کرده و شیوه رزرو و امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌گیرد را بررسی می‌کنیم.

هتل کیش

پارک برفی کیش کجاست؟

در هر جایی از جزیره کیش هستید، به‌راحتی می‌توانید با گرفتن تاکسی خود را به پارک برفی کیش برسانید. اما اگر می‌خواهید با خودروی شخصی به این مکان گردشگری سر بزنید؛ از بلوار فردوسی به بلوار ساحل رفته و سپس به سمت خیابان فانوس حرکت کنید. از خیابان فانوس به سمت بلوار موج حرکت کنید و تا رسیدن به پارک برفی کیش به حرکت ادامه دهید.

ساختمان مجموعه به‌ اندازه‌ای خاص و جذاب است که شما می‌توانید آن را از دور هم بشناسید. پارک برفی کیش پنگوئن، ظاهری مشابه کلبه‌هاییخی اسکیموها داشته و با قرار گرفتن المان یک پنگوئن بازیگوش در کنار سازه، چشم هر بیننده‌ای را به‌خود جلب می‌کند.

آدرس: میدان سنایی، بلوار موج، مجتمع تفریحی پارک برفی پنگوئن کیش


View Larger Map

پارک برفی پنگوئن کیش را بیشتر بشناسید!

مجموعه گردشگری پنگوئن کیش، در سال 1397 و در زمینی با وسعت حدود 19 هزار مترمربع در بلوار موج، ساخته و به بهره‌برداری رسید. مرحله دوم این پروژه نیز در سال 1400 به اتمام رسید. پارک برفی پنگوئن کیش، به گردشگران و مسافرانی که این جاذبه متفاوت امکانات متعدد آن را به‌عنوان تفریحات خود در جزیره انتخاب می‌کنند، فضایی برفی در دمای منفی 6 درجه سلسیوس ارائه می‌دهد. این فضا در آب‌و‌هوای گرم کیش، تجربه‌ای خاص و منحصر به‌فرد خواهد بود.

 مجموعه پارک برفی، با همکاری بخش دولتی و خصوصی و با الگوگیری از نمونه پارک برفی دبی ساخته شده است. ساعات کار مجموعه از 11 تا 24 بوده و شما با خرید بلیط می‌توانید به مدت 2 ساعت از بخش پینگوفان این پارک زیبا بهره ببرید. البته با تنوع امکانات و تفریحات مجموعه، بهتر است حداقل 5 ساعت از زمان خود را به بازدید از آن اختصاص دهید.

سازه پارک پنگوئن کیش

نظرات مسافران درباره پارک برفی کیش

اگر در انتخاب پارک برفی و خرید بلیط آن مردد هستید؛ کافی است کمی بیش‌تر درباره آن تحقبق کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید. بهترین شیوه برای انجام این کار، مشاهده نظرات مسافرانی است که در پارک برفی کیش حضور یافته و از امکانات آن استفاده کرده‌اند. برای مثال درباره این مجموعه، ارزش در برابر قیمت و دسترسی به نقاط مهم جزیره امتیاز 7 و وضعیت نظافت و نحوه برخورد کارکنان مجموعه، از سمت مشتریان امتیاز 6 را به‌دست آورده است.

خرید بلیط پاک برفی پنگوئن کیش

اگر برایتان سوال به‌وجود آمده است که چگونه می‌توان بلیط پارک برفی پنگوئن کیش را تهیه کرد؛ باید بدانید که امکان خرید بلیط این مجموعه به صورت آنلاین و اینترنتی در سایت‌های معتبر وجود دارد. کافی است، بلیط مورد نظر را خریداری کرده و به همراه خانواده و عزیزانتان یک روز برفی را، با چاشنی تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز رقم بزنید.

با خرید بلیط پارک برفی کیش، خدمات متفاوتی به شما ارائه خواهد شد. از جمله این خدمات می‌توان به لباس گرم رایگان شامل کفش مخصوص، کلاه، شلوار، کاپشن، دستکش و… اشاره کرد. همچنین دستکش یکبار مصرف، کاور یکبار مصرف، سورتمه سواری در راید مخصوص سورتمه، تیوپ سواری در سرسره اصلی و… از دیگر خدماتی است که با ارائه بلیط به‌طور رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. سایر خدمات، نیازمند پرداخت هزینه هستند.

پارک برفی کیش

امکانات پارک برفی کیش

پارک برفی کیش، از طبقات مختلفی تشکیل شده است؛ که در هر یک از آن‌ها امکانات مختلفی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. در ادامه به بررسی هر یک از امکانات موجود در مجموعه می‌پردازیم.

پینگو کافه

 در هنگام برف بازی، ممکن است هوس یک نوشیدنی گرم کنید یا بخواهید با نوشیدن یک آبمیوه انرژی بگیرید. پینگو کافه، کافی‌شاپ اصلی این مجموعه است که در بخش برفی قرار گرفته و هر نوع نوشیدنی که بخواهید را در اختیارتان قرار می‌دهد. نوشیدنی‌های گرم مثل کاپوچینو، قهوه، دمنوش و نوشیدنی‌های سرد مثل انواع آبمیوه به همراه کیک، دسر و شیرینی در این کافی‌شاپ موجود است.

پینگو کافه

پینگوفان

قسمت برفی مجموعه پارک برفی کیش، پینگو فان نام دارد. این قسمت در طبقه منفی 1 قرار گفته، دیوارهای شیشه‌ای و سقفی بلند دارد و شما را به دل زمستان می‌برد. شما می‌توانید در آن از انواع تفریحات سرگرم کننده برفی، از جمله تیوب سواری، اسکی، اسنوبورد، سورتمه سواری، برف بازی و ساخت آدم برفی لذت ببرید. کافی است، لباس‌های گرمی که با ارائه بلیط در اختیار شما قرار می‌گیرد را بپوشید و دست به‌کار شوید.

پینگو فان

پینگو شاپ

یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های سفر به جزیره کیش، خرید و گشت و گذار در بازارهای آن است. به همین دلیل در پارک برفی کیش نیز، از آن چشم پوشی نشده و طبقه همکف را به این امر اختصاص داده‌اند. شما می‌توانید؛ محصولات متفاوت با برند‌های معتبر خارجی و ایرانی را در پینگو شاپ بیابید. تمامی محصولات مورد نیاز شما، نظیر لوازم آرایشی و بهداشتِی، پوشاک، لوازم ورزشی و… در این بخش وجود دارد.

پینگو شاپ

پینگو بیکری

 یکی از بخش‌های محبوب مجموعه برفی کیش، قسمت پینگو بیکری است. در این بخش خوشمزه انواع نان، کیک، شیرینی و… پخته می‌شود. طعم و مزه محصولاتی که در این بخش ارائه می‌شود؛ بی‌نظیر است و خیال شما را از تازه بودن محصولات راحت می‌کند؛ زیرا در لحظه طبخ و ارائه می‌شوند.

پینگو کافئین

 اگر برایتان سوال به‌وجود آمده که چگونه می‌توان قهوه یا نوشیدنی بیرون‌بر سفارش داد، پیشنهاد می‌کنیم که از قسمت پینگوکافئین دیدن کنید. این بخش که در طبقه همکف واقع شده، انواع قهوه و شکلات خارجی را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. فضای پینگو کافئین از پینگو کافه کوچکتر بوده و محیطی دنج و صمیمی ایجاد کرده است.  

رزرو تور

پینگو فود

 در مجموعه پارک برفی کیش، فضایی نیز برای سرو غذا در نظر گرفته شده است. پس نگران نباشید؛ زیرا برای خودرئن غذا لازم نیست از مجموعه خارج شوید. پینگو فود که متشکل از چند رستوران ایرانی و فرنگی با منو‌های متفاوت است؛ در طبقه بالای مجموعه قرار گرفته است.

 شما می‌توانید انواع غذاهای فرنگی، ترکی، ایرانی، دریایی و فست فود را سفارش داده و از کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. این بخش از مجموعه دارای یک تراس بزرگ مشرف به بیرون و محیط برفی است که لذت غذا خوردن را دوچندان می‌کند.

پینگو هوم پلاس

اگر قصد خرید لوازم خانگی از جزیره کیش را دارید، مجموعه برفی کیش، بخشی به این منظور اختصاص داده است. پینگو هوم پلاس به شما امکان خرید انواع لوازم منزل را می‌دهد؛ البته باید به این نکته توجه کنید که لوازم ارائه شده همگی از برند Lkea هستند.Lkea، یک برند معروف در زمینه لوازم خانگی و دکوراسیون داخلی است.

قوانین پارک برفی کیش

مجموعه پارک برفی کیش نیز مانند هر مجموعه دیگر قوانین و ضوابط خاص خودش را دارد؛ که لازم است به‌خوبی رعایت شوند. در ادامه آن‌ها را به‌طور مختصر بیان می‌کنیم.

  1. حضور افراد نیم ساعت قبل از شروع سانس الزامی است.
  2. حضور افراد کودکان زیر 3 سال غیرمجاز است.
  3. افراد زیر 13 سال، با همراه پذیرش می‌شوند.
  4. ورود و استفاده از دوربین تصویر برداری و فیلم برداری ممنوع است.
  5. ورود خوراکی و نوشیدنی ممنوع است.
  6. برای استفاده از خدمات، نیاز است که کارت ملی همراه داشته باشید.
  7. سفارش انواع نوشیدنی و خوراکی در کافه Pengu Lodge

بهترین زمان بازدید از پارک برفی کیش

استفاده از خدمات پارک برفی کیش در تمام فصوال امکان پذیر است و فرقی نمی‌کند که در زمستان به جزیره کیش سفر کرده‌اید، یا تابستان. این مکان، سرپوشیده بوده و در تمام روزهای سال می‌تواند حس و حال یک روز برفی را به شما عزیزان ارائه دهد.

 با این وجود، به دلیل آب و هوای شرجی و گرم کیش، پیشنهاد می‌کنیم که در فصول سرد مانند پاییز و زمستان به جزیره کیش سفر کرده و از مجموعه پارک برفی پنگوئن دیدن کنید؛ تا زمان رسیدن به این پارک مجبور به تحمل هوای گرم نشوید.

جاهای دیدنی نزدیک پارک برفی کیش

پس از سپری کردن یک روز پرهیاهو در مجموعه پارک برفی کیش، می‌توانید از جاهای دیدنی نزدیک پارک برفی دیدن کنید؛ یا اینکه به هتل رفته و استراحت کنید. اگر گزینه اول انتخاب شما است؛ بهتر است این جاذبه‌های گردشگری را بشناسید. از آنجایی که پارک برفی کیش پنگوئن، در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته، تعداد مراکز و مکان‌های مهم اطراف آن کم نیست؛ اما از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

بازار مریم کیش

اگر از آن دسته افرادی  هستید؛ که خرید کردن برایتان لذت بخش است، پیشنهاد می‌کنیم پس از بازدید از پارک برفی کیش، سری هم به بازار مریم بزنید. این بازار که در فاصله کمی از مجموعه پارک برفی پنگوئن واقع شده؛ متشکل از غرفه هایی است که انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، مواد غذایی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و… را ارائه می‌دهند.

بازار مریم کیش

 پس حالا که تا اینجا آمده‌اید؛ فرصت را از دست ندهید و موارد مورد نیازتان را از این بازار بخرید. حتی می‌توانید از امکانات این مرکز خرید، از جمله کافی‌شاپ و رستوران بهره برده یا از فضای سبز بازار لذت ببرید.

پاساژ ونوس کیش

بازار ونوس کیش، یکی از بازارهای قدیمی شهر کیش است؛ که در دو طبقه، انواع کالاهای مایحتاج گردشگران و مسافران را ارائه می‌دهد. اگر از پارک برفی کیش دیدن کرده‌اید و هنوز زمان کافی برای گردش و تفریح دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم از پاساژ ونوس نیز دیدن کنید. این پاساژ دارای310 غرفه و مجهز به امکانات رفاهی متعدد از جمله شعب بانک تجارت، ملی، ملت، فضای بازی برای کودکان، کافه و رستوران است.

بازار ونوس کیش

اسکله تفریحی کیش

یکی از زیباترین مکان‌های دیدنی شهر کیش، اسکله تفریحی کیش است که در خیابان سنایی و بلوار دریا قرار گرفته است. این اسکله 437 متر طول و 18 متر عرض دارد. با حضور در این مکان، چشم اندازی زیبا از ساحل و دریا خواهید داشت.

 اگر از پارک برفی کیش دیدن کرده‌اید، حضور در اسکله تفریحی و مشاهده غروب آفتاب به همراه یک نوشیدنی یا صرف غذا در این مکان، می‌تواند خستگی را از تن شما بیرون کند. اما اگر هنوز  هم دلتان هیجان و شادی می‌خواهد؛ تفریحات آبی اسکله تفریحی کیش از جمله جت اسکی، فلای بورد، غواصی، ماهیگیری، اسکوتر دریایی و جت اسکی را از دست ندهید.

اسکله تفریحی کیش

آوای خلیج فارس

مجموعه تفریحی رستوران خلیج فارس، بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی- فرهنگی خاور میانه است. این مجموعه در بهترین نقطعه از جزیره کیش و در نزدیکی اسکله تفریحی و پارک برفی کیش قرار گرفته است. آمفی تئاتر، باغ گل‌ها، کلوپ کودکان تنها بخشی از امکانات این مجموعه تفریحی است. این مکان گردشگری خود نیز دارای جاذبه‌های زیادی از جمله آبنمای آوای خلیج فارس، رستوران‌های اسکله، سالن کنسرت و… است.

آوای خلیج فارس

پلاژ مخصوص بانوان

یکی از مکان‌هایی که در جزیره کیش مختص بانوان ساخته شده و خیلی از افراد را به سمت خود جذب می‌کند؛ پلاژ بانوان است. پلاژ شرایط شنا کردن و آفتاب گرفتن را در ساحلی تمیز فراهم می‌کند. با کمی پیشروی امکان مشاهده ماهی‌های ریزی که در نزدیکی ساحل شنا می‌کنند نیز وجود دارد.

 سایبان‌های متعدد، حمام با آب شیرین، سالن ماساژ بانوان، باشگاه بدنسازی، رستوران، فروشگاه و… از خدماتی است که در این مجموعه ارائه می‌شود. پس اگر پس از گذراندن یک روز برفی در مجموعه برفی کیش، حس می‌کنید که به شنا و استراحت در ساحل و آفتاب گرم نیاز دارید، پلاژ مخصوص بانوان را فراموش نکنید.

پلاژ بانوان

سایر مکان‌های نزدیک پارک برفی کیش شامل:

هتل‌ های نزدیک پارک برفی کیش

همانطور که گفته شد؛ در نزدیکی پارک برفی کیش، جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود دارد که می‌تواند توجه هرکسی را به‌خود جلب کند. در این وضعیت ممکن است خیلی از مسافران ترجیح دهند، که در همان حوالی اقامت کنند تا دسترسی آسان‌تری به این مراکز خرید و گردشگری داشته باشند.

 علاوه بر هتل برفی که در آینده میزبان مسافران در این منطقه خواهد شد؛ هتل ویدا کیش و هتل پارمیس کیش از جمله هتل‌هایی هستند که به‌صورت شبانه‌روزی به مسافران ارائه خدمت دارند. این دو هتل از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار گرفته و در کنار برخورد خوب کارکنان، امکانات و خدمات مناسب، می‌توانند اوقات خوشی را به شما و عزیزانتان هدیه دهند.

هتل برفی کیش

برای اقامت در جزیره کیش، یکی از بهترین انتخاب‌ها اقامت در هتل های کیش  است. یکی از هتل‌هایی که قرار است در آینده ساخته شود، هتل برفی کیش است. هتل برفی، برای اولین بار در ایران ساخته می‌شود. طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده؛ این هتل در 16 طبقه و 124 واحد اقامتی ساخته خواهد شد. پیش بینی می‌شود که هتل برفی کیش، در کنار مجموعه برفی، به یکی از جاذبه‌های گردشگری تبدیل خواهد شد.

 بازدید از پارک برفی کیش را از دست ندهید!

پارک برفی کیش تجربه‌ای بی نظیر از برف و تفریحات برفی در هوای گرم و شرجی کیش خواهد بود. این پارک متشکل از امکانات متنوعی برای پذیرایی، خرید و استراحت شما است. از طرفی با قرارگیری در موقعیت مکانی مناسب، تا هتل‌ های کیش معروف از جمله هتل ویدا و هتل پارمیس فاصله زیادی ندارد. اگر شما نیز تجربه حضور در این مجموعه تفریحی را داشته‌اید؛ می‌توانید آن را در قسمت کامنت در اختیار دیگران بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمل و نقل عمومی در کیش؛ از تاکسی لندنی تا هیبریدی

پنج‌شنبه 9 شهریور 1402
سفر به جزیه زیبای کیش از پر هزینه ترین و لوکس ترین سفر های ایران به شمار می آید. تفریح […]
حمل و نقل عمومی در کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس